کد خبر : 262810 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه پنجشنبه 14 آذر 98

فال روزانه پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : آنچه امروز بدان نیاز دارید، کمی مدیتیشن است. چند وقتی است که درگیر خاطرات گذشته تان شده اید اما دلیلش را نمی دانید. دیگر لازم نیست بیش از این …

فال روزانه پنجشنبه 14 آذر 98

فال روزانه پنجشنبه ۱۴ آذر ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

آنچه امروز بدان نیاز دارید، کمی مدیتیشن است. چند وقتی است که درگیر خاطرات گذشته تان شده اید اما دلیلش را نمی دانید. دیگر لازم نیست بیش از این ذهن تان را خسته کنید. فقط کافی است برای لحظاتی بنشینید و به هیچ چیز فکر نکنید. اگر فردی به شما بدی کرده، بهتر است که او را ببخشید. با این کار نه به او بلکه به خودتان لطف کرده اید و از آن پس احساس سبکی بیشتری خواهید کرد. برای تغییر روحیه تان، بهترین شیوه در حال حاضر برای شما تغییر دکوراسیون خانه است.


فال روز متولدین اردیبهشت :

اگر اکنون در رابطه رمانتیکی به سر نمی برید، امروز نشانه هایی از آن را تجربه می کنید. اگر هم متاهل اید، با فردی آشنا می شوید که تاثیرات مثبتی در زندگی تان خواهد گذاشت. بنابراین امروز زمان خوبی برای در خانه ماندن نیست. به بیرون از خانه بروید و با افراد جدید ارتباط برقرار کنید. اگر تا به حال در حرف زدن، چه در محیط کار و چه در رابطه عاطفی تان، محتاط بوده اید، حال زمان آن است که خودتان را آزادتر بگذارید و آنچه در دل دارید را به زبان آورید. از آن پس خواهید دید که چقدر همه چیز برایتان لذت بخش تر خواهد شد.


فال روز متولدین خرداد :

شما فرد ایده آلیستی هستید. به همین دلیل بسیاری از فرصت های خوب را از دست داده اید تنها به این خاطر که کمی با ذهنیت شما تفاوت داشته اند. اما این را بدانید که ایده آل کامل برای هیچکسی وجود ندارد. این شمایید که باید شرایط ایده آل خودتان را فراهم کنید. بنابراین واقعگراتر باشید و کمی جسارت در انتخاب هایتان به خرج دهید. اگر در فکر شروع کاری هستید، از برداشتن قدم های بزرگ خودداری کنید. با قدم های کوچک آغاز کنید تا کم کم با شرایط آشنا شده و بتوانید قدم های بعدی تان را پیش بینی کنید.

 

فال روزانه پنجشنبه 14 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما به اطرافیان تان بیش از حد اهمیت می دهید. امروز این احساس در شما بیشتر فوران می کند به طوری که دوست دارید تمام وقت تان را با دوستان تان بگذرانید. ارتباط زیاد با دیگران خوب است اما به شرطی که در این کار افراط نکنید. شما یک هدف بلند مدت کاری داشته اید که امروز نتیجه های آن را خواهید دید. اگر تمام تمرکزتان را روی آن بگذارید، تا ۴ هفته دیگر پیشرفت قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید کرد. پس کارهای کم اهمیت را کنار بگذارید و انرژی تان را صرف مهمترین هدف تان کنید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز خلاقیت و حس ششم تان به خوبی کار می کند بنابراین تمرکز خود را روی کارهای مهم بگذارید. شما می توانید امروز نظر موافق هر فردی را که می خواهید به دست آورید. در واقع زمین و زمان دست به دست هم می دهند تا شما به خواسته دلتان برسید، در نتیجه هیچ فرصتی را از دست ندهید. اگر موضوعی ست که باید در مورد آن با شخصی صحبت کنید، این کار را به فردا نیاندازید. همین امروز قرار ملاقاتی بگذارید و با نرمی حرف دلتان را بزنید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز بیشتر وقت تان را صرف فعالیت های گروهی می کنید. در این میان با افراد جدیدی نیز آشنا می شوید که یکی از آنها پیشنهادهای خوبی برایتان خواهد داشت، آن را رد نکنید. اگر احساس می کنید که توانایی لازم را برای شروع کار ندارید، فعلا دست نگه دارید زیرا عدم اعتماد به نفس می تواند مانع پیشرفت تان شود. از آنجا که امروز روز شلوغی برایتان خواهد بود و حسابی خسته می شوید، برای اینکه خواب آرامی داشته باشید، ما ورزش قبل از خواب را به شما پیشنهاد می دهیم.

فال روزانه پنجشنبه 14 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

به زودی یک قرارداد کاری جدیدی می بندید. سعی کنید که آن را به شوخی نگیرید و جدی و با دقت در موردش برنامه ریزی کنید. شاید در ابتدا همه چیز به نظرتان ساده آید اما هر چه بیشتر پیش می روید موانع سر راهتان نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین باید طوری قدم بگذارید که همه چیز برایتان قابل پیش بینی باشد. حمایت دوستان می تواند کمک بزرگی برایتان باشد، آن را نادیده نگیرید.


فال روز متولدین آبان :

امروز موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است. دوست دارید آن را با دیگران در میان بگذارید اما از بیانش می ترسید. نگران نباشید زیرا این موضوعی ست که خیلی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، بنابراین با در میان گذاشتن آن، پیشنهادهای خوبی را دریافت خواهید کرد. یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان راز دلش را پیش شما فاش می کند. راز نگه دار خوبی باشید تا دیگران اعتمادشان را به شما از دست ندهند. در انتهای روز برای اینکه ذهن تان کمی آرام تر شود، پیاده روی را به شما پیشنهاد می دهیم.


فال روز متولدین آذر :

شما فرد باثباتی هستید اما امروز احساسات تان در سیاره دیگری سیر می کند. دوست دارید این احساس را بیان کنید اما از آنجا که کسی دور و برتان نیست، بهتر است که از هنر برای بیان احساسات درون تان کمک بگیرید. نوشتن یا خلق یک اثر هنری انرژی دورنی شما را به بهترین شکل تخلیه خواهد کرد. اگر به فکر تغییری در رابطه عاطفی تان هستید، اکنون بهترین زمان است. بنابراین پس از مشورت با شریک زندگی تان، دست به کار شوید.

فال روزانه پنجشنبه 14 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز دوست دارید که همه چیز را رمانتیک ببینید، از رابطه عاطفی تان گرفته تا محیط کار و… احساس می کنید که باید با همه مهربان باشید. اما یادتان باشد که دیگران را آنطور که هستند ببینید نه آنطور که شما دوست دارید. اگر خیلی غرق دنیای خیالپردازی شوید، ممکن است که ضربه بخورید. بنابراین تعادل را در هر راهی که در پیش می گیرید، حفظ کنید. فردی از دور شما را زیر نظر دارد، بنابراین بیشتر مراقب رفتارهایتان باشید زیرا ممکن است که برایتان دردساز شود.


فال روز متولدین بهمن :

به دنبال شغل ایده آل تان هستید اما هنوز برایتان فراهم نشده است. این را بدانید که بدون تلاش هیچ نتیجه رضایت بخشی را به دست نخواهید آورد بنابراین از جایتان برخیزید و دست به کار شوید. امید کلید موفقیت شما در این راه است. اگر از همان اول دم از ناامیدی بزنید، خودتان مانع پیشرفت خود خواهید شد. در حال حاضر در رابطه عاطفی شما گفتگو حرف اول را می زند. از بیان آنچه در ذهن دارید نترسید. ترس تنها شما را از خواسته های دلتان دورتر می کند.


فال روز متولدین اسفند :

امروز اتفاقی برایتان می افتد که ارتباط میان شما و یکی از دوستان تان را مستحکم تر می کند. شاید در نگاه اول این اتفاق برایتان ناراحت کننده باشد اما بعدها خواهید دید که چقدر به نفع تان بوده است. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر پیش خواهد رفت. مشکل شما اینجاست که بیش از اندازه خودتان را درگیر جزییات بی اهمیت کرده اید. در این شرایط نه تنها تنش و استرس شما بیشتر خواهد شد بلکه از تمرکز به روی مسائل مهم تر نیز باز خواهید ماند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 342 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php