کد خبر : 173722 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین آیا دیشب جشن گرفته و لحظه های شادی را سپری کرده بودید؟ باید بدانید که امروز ورق برگشته است و آن شادی دیشب در طالع امروز شما دیده نمی شود. شاید در اثر پرخوری معده درد گرفته یا به قدری …

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴فال روزانه پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

آیا دیشب جشن گرفته و لحظه های شادی را سپری کرده بودید؟ باید بدانید که امروز ورق برگشته است و آن شادی دیشب در طالع امروز شما دیده نمی شود. شاید در اثر پرخوری معده درد گرفته یا به قدری خسته باشید که انرژی کار کردن نداشته باشید. به هر صورت حال خوبی ندارید. بنابراین، خیلی سخت نگیرید زیرا ممکن است روز پرماجرایی در پیش داشته باشید. استرس و فشارهای عصبی باعث بیشتر شدن دردهای شما می شوند. اما در مقابل، انرژی های امروز نوعی هماهنگی مثبت میان شما و فرد مورد علاقه تان به وجود می آورند. امروز هر دو می توانید بسیار نرمال و بدون دعوا در مورد مشکلات خود صحبت و آنها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز برایتان سخت است متمرکز باشید. امروز مغزتان برای خودش کار می کند و گویا حکومتی جداگانه از بدن دارد و در کنترل شما نیست. متاسفانه خوشحالی های دیروز پایدار نیستند و حس گیجی که امروز دارید در روحیه و تصمیم های شما تاثیر منفی دارد. بهتر است خیلی به مسایل و مشکلات خود فکر نکنید. واقع گرا باشید و طوری رفتار کنید که گویا اتفاقی نیفتاده است. اگر قصد ازدواج با فرد مورد علاقه خود را دارید، امروز بهترین فرصت برای این است که این خواسته و تصمیم خود را علنی کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز یک دورهمی شاد با دوستان و همسایه ها خواهید داشت. اما در طول این مهمانی خاله زنک بازی و شایعه پراکنی های متعددی هم به گوش می رسد که همه انرزی شما را از بین خواهند برد. خیلی به این حرف ها اهمیت ندهید آنها فقط می خواهند شما را ناراحت کنند و اگر حرف های آنها را در ذهنتان مرور کنید، هیچ نتیجه ای جز سردرد برای شما نخواهد داشت. افرادی که هوچی گری می کنند در واقع انسان های سطح پایینی هستند که اصلا ارزش فکر و توجه را ندارند. اگر تمایل دارید با کسی آشنا شوید و در ذهن خود نیز او را انتخاب کرده اید، انرژی های امروز به شما این جرات را می دهند تا پا پیش بگذارید. هنگامی که با هم صحبت می کنید، متوجه خواهید شد تا چه اندازه وجه مشترک با هم دارید که برای هر دو شما هیجان انگیز و جالب است.

فال روزانه متولدین تیر

جدایی موقت میان شما و فرد موردعلاقه تان باعث می شود تا از نظر روحی و فکری دچار ناراحتی بشوید. درست است که خیلی دلتان برای او تنگ شده است اما باید اجازه دهید زمان بگذرد تا کمی روحتان آرام شود. این مساله همه زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است. اما بهتر است به این فکر کنید که می توانید از نو رابطه ای نو آغاز کنید و به این درد و ناراحتی ها خاتمه دهید. روی کار یا پروژه های عقب افتاده خود تمرکز کنید و از زندگی لذت ببرید. چه در آغاز یا در پایان یک رابطه باشید، بهتر است در مورد مشکلات و مسایل خود با طرف مقابل صحبت کنید. انرژی های مثبت امروز این شانس را به شما می دهند تا بتوانید رابطه رمانتیک زیبایی داشته باشید و برای این منظور باید بیرون بروید تا با فرد جدیدی آشنا شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

به نظر می رسد امروز تمایل ندارید کارهای خود را انجام دهید و به هیچ وجه به خود سخت نمی گیرید. در واقع باید بگوییم امروز روز تنبلی شما است و شاید تنها فعالیتتان این باشد که مواد غذایی لازم برای تهیه غذا را خریداری کنید و سپس روبه روی تلویزیون ساعت ها استراحت کنید. برای این احساس از خود ناراحت نباشید. گاهی انسان به بی خیالی و استراحت نیاز دارد. مسلما این حس فقط برای امروز است و شما فردا دوباره به وضعیت نرمال باز خواهید گشت. از نظر احساسی نیز خیلی تمایل ندارید با کسی در تماس باشید یا وقت خود را با فرد موردعلاقه تان سپری کنید و ترجیح می دهید در مود بی خیالی خود باقی بمانید.

فال روزانه متولدین شهریور

مسایل روحی و الهام بخش امروز برای شما غیرقابل درک هستند. نمی توانید به درستی روی کتابی که در حال مطالعه آن هستید، تمرکز کنید. یا در طول سخنرانی یا مراقبه نمی توانید ذهن خود را از مشکلاتی که مغزتان را پر کرده‌‎اند، خالی کنید. شاید صحبت کردن بتواند درد شما را دوا کند. با یک دوست قابل اعتماد قرار ملاقات بگذارید و با او در مورد مشکلات حرف بزنید و راهنمای هایش را به کار بگیرید. اگر با همسر یا نامزد خود تصمیم گرفتید بیرون بروید، بهتر است مکانی را انتخاب کنید که زوج های دیگری هم حضور دارند و به طور کلی، محیط شاد و پرانرژی است. شاید حتی خوب باشد که از دوستان خود دعوت کنید تا نزد شما بیایند و در کنار هم شاد باشید و وقتتان را به یک فعالیت اجتماعی سپری کنید.

فال روزانه متولدین مهر

تا کنون تصور می کردید نمی توانید پولدار شوید و در آمد بالایی داشته باشید اما امروز به واسطه یک دوست متوجه می شوید که اشتباه کرده اید. این دوست امروز ایده های بسیار خوبی در زمینه کسب درآمد بیشتر با شما در میان می گذارد و برای محقق کردن آن، سرمایه لازم را نیز دارد. نباید نگران باشید و از اینکه در این رابطه نظر بدهید هم خجالت نکشید. شما اگر کاری هم از دستتان برنیاید، دست‌کم می توانید اموال خود را مدیریت کنید. امروز بهترین زمان برای رابطه عاطفی شما است. همه دقایق شما با عشق و علاقه زیاد سپری خواهد شد. شاید بخواهید این رابطه نزدیک تر شود، اما باید صبر کنید تا رابطه عمیق تری با هم پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شریک عشقی شما امروز بیشتر از اینکه به شما و مسایل احساسی فکر کند، به کسب و کار و پول فکر می کند. این مساله کاملا موقتی است و لازم نیست احساسات بد داشته باشید. فکر نکنید شما جذابیت خود را برای او از دست داده اید. او امروز می خواهد تصمیمات مهمی اتخاذ کند و برای این منظور به فکر آزاد نیاز دارد. تا فردا صبر کنید تا همه چیز به منوال همیشگی خود بازگردد. شاید مکالمات کوتاه و مختصری با هم داشته باشید. به طور کلی، امروز بهتر است صبور باشید و موقعیت طرف مقابل خود را نیز درک کنید. مطمئن باشید نتیجه این صبر را خواهید دید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز انرژی زیادی دارید و حس می کنید بسیار سالم و قوی هستید. به همین دلیل، خیلی دوست دارید کارهای بزرگ انجام دهید. کارهایی که از عهده یک نفر ساخته نیست و برای آنها حداقل سه نفر باید باشند را انجام می دهید . خیلی مراقب باشید. شاید از عهده انجام آنها برنیایید و این می تواند همه انرژی و نیروی شما را از بین ببرد. به خودتان استراحت دهید. امروز می توانید با ذهن باز و اعصاب آرام با نامزد خود در مورد رابطه و مشکلات خود صحبت کنید. از این فرصت استفاده کنید و با احترام به یکدیگر و نظرات هم این مشکلات را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز دچار وسوسه های عاطفی می شوید. دوست دارید همچون رمان های عاشقانه رابطه خود را پیش ببرید و میزان عاطفه و عشق خود را بسنجید. اگر برای این منظور برنامه ریزی می کنید این احتمال را نیز بدهید که شاید نامزد یا همسرتان کار یا مشغله ای داشته باشد و برنامه های شما آن طور که می خواهید پیش نروند. به همین منظور توصیه می کنیم این کارها را به فردا موکول کنید. امروز انرژی بسیاری در هوا جریان دارد که باعث لطافت روح و افزایش احساسات شما می شود. در همین راستا دوست دارید زمان خود را به فرد مورد علاقه تان اختصاص دهید اما فشار کار این اجازه را به شما نمی دهد. اما بهتر است از انرژی های جاری استفاده و لحظه های شادی را در کنار او سپری کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز خانه شما مکانی شاد و پر از انرژی های مثبت خواهد بود. با اعضای خانواده خود مکالمه های خوبی خواهید داشت و از بودن در کنار هم لذت خواهید برد. در میان خانواده شاید دوستان شما هم حضور داشته باشد. شاید تنها مساله ناراحت کننده امشب، ساکت بودن یکی از دوستانی باشد که همیشه زیاد حرف می زده و پر انرژی بوده است. امروز فرصت خوبی برای صحبت با نامزد خود در مورد آینده است. هر دو شما امروز ارزش و احترام بسیاری برای هم قایل هستید و می توانید تصمیمات درست و منطقی در مورد زندگی آینده خود اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

کارهای زیادی که برای انجام دارید، باعث می شود تا مدام از این طرف به آن طرف بدوید، تماس های تلفنی متعدد برقرار کنید یا به واسطه کارهایتان، با افراد مختلف ملاقات کنید. این کارها باعث عصبی شدن شما می شود. اما بهتر است بعدازظهر که کمی کارهایتان سبک شد، به خود استراحت بدهید. بیرون بروید و کمی هوا بخورید تا انرژی دوباره کسب کنید. به طور کلی، بیرون رفتن و ارتباط با دیگران برای شما مفید است. شاید در میان افراد متعدد فردی را ببینید که مهرش به دلتان بنشیند و دوست داشته باشید با او آشنا بشوید.

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 144 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php