کد خبر : 263634 تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰

فال روزانه شنبه 5 بهمن 98

فال روزانه شنبه 5 بهمن 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز قرار بوده بسته ای از راه دور به دستتان برسد که هیچ خبری از آن نیست و شما نگران این شده اید که مبادا گم شده و یا …

فال روزانه شنبه 5 بهمن 98

فال روزانه شنبه 5 بهمن 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز قرار بوده بسته ای از راه دور به دستتان برسد که هیچ خبری از آن نیست و شما نگران این شده اید که مبادا گم شده و یا آسیبی به آن وارد شده باشد. نگران نباشید، هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد، فقط آن را کمی دیرتر از آنچه انتظار داشته اید دریافت خواهید کرد و کاری هم جز صبر کردن از دستتان ساخته نیست. ابزار و تجهیزاتی که در حین کار استفاده می کنید امروز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و مجبور شوید برای تعمیر آنها از یک شخص متخصص کمک بگیرید. این موضوع باعث می شود در کارتان مشکلاتی ایجاد شود و اعصابتان بهم بریزد، اما اگر در فاصله ی انجام تعمیرات سر خودتان را با کارهای دیگرتان گرم کنید مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز یکی از همکارانتان به سراغ شما خواهد آمد تا در مورد موضوعی با شما صحبت کند، اما نمی توانید بفهمید که منظورش از حرف هایی که می زند چیست. راستش را بخواهید خود این شخص هم درست نمی داند که چه می خواهد و نمی تواند شرایط را به خوبی توضیح دهد. او از لحاظ ذهنی در موقعیت چندان خوبی قرار ندارد و فکرش خیلی آشفته است. شما باید سعی کنید صبور باشید و در آرامش به حرف هایش گوش کنید، این شخص در واقع تنها به این نیاز دارد که یک نفر درکش کند و با او ابراز همدردی کند. به نفعتان است که امروز در محل کارتان هیچ کاری را نیمه کاره رها نکنید، زیرا فردا روز بسیار پرمشغله ای خواهد بود.


فال روز متولدین خرداد :

یکی از دوستان و یا نزدیکانتان که در حال حاضر با مشکلات زیادی مواجه است امروز به سراغ شما خواهد آمد تا به او کمک کنید. در این دیدار او خبرهای جدیدی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت که ممکن است باعث بهت و حیرت شما شوند. امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید بود به خاطر مسائل و مشکلاتی که در محل کارتان پیش آمده اند زمانی را که می خواسته اید در کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید، در محل کارتان سپری کنید. اگر مجبور باشید برنامه هایتان را به خاطر کارتان کنسل کنید خیلی ناراحت و عصبی خواهید شد، اما چاره ای نیست!

 

فال روزانه شنبه 5 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز انجام هر کاری آنقدر برایتان دشوار به نظر می رسد که انگار حتی برای هرکول هم سخت و طاقت فرساست. در واقع این وضعیت از فشار کاری زیادی که طی چند روز گذشته تحمل کرده اید و بهم ریختگی اعصابتان ریشه می گیرد و بهترین کاری که برای رهایی از آن از دستتان برمی آید این است که کمی تنها مانده و استراحت کنید. اگر انجام این کار برایتان میسر نیست حداقل سعی کنید با حرص و جوش خوردن اوضاع را برای خودتان از این که هست بدتر نکنید. امروز حرف هایی در مورد بعضی از افرادی که می شناسید به گوشتان خواهند رسید که چندان درست به نظر نمی رسند، پیش از تحقیق و بررسی و حصول اطمینان از صحت شنیده هایتان آنها را باور نکنید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز مسائل مالی ذهن یکی از دوستان نزدیک و یا شریک زندگی تان را به خود مشغول کرده اند و او از شما می خواهد که در مورد این موضوع با او همفکری کنید. اگر فکر می کنید نمی توانید در این زمینه به او کمک کنید بهتر است خیلی صادقانه این موضوع را با او در میان بگذارید و وقتش را هدر ندهید. پروژه ای که قصد عملی کرنش را دارید به هزینه، پول و یا زمانی بیشتر از آنچه برای آن برنامه ریزی کرده بودید نیاز دارد و این شما را در این فکر فرو برده است که آیا باید ان را ادامه داده و یا به کلی بی خیالش شوید. شاید مجبور باشید کمی به خودتان فشار بیاورید و تحت فشار قرار بگیرید، اما در نهایت در انجام آن موفق خواهید شد.


فال روز متولدین شهریور :

امروز قرار است مهمان هایی به خانه تان بیایند و یا شاید هم با شخصی که برایتان بسیار جذاب و دوست داشتنی است قرار داشته باشید، اما تا نیمه های روز آنقدر احساس خستگی می کنید که دلتان می خواهد این دیدار را کنسل کرده و به زمان دیگری موکول کنید. بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که زیاد به خودتان فشار نیاورید و کارهایی که به انرژی زیادی نیاز دارند را تا جای ممکن به روز دیگری موکول کنید. اگر بخواهید قرارهای قبلیتان را کنسل کنید به احتمال زیاد طرف مقابلتان از دست شما ناراحت خواهد شد و خودتان هم یک دیدار خوشایند و صحبت هایی هیجان انگیز و جالب را از دست خواهید داد.

فال روزانه شنبه 5 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

بسته هایی که قرار بوده است امروز به دستتان برسند ممکن است با تأخیرهایی مواجه شده و به موقع به دستتان نرسند، اما جای نگرانی نیست، چون در نهایت آنها را دریافت خواهید کرد. امروز ممکن است اطلاعاتی در مورد یکی از دوستان و یا اعضای خانواده به دست بیاورید که شما را شوکه می کنند. این شایعات و غیبت ها خیلی سریع دارند پخش می شوند و به احتمال زیاد اغراق شده هستند و حقیقت چندانی پشت آنها نهفته نیست. بهتر است پیش از پذیرفتن و یا انتقال این اخبار به دیگران در مورد آنها تحقیق کافی انجام داده و در صورت ممکن حتی با خود این شخص صحبت کرده و اصل ماجرا را از خود او جویا شوید.


فال روز متولدین آبان :

امروز خبرهای خوب و غافلگیر کننده ای در مورد یکی از گروه هایی که در آنها عضو و یا با آنها در ارتباط هستید به گوشتان خواهند رسید. به احتمال زیاد پروژه های این گروه دارند خیلی موفقیت آمیزتر از آنچه انتظار داشته اید پیش می روند و یا مورد توجه رسانه ها قرار گرفته اند. پیش از آن که نتیجه ی مورد نظرتان را از این اخبار جدید به دست بیاورید کاغذبازی های اداری زیادی باید انجام شوند و شاید لازم باشد قرارداد هایی بسته شوند. آنقدر در مورد آینده تان هیجان زده شده اید که نگرش صحیحی در مورد خودتان و مسائل اطرافتان ندارید. متاسفانه این افزایش ناگهانی و بی دلیل اعتماد به نفستان ممکن است امروز برایتان دردسرساز شود.


فال روز متولدین آذر :

امروز خبرهای ناراحت کننده ای در رابطه با مسائل مادی ممکن است به گوشتان برسند. شاید چکی که قرار بوده امروز به دستتان برسد را به موقع دریافت نکنید، یا پولی که برای باز پرداخت یک بدهی لازم داشته اید جور نشود. خودتان را نگران نکنید، این وضعیت هر چند وقت قابل توجهی از شما خواهد گرفت، اما قابل حل شدن است. این تنها یک تأخیر موقتی است و خیلی زود همه ی کارها روبراه خواهند شد. شما خیلی جدی به انجام کارهایتان مشغول هستید و اصلا دوست ندارید کسی حواستان را پرت کند. راستش را بخواهید حق با شماست؛ هر چیزی وقت خودش را دارد و شما بعدا هم می توانید در موقعیتی صحیح تر به احساسات آنها توجه کنید.

فال روزانه شنبه 5 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

یک مانع موقتی در مسیر مسائل کاریتان ممکن است برای شما پیش بیاید و باعث شود کمی ناراحت و نگران شوید. شاید در تجهیزات مورد نیازتان مشکلات فنی ایجاد شوند، اما این وضعیت موقتی است و لزومی ندارد خودتان را به خاطر آن عصبی کنید چون به زودی روبراه خواهد شد. قدرت اراده و عملگرایی و تمرکزی که روی انجام کارهایتان دارید شما را قادر خواهد ساخت خیلی سریع به این مشکل غلبه کنید. شما امروز در تفکرات خود محتاط تر از همیشه هستید. با این حال این محدود کردن دیدتان اصلا به ضررتان تمام نخواهد شد و به شما کمک خواهد کرد که موضوع خاصی را با عمق بیشتری بتوانید ببینید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز در ابتدای روز ممکن است بسیار سخت و غیر قابل تحمل به نظر برسد. خودتان را آماده کنید! برخی از ابزار و تجهیزاتی که مورد نیازتان هستند ممکن است به یکباره خراب شوند و تعمیر آنها زمان زیادی را از شما بگیرد. همچنین این امکان وجود دارد که به دلیلی که خودتان هم نمی دانید بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله ایجاد شود و این اصلا برایتان خوشایند نیست. شما انرژی فیزیکی زیادی را در وجود خود احساس می کنید که باید تخلیه شود، در غیر این صورت احساس بی قراری حتی یک لحظه هم شما را به حال خود رها نخواهد کرد. کمی پیاده روی هم به تخلیه ی این انرژی و هم رهایی از احساسات منفی کمک خواهد کرد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز خلاقیت هنری شما در اوج خود قرار دارد. رویاهای شب گذشته تان و یا مطالبی که در روزنامه یا اینترنت خوانده اید ایده های جدیدی را به فکر شما خواهند آورد و یا شاید هم آنچه در ذهنتان بوده و آن را فراموش کرده بودید را بار دیگر در ذهنتان زنده کنند. اگر در حال حاضر برای عملی کردن ایده هایتان وقت کافی ندارید حتما آنها را یک جا یادداشت کنید تا سر فرصت دوباره به سراغشان بروید. احساس ناراحتی و افسردگی شما زیر ظاهر محکم و نفوذناپذیری که برای خود ساخته اید و احساسات خود را زیر آن مخفی کرده اید پنهان شده است. با این حال افرادی که شما را به خوبی بشناسند متوجه این موضوع خواهند شد که یک چیزی باعث ناراحتی شما شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 392 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php