کد خبر : 266727 تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه شنبه 27 اردیبهشت 99

فال روزانه شنبه 27 اردیبهشت 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : دلتان می‌خواهد راهی پیدا کرده و خودتان را از سکونی که در آن گرفتار شده‌اید رها کنید، شما در مسیر درست قرار دارید، فقط باید کمی به خودتان فرصت …

فال روزانه شنبه 27 اردیبهشت 99

فال روزانه شنبه 27 اردیبهشت 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

دلتان می‌خواهد راهی پیدا کرده و خودتان را از سکونی که در آن گرفتار شده‌اید رها کنید، شما در مسیر درست قرار دارید، فقط باید کمی به خودتان فرصت بدهید و عجله نکنید. در بهترین زمان ممکن برای شروع های تازه و همچنین تقویت روابط خانوادگی به سر می برید. گاهی لازم است در خانه بمانید و هیچ کاری نکنید و تنها از بودن در کنار همسرتان لذت ببرید و به زندگی خصوصیتان برسید. مجردهایی که یک شکست عشقی را پشت سر گذاشته‌اید، اگر عشق گذشته‌تان هنوز در فکرتان است امروز وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید. اگر نیاز است با طرف مقابل‌تان حرف بزنید و ناگفته‌ها را بیان کنید تا روحتان سبک شده و فراموشی برایتان راحت شود.


فال روز متولدین اردیبهشت :

دلتان می خواهد کارهای تازه و متنوعی انجام دهید و به جاهای تازه ای بروید که تا بحال نرفته‌اید، ولی احساس می کنید در دام روزمرگی گرفتار شده‌اید. به جای فکر و خیال حواستان را به کارتان بدهید و برای انجام این کارها تا آخر هفته صبر کنید، تازه اول هفته است و یک عالمه کار برای انجام دادن دارید. اگر قصد شروع کار جدیدی دارید از فرصتی که دارید استفاده کنید و دست به کار شوید. اگر ایده‌هایتان را بیان کنید، افرادی همفکر با خودتان خواهید یافت. به جای این که این همه وقت برای کمک کردن به دیگران بگذارید کمی هم به خودتان و عشقتان برسید. این را همیشه به یاد داشته باشید که اولین کسانی که نسبت به آنها مسئولیت دارید خودتان و عشقتان هستید.


فال روز متولدین خرداد :

مشکلی که این چند روز گذشته در محل کارتان شما را آزار داده است امروز رو به حل شدن خواهد بود، تنها شرط آن هم این است که سکوت نکنید و حرفتان را به زبان بیاورید. به نظر می رسد دیگران با هر چیز کوچکی عصبانی می شوند، به ویژه وقتی حرف مسائل مادی در میان باشد. به احتمال زیاد این مسائل هیچ ربطی ندارد و آنها فقط چون شما دم دستشان هستید حرصشان را سر شما خالی می کنند، پس به دل نگیرید و عکس‌العمل نشان ندهید. امشب سعی کنید برنامه‌هایتان را به هم نزنید، یک نفر روی حرف شما حساب کرده است. وارد دوره ای شده‌اید که می تواند آغازگر تغییراتی بنیادین در زندگی شما باشد. این تغییرات را تنها با کار زیاد و پشتکار می توانید به وجود بیاورید.

 

فال روزانه شنبه 27 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز دیگر زمان آن رسیده است که تمام آن ارزش‌هایی که از کودکی به شما یاد داده‌اند را یک بار دیگر از نظر بگذرانید و ببینید کدام یک از آنها حقیقی هستند و کدام‌ها را باید برای همیشه کنار بگذارید. دلتان می خواهد می توانستید سفر کوتاهی ترتیب دهید، ولی کارهای روزمره‌تان خیلی ضروری تر از آن به نظر می رسند که بتوانید آنها را به وقت دیگری واگذار کنید. همانطور که منفعل بودن به نفعتان نیست، نشان دادن رفتارهای تند و غیر قابل پیش بینی هم هیچ کمکی برای به دست آوردن آنچه می خواهید به شما نخواهد کرد. داشتن رفتار و نگرشی مثبت و کنار آمدن با دیگران خیلی سریعتر و راحتتر شما را به نتیجه مطلوبتان خواهد رساند.


فال روز متولدین مرداد :

در این هفته موقعیت های فراوانی به ویژه در زمینه خرید، فروش و مسائل مالی برای شما فراهم خواهند شد؛ اما برای اینکه از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنید باید عملگرا و منطقی باشید و حواستان را هم جمع کنید. یادتان باشد تنها خوری نکنید و دیگران را نیز در این موقعیت شریک کنید. برای این که بتوانید کارها و فعالیت های مفید جدیدی را به برنامه کاری خود وارد کنید کارهای اضافی که انرژی شما را بیهوده هدر می دهند را از برنامه خود حذف کنید. شاید برنامه کاری فشرده‌تان امروز زمان زیادی برای تفریح و استراحت برای شما نگذارد، ولی در واقع این نگرش خودتان است که تعیین کننده خواهد بود، خودتان برای کارهایی که دوست دارید در برنامه‌تان جا باز کنید.


فال روز متولدین شهریور :

کارهایتان همچنان با موانع و تاخیرهایی مواجه خواهند بود، ولی فرصت‌هایی برای پیشرفت در انتظارتان هستند که به زودی می توانید از آنها بهره ببرید. امروز ممکن است با افراد جدیدی آشنا شوید که رفتارها و طرز فکری شبیه به شما دارند و می توانید دوستی‌هایی پایدار با آنها آغاز کنید. میان زن و شوهرها اوضاع بسیار خوب خواهد بود و می توانند فارغ از هر مشکل و مسئله ای که دارند از بودن در کنار هم لذت ببرند، البته بهتر است خودتان حواستان باشد و بی احتیاطی نکرده و کاری نکنید که شب به این خوبی خراب شود. به مجرد‌هایی که در جستجوی شریک زندگی خود هستند توصیه می شود امشب را بیرون از منزل و همراه با دوستان بگذارند.

فال روزانه شنبه 27 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

اگر امروز حرفی برای گفتن دارید خیلی راحت می توانید آن را به گوش همه برسانید. اگر هم کسی بخواهد جلوی شما را بگیرد به حسابش خواهید رسید. اما خوب بد نیست مواظب رفتار و حرف‌هایتان باشید، شاید اینطوری بتوانید دلیل رفتارهای عجیب نزدیکانتان را درک کنید، شاید با حرف‌ها و کارهایتان آنها را ناراحت کرده باشید. امروز می تواند روز پیشرفتی اساسی برای شما باشد و ممکن است یک پیشنهاد کاری و یا موقعیت قابل توجه دیگری برایتان پیش بیاید. امروز نگرشتان نسبت به رابطه عاطفی‌تان بهبود یافته است، ولی بهتر است از کارهایی که هنوز لازم است برای بهتر شدن رابطه‌تان انجام دهید غافل نشوید.


فال روز متولدین آبان :

امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت‌ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هر کاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلی‌تان کنترلتان را به دست بگیرند و رفتار فعلی شما را تغییر دهند. مشکلی که با یکی از نزدیکانتان داشته‌اید امروز بالاخره رو به آرامش خواهد رفت، ولی مشکلات کوچک همچنان برای مدتی ادامه خواهند داشت، بهتر است کمی صبور باشید.


فال روز متولدین آذر :

امروز از غرور و افاده های بیجا اجتناب کنید، چرا که حرص همه را با این کار در خواهید آورد و این برای شما اصلا خوب نخواهد بود. کاری به کار کسی نداشته باشید و سرتان به کار خودتان باشد. به حرف دیگران اهمیت ندهید و به ویژه در مورد مسائل عاطفی‌تان همانطوری که خودتان دلتان می خواهد زندگی کنید، این که آنها چه فکری می کنند هیچ اهمیتی ندارد. توانایی شما در به تصویر کشیدن آینده در برابر چشمان خودتان ممکن است باعث شود از عمل گرایی و انجام آنچه لازم است غافل شوید، ولی خوشبختانه دوستان و نزدیکانتان به شما اجازه نخواهند داد زیاد در عالم فکر و خیال غوطه ور شوید. هیچگاه آنقدر در رویا فرو نروید که دنیای واقعیت را فراموش کنید.

فال روزانه شنبه 27 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز از این که چه می خواهید کاملا اطمینان دارید، ولی نمی دانید دقیقا چگونه می توانید به خواسته‌هایتان دست پیدا کنید. سعی کنید با جاه طلبی‌هایتان در اطرافیان خودتان حساسیت ایجاد نکنید و با آنها درگیر نشوید. اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردی‌تان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند، با این کار تنها آنها را به هدفشان خواهید رساند. بهتر است با لبخندی بی تفاوت به آنها بگویید گذشته‌ها گذشته و این آینده است که اهمیت دارد. منتظر کسی یا چیزی هستید و این انتظار شما را کلافه کرده است. بهتر است تلفن را بردارید و آن تماسی که همان دیروز باید می گرفتید را همین الان بگیرید.


فال روز متولدین بهمن :

اگر احساس می کنید که به چالش کشیده شده‌اید و یا در وضعیت بدی قرار گرفته‌اید سعی کنید به آن جاخالی بدهید و فعلا خودتان را از آن کنار بکشید تا بعدا به آنها رسیدگی کنید. خوشبختانه شانس ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌تان دارد روز به روز بیشتر می شود، ولی از این که چه اتفاقی خواهد افتاد چندان مطمئن نیستید، خیلی خودتان را درگیر این افکار نکنید و روی پیشرفتتان تمرکز کنید. بعضی رابطه‌ها و دوستی‌ها این اواخر خوب پیش نمی روند و در آستانه انفجار به نظر می رسند، مواظب ترکش های این انفجار باشید. برای یکی دو ماه آینده به نفعتان است که به جای حرکت خرگوشی، مثل لاک پشت آهسته و پیوسته پیش بروید تا نتایج مورد نظرتان را بگیرید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز هر هدفی که دلتان می خواهد را دنبال کنید و مطمئن باشید که به آن خواهید رسید، از خریدن شیء مورد علاقه‌تان به قیمتی باورنکردنی گفته، تا تحت تأثیر گذاشتن فردی که دوست دارید، هر کاری که بخواهید انجام دهید به سادگی میسر خواهد شد. در حال حاضر خلاقیت شما در اوج است و اگر ایده و یا پروژه کاری خوبی در سر دارید آن را به مرحله عمل برسانید، حتما نتایج خوبی خواهید گرفت. البته مرزها را نیز مد نظر داشته باشید و از حد خودتان خارج نشوید. اگر دیگران اهدافتان را زیر سوال بردند و پیشنهاداتی برای بهبود آنها داشتند به سرعت واکنش نشان ندهید. چند روزی صبر کرده و سپس اهدافتان را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 435 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php