کد خبر : 91154 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

قویترین زنان آهنین در جهان +تصاویر

قویترین زنان آهنین در جهان چندسالی است که مسابقات مردان آهنین که نوروز از تلویزیون پخش میشود مردم را با این ورزش آشنا کرده است. مهمترین فاکتور برای شرکت در این مسابقات قدرت بدنی زیاد، عضلات قوی، تمرکز و زور بازو است و اصلی ترین چیزی که بیننده را پای …

قویترین زنان آهنین در جهان چندسالی است که مسابقات مردان آهنین که نوروز از تلویزیون پخش میشود مردم را با این ورزش آشنا کرده است. مهمترین فاکتور برای شرکت در این مسابقات قدرت بدنی زیاد، عضلات قوی، تمرکز و زور بازو است و اصلی ترین چیزی که بیننده را پای تلویزیون میخکوب میکند بدن های ورزیده و قدرت فراوان شرکت کنندگان درا ین مسابقات است.

قویترین زنان آهنین در جهان +تصاویر

اگر فکر میکنید تنها مردان در این رشته فعالیت میکنند سخت در اشتباه هستید. مسابقات قوی ترین مردان برای زنان نیز مشابهی دارد که با نام ” قوی ترین زنان ” برگزار میشود و زنان در این عرصه به مبارزه با سختی پولاد و سنگ میروند و قدرت نمایی میکنند.

قویترین زنان آهنین در جهان +تصاویر

این مسابقات برای بانوان در سطح کشوری و همچنین جهانی برگزار شده و از حساسیت بالایی نیز برخوردار است. هر ساله مسابقات قوی ترین زنان دنیا مانند مسابقات قوی ترین مردان دنیا برگزار می شود. در ادامه تصاویری از جدیدترین این مسابقات ملاحظه می کنید.

قویترین زنان آهنین در جهان +تصاویر

قویترین زنان آهنین در جهان +تصاویر

منبع: نامه نیوز

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 269 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php