کد خبر : 2394 تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۶:۴۶

موسیقی بی نظیر و بدون کلام پخش اخبار سراسری شبکه ۱ سیما

ایوانجلوس اودیسیوس پاپاثاناسیو ملقب به «ونجلیس» در روز ۲۹ مارس ۱۹۴۳ در شهر ولوس یونان متولد شد. گفته می‌شود که وی موسیقی را در چهار سالگی آغاز کرد و بیشتر به عنوان یک موسیقیدان خودآموخته شناخته می‌شود. البته زمانی که ونجلیس شش ساله بود، والدینش او را در یک مدرسه …

ایوانجلوس اودیسیوس پاپاثاناسیو ملقب به «ونجلیس» در روز ۲۹ مارس ۱۹۴۳ در شهر ولوس یونان متولد شد. گفته می‌شود که وی موسیقی را در چهار سالگی آغاز کرد و بیشتر به عنوان یک موسیقیدان خودآموخته شناخته می‌شود. البته زمانی که ونجلیس شش ساله بود، والدینش او را در یک مدرسه تخصصی موسیقی در شهر آتن ثبت نام می‌کنند.

شاید عدم استقبال او از فراگرفتن درس‌های پیانو در قالب سنتی آن، موجب شد تا او با موسیقی مبتنی بر خواندن و نوشتن نت بیگانه باشد. وی بعدها در مصاحبه با مجله لایف درباره عدم توانایی خواندن موسیقی چنین می‌گوید:”وقتی معلم‌هایم از من می‌خواستند تا چیزی را برای آنها بنوازم، تظاهر می‌کردم که دارم از روی نت می‌خوانم درحالی‌که از حفظ آن را اجرا می‌کردم.البته آنها حقه من را می‌فهمیدند، اما برایم مهم نبود.”

آغاز محبوبیت ونجلیس در یونان به اوایل دهه ۱۹۶۰ و زمانی باز می‌گردد که او به عنوان یکی از بنیانگذاران گروه موسیقی The Forminx فعالیت می‌کرد. این گروه درکنار اجرای آثار هنرمندان دیگر، آهنگ‌های خود را نیز تولید می‌کرد. ونجلیس آهنگسازی بیشتر آثار اصلی گروه را برعهده داشت و نیکو ماستوراکیس نیز ترانه‌های انگلیسی گروه را می‌سرود. اما در اواخر دهه ۶۰ بود که ونجلیس یک گروه پراگرسیوراک با نام Aphrodite’s Child را تشکیل می‌دهد. پراگرسیوراک در اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ و با هدف ارتقای موزیک راک به سطح جدیدی از اعتبار هنری شکل گرفت.

موسیقی بی نظیر و بدون کلام پخش اخبار سراسری شبکه ۱ سیما

Vangelis – Apocalypse des Animaux

در کنار ونجلیس، دمیس روسوس خواننده معروف و خوش‌صدای یونانی نیز از اعضای این گروه به شمار می‌رفت. زمانی‌که تلاش افرودایتس چایلد برای ورود به بریتانیا ناکام می‌ماند این گروه خود را در پاریس مستقر می‌سازد و به این ترتیب نخستین آلبوم خود را در فرانسه تولید می‌کند که در بیشتر نقاط اروپا مورد توجه قرار می‌گیرد. اما این گروه به‌خاطر اختلافات داخلی از هم می‌پاشد. ونجلیس در مدت همکاری با افرودایتس چایلد به فعالیت‌های انفرادی نیز می‌پرداخت اما این جدایی باعث تمرکز بیشتر وی روی این‌گونه فعالیت بود. وی در این مدت نخستین آلبوم انفرادی رسمی خود را با نام زمین منتشر می‌سازد که البته با همکاری چند هنرمند دیگر همراه بود. این همکاری برای مدت کوتاهی تحت عنوان اودیسه و با تولید یک تک ترانه با نام Who ادامه یافت.
شاید مهم‌ترین عامل ورود ونجلیس به دنیای سینما همکاری او با فردریک روسیف کارگردان معروف فرانسوی بود. در واقع ونجلیس با ساخت موسیقی متن فیلم‌هایی مستند درباره حیات وحش که روسیف کارگردانی آنها را بر عهده داشت، پروژه‌های موفقی را در کارنامه خود ثبت کرد. این همکاری‌ها موجب شد تا ونجلیس از سوی چندین کارگردان مطرح جهان مورد توجه قرار گیرد.

او در سال ۱۹۸۱ موسیقی فیلم «ارابه‌های آتش» را می‌سازد و به این ترتیب جایزه اسکار را در دستان خود می‌بیند. این فیلم همچنین جایزه اسکار بهترین فیلم سال را نیز از آن خود کرد. وی همچنین در سال ۱۹۹۱ برای عضویت در هیات داوران جشنواره فیلم کن انتخاب شد، اما بی‌تردید یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین آثار ونجلیس به همکاری وی با ریدلی اسکات در فیلم ۱۹۴۲: فتح بهشت(۱۹۹۲) با بازی ژرار دوپاردیو بازمی‌گردد که برای بزرگداشت پانصدمین سالگرد سفر کریستوفر کلمبوس به دنیای جدید ساخته شده بود.

اما موسیقی ” حیات وحش ” یا همان Apocalypse des Animaux همان موسیقی معروف و شنیدنی است که در سال ۱۹۷۳ توسط این آهنگساز برجسته جهان ساخته شد! موسیقی که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شبکه ملی خود (یعنی شبکه ۱ سیما) به عنوان ووله قبل از پخش اخبار سراسری استفاده میکند. ۳ سوت دانلود برای این بار این موسیقی بسیار شنیدنی را برای شما انتخاب کرده که شنیدن آن خالی از لطف نیست!

دریافت کنید ، بشنوید ، لذت ببرید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام از بزرگان موسیقی جهان همراه ۳ سوت دانلود باشید…

مشخصات:
نام موسیقی: Apocalypse des Animaux
آهنگساز / خواننده: Vangelis
آلبوم: score
سبک: Electronic ; New Age
کارگاه سازنده: Universal
سال تهیه: ۱۹۷۳
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 128 Kbps
مدت زمان پخش: ۶:۰۴ Min
پخش آنلاین: No
حجم فایل: ۴ MB
معرفی شده توسط: ۳ سوت دانلود
نوع لینک دریافت: Direct Link

دانلود با لینک مستقیم و حجم ۵٫۵ مگابایت | لینک کمکی (غیر مستقیم)
به نقل از گیگا دانلود

آموزش دانلود از سایت ۴shared و سایت های مشابه : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدیدی که باز میشود بر روی کلمه Download Now کلیک کنید. بعد از حدود ۳۰ ثانیه شمارش معکوس جمله Clik Here To Download This File ظاهر میشود که باید بر روی این جمله کلیک کنید و فایل مورد نظر را دانلود نمایید

2/5 - (3 امتیاز)
دسته بندی : مدیا بازدید 2,112 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php