کد خبر : 262997 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه پنج شنبه 28 آذر 98

فال روزانه پنج شنبه 28 آذر 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز به جای خانه نشستن بهتر است که با دوستان تان قرار ملاقاتی بگذارید. نه تنها شما بلکه دوستان تان نیز به این دور همی احتیاج دارند، پس …

فال روزانه پنج شنبه 28 آذر 98

فال روزانه پنج شنبه 28 آذر 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز به جای خانه نشستن بهتر است که با دوستان تان قرار ملاقاتی بگذارید. نه تنها شما بلکه دوستان تان نیز به این دور همی احتیاج دارند، پس معطل نکنید. شما به فکر شروع کاری هستید اما قبل از هر چیز باید اطلاعات تان را زیاد کنید تا مبادا قدمی اشتباه بردارید. در رابطه عاطفی احتیاجی نیست که با تمام مسائل جدی برخورد کنید، گاهی باید از برخی چیزها به سادگی گذر کرد، در غیر این صورت تنش و استرس در رابطه تان زیادی می شود. به زودی مکالمه خوبی با یکی از دوستان تان خواهید داشت که شما را خوشحال می کند.


فال روز متولدین اردیبهشت :

درون شما آتشی برپاست، امروز نیز شرایط برایتان به گونه ای فراهم می شود که بر آتش شان افزوده خواهد شد. سعی کنید که در هر زمینه کاری، خلاقانه تر از قبل عمل کنید. بازی با کودکان می تواند در بالا بردن قدرت خلاقیت شما موثر باشد. شما فرد خجالتی هستید که از بیان افکار، احساسات و مهارت هایتان هراس دارید اما امروز زمان خوبی است که توانایی هایتان را به دیگران، به خصوص در محیط کار، نشان دهید. مطمئن باشید که دیگران را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.


فال روز متولدین خرداد :

امروز تصمیم گرفتن برایتان سخت است از این رو که زیر حجم زیاد اطلاعات گم شده اید و مطمئن نیستید که چه راهی به نفع تان است. شما توانایی خوبی در نظم و ترتیب دادن و مدیریت کارها دارید اما امروز وقت تان را برای این کار تلف نکنید. بگذارید روز دیگری که ذهن تان آماده است، تصمیم های مهم را بگیرید. در این کار نیازی نیست خیلی به جزییات اهمیت دهید، کلیت کار در حال حاضر در اولویت است. اگر رابطه عاطفی تان به خوبی پیش نمی رود، امیدتان را از دست ندهید. با تلاش هر دو طرف همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت.

 

فال روزانه پنج شنبه 28 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز روز بزرگی برایتان است از این رو که توانایی های بالایی برای پیش بردن کارهایتان دارید. تنها چیزی که بدان احتیاج دارید کمی جدیت در کار است. اگر در این راه از دیگران کمک بگیرید، پیشرفت تان دو چندان خواهد شد. در رابطه عاطفی تان به نقطه ای رسیدید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. پس بیش از این معطل نکنید و با تجربیاتی که به دست آورده اید، بهترین تصمیم را برای آینده تان بگیرید. به زودی یک قرار ملاقات کاری دارید، قبل از رفتن، نکته هایی که می خواهید بیان کنید را روی کاغذی بنویسید تا مکالمه تاثیرگذارتری داشته باشید.


فال روز متولدین مرداد :

وفق دادن خود با شرایطی که در حال حاضر در آن به سر می برید، برایتان کار ساده ای نیست. بهتر است که کمی دست نگه دارید و نفسی تازه کنید. اکنون زمان مناسبی برای کارهای بزرگ نیست. به کارهای سطحی و کم اهمیت رسیدگی کنید و ارتباط تان را با دیگران حفظ کنید تا چند روز آینده که دوباره انرژی تان را به دست بیاورید. به زودی خبری از یکی از دوستان تان می شنوید که تعادل را به زندگی شما باز می گرداند. اگر مدتی است که از شریک زندگی تان غافل شده اید، امروز با هدیه ای دل او را به دست آورید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز تصور می کنید که احساسات تان بیش از هر زمان دیگری است. اگر چه شما دوست دارید که به دیگران محبت کنید و انسان خوبی باشید اما دیگران در تلاش اند شما را به جهت مخالف سوق دهند. انعطاف پذیری در چنین شرایطی کلید موفقیت شماست. بدون توجه به آنچه دیگران می خواهند، خودتان را آزاد بگذارید. در این شرایط، اگر جذب فردی شدید، حتما با او قرار ملاقاتی بگذارید. بی شک او نیز از جسارت شما در بیان احساسات به وجد خواهد آمد.

فال روزانه پنج شنبه 28 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

در چنین روزی دوست دارید که در راههای مختلف قدم بگذارید اما چیزی مانع شما می شود. اگر چه دلیل آن را نمی دانید اما دست از تلاش برندارید. از عکس العمل های بدون فکر و شتابانه خودداری کنید. قبل از هر کاری تمام گزینه هایی که در دست دارید را بررسی کنید سپس تصمیم نهایی تان را بگیرید. حتی اگر به نتیجه مطلوب تان نرسیدید، خودتان را تحت فشار نگذارید. شما زمان کافی برای این کار را دارید پس با رفتارهای عجولانه، شانس های زندگی تان را از دست ندهید.


فال روز متولدین آبان :

ارتباطاتی که امروز برقرار می کنید، بسیار ارزشمند هستند به این دلیل که اطلاعات مهمی را به دست خواهید آورد. سعی کنید که به دقت به حرف های دیگران گوش دهید زیرا از دست دادن نکته ای می تواند کار شما را به عقب بیندازد. امروز توانایی لازم را برای انجام دادن چندین کار با هم دارید، پس به کارهای عقب مانده تان نظم دهید. در حال حاضر به نفع تان است که در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید. روش های قدیمی دیگر جواب نمی دهد و کلید موفقیت شما در رفتارهای جدید و دور از انتظار دیگران است.


فال روز متولدین آذر :

این روزها در مورد راهی که می خواهید در پیش بگیرید، دودل هستید. دیگران دوست دارند که از کارهای شما سر در بیاورند، از آنجا که شما فرد حساسی هستید و برخی ها ممکن است با حرف هایشان شما را از پیشرفت بازدارند، بهتر است که فعلا چیزی از برنامه هایتان بروز ندهید. حتی اگر نتوانستید تمام برنامه هایتان را همانطوری که در ذهن تان می گذرد، پیش ببرید، ناامید نشوید. مطمئن باشید که همه چیز با کمی صبر به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت.

فال روزانه پنج شنبه 28 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز صبح با بی حوصلگی از خواب بیدار می شوید اما نگذارید که این موضوع شما را از کارهایتان عقب بیندازد. شما در مرحله حساس کاری هستید و باید در کارتان ثبات ایجاد کنید، بنابراین از کارهایی که در دست دارید ساده نگذرید. مهربانی بیش از حد شما موجب شده که اطرافیان تان از شما سو استفاده کنند. سعی کنید که با هر کسی به اندازه ظرفیت اش برخورد کنید در غیر این صورت ضربه اش را خود شما خواهید خورد.


فال روز متولدین بهمن :

احساس خستگی می کنید و دوست دارید که کارهایتان را آهسته تر پیش ببرید اما این را بدانید که اکنون زمان خوبی برای درنگ کردن نیست. شما باید از خانه بیرون بروید و با افراد مختلف در ارتباط باشید. سعی کنید که ارتباطات تان را محدود به افرادی که تاثیر مثبتی در زندگی تان دارند، کنید. به رابطه عاطفی تان شک کرده اید. با خودتان خلوت کنید و با منطق به آنچه گذرانده اید، بیاندیشید. تصمیم شما هر چه باشد، بهتر است که زودتر تکلیف تان را مشخص کنید. در برزخ ماندن به ضرر هر دویتان است.


فال روز متولدین اسفند :

امروز همه چیز به نفع شما در حرکت است، حتی آدم های اطراف تان نیز بیش از همیشه به سمت تان جذب می شوند. سعی کنید به جای خیالپردازی تنها واقعیت را ببینید. شما می توانید از این شرایط چه در محیط کار و چه در روابط عاطفی تان به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. میان شما و شریک زندگی تان فاصله افتاده است. گفتگو اولین قدمی است که می تواند تغییرات مثبتی را هم برای شما و هم برای شریک زندگی تان ایجاد کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 452 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php