کد خبر : 260837 تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

مهاجرت به استرالیا و معرفی انواع ویزاها

مهاجرت به استرالیا و معرفی انواع ویزاها در صورتی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارید این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. در ضمن برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به این کشور میتوانید بر روی مهاجرت به استرالیا – کوچر مراجعه کنید. انواع ویزاهای استرالیا برای رفتن …

مهاجرت به استرالیا و معرفی انواع ویزاها

در صورتی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارید این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. در ضمن برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به این کشور میتوانید بر روی مهاجرت به استرالیا – کوچر مراجعه کنید.

انواع ویزاهای استرالیا

برای رفتن به استرالیا و گرفتن اقامت چه موقت و چه دائم بیش از ۴۰ نوع ویزا وجود دارد . هر کدام از این ویزاها با یکدیگر متفاوتند و مدت زمان اخذ انها نیز با دیگری متفاوت است . ویزا ها به طور کلی به دو نوع موقت و دائم تقسیم بندی میشوند . که در اینجا به چند نمونه از این ویزا ها اشاره خواهد شد :

۱- ویزای توریستی استرالیا :

این نوع ویزاها جز ویزاهای موقت به شمار میروند و در صورتی که اعضای خانواده و یا یکی از بستگان شما در استرالیا وجود داشته باشد میتوانید برای این ویزا درخواست کنید در غیر این صورت گرفتن این نوع ویزا سخت خواهد بود و ملزم به داشتن توانایی مالی بالا و ارائه ی مدارک جهت ثابت کردن این موضوع میباشید تا بتوانید این نوع ویزا را به دست آورید .

۲- ویزای سرمایه گذاری استرالیا :

گرفتن این نوع ویزا یکی از سریع ترین روش ها برای مهاجرت به استرالیا میباشد . به دلیل پیشرفت روز افزون استرالیا در زمینه ی اقتصاد ، این کشور از مهاجرانی که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند حمایت خواهد کرد و در سالهای اخیر بسیار بر روی این موضوع تمرکز کرده است . ویزای سرمایه گذاری خود انواع مختلفی دارد که از انواع ان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

ویزای ۱۸۸ استرالیا :

که ویزای کارآفرینی را میتوان جز زیر گروه های این ویزا به شمار اورد . کار آفرینی در استرالیا یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری است . مدت اعتبار این ویزا ۴ سال است و سرمایه ی مورد نظر برای گرفتن این ویزا حدود ۲۰۰ هزار دلار استرالیا در نظر گرفته شده است . از شرایط های لازم این ویزا مطمئن شدن مسوولان مهاجرت از کارفرمایی شما و ایجاد کسب و کار توسط شما میباشد . گفتیم که مدت زمان اعتبار این ویزا ۴ سال است ؛ اما بعد از ۴ سال میتوانید با در نظر گرفتن شرایط و الزامات و برآورده کردن آنها برای ویزای دائم ۸۸۸ درخواست دهید .
ویزای ۱۳۲ که یک نوع ویزای دائم برای سرمایه گذاری میباشد . البته برای گرفتن این نوع ویزا باید مقدار سرمایه ی شما حداقل ۱٫۵ میلیون دلار استرالیا باشد .

۳- ویزای skill worker :

در این نوع ویزا مهارت و تخصص فرد اهمیت دارد و ویزا بر حسب مهارته ای فرد به او تعلق میگیرد . میزان تحصیلات در این نوع ویزاها از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید تمامی مدارک تحصیلی و سوابق کاری بررسی و ارزشیابی شود .

۴- ویزاهای کاری استرالیا :

که خود شامل ویزاهای متعددی است و به دو نوع موقت و دائم تقسیم بندی میشود . از ویزاهای کاری اقامت دائم میتوان به ویزای ۱۹۰ که باید با یک اسپانسر ایالتی همراه باشد ، ویزای ۱۸۹ که برای کسانی است که میخواهند به طور مستقیم در استرالیا کار کنند و برای گرفتن این نوع ویزا باید امتیاز بالایی داشته باشند ؛ ویزای ۱۸۷ که فرد باید در مناطق کم جمعیت استرالیا دارای یک کارفرما باشد و ان کارفرما از وی حمایت به عمل اورد و در اخر ویزای ۱۸۶ که مانند ویزای قبل باید حتما یکی از شهروندان استرالیا اسپانسر شما باشند .
شرایط سنی برای داشتن این نوع ویزاها مهم است . برای اخذ ویزای کاری اقامت دائم نباید بالاتر از ۴۵ سال سن داشته باشید . امتیازاتی نظیر داشتن تحصیلات عالی ، داشتن مهارت در زبان انگلیسی و داشتن سوابق کاری مناسب میتواند کمک بزرگی برای گرفتن این ویزاها باشد .

مهاجرت به استرالیا و معرفی انواع ویزاها

چهار نوع ویزای کاری اقامت موقت داریم :

اگر از استرالیا برای شما دعوتنامه ای جهت شرکت در یک فعالیت کاری فرستاده شود ، یک ویزای موقت برای اقامتی ۳ ماهه به شما تعلق میگیرد تا بتوانید در این فعالیت شرکت کنید . این امر از طریق ویزای ۴۰۰ صورت میگیرد .
اگر افرادی که از رشته های مهندسی فارغ التحصیل شده اند و دانشگاه های انها جز دانشگاه های خاص و مورد تایید استرالیا باشد ، افراد میتوانند برای ویزای ۴۷۶ درخواست دهند و با این ویزا به مدت ۱۸ ماه در استرالیا بمانند و تلاش کنند تا به وسیله ی این ویزا بتوانند اقامت دائم را به دست آورند .
ویزای ۴۸۵ برای افرادی است که از یک موسسه استرالیایی فارغ التحصیل شده اند و افراد با داشتن این ویزا میتوانند برای مدت ۲ تا ۴ سال برای پیدا کردن شغل و یا کار کردن در استرالیا بمانند .
ویزای ۴۸۹ برای رفتن به مناطق کم جمعیت استرالیا میباشد و در انجا باید یکی از اعضای خانواده ی شما حضور داشته باشد و اسپانسر شما باشد . اگر بتوانید این ویزا را به دست اورید ، بعد از گذشت ۲ سال میتوانید برای اقامت دائم درخواست کنید .

۵- ویزای تحصیلی استرالیا :

دانش آموزان و دانشجویان میتوانند برای این نوع ویزا درخواست دهند . این نوع ویزا نیز یک ویزای موقت میباشد و تا زمان تمام شدن مدت زمان تحصیل فرد اعتبار دارد . البته در مواردی میتوان این ویزا را تمدید کرد و در شرایط خاص میتوان از این طریق برای ویزای دائم نیز درخواست داد . از انواع ویزاهای تحصیلی میتوان به ویزای دیپلم – زیر دیپلم ، ویزای کاردانی – کارشناسی و ویزای کارشناسی ارشد – دکترا اشاره کرد .

۶- ویزای نامزدی و ازدواج :

انواع ویزاهای نامزدی و ازدواج عبارتند از : ویزای ۳۰۰ ، ۸۲۰ ، ۳۰۹ ، ۸۰۱ و ۱۰۰ . تمامی این ویزاها ابتدا به صورت موقت به فرد تعلق میگیرد و پس از مدتی طبق شرایطی به ویزای دائم تبدیل میشود . در این نوع ویزا دولت استرالیا باید مطمئن شود که حمایت مالی لازم از همسر یا نامزد انجام میگیرد . مدت اعتبار ویزای نامزدی ۹ ماه و مدت اعتبار ویزای ازدواج ۲ سال میباشد .
با کلیک بر روی خرید ملک در ترکیه می توانید درباره خرید خانه در کشور ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه اطلاعات بیشتری بدست آورید. همین طور در سایت “مهاجرت به“ در مورد اقامت اروپا بیشتر بخوانید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جهانگردی ، راهنمای سفر ، ریپوتاژ بازدید 400 بار
دیدگاهتان را بنویسید

حسن خانی در تاریخ 20 مرداد 1398 گفته : پاسخ دهید

سلام من آشپز هستم میخوام برم استرالیا ممنون؟

css.php