کد خبر : 171461 تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۰۸

مراسم خاکسپاری زنده یاد هما روستا در ایران

هما روستا از بازیگران ایرانی است که در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون هنرمندی های بیشماری را از ایشان دیده ایم. اما چند روز پیش خبر درگذشت این هنرمند دنیای هنر را متاثر کرد. در این مطلب از سایت میهن فال به جزئیات خبر مراسم خاکسپاری زنده یاد هما …

هما روستا از بازیگران ایرانی است که در عرصه تئاتر و سینما و تلویزیون هنرمندی های بیشماری را از ایشان دیده ایم. اما چند روز پیش خبر درگذشت این هنرمند دنیای هنر را متاثر کرد. در این مطلب از سایت میهن فال به جزئیات خبر مراسم خاکسپاری زنده یاد هما روستا در ایران پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

مراسم خاکسپاری زنده یاد هما روستا در ایران

پیکر زنده یاد هما روستا برای تشییع و خاکسپاری به ایران می آید. هم اکنون خانواده این هنرمند فقید تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران منتظرند تا مراحل اداری درگذشت وی در آمریکا را طی کرده و زمینه را برای حضورش در ایران فراهم کنند.

تاریخ مراسم تشییع و خاکسپاری این بانوی سینمای ایران متعاقبا اعلام خواهد شد.

هما روستا در سن ۶۹ سالگی و در تاریخ ۴ مهر ماه در آمریکا درگذشت.

وی که طى سال هاى اخیر به دلیل مبارزه با بیمارى سرطان از حضور و نقش آفرینى در عرصه بازیگرى سینما و تئاتر دور بود، آخرین تجربه بازیگرى تئاتر را در سال ٩٢ و با حضور در نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانى حسن معجونى تجربه کرد.

هما روستا از بازیگران شناخته شده سینماى ایران بود که در آثاری چون از کرخه تا راین و پرنده کوچک خوشبختى به ایفاى نقش پرداخت.

هم چنین پیکر «بهمن مظفری» نوازنده و معمار ششم مهرماه به خاک سپرده می‌شود.

جزییات مراسم تشییع پیکر بهمن مظفری، هنرمند عرصه موسیقی و فرزند حمید مظفری از هنرمندان تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور اعلام شد.

بهمن مظفری،‌ نوازنده و معمار جوان که سوم مهرماه درگذشت، فردا (دوشنبه، ششم مهرماه) ساعت ۹ صبح از مقابل خانه‌اش واقع در تقاطع دولت، کاوه شمالی، ابتدای کاوه، اخلاقی شرقی، بعد از تقاطع اخلاقی، میدان نیلی، ضلع جنوی غربی میدان، ساختمان شماره ۳ به سمت بهشت زهرا (س) تشییع می‌شود.

مظفری براثر ایست قلبی درگذشت. او از هنرمندان حوزه موسیقی بود و چندی پیش در برج آزادی کنسرت داشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 324 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php