کد خبر : 266636 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : شما روزی فوق‌العاده شلوغ و پرمشغله در پیش خواهید داشت و مسائلی که حل نشده رهایشان کرده بودید امروز به توجه و رسیدگی فوری شما نیاز دارند و هیچ …

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

شما روزی فوق‌العاده شلوغ و پرمشغله در پیش خواهید داشت و مسائلی که حل نشده رهایشان کرده بودید امروز به توجه و رسیدگی فوری شما نیاز دارند و هیچ راه فراری هم برایتان وجود ندارد، مگر این که خودتان را برای دردسرهایی که انجام ندادن این کارها به دنبال خواهد داشت آماده کرده باشید. بعد از تکمیل کارهایتان فرصت کافی برای کمی استراحت را در اختیار خواهید داشت، اما امروز این درس را به شما خواهد داد که قرار گرفتن در چنین موقعیت های استرس زایی چه اثراتی روی سلامت جسمی و روحی شما می تواند داشته باشد. از وضعیتی که امروز برایتان پیش می آید درس عبرت گرفته و کارهایتان را روی هم انبار نکنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز می تواند برای شما با تنش های زیادی همراه باشد. اطرافیانتان و به ویژه آنهایی که به شما نزدیکتر هستند بسیار عصبی و زودرنج به نظر می رسند. چه خردسال و چه بزرگسال، آنها بی هیچ دلیلی می خواهند دعوا درست کنند و از کاه کوه می سازند. به خاطر کوچکترین جزئیاتی که از نظرتان دور بمانند مورد انتقاد آنها قرار خواهید گرفت و بخششی هم در کار نخواهد بود. خوشبختانه به این واقعیت آگاه هستید که شما مجبور نیستید رفتار و کارهای خود را با انتظارات دیگران هماهنگ کنید. در چنین شرایطی اگر می بینید تحمل اوضاع برایتان سخت شده است شما هم می توانید با قدرت اما آرامش نظر خود را بیان نموده و در صورت لزوم اعتراض کنید.


فال روز متولدین خرداد :

زمان آن فرارسیده است که به مسئولیت‌هایی که در این اواخر پذیرفته‌اید یک بار دیگر فکر کنید. شاید اعتراف به این واقعیت سخت باشد، اما شما باری سنگین تر از حد توانتان را دارید به دوش می کشید و در پذیرفتن مسئولیت‌ها میزان توان و انرژی خود را در نظر نگرفته و به محدودیت زمانی خود توجه نداشته‌اید. حالا بار سنگین این تعهدات و مسئولیت‌ها دارد شما را از پا در می آورد و نمی توانید به همین شکل ادامه دهید. شما باید بار مسئولیت خود را سبکتر کنید تا هم عملکرد بهتری داشته باشید و هم وقت آزاد کافی برای پرداختن به خودتان و عزیزانتان را داشته باشید. خودتان را از بندهایی که به دست و پای خود بسته‌اید رها کنید.

 

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

چرا یک راست به سراغ اصل مطلب نمی روید؟! خود شما هم دارید این سؤال را در رابطه با تعهدی که برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است مرتب از خودتان می پرسید. حتی اگر این طور به نظر برسد که زندگی شما را در مسیر متفاوتی قرار داده و نمی توانید به این تعهد خود وفادار مانده و آن را مورد حمایت خود قرار دهید، در حال حاضر شرایط به گونه ای است که می توانید این فاصله را با یک جهش جبران کنید و شرایط کیهانی موجود نیز در این راه شما را مورد حمایت قرار خواهند داد. اگر یکی از دوستانتان برای قرض گرفتن پولی به سراغتان آمد حاتم بخشی نکنید و پولی که خودتان نیاز دارید را به او ندهید.


فال روز متولدین مرداد :

اجازه ندهید ترس و یا خشمتان کنترل رفتار و فکر شما را در دست بگیرند. شما دارید در موقعیت حساسی قرار می گیرید که شما را ملزم به گرفتن تصمیماتی مهم در رابطه با مسیر حرفه‌ای‌تان خواهد ساخت. شاید با خودتان فکر کرده باشید که هنوز وقت آن نرسیده است که بخواهید اقدامی در این رابطه بکنید، اما راستش را بخواهید دیگر وقتی برای از دست دادن ندارید و باید هرچه سریعتر تصمیم خود را گرفته و آن را عملی کنید. شاید خودتان ندانید، اما باور کنید که شما برای این کار کاملا آماده‌اید. امروز اگر توانستید پدر بزرگ یا مادربزرگتان را به یک رستوران خوب دعوت کنید، باور نمی کنید که او چقدر از این کار شما خوشحال خواهد شد!


فال روز متولدین شهریور :

امروز حتی اگر خودتان متوجه این موضوع نباشید هم نظرات و افکار شما در مورد زندگی و مفهوم آن دارند به طور قابل ملاحظه ای تغییر پیدا می کنند. شاید این موضوع برای شما چندان خوشایند نباشد و احساس راحتی نکنید، چون شما از آن دسته آدم‌هایی نیستید که از تغییرات به خوبی استقبال می کنند، اما توصیه ی ما به شما این است که به جای عزا گرفتن خودتان را با این تغییرات وفق داده و همگام با آنها رشد و پیشرفت کنید. مقاومت در برابر این تغییرات تنها شما را خسته و فرسوده خواهد نمود، پس با پای خودتان قدم در راهی که باید طی کنید بگذارید. الان شما هیچ وقتی برای تلف کردن ندارید، پس امروز را بی‌خیال تفریح شوید!

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز در انجام هر کاری گروهی، از کار و ورزش گرفته تا بازی و سرگرمی موفق خواهید بود و در پیشرفت و موفقیت گروه خود نقش مهمی را ایفا خواهید نمود. اکنون زمان بسیار خوبی برای این است که مدیریت و رهبری گروه را به عهده گرفته و توانایی‌هایتان را به دیگران ثابت کنید، اما باید در نظر داشته باشید که خودتان را به دیگران تحمیل نکنید و رضایت آنها را هم به دست بیاورید. طی چند روز گذشته شما خیلی به وضعیت فعلی رابطه‌ی عاطفی‌تان فکر کرده‌اید، اکنون دیگر وقت آن رسیده است که تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. چه خوب و چه بد راه رفتنی را باید رفت.


فال روز متولدین آبان :

فرصت شما برای شنا کردن در دریای بیکران رویاهایتان تمام شده است و باید این سرزمین دوست داشتنی را ترک کرده و به دنیای واقعیت بازگردید. کارهای زیادی در انتظارتان هستند که باید هر چه زودتر انجام شوند و به تعویق انداختن آنها جایز نیست. شما نسبت به دیگران امید و انگیزه ی بیشتری دارید و همین به شما شجاعت لازم برای رویارویی با اتفاقات غیر منتظره و آینده ی ناشناخته را می دهد. با این امید و انرژی خود دیگران را هم تغذیه کنید و به آنها انگیزه بدهید، اما نه آنقدر که چیزی برای خودتان باقی نماند، به ویژه وقتی با آدمی منفی طرف هستید که حرف ها و کارهایتان هیچ اثری روی او نمی گذارند و فقط انرژی خود را هدر می دهید.


فال روز متولدین آذر :

طی یک هفته‌ی گذشته شما فشار زیادی را تحمل کرده‌اید و این برداشت را داشته‌اید که وضعیت دارد لحظه به لحظه دشوارتر می شود. آیا کاری باید انجام دهید که موعد آن دارد سر می رسد؟ بین شما و دوستان و نزدیکانتان سوء تفاهمی پیش آمده است؟ از خودتان و زندگی‌تان راضی نیستید؟ امروز می تواند شروع تازه ای برای شما باشد و این فرصت را خواهید داشت تا راه حل های فوق‌العاده ای برای مشکلات خود بیابید. شاید با خودتان فکر کنید که پیش از این به اندازه‌ی کافی در راه حل این مشکلات تلاش کرده‌اید، اما خوشتان بیاید یا نیاید این تازه اول راه است و باید زمان و انرژی زیادی را صرف این مسئله کنید.

فال روزانه یکشنبه 21 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

اگر شخصی را دوست دارید که به نظر می رسد برایتان خیلی دور از دسترس است و یا علاقه ای به شما ندارد، یا اگر قصد دارید رابطه‌ی عاطفی فعلی خود را بهبود بخشیده و مشکلات موجود در آن را حل کنید، امروز می تواند فرصت خیلی خوبی برای این کار باشد و شما را قادر خواهد ساخت تا گام های بزرگی را به سوی هدف خود بردارید. البته نباید فکر کنید که همه چیز به سرعت برق و باد پیش خواهد رفت و با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود. هر راهی سختی های خودش را دارد، پس خودتان را برای دست و پنجه نرم کردن با آنها آماده کنید. امروز آن تلفن همراه لعنتی را خاموش کرده و کمی به مغزتان استراحت بدهید.


فال روز متولدین بهمن :

اگر قصد انجام کاری را دارید و راه پیش رویتان خیلی هموار به نظر می رسد و فکر می کنید هیچ مشکلی شما را تهدید نمی کند بهتر است مواظب باشید! این احتمال وجود دارد که شخصی با توانایی های بالا بخواهد جلوی شما را گرفته و یا خودش جای شما بنشیند. در تصمیم گیری‌ هایتان تا می توانید دقت کنید چون تصمیماتی که امروز می گیرید می توانند تاثیر مهمی روی آینده‌ی شما داشته باشند. اگر سلامتی یکی از دوستان و یا اعضای خانواده‌تان با مشکل مواجه شده است خونسردی خود را حفظ کنید چون این وضعیت چندان طول نخواهد کشید، بهتر است بجای نگرانی سعی کنید با رفتارتان به او آرامش بدهید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز شما نسبت به همیشه احساس امنیت کمتری دارید و بسیار آسیب پذیر شده‌اید. شاید نگرانی در مورد تصمیم‌هایی که می توانند زندگی و آینده‌ی شما را تحت تأثیر قرار دهند شما را در این وضعیت قرار داده و یا به خاطر فشار کاری زیادی که این اواخر تحمل کرده‌اید و خستگی ناشی از فعالیت های زیادتان شما را به این حال و روز انداخته باشد. ای کاش حداقل خانواده و فرزندانتان کمی مستقل تر بودند و فشار مضاعفی را به شما وارد نمی کردند! از امروز استفاده کرده و برای رهایی از این وضعیت راه چاره ای بیندیشید. وقتی تصمیم خود را گرفتید اجازه ندهید چیزی نظرتان را تغییر دهد و به عقب نگاه نکنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 514 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php