کد خبر : 262413 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

مزایای بیمه مسافرتی

مزایای بیمه مسافرتی بیمه مسافرتی می تواند به عنوان یک مورد بسیار خسته کننده و غیر ضروری در لیست قبل از سفر شما به نظر برسد. شاید با خودتان بگویید که چرا باید برای محافظت از خود در برابر یک فاجعه آن هم فاجعه ای که ممکن است هرگز اتفاق …

مزایای بیمه مسافرتی

مزایای بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی می تواند به عنوان یک مورد بسیار خسته کننده و غیر ضروری در لیست قبل از سفر شما به نظر برسد. شاید با خودتان بگویید که چرا باید برای محافظت از خود در برابر یک فاجعه آن هم فاجعه ای که ممکن است هرگز اتفاق نیفتد پول خرج کنید؟ با این حال بلایای جبران ناپذیر زیادی وجود دارند مانند کنسل شدن بلیط هواپیما، شرایط اضطراری پزشکی یا اموال از دست رفته و دیگر مواردی که با جان شما بازی خواهد کرد. خواه شما برای یک آخر هفته طولانی به اروپا بیایند یا به مدت دو سال به جهان سفر کنید. به همین دلیل است که بیمه مسافرتی قبل از عزیمت به یک سفر بسیار حیاتی و مهم است.
برای اطمینان از فهمیدن مزایای واقعی بیمه نامه مسافرتی موارد را ذکر کرده ایم که با مطالعه آن
می توانید یک سفر امن را تجربه نمایید. در ادامه با ما همراه باشید. در ضمن مقاله چگونه یک سفر کاری را دلچسب کنیم را نیز به شما توصیه می کنیم.

پشتیبانی در اورژانس پزشکی

برخی از بیمه نامه های بهداشت و درمان ایران، شما را در کشورهای دیگر تحت پوشش قرار نمی دهند در صورتی که یک رویداد پزشکی را تجربه کنید که نیاز به بستری یا مراقبت در یک مرکز پزشکی محلی داشته باشد. بیمه مسافرتی می تواند این وقایع را پوشش دهد.

پوشش در مناطق از راه دور

اگر با تهیه بلیط چارتر قصد سفر به دورترین مناطق کشور و یا جهان را دارید، قطعا باید به قکر این باشید که آیا امکانات پزشکی در این منطقه در دسترس است؟ اگر در یک منطقه دور افتاده کشور دچار حادثه یا بیماری ناگهانی شدید، ممکن است حتی نیازمند به پرواز سریع به کشور خود و یا به بیمارستان باشید. اما اگر در چنین موقعیتی بیمه مسافرتی نداشته باشید هزینه دکتر و یا بازگشت به مقصد می تواند هزینه های سنگینی روی دست تان بگذارد مگر اینکه عاقلی کنید و پیش از سفر بیمه نامه مسافرتی خود را تهیه کنید!

فوریت های پزشکی

تصور کنید که یک چیز کوچک و در عین حال دردناک سفر را زهر مارتان کند، مثلا دندان درد! و شما بدون داشتن بیمه مسافرتی مجبور هستید در کل طول سفر این درد را تحمل کنید تا به شهر خود برگردید و به پزشک مراجعه نمایید. اما داشتن اورژانس های دندانپزشکی در خارج از کشور که تحت بیمه نامه مسافرت خود قرار داده اید بدان معنی است که می توانید در هر زمانی به پزشک مراجعه نمایید. حال این درد می خواهد دندان درد باشد و یا یک سرماخوردگی کوچک!

مزایای بیمه مسافرتی

لغو و هزینه های پرواز مجدد خود را دوباره بخواهید

تصور کنید که تهیه بلیط هواپیما استانبول، قصد سفر به این شهر را دارید و به هر دلیلی پرواز شما کنسل می شود مانند شرایط نا مناسب آب وهوایی، این جاست که بیمه مسافرتی به دادتان خواهد رسید و اجازه نمی دهد تا تمام برنامه ریزی های سفرتان به هم بریزد، چراکه بیمه های مسافرتی به هیچ وجه اجازه نمی دهند که شما پرواز خود را از دست بدهید و یا اگر به هر دلیلی آن را از دست دهید تمامی خسارات وارد شده را به شما پرداخت خواهند کرد.

محافظت از نقاط مکرر پرواز

یکی از دلایلی که بیمه مسافرتی برای پروازهای مکرر مهم است، محافظت از امتیازات شماست. اگر هزینه بخشی یا تمام پروازهای خود را پرداخت کرده اید و قادر به بازیابی آنها نیستید، بیمه مسافرت می تواند آن را به شما پرداخت کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه های مسافرتی و شرایط آن می توانید به کارشناسان سایت مستر بلیط مراجعه نمایید.

مزایای بیمه مسافرتی

کرایه ماشین بدون استرس

اگر در طول سفر اتومبیلی را اجاره کردید و بعد از آن به هر دیلی تصادف کردید، مجبور به پرداخت ضرر ها و آسیبب های وارد شده نخواهید بود، حتی اگر مقصر اصلی تصادف شما باشید! چنین حوادثی حتی اگر جزئی هم باشند ممکن است بیش از آنچه فکر می کردید برای شما گران تمام شوند و می تواند تعطیلات طولانی مدت شما را خراب کند. بیمه مسافرتی بهترین راه برای جبران چنین خسارات احتمالی در سفر است که به دادتان خواهد رسید.

پوشش برای تمام خانواده

دلیل اینکه چرا بیمه مسافرتی اغلب توسط خانواده ها مهم تلقی می شود، این است که می تواند همه افراد را در سفر تحت پوشش قرار دهد مانند فرزندان کوچک یا بزرگ که به همراه والدین شان سفر می کنند.
آسیب های احتمالی به دیگران در سفر

اگر در حادثه ای شرکت کرده اید که به لحاظ قانونی مسئولیت آسیب شخصی یا خسارت به اموال آنها شده اید، بیمه مسافرتی می تواند شما را تحت پوشش قرار دهد. سفر همیشه غیرقابل پیش بینی است. چه در یک کشور ناآشنا باشید و چه در خانه، داشتن بیمه سفر مناسب برای نیازهای شما می تواند باعث آرامش بیشتر شما شود و به شما امکان می دهد ضررهای خود را در مقابل هرگونه اتفاق پیش بینی نشده جبران کنید.

پوشش فعالیت

ممکن است در طول مسافرت خود در در فعالیتهایی شرکت کنید که تا حدودی خطرناک باشند از اسکی جت و ورزش های زمستانی گرفته تا پرش بانجی و غواصی در آسمانف بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که تحت پوشش بیمه این نوع فعالیت ها هستید در غیر این صورت اگر در هنگام شرکت در ان ها مجروح شوید، ممکن است با صورتحسابهای گران قیمت روبرو شوید!
مقاله مرتبط:

خنک ترین مقاصد برای سفر در تابستان

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار اقتصادی ، مجله خبری بازدید 344 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php