کد خبر : 266997 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه پنج شنبه 1 خرداد 99

فال روزانه پنج شنبه 1 خرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : به خلوت خود پناه ببرید، امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای پرداختن به وضعیت فعلی و تفکر درباره روند زندگی است. شما ویژگی های شخصیتی منحصر به …

فال روزانه پنج شنبه 1 خرداد 99

فال روزانه پنج شنبه 1 خرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

به خلوت خود پناه ببرید، امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای پرداختن به وضعیت فعلی و تفکر درباره روند زندگی است. شما ویژگی های شخصیتی منحصر به فردی دارید و هیچ گاه نباید از به نمایش گذاشتن آنها وحشتی به دل راه بدهید. ما وقت بسیاری را هدر می کنیم تا کاری کنیم که اطرافیان دوستمان داشته باشند، و خودمان را در قالب‌هایی می گنجانیم که مناسب ما نیستند؛ خودتان را همانگونه که هستید بپذیرید و نگذارید هیچکس مانع درخشش شما بشود. آیا حرف مهمی در ذهنتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید؟ امروز بهترین فرصت برای این کار می تواند باشد. اکنون زمان خوبی برای مخفی کردن نیست، حرف دلتان و حقیقت را بگویید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

این آخر هفته برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. برای این که از تمام آنچه که زندگی به ما هدیه می دهد بهره ببریم، باید ببینیم چه چیزهایی دیگر کارایی مورد نظر را ندارند. امروز برای شما روز رهایی و پیش رفتن است. به وابستگی های عاطفی خود به شکلی منطقی فکر کنید. با شرکت در کلاس یوگا، پیاده روی طولانی مدت در طبیعت و یا گفتگو با کسی که به او اعتماد دارید خودتان را آرام کنید. باید خیلی زود خودتان را از آنچه دست و پایتان را می گیرد رها کرده و آغوشتان را به سوی آنچه پیش رویتان است باز کنید. شاید ریلکس کردن به نظرتان سخت بیاید، اما حداقل کمی دراز بکشید تا باتری‌هایتان شارژ شوند. در مورد قوانین رابطه خود با همسرتان صحبت کنید و حدود را مشخص کنید.


فال روز متولدین خرداد :

شاید طغیان و سرکشی جالب به نظر بیابد، اما تنها در صورتی فایده دارد که دلیلی در کار باشد. به خاطر داشته باشید که باید کنترل احساسات خود را به دست داشته باشید و مثل یک انسان بالغ برخورد کنید. قدرت بی سابقه ای در خود حس می کنید که نمی توانید آن را نادیده بگیرید، اما در راهی که به سوی موفقیت می رود اعتدال را فراموش نکنید و محدودیت های خود را در نظر بگیرید. حتی در ساده‌ترین مکالمات سوء تفاهم‌ها و دلخوری های کوچکی ممکن است بین شما و دوستانتان پیش بیاید. در مورد تعهدات خود به عشقتان فکر کنید و ببینید در رابطه شما چه کسی قدرت را در دست دارد و این نبرد قدرت را به نتیجه برسانید.

 

فال روزانه پنج شنبه 1 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز سرشار از انرژی و فعالیت هستید و اگر انگیزه شروع به کار برای رسیدن به هدفی را دارید حتی یک دقیقه هم وقت خود را تلف نکنید و بلافاصله دست به کار شوید. وقت آن رسیده است که رزومه کاری خود را به روز کنید و چنانچه خواهان یک موقعیت کاری بهتر هستید به جستجوی آن بروید. باید سعی کنید با موسسات و افراد برجسته ارتباط برقرار کنید تا فرصت های بهتری بیابید. وقت گذراندن با افرادی که به شما در رسیدن به اهدافتان می توانند کمک کنند را حتما در برنامه خود جای دهید. . اگر برای عشقتان برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید پیش بروید و هر چند کوچک، گام بردارید. ببینید رابطه‌تان به کجا دارد می رود؟


فال روز متولدین مرداد :

لبخند بزنید! این انرژی مثبت شما مسری است و به اطرافیانتان نیز سرایت خواهد کرد. نه تنها به اهدافتان امیدوار خواهید بود، بلکه این انگیزه را نیز خواهید داشت که برای به دست آوردن آنها تلاش کنید. ترکیب بی نظیر واقع گرایی و مثبت اندیشی در شما همه را به خود جذب خواهد کرد و می توانید دیگران را نیز به دنبال کردن رویاهایشان تشویق کنید. با نادیده گرفتن افراد منفی نگر و تمرکز بر اهدافتان اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. درست است که لذت بردن از رابطه عاطفی‌تان مهم است، اما آیا احترامی که انتظار دارید را از این رابطه دریافت می کنید؟ آیا به همان اندازه که برای عشقتان مایه می گذارید از جانب او نیز دریافت می کنید؟


فال روز متولدین شهریور :

امروز حال و هوایی جدی و کوشا دارید و به نفعتان است که به محیط اطرافتان دقت کنید، چرا که از آن روزهایی است که گوش کردن بیشتر از حرف زدن به کارتان خواهد آمد. درست است که از آن آدم‌هایی هستید که دوست دارید کارهایتان را به روش سنتی انجام دهید، ولی اگر عزیزی دارید که از شما دور است بد نیست یک گفت و گوی ویدیویی از طریق اینترنت با آنها داشته باشید و به آنها توجه کنید. امروز اوضاع با شریک زندگی‌تان زیاد مساعد به نظر نمی رسند، اما اگر دلخوری هم داشته باشید بهتر است امروز را سکوت کنید، چرا که فقط هیزم این آتش را بیشتر خواهید کرد. سعی کنید در مورد مشکلاتتان مطالعه کنید و یاد بگیرید چطور باید آنها را حل کنید.

فال روزانه پنج شنبه 1 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز دلتان می خواهد تنها باشید و در انزوا به تفکر و تعمق به زندگی و کارهایتان بپردازید. البته با دید مثبت به این قضیه نگاه کنید. گاهی گذراندن وقت زیاد در جمع باعث می شود به افکارمان اهمیت ندهیم. در هر صورت بهتر است جانب اعتدال را رعایت کنید و نیمی از روز را در کنار دوستان و در جمع گذرانده و نیمی دیگر را با خودتان خلوت کنید. امروز ممکن است عشقتان کمی بدخلقی کند، و حتی اگر سعی کنید او را آرام کنید فایده نخواهد داشت. همه ما بعضی وقت‌ها از دنده چپ بلند می شویم، اگر نمی توانید این حالت او را تحمل کنید و با او کنار بیایید کمی فاصله بگیرید و او را به حال خودش بگذارید. این طوفان به زودی فرو خواهد نشست.


فال روز متولدین آبان :

امروز برای شما به معنای واقعی کلمه روز عمل خواهد بود. اگر می دانید چه می خواهید و رویای خواسته‌هایتان را در سرتان پرورانده‌اید امروز وقت آن است که دست به کار شوید و در جهت جامه عمل پوشاندن به آنها تلاش کنید. چنانچه احساس کردید که کارتان گیر کرده است از کسانی که روزی در جایگاه امروز شما بوده‌اند کمک بخواهید و مطمئن باشید که آنها با روی باز به شما کمک کرده و شما را راهنمایی خواهند کرد. چند روز گذشته به اندازه کافی تفریح کرده‌اید، حالا وقتش رسیده که آستین‌ها را بالا بزنید. وقت بازی تمام شده است. چه کسی در رابطه شما قدرت را در دست دارد؟ سعی کنید در مورد مرزها در رابطه‌تان با عشقتان حرف بزنید.


فال روز متولدین آذر :

آخرین باری که کمی تفریح داشته‌اید کی بوده است؟ حالا که یک هفته با فشار احساسی را پشت سر گذاشته‌اید، وقت آن رسیده است که احساس آرامش کنید. بر انجام کارهایی که شما را خوشحال می کنند تمرکز کنید، فیلم ببینید، به خرید و یا پیاده روی بروید. روحیه و انرژی خودتان را بالا ببرید و با لبخند به استقبال این هفته بروید. زمان آن رسیده است که برای آینده خود یک پایه ریزی محکم و اساسی کنید، شما در بازه زمانی حساسی به سر می برید و باید خیلی منطقی راجع به آینده و موفقیت خود فکر کنید. به درگیری های مسخره ای که بین خودتان و همسرتان پیش می آید بخندید و روز خود را خراب نکنید. مجردها بهتر است امروز به دنبال شریک زندگی خود نگردند، شاید فردا روز بهتری باشد.

فال روزانه پنج شنبه 1 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز وقت آن است که کمی به خودتان و کارهایتان بیندیشید. شما می توانید بی اینکه خشمگین یا احساساتی شوید به تفکر در احوال خود بپردازید. اگر کسی در زندگی‌تان هست که فکر می کنید به کمی ترحم و یا شانسی دوباره نیاز دارد درباره او خیلی سریع تصمیم نگیرید، به یاد داشت باشید که این روابط ما با دیگران هستند که ما را در زندگی پیش می برند. بی گدار به آب نزنید و از حس ششم قوی خود کمک بگیرید. بازی در موج‌ها می تواند جالب باد، اما مواظب باشید اسیر آنها نشوید. ممکن است بین زوج‌ها درگیری پیش بیاید و یا والدین با فرزندانشان به مشکل بر بخورند. اما خودتان را ناراحت کنید، این حالت لحظه ای است و بعد از یک خواب خوب شبانه اوضاع به حالت اولیه باز خواهد گشت.


فال روز متولدین بهمن :

امروز باید حواستان بیشتر به حرف‌هایتان باشد. ارتباط با کسانی که دوست دارید گاهی می تواند گیج کننده باشد، ولی امروز تمام کلمات و حرف های صحیح دنیا در اختیار شما هستند تا اطرافیانتان را شاد کرده و به آنها انرژی بدهید. وجودتان سرشار از احساساتی خواهد شد که حتی شاید برای خودتان نیز غریبه باشند، اما این احساسات خواسته های حقیقی شما هستند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به آنها فکر و توجه کرده و از آنها درس بگیرید. انتخاب بین خواستگارهای فعلی برای مجردها سخت خواهد بود، اما یادتان باشد که بعضی از آنها فقط تمرکز شما را به هم می زنند. نامزدها ممکن است در مورد محکمتر کردن رابطه خود حرف بزنند.


فال روز متولدین اسفند :

اگر چیزی خراب نیست چرا باید آن را درست کنیم؟ شما از حال خود راضی هستید و با وجود این که فشار دنیای معاصر ما را به تغییر سبک زندگی‌مان مجبور می کند، شما ترجیح می دهید روش فعلی زندگی‌تان را حفظ کنید و به سنت‌ها و ارزش های خانوادگی پایدار باشید. اگر خودتان از اوضاع راضی هستید، چرا که نه؟ هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد باید برای ورزش و رسیدن به خودتان و خواب کافی وقت بگذارید، این کار تمام جنبه های زندگی‌تان را می تواند تحت تأثیر قرار دهد. اگر می خواهید به عشقتان نشان دهید که برای پیش بردن رابطه‌تان آمادگی دارید باید برای این رابطه وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 496 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php