کد خبر : 2990 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷

فال روزانه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱

ز صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!   فروردین: شما حتی اگر بخواهید اتفاقات خوبی که رخ داده را باور کنید، نمی‌توانید به احساس خود اطمینان کنید. حتی شاید با تغییرات جدیدی که در زندگی تان رخ داده مقابله کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما …

 فال روزانه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱

ز صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

 

فروردین: شما حتی اگر بخواهید اتفاقات خوبی که رخ داده را باور کنید، نمی‌توانید به احساس خود اطمینان کنید. حتی شاید با تغییرات جدیدی که در زندگی تان رخ داده مقابله کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی معقول و منطقی را دوست ندارید؛ بلکه شما چون هیجان را تجربه کرده‌اید، چون می‌ترسید زندگی‌تان خسته کننده شود در جستجوی ثبات و یکنواختی نیستید. سعی کنید بدون داشتن زندگی یکنواخت آرامش را به زندگی‌تان بازگردانید.

اردیبهشت: شاید امروز شما سعی کنید یکی از پروژه‌های قدیمی ‌که مدتی آن را کنار گذاشته بودید شروع کنید و یا کاری بکنید که زندگی تان را لذت بخش تر کند، بنابراین احساس خوبی پیدا خاوهید کرد. اما اگر شما به احساسات خود بیشتر توجه کنید، کورسوی امیدی از حقیقت را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد. حواستان جمع باشد برای رسیدن به اهداف نادرست به خودتان سخت نگیرید.

خرداد: شما امروز می‌دانید که چه کارهایی باید انجام بدهید، اما این سخن بدین معنی نیست که آن کارها را انجام خواهید داد. شما هنوز آمادگی این را ندارید که از بازی و تفریح که ظاهراً این روزها هرجا می‌روید دنبالتان می‌کنند چشم پوشی کنید. ولی سعی نکنید از احساسات خود بیزار شوید، چرا که آنها کلید خوشبختی شما در آینده هستند. با ابراز کردن ذات حقیقی وجود خود عزت نفستان را نشان بدهید.

تیر: شما به سوی تغییری شدید و هیجان انگیر پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده هراس نداشته باشید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.

مرداد: احساسات شما در طول روز شدید تر می‌شوند و هیچ راهی برای فرار کردن از شور و هیجان وجود ندارد. خوشبختانه شما از رنجش‌های کوچک دوستانه فرار نمی‌کنید، به خصوص اگر این مشکل موضوع خیلی مهمی‌درباره گذشته تان را به شما یادآوری کند. یادآوری یک خاطره قدیمی‌به شما انگیزه می‌دهد تا تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد کنید.

شهریور: امروز موج جدیدی از انرژی به زندگی‌تان راه پیدا کرده، حالا مشکل شما این است که چه راهی را انتخاب کنید. متأسفانه نگاه کردن به دوستان و همکاران هیچ کمکی بهتان نمی‌کند، چراکه برنامه‌های آنها با برنامه‌های شما کاملاً فرق دارد. با وجود این نقطه نظرات افراد دیگر می‌تواند شما را با دیدگاه های بیشتری آشنا کند.

مهر: شما امروز می‌خواهید خودتان را از دیگران پنهان کنید، اما این کارتان از روی ترس نیست. هم اکنون انجام دادن وظایفتان و یا کارهای خانه برایتان اهمیت زیادی دارد، بنابراین شما می‌توانید به سمت اهداف بزرگتری بروید. حتی اگر به نظر می‌رسد که هیچ پیشرفتی نداشته‌اید باز هم به کارتان ادامه بدهید. اعتماد کردن به راهنمای درونی خود شاید کار آسانی نباشد، اما هم اکنون لازم است که این کار را بکنید.

آبان: شما امروز نمی‌توانید به وقت خود اطمینان کنید. این سخن بدین معنی نیست که نمی‌توانید کارهایی که شروع کرده اید را به اتمام برسانید. بلکه رویاهای شما برایتان اسباب دردسر شده و نمی‌گذارد به چیزهایی که می‌خواهید برسید. خودتان را مقید کنید که به قرار ملاقات‌هایتان برسید و وقتی با کسی قراری می‌گذارید قرار قبلی‌تان را کنسل نکنید. هروقت که کارهایتان را تمام کردید، آن وقت می‌توانید به رویاها و آروزهای خود توجه کنید.

آذر: امروز از آن روزهایی است که شما دوست دارید در خانه بمانید و وقتتان را با خانواده و یا تعداد کمی ‌از دوستانتان بگذرانید. امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، چراکه احساسات شما با منطقتان تناقض دارد. حتی اگر کارهای مهمی ‌برای انجام دادن داشته باشید، نمی‌دانید که با چه روشی آنها را انجام دهید. باوجود این بدون تلاش کردن هیچ چیزی به دست نمی‌آید. به دنبال برقرار کردن تعادلی منطقی و درست بین کار و استراحت باشید.

دی: شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید کرد، بخصوص اگر یکی از دوستان نزدیکتان و یا شریکتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی که خیلی هم خوب نیستند شما را خوب راهنمایی نکند. اگرچه شما هم اکنون می‌توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیانتان تلاش می‌کند شما را بفریبد، اما امکان دارد دلیل این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها، پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی کنید.

بهمن: شما اصلاً سعی نمی‌کنید در برنامه های قدیمی‌خود تغییراتی بدهید، اما امروز بهتر است که پافشاری را کنار گذاشته، تغییراتی در زندگی خود داده و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. شما می‌توانید نظریه‌های خوبی در مورد زندگی‌تان داشته باشید و باوجود چندین سیاره در نهمین خانه شما یعنی خانه اهداف بزرگ نمی‌توانید کارهای راحت را انتخاب کنید. پس عزمتان را جزم کنید و دست به کار شوید.

اسفند: امروز ماه وارد نشانه‌تان شده است و شما را وادار می‌کند که احساسات خود را ابراز کنید. حالا شما دوست دارید همه بدانند که شما چه احساسی دارید، چراکه فکر می‌کنید کمتر احساس تنهایی خواهید کرد. اما متاسفانه ممکن است شما با لحن بد خود دیگران را بیازارید، بنابراین یا باید لحن خود را تغییر دهید و یا اصلاً حرفی نزنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 355 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php