کد خبر : 262323 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

قیمت تولید محتوای رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می شود

قیمت تولید محتوای رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می شود چکیده : تولید محتوا و رپورتاژ آگهی دو اصل مهم برای معرفی کسب و کار و جذب مخاطب است بنابراین آگاهی از قیمت تولید محتوا برای صاحبان بیزینس امری ضروری به حساب می آید. زمانی که یک استارت آپ یا یک …

قیمت تولید محتوای رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می شود

چکیده : تولید محتوا و رپورتاژ آگهی دو اصل مهم برای معرفی کسب و کار و جذب مخاطب است بنابراین آگاهی از قیمت تولید محتوا برای صاحبان بیزینس امری ضروری به حساب می آید.

زمانی که یک استارت آپ یا یک کسب و کار شروع به کار می کند نیاز دارد تا خدمات یا محصول خود را به بهترین نحو معرفی کند چرا که هدف اصلی در این حوزه جذب مخاطب و تبدیل آن ها به مشتری های بالفعل می باشد، تولید محتوا، رپورتاژهای آگهی و تبلیغات از مهم ترین اصول بازاریابی دیجتالی هستند اما چرا؟ هر کسب و کاری برای اینکه محصول و خدمات خود را به فروش برساند نیاز دارد که دیده شود و محصولات خود را به بهترین نحو معرفی کند اما امروزه استفاده از تکنیک های تبلیغاتی سنتی جوابگو نبوده و کاربران فضای اینترنت عکس العمل مناسبی نسبت به آن ها نشان نمی دهند پس نیاز است از روش هایی استفاده کنیم که علاوه بر جذب مخاطب، نیاز آن ها را نیز برطرف کرده و با جلب اعتمادشان، آن ها را به مشتری تبدیل کنیم دیجیتال مارکتینگ همان روشی است که به کسب و کارتان کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را معرفی کرده و از این طریق به توسعه کسب و کار خود بپردازید. تولید محتوا و رپورتاژ آگهی از ابزارهای اصلی در بازاریابی دیجیتال محسوب می شوند که در ادامه ی این مطلب با آن ها آشنا خواهید شد.

قیمت تولید محتوای رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می شود

تولید محتوا

همانطور که گفته شد برای گسترش یک کسب و کار نیاز است تا فعالیت و یا محصولتان را به خوبی معرفی و تبلیغ نمایید، اینترنت را می توان مناسب ترین بستر برای معرفی محصول و جذب مخاطب دانست اما تبلیغات در فضای مجازی با دنیای واقعی تفاوت هایی دارد، کاربران فضای مجازی دیگر به تبلیغات بدون محتوا و غیرکاربردی اهمیتی نمی دهند و تمایل دارند به اطلاعات مورد نیاز خود در کوتاه ترین زمان و به دور از سیل عظیم تبلیغات تصویری دست یابند از طرفی مهم ترین شاخصه موفقیت در فضای اینترنت میزان ترافیک و بازدید از یک وبسایت است پس معرفی کسب و کار و جذب مخاطب باید از ابزاری استفاده کرد که درعین برطرف کردن نیازهای کاربران، اعتماد و توجه آن ها را نیز جلب کند. به جرات می توان گفت بهترین ابزار در تحقق این امر تولید محتوای مناسب و استفاده از آن در رپورتاژهای آگهی در وبسایت خود و وبسایت های پر بازدید دیگرمی باشد، تهیه ی محتوا مناسب سبب می شود سئوی وبسایت تان بهبود یافته و در هنگام جست و جوی کاربران در تاپیک های بالای موتور های جست و جو قرار بگیرد. اما تولید محتوا نیازمند تخصص و آگاهی از اصول آن است بنابراین نیاز است صاحبان کسب و کار با آگاهی از عوامل موثر در تعیین قیمت محتوا فراهم سازی محتوای مناسب را به متخصصین تولید محتوا و رپورتاژهای آگهی بسپارند.

نقش محتوا در سئو سایت

هنگامی که یک کاربر در فضای اینترنت به جست و جوی عبارتی می پردازد موتورهای جست و جویی مثل گوگل سعی می کنند سایت هایی را که دارای بیشترین تطابق با خواسته ی کاربر بوده و به ویژه محتوایی یکتا و مفید را ارایه می دهد، در تاپیک های ابتدایی نمایش دهد. بدیهی است وبسایت هایی که در نتایج اولیه گوگل ظاهر می شوند بازدید و ترافیک بیشتری را تجربه خواهند کرد که این امر مهم ترین هدف در تولید محتوا است. به عبارت دیگر وبسایت هایی با محتوای یکتا و مفید از سئوی بهتر و در نتیجه شانس جذب مخاطب بیشتری برخوردار هستند.

قیمت تولید محتوای رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می شود

سه روش اصلی تولید محتوا

• محتوای تالیفی: تولید محتوای تالیفی با استفاده از موضوعات ارایه شده توسط مشتری انجام می شود و با توجه به تخصصی بودن، حجم و کیفیت محتوای مورد نظر قیمت محتوا به مشتری اعلام می شود.

• محتوای ترجمه: این نوع از تولید محتوا بیشتر بر اصول ترجمه استوار است و به دلیل نیازمند بودن آگاهی به زبان خارجی و تسلط به مطلب از قیمت بالاتری برخوردار است.

• بازنویسی: بازنویسی به معنای بررسی و تغییر یک محتوا از پیش تولید شده برای تاثیرگذاری بیشتر است. تمرکز نویسندگان در تولید محتوای بازنویسی بیشتر بر روی استفاده ی صحیح از کلمات کلیدی و اصول سئو است. این نوع از تهیه محتوا هزینه کمتری خواهد داشت.

عوامل موثر در تعیین قیمت محتوا

• جنبه ی کیفی محتوا: همیشه شنیده ایم که کیفیت مهم تر از کمیت است، در فراهم سازی محتوا نیز کیفیت و جذاب بودن آن است زمانی که شما یک محتوای با کیفیت و یکتا داشته باشید می توانید مطمئن باشید بهبود سئو وبسایتتان به بهترین نحو در حال انجام است.

• استفاده از اصول سئو در تولید یک محتوا: آشنایی با اصول سئو مانند استفاده از ایده های جذاب و جدید، استفاده از عنوان هایی مطابق با خواسته کاربران و شناخت سلایق آن ها سبب تولید محتوایی غنی خواهد شد و به شدت در بهبود سئو سایت و به طبع در جذب مخاطب تاثیرگذار خواهد بود.

• تخصصی بودن محتوای مورد نظر: بدیهی است تولید یک محتوا در زمینه های تخصصی خاص نیازمند نویسندگان فعال و یا آشنا با آن حوضه خواهد بود، دشواری تولید مقالات تخصصی و تعداد نسبتا کم افراد متخصص در زمینه های گوناگون یکی از عوامل اصلی در افزایش قیمت تولید محتوا است.

• تولید محتوا به زبان های خارجی: این نوع از تولید محتوا را می توان پیچیده ترین و پرهزینه ترین نوع تولید یک محتوا دانست چرا که تعداد نویسندگان مسلط به زبان های خارجی به ویژه زبان های غیر انگلیسی و متخصص در حوزه های گوناگون بسیار کم است.

رپورتاژ آگهی چیست؟

همانطور که گفته شد کاربران اینترنت تمایلی به مشاهده تبلیغاتی که نیازشان را برطرف نمی کنند ندارند و این زمانیست که رپورتاژهای آگهی اهمیت خود را در جذب مخاطب و بهبود سئو سایت نشان خواهند داد.
رپورتاژ های آگهی متن های کوتاهی هستند که در یک محتوای مناسب قرار گرفته و با انتشار آن ها در وبسایت های پربازدید و معتبر می توانید به معرفی و تبلیغ فعالیت و محصول خود بپردازید. این نوع از تبلیغ علاوه بر معرفی محصول و خدمت ارایه شده توسط شما باعث بهبودی سئوی وبسایتتان شده و شانس اینکه وبسایتتان در عناوین اولیه گوگل ظاهر شود را به شدت افزایش می دهد.

قیمت تولید محتوای رپورتاژ آگهی چگونه محاسبه می شود

عوامل موثر در تعیین قیمت و خرید رپورتاژ آگهی

رتبه الکسا

در رتبه بندی الکسا وبسایت هایی که بازدیدکنندگان بیشتری دارند در رتبه بندی از جایگاه مطلوب تری برخوردار هستند، طبیعتا بازدیدکننده ی بیشتر به معنی شانس بیشتر در دیده شدن آگهی رپورتاژتان خواهد بود.

امتیاز اسپم واهمیت آن

امتیاز اسپم بین ۰ تا ۱۷ بوده که عدد بالاتر نشان دهنده غیرکاربردی بودن مطالب وبسایت و درنتیجه افزایش احتمال جریمه شدن سایت توسط گوگل می باشد.

تعداد لینک های فالو

تعداد این لینک ها می تواند باعث بهبود سئو سایت شود و شانس دریافت رتبه بهتر در نتایج موتورهای جست و جو را بیشتر کند. تعداد این لینک ها توسط وبسایت ارایه دهنده خدمات رپورتاژ مشخص می شود که تعداد آن ها معمولا بین دو تا چهار است. استفاده بیشتر از لینک های فالو می تواند تاثیر معکوس در بهبود سئو وبسایت شما داشته باشد.

اعتبار دامنه و صفحه

در تعیین اعتبار دامنه که توسط وبسایت های امتیاز دهنده به اعتبار صفحات و دامنه انجام می شود به یک دامنه یا صفحه یک امتیاز مبنی بر محتویات صفحه و دامنه داده می شود و پیش بینی می کند که یک وبسایت در نتایج جست و جوی گوگل چگونه رتبه بندی خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 906 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php