کد خبر : 256624 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه پنجشنبه 21 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین شما از تماشای دنیایی که در خیال و رویا برای خود ساخته اید لذت می برید، در این دنیای خیالی دیگران از بودن در کنار شما لذت می برند و حضورتان در کنار آنها برایشان غنیمت است. اما امروز این دنیای خیالی با واقعیت هایی ناخوشایند که …

فال روزانه پنجشنبه 21 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

شما از تماشای دنیایی که در خیال و رویا برای خود ساخته اید لذت می برید، در این دنیای خیالی دیگران از بودن در کنار شما لذت می برند و حضورتان در کنار آنها برایشان غنیمت است. اما امروز این دنیای خیالی با واقعیت هایی ناخوشایند که ممکن است از طریق دنیای مجازی برایتان آشکار شوند به خطر خواهد افتاد. شاید بی آنکه از اصل ماجرا باخبر باشید واکنش های تندی ازخود نشان دهید، مواظب باشید اشتباه نکنید! امروز در عملی کردن جزئیات برنامه هایتان به مشکلاتی بر خواهید خورد، اما بخش اصلی آنها را با موفقیت به اجرا در خواهید آورد؛ لطفا کمی کوتاه بیایید و بیش از حد وسواس به خرج ندهید!

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شاید منطقی بودن با وجود تمام اطلاعاتی که در اطرافتان در پرواز هستند و احساساتی که به قلبتان هجوم آورده اند کار سخت و دشواری به نظر برسد. سعی کنید مسائل را زیاد جدی نگیرید، این بهترین راه برای حفظ عقل و منطقتان خواهد بود. شاید خودتان متوجه این موضوع نباشید، اما اطرافیانتان شما را خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید قبول دارند و کارهایی که می کنید و حرف هایی که می زنید تأثیر زیادی روی آنها خواهند گذاشت؛ از این فرصت به بهترین شکلی که می توانید استفاده کنید و اگر می خواهید کسی را در رابطه با موضوع خاصی قانع و یا با خودتان همراه کنید همین حالا دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

از آنجایی که شما آدم حساس و مهربانی هستید و با دیگران به راحتی کنار می آیید امروز ممکن است هدف افراد سوء استفاده چی و متعصب قرار بگیرید. شما می خواهید خیلی منطقی با آنها و کارهایشان روبرو شوید، اما احساساتتان جلویتان را می گیرند. زیاد عجله نکنید، اوضاع ممکن است با آنچه در نگاه اول به نظر می رسد از زمین تا آسمان فرق داشته باشد. هر حرفی که دلتان می خواهد را بگویید، اما انتظار نداشته باشید که دیگران به حرف هایتان گوش کنند. سعی هم نکنید که حرف خودتان را به زور به کرسی نشانده و آنها را قانع یا بهتر بگوییم، وادار به پذیرفتن حرف های خودتان کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما بی احتیاط تر از همیشه شده اید. قدرت زیادی که در خود احساس می کنید باعث خواهد شد احساس توانایی و اعتماد به نفستان افزایش پیدا کند. از این وضعیت به بهترین شکل ممکن و به نفع خودتان استفاده کنید چون به آن نیاز خواهید داشت. نیرویی قدرتمند هم در جهت شکست دادن شما و نرسیدن به رویاهایتان در کار است. تسلیم آن نشوید و سرسخت تر از هر زمان دیگری برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. امروز برای بیان احساسات خود از غیر عادی ترین روش های ممکن بهره ببرید. شما می توانید با صراحت کلام، شوخ طبعی و رفتارهای منحصر به فردتان همه را تحت تأثیر قرار دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز سعی کنید از ترس هایتان در جهت مثبت استفاده کرده و آنها را برای خودتان به انگیزه ای برای حرکت و فعالیت تبدیل کنید. شما انرژی بسیار زیادی را در اختیار دارید، پس آن را بیهوده هدر ندهید. حواستان را خوب جمع کنید، چون امروز از آن روزهایی است که با کوچکترین نظر یا توهینی اوضاع را به ضرر خود تغییر خواهید داد و واکنش های شدیدی در دیگران ایجاد خواهید کرد. یکی از افرادی که خیلی هم به شما نزدیک است امروز با تقاضاهایش اعصاب شما را به هم خواهد ریخت. متاسفانه رویارویی با این وضعیت بدون ایجاد تنش و درگیری کاری دشوار خواهد بود. بهتر است که در مورد مشکل خود با صراحت صحبت کنید، حتی اگر بدانید نتیجه رضایت بخش نخواهد بود.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز خبرهای ضد و نقیضی به شما می رسند. اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرند ممکن است تحت تأثیر احساسات تغییر کرده باشند، پس در انتخابتان دقت کنید، در غیر این صورت ناخواسته یا مخفیانه به جایی کشانده خواهید شد که اصلا دلتان نمی خواهد باشید. امروز رفتار دوستانتان آنقدر غیر قابل تحمل شده است و در شرایطی قرار گرفته اید که شاید اولین راه حلی که به ذهنتان می رسد این باشد که از دستشان فرار کنید. با این حال خودتان هم خیلی خوب می دانید که فرار کردن راه حل خوبی نیست و باید موانعی که سر راه پیشرفت روابطتان قرار گرفته اند را از میان بردارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است بعضی ها با وعده و عیدهای وسوسه انگیزی سعی در گول زدن شما داشته باشند. حواستان باشد هر چیزی که به ظاهر پاداش ها و موقعیت های تعجب آوری را برایتان به همراه دارد زیر سؤال ببرید. به احتمال زیاد هیچ پایه و اساسی پشت این وعده ها و ادعاها وجود ندارد. امروز مسائل مختلفی در روابط دوستانه، خانوادگی و عاشقانه تان به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. اختلاف بین نیازهای شما و انتظاراتی که دیگران از شما دارند مدام دارد بیشتر و بیشتر می شود. اما جای هیچگونه نگرانی نیست. شما کنترل اوضاع را در دست دارید و خیلی خوب می توانید بین رسیدگی به نیازهای شخصی و مسئولیت های اجتماعیتان تعادل برقرار کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز دیگران توجه زیادی به ظاهر خود دارند و ممکن است چهره ای از خود به نمایش بگذارند که چهره ی واقعیشان نیست. شما باید بتوانید دیگران را از ورای ماسک هایی که زده اند شناخته و گول لباس های شیک و آرایش های آنچنانی آنها را نخورید. امروز به صورت خیلی ناگهانی ایده های جدیدی به سرتان می زنند و دلتان می خواهد خیلی زود آنها را عملی کنید. تا جایی که می توانید به همه¬ی جزئیات توجه کنید و هیچ چیز کوچکی را نادیده نگیرید. خلاقیت امروز در وجود شما همچون فواره ای است که دائم در جریان است، اما مواظب باشید که نقشه هایتان زیاد دیوانه وار نباشند.

فال روزانه متولدین آذر

اگر امروز در رویارویی با واقعیت ها رویاهایتان به چالش کشیده شدند و با واقعیت هایی ناخوشایند روبرو شدید تعجب نکنید. شما نخواهید توانست با رویاهایتان و تصویرهایی که در سر دارید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. سعی نکنید در مقابل با لجبازی آنچه می خواهید را دنبال کنید، شما باید سیاست بیشتری از خودتان نشان بدهید. امروز برای شما پر از تضاد است، ظهر یک ناهار چرب و نرم می خورید، اما عصر به پیاده وری می روید. صبح تا دیر وقت می خوابید، ولی شب زودتر از همیشه به رختخواب می روید. کمی به خانه نظم بدهید و قفسه های کتاب و کابینت های آشپزخانه را مرتب کنید. آخرین باری که یخچال را تمیز کردید کی بوده است؟!

فال روزانه متولدین دی

شما از لحاظ عاطفی در موقعیتی بحرانی قرار گرفته اید و به نظر می رسد که دیگران بدون هیچ دلیل خاصی دارند با شما مخالفت و دشمنی می کنند. امروز نیروی قوی، محدود کننده و لجبازی در برابر شما قرار گرفته است و هر چقدر بیشتر روی نظرات و افکار خود اصرار و پافشاری کنید پیدا کردن راه حل سخت تر خواهد شد. کنار آمدن با دیگران امروز بیشتر از هر کار دیگر به نفع شما تمام خواهد شد. در روابط عاطفی خود سعی کنید از کاه کوه نسازید و راهی برای کنار آمدن با طرف مقابلتان پیدا کنید، در غیر این صورت در پایان روز خواهید دید که به خاطر هیچ و پوچ کسی که برایتان از همه عزیزتر است را از خود آزرده خاطر کرده اید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بهتر است زیاد شوخی نکنید و نسبت به همیشه رفتار و ظاهری جدی تر داشته باشید. شاید شما هیچ منظوری از حرف هایی که می زنید نداشته باشید، اما دیگران گفته هایتان راجدی خواهند گرفت و این به نفع شما تمام نخواهد شد. سعی کنید فقط حرف هایی را به زبان بیاورید که نمی توانند معنای دیگری از آنها برداشت کنند. امروز یک تغییر مسیر ناگهانی به احتمال زیاد بهترین استراتژی برای مقابله با رفتار عصبی و غیر قابل پیش بینی یک دوست صمیمی و یا شاید هم شریک عاطفیتان، خواهد بود. شما نمی توانید رفتارهای دیگران را تحت کنترل خود در بیاورید، اما می توانید با کمی توجه واکنش های خود را تحت کنترل در بیاورید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما خیلی حساس تر از همیشه شده اید و به هر چیز و هر موقعیتی گیر می دهید. راستش را بخواهد دلیل این مشکل را باید در خودتان جستجو کنید. شما در نبردی جدی بین احساسات قوی و منطق خود گیر کرده اید. امروز به احتمال زیاد شما طرف قلبتان را خواهید گرفت، اما به راحتی از میدان این نبرد رهایی نخواهید یافت. داشتن یک تفکر محدود و گیر دادن به دیگران به هیچ عنوان شما را به احساس رضایت نخواهد رساند. امروز حتما نظافت خانه را در برنامه تان قرار دهید، زیرا نظافت محیط اطرافتان ذهنتان را نیز از افکار اضافه و بیهوده پاک خواهد کرد. بعد از این کار حالتان خیلی بهتر خواهد شد و می توانید از ادامه روزتان لذت ببرید.

فال روزانه پنجشنبه 21 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 21 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 427 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php