کد خبر : 255382 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰:۱۳

فال روزانه یکشنبه 27 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین برخی کاغذبازی های اداری در ارتباط با مسائل مالی امروز وقت زیادی از شماخواهند گرفت. خوشبختانه شما امروز بسیار قویتر از همیشه هستید و اعتماد به نفس و تمرکز شما در سطح بالایی قرار دارند و می توانید بی آن که احساس خستگی یا نا امیدی کنید …

فال روزانه یکشنبه 27 اسفند 1396

فال روزانه متولدین فروردین

برخی کاغذبازی های اداری در ارتباط با مسائل مالی امروز وقت زیادی از شماخواهند گرفت. خوشبختانه شما امروز بسیار قویتر از همیشه هستید و اعتماد به نفس و تمرکز شما در سطح بالایی قرار دارند و می توانید بی آن که احساس خستگی یا نا امیدی کنید تا زمان رسیدن به نتیجه به تلاش خود ادامه دهید. احساس می کنید زمانی که برای انجام کاری دارید رو به تمام شدن است و این موضوع شما را وسوسه به این می کند که دست به ریسکی غیر ضروری بزنید. این ترس هایتان به احتمال زیاد بیهوده هستند و بهتر است احتیاط کنید تا مبادا قدمی اشتباه برداشته و از مسیر درست خارج شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

یک پروژه ی هنری یا خلاقانه که می تواند برای شما جنبه ی درآمدزایی نیز داشته باشد امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است. اگر پیش از این به طور جدی به عملی کردن این ایده ی خود فکر نکرده اید امروز می تواند فرصت خوبی برای پرداختن به این ایده باشد. انرژی جسمی و ذهنی شما در سطح بالایی قرار دارند و می توانید در انجام هر کاری که برای خود در نظر داشته باشید موفق شوید. امروز کلماتی که به زبان می آورید وزن بیشتری دارند و اثرشان بیشتر از همیشه است، پس از آنها با احتیاط بیشتری استفاده کنید. شاید دلتان نخواهد که زیاد راجع به آن که چه در ذهنتان می گذرد حرف بزنید، ولی اگر هوشمندانه رفتار کنید می توانید از وضعیت موجود به نفع خودتان استفاده کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز یک زوج همراه با فرزندشان به دیدن شما خواهند آمد. یکی از این دو به احتمال زیاد از لحاظ حرفه ای و تجاری با شما در ارتباط است. این ارتباط در هر سطحی که باشد به صحبت های بسیار جالبی بین شما منجر خواهد شد که می توانند به نقشه هایی امید بخش برای یک فعالیت مشترک حرفه ای در آینده ختم شوند. بهتر است مواظب باشید زیاد تند نروید تا بعدا دچار نا امیدی نشوید! امشب سعی کنید زیاد دیر نخوابید و قبل از خواب هم به مسائل کاری فکر نکنید. ذهن شما مانند یک قطار سریع السیر در حرکت است و اگر آن را تحت کنترل در نیاورید بی خوابی به سرتان خواهد زد و دیگرنخواهید توانست به این راحتی ها به خواب بروید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما مجبور خواهید بود پیش از فرا رسیدن تعطیلات یک کار اداری را تکمیل کنید و مجبور خواهید بود وقت زیادی را صرف کاغذبازی و دوندگی های خسته کننده ی مرتبط با این کار کنید. به انجام رساندن این کار ممکن است با مشکلاتی هرچند جزئی همراه باشد، اما شما با توانایی های منحصر بفردی که دارید از پس انجام آن برخواهید آمد. خوشبختانه امروز ذهن شما بسیار وقی، سریع و متمرکز شده است و در نتیجه در هر کاری که بخواهید انجام دهید نتایج خوبی به دست خواهید آورد. پس از پایان ساعت اداری سعی کنید باقی مانده ی روزتان را به بهترین شکل ممکن گذرانده و از حال و هوای لذت بخش روزهای پایان سال بهره ببرید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است به صورتی کاملا غیر منتظره یک فرصت کاری یا تجاری فوق العاده برایتان فراهم شود. شما فکر نمی کنید الان زمان مناسبی برای شروع این کار باشد و حتی اگر حاضر شوید در آن نقشی به عهده گرفته و شرکت کنید هم به صورت موقت و برای به دست آوردن کمی پول بیشتر خواهد بود. شاید در فکر این باشید که در خانه تان تغییراتی ایجاد کنید، اما اگر به فکر تغییرات بزرگی مانند تعویض مبلمان یا تغییر رنگ دیوارها هستید حالا دیگر وقتش نیست و نخواهید توانست به موقع کارهایتان را به اتمام برسانید. سعی کنید با ایجاد تغییرات کوچک و سریع حال و هوای منزلتان را تغییر داده و بهار را به خانه تان بیاورید.

فال روزانه متولدین شهریور

انرژی جسمانی شما امروز در سطح بالایی قرار دارد و بلندپروازیتان حتی از آن هم بیشتر است. شما به فکر انجام کارهایی هستید که سطح اجتماعی و اقتصادی زندگیتان را بالاتر می برند. امروز زمان زیادی را صرف جمع آوری اطلاعات خواهید کرد و هر کاری که لازم بدانید را در جهت رسیدن به این اهداف خود انجام خواهید داد. رفت و آمدهای هر چند کوتاهی که مجبور هستید در طول روز داشته باشید خیلی بیشتر از آنچه فکرش را می کرده اید طول خواهند کشید. اگر می خواهید اتلاف وقت را به حداقل مقدار ممکن کاهش دهید به شما توصیه می کنیم که تا جایی که می توانید از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز به برخی توانایی های مفید و کاربردی در وجود خود پی خواهید برد که تا به حال از آنها بیخبر بوده اید. اگر در این روزهای پایانی سال مشغول انجام یک کار اضافه بر سازمان برای کسب درآمد بیشتر و یا برای کمک به افراد نیازمند هستید امروز در انجام این کارها بسیار موفق خواهید بود. حس ششم شما به طور فوق العادهای قوی شده است و می توانید خیلی راحت افکار و احساسات دیگران را درک کنید و همین تبدیل به برگ برنده ی شما خواهد شد. قدرت تخیلتان نیز امروز در سطح بالایی قرار دارد، سعی کنید از آن هم به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر قراری دارید به شما توصیه می شود کمی زودتر از زمانی که برنامه ریزی کرده بودید راه بیفتید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بالاخره و شاید بعد از مدتی بسیار طولانی، به یکی از اهداف بلند مدت خود دست خواهید یافت و همین موضوع باعث خواهد شد که بسیار پرانرژی، خوشحال و سرشار از شور و شوق باشید. حالا که به نتیجه ی مورد نظرتان رسیده اید دارید به آینده فکر می کنید و برای اهداف دیگری که دارید برنامه ریزی می کنید. الان زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در مورد کارهایی که می خواهید در سال جدید انجام دهید می تواند باشد. امروز شرکت در فعالیت های مختلف اجتماعی می تواند برای شما بسیار مفید باشد و شانس آشنایی با افراد جدید با نفوذی را در اختیارتان قرار دهد، پس تا جای ممکن در اجتماع باشید و از خانه نشینی خودداری کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز مسائل کاری ذهنتان را حسابی به خود مشغول خواهند کرد و به شما اجازه نخواهند داد وقتتان را طبق برنامه هایی که برای امروزتان چیده بودید بگذرانید. با این حال شما زیاد از این بابت ناراحت نخواهید شد، چون به صورتی کاملا غیر منتظره فرصت هایی برای پیشرفت حرفه ای برایتان فراهم خواهند شد که فکرش را هم نمی کرده اید. این که در روزهای پایانی سال چنین فرصتی برایتان فراهم شده است تقریبا غیر قابل باور است، اما شانس به شما روی آورده است. با این حال به شما توصیه می کنیم که بدون هیچ گونه اتلاف وقتی هر چه سریعتر تصمیم خود را بگیرید، در غیر این صورت این فرصت به همان سادگی که به دستتان آمده از دستتان خواهد رفت.

فال روزانه متولدین دی

اگر تعطیلاتتان هنوز شروع نشده و امروز هم باید سر کار بروید خودتان را برای اتفاقاتی غیر منتظره آماده کنید. به صورتی که حتی فکرش را هم نمی کنید درهای جدیدی برای دنبال کردن اهدافی کاملا متفاوت به رویتان باز خواهند شد که اگر از آنها به خوبی استفاده کنید می توانند پیشرفت قابل توجهی را برای شما به همراه داشته باشند. اگر قصد مطالعه در ارتباط با موضوع خاصی را دارید امروز زمان بسیار خوبی برای این کار خواهد بود، چون ذهن شما بسیار قوی و آماده شده است و هر چیزی که بخوانید را به خوبی به خاطر خواهید سپرد. اگر قصد رفتن به سفر را دارید سعی کنید استراحت کافی داشته باشید تا در طول سفر زیاد خسته نشوید.

فال روزانه متولدین بهمن

اگر قصد برنامه ریزی برای پس انداز به منظور انجام کار خاصی را دارید امروز می تواند فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار باشد و حتی می توانید از همین امروز این برنامه تان را عملی کرده و شروع به پس انداز کنید. شما امروز از لحاظ ذهنی نسبت به همیشه تمرکز خیلی بیشتری دارید و نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهید. اطرافیانتان ایده هایی دارند که نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشید، چون می توانند فرصت های بسیار خوبی را برایتان به وجود بیاورند. پس از یک روز خیلی شلوغ و طولانی به شما توصیه می کنیم که قبل از خواب با کمی پیاده روی و یا یک دوش آب گرم ذهن خود را کمی آرام کنید، در غیر این صورت خودتان را برای خواب هایی آشفته آماده کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شاید تصمیم بگیرید کاری را به صورت اشتراکی همراه با یک نفر دیگر انجام دهید. صحبت در مورد برنامه هایی که دارید وقت زیادی از شما خواهد گرفت، اما اثرات مثبتی روی نتیجه ی کارتان خواهد گذاشت که ارزش زمان صرف شده را دارند. در نظر داشته باشید که حتما زمانی را برای وقت گذراندن همراه با عشقتان کنار بگذارید و آن را به هیچ وجه قربانی هیچ کار دیگری نکنید. چه رابطه ی شما تازه شکل گرفته باشد و چه یک رابطه ی قدیمی باشد، باید به اندازه ی کافی برای آن وقت صرف کنید. اکنون زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در هر زمینه ای می تواند باشد، چون ذهنتان امروز بسیار متمرکز و دقیق تر از همیشه شده است.

فال روزانه یکشنبه 27 اسفند 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 27 اسفند 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 479 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php