کد خبر : 255439 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۱:۰۳

فال روزانه یکشنبه 12 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز قلب تان آماده پرواز کردن است اما نیرویی شما را از درون کنترل می کند. برای حفظ این احساس تمام بندها را پاره کنید و خودتان را به دست باد بدهید. دوستی شما را غافلگیر می کند و تجربه ای متفاوت را برایتان رقم خواهد زد. …

فال روزانه یکشنبه 12 فروردین 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز قلب تان آماده پرواز کردن است اما نیرویی شما را از درون کنترل می کند. برای حفظ این احساس تمام بندها را پاره کنید و خودتان را به دست باد بدهید. دوستی شما را غافلگیر می کند و تجربه ای متفاوت را برایتان رقم خواهد زد. اگر چه اطرافیان تان به شما بسیار اهمیت می دهند، اما قدر آنها را آنطور که باید نمی دانید. بهتر است زمان بیشتری برای آنها بگذارید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. طبیعت در هر حال حاضر می تواند بیشترین انرژی را به شما دهد، پس در خانه نمانید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با روزهای دیگر فرق دارید. اگر چه فرد خجالتی نیستید اما از بیان احساسات خود کمی خجالت می کشید. نگران نباشید زیرا از فردا دوباره به حالت عادی خود باز می گردید. واقعیت این است که شما به جای جلب توجه، تنها به کمی آرامش و تمرکز احتیاج دارید. دوستی شما را دعوت کرده است، احتیاجی نیست که مدام مسائل را تجزیه و تحلیل کنید، بهتر است به پیشنهاد او پاسخ مثبت دهید و خوش بگذرانید. در انتهای روزیک سورپرایز در انتظارتان است.

فال روزانه متولدین خرداد

شما فرد انعطاف پذیری هستید اما نباید در این رفتار افراط کنید. دیگران از این که شما از خود هیچ اراده ای ندارید و دنباله رو دیگران شده اید، سرزنش تان می کنند. بهتر است تنها برای دلخوش کردن دیگران از آنچه که خود می پسندید کوتاه نیایید. امروز دوستی را ملاقات می کنید که خبرهای جدیدی را به گوش تان می رساند. اما برای تصمیم گیری در مورد آنچه شنیده اید، کمی به خودتان زمان دهید. با صبر اتفاقات خوشی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین تیر

از این که به هیچ کدام از خواسته هایتان نرسیده اید، ناراحت و عصبی هستید و فکر می کنید تمام راههایی که انتخاب کرده اید، اشتباه است اما این را بدانید که همیشه اوضاع بر وقف مراد نیست. اینگونه هم باقی نخواهد ماند، بنابراین به تلاش تان ادامه دهید. حرفی می شنوید که باعث می شود نگاه خود را نسبت به فردی خاص تغییر دهید. اگر چه تا به حال به او فکر نمی کردید اما از این پس لحظات خوشی را با او سپری خواهید کرد. مثبت اندیشی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز پس از گفتگو با یکی از دوستان، دریچه تازه ای به روی زندگی شما گشوده می شود، بهتر است زمان بیشتری را برای حرف زدن با او سپری کنید. حقیقت هر چقدر هم که تلخ باشد، شما باید توانایی شنیدن آن را داشته باشید. حرفی شنیده اید که ناراحت تان کرده است. اما این موضوع آنطور که شما فکر می کنید اهمیت ندارد. بهتر است که قوی تر عمل کنید و دست از پیش داوری بردارید. برای تصمیم گیری در مورد کاری مدت هاست درنگ کرده اید. اما انتظار بیش از این شما را از برنامه هایتان عقب خواهد انداخت. پس همین امروز تصمیم نهایی را بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر چیزی برایتان روشن و واضح نیست، سوال کنید. سوال کردن یکی از مهمترین راههای یادگیری است، پس از پرسیدن چیزهایی که در ذهن تان است، نهراسید. از فردی درخواستی دارید اما نمی توانید مستقیم آن را به زبان آورید. توصیه می کنیم از طریق یکی از دوستان یا اعضای خانواده تان وارد عمل شوید. نگرانی به دل راه ندهید، زیرا هر چه به صلاح تان باشد پیش خواهد آمد. یک میهمانی بزرگ در راه دارید که تغییراتی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز خاطره تلخی که در گذشته داشته اید، دوباره ذهن تان را درگیر کرده است. سعی کنید در مورد این موضوع با یکی از دوستان تان حرف بزنید. در این گفتگو ، اگر آرامش خود را حفظ کنید، به نتایج مثبتی خواهید رسید. آنچه باید بیش از همه بدان اهمیت دهید، سلامت فیزیکی تان است. ورزش و تغذیه سالم می تواند روحیه شما را نیز از این رو به آن رو کند. دوستی منتظر زنگ شماست، او را بیش از این معطل نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ذهن تان آنقدر درگیر است که نمی دانید چگونه به کارهایتان سر و سامان دهید. مشکل شما این است که هیچ کاری به دلتان نمی نشیند و زود از همه چیز خسته می شوید. بهتر است برای جلوگیری از این وضعیت، تنها به سراغ علاقمندی هایتان بروید. اگر با برنامه ریزی پیش روید، موانع انگیزه شما را از بین نمی برد. به زودی حصارهای که میان شما و عشق تان بوده، پاره و رابطه عاطفی خوبی میان تان برقرار خواهد شد.

فال روزانه متولدین آذر

برای دادن پیشنهادهایی که در ذهن تان است، درنگ نکنید. شاید مثال هایتان خیلی جذاب به نظر نرسد اما کلیت و هدف صحبت هایتان شنیده خواهد شد. اگر می خواهید مکالمه هایتان به بهترین شکل پیش رود، قبل از بیان کلمات خوب بیاندیشید. اگر سوالی از شما کردند که جواب آن را نمی دانستید، بهتر است اعتراف کنید که پاسخ اش را نمی دانید یا این که مفهوم سوال را به خوبی درک نکرده اید. امروز توانایی لازم برای بیان احساسات خود را به دست می آورید، بنابراین اگر می خواهید قلب کسی را تسخیر کنید، حال بهترین زمان است.

فال روزانه متولدین دی

از همان صبح که از خواب بیدار می شوید، حس و حال خوبی دارید. حال بهترین زمان برای برقراری ارتباط با دیگران است. اگر می خواهید روی شریک زندگی تان تاثیر بگذارید، از بحث هایی که طی هفته های گذشته داشتید، فاصله بگیرید و راههای جدیدتری را امتحان کنید. نگران نباشید با انرژی امروز شما، تمام کدورت ها برطرف خواهند شد. حرف یکی از اعضای خانواده شما را دلخور کرده، به دل نگیرید زیرا او نیز چیزی در دلش نبوده است. خبر خوبی در مورد مسایل مالی در راه است.

فال روزانه متولدین بهمن

در راهی که انتخاب کرده بودید به موفقیت نرسیدید اما نگران نباشید، هنوز راههای زیادی در پیش است. گاهی خوشبختی و آرزوها از آنچه فکرش را بکنید، به شما نزدیک تر است. بنابراین برای رسیدن به چیزی که در کنار شما است، راه دور نروید. امروز با فردی قرار ملاقات دارید که به خوبی پیش خواهد رفت. فردی که مقابل تان می نشیند متعلق به سیاره دیگری نیست، او هم مانند شما انسان است اما با اعتقاداتی متفاوت که باید به آنها احترام بگذارید. بنابراین زود تصمیم نگیرید و به هردویتان فرصت دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

دوست دارید آزاد باشید، اما دیگران مانع شما می شوند. قبل از هر عکس العملی نسبت به رفتارهای آزار دهنده دیگران، خوب به جنبه های مختلف آن بیاندیشید و سعی کنید کارهایتان را به تدریج، نه با عکس العملی ناگهانی، جلو ببریدشما همان طور که هستید برای دیگران بسیار جذاب هستید اما متاسفانه اعتماد به نفس لازم را ندارید. بهتر است که این نقطه ضعف را از خودتان دور کنید زیرا نه تنها در اجتماع بلکه در روابط عاطفی و کاری تان نیز به ضررتان تمام خواهد شد.

فال روزانه یکشنبه 12 فروردین 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 12 فروردین 1397

4/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 268 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php