کد خبر : 175013 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

فال روزانه پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴

فال روزانه پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، …

فال روزانه پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴فال روزانه پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

اگرچه ممکن است احساس کنید شخصی که بهتان بسیار نزدیک است در برابر شما مقاومت می کند، اما برایتان سخت است بر روی منشأ این مشکل انگشت بگذارید. دیگران در حالی که در مقابل این درک شما منفی نگر هستند، می توانند نسبت به آن حالت تدافعی نیز بگیرند. به جای اینکه بخواهید از عمق یک مشکل سر در بیاورید، مدتی صبر کنید و بعد ببینید چه اتفاقی می افتد. شما در چند روز آینده به ایده خوبی برای انجام این کار دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما شخصی هستید که به پیشرفت‌های و دست آوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید، اما این راه درستی نیست، زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید البته دارای افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما معمولا وقتی مجبور به بحث و جدل با کسی می‌شوید به خوبی می‌توانید از این موقعیت ناخوشایند فرار کنید اما امروز مریخ حساس با سیاره حاکم شما عطارد در اتصال است. شما می‌توانید در جستجوی دردسر باشید یا اینکه یک مخالفت و درگیری ساده را به یک موقعیت پیچیده و بسیار سخت تبدیل کنید. خود را قربانی این وسوسه نکنید؛ به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که رفتار ناخوشایند تان را اصلاح و حتی با وجود کسانی که با افکارتان مخالفند مجبور می‌شوید همکاری کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

فال روزانه متولدین مهر

شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلکه فقط بدین معنی است که شما باید به تعهداتی که می‌دهید بیشتر توجه کنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول کنید، ممکن است همه چیز را خرابتر کنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فکر کنید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر امروز کسی داستان طولانی ای را برای شما تعریف کرده، احتمالا ً به آنچه شنیده اید اعتقاد دارید اما این الزاماً به معنی گول خوردن نیست.بلکه شما می‌خواهید حرف کسی را اجمالاً درست فرض کنید. موافق بودن با ایده ی دیگران می‌تواند جرقه ای را در زندگی خودتان ایجاد کند.اما تحلیل زیاد، این روند را قبل از اینکه در مرحله ی اولیه است متوقف می‌کند.

فال روزانه متولدین آذر

شما پروژه های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می‌توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت‌های شما در جهتی قرار گرفته داند که نیاز به به کارهای هنرمندانه تر احساس می‌شود. و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می‌کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته اید بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کار بیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می‌توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش‌های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می‌شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می‌کنید آگاه‌تر می‌شوید.

فال روزانه پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 167 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php