کد خبر : 256980 تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱:۱۶

فال روزانه شنبه 24 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین در تله ای گیر افتاده اید. اگر چه دوست دارید که به تنهایی این مشکل را حل کنید اما توصیه و نصیحت های دیگران می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. اگر چه ممکن است نیرویی شما را مدام به عقب هل دهد اما به اراده و هدف …

فال روزانه شنبه 24 شهریور 1397

فال روزانه متولدین فروردین

در تله ای گیر افتاده اید. اگر چه دوست دارید که به تنهایی این مشکل را حل کنید اما توصیه و نصیحت های دیگران می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. اگر چه ممکن است نیرویی شما را مدام به عقب هل دهد اما به اراده و هدف خود اعتماد کنید و با انگیزه به جلو حرکت کنید. موفقیت های اخیر شما اعتماد به نفس تان را زیاد کرده به طوری که دوست دارید با سرعت هر چه تمام تر مسیرتان را طی کنید. اما بهتر است که تعادل را رعایت کنید و آرام قدم بردارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

بعد از روزها و هفته ها، شما بالاخره به آرامشی که مدت ها به دنبالش بوده اید می رسید و احساس رهایی و آزادی می کنید. اگر تا به حال فکر می کردید که از خوشبختی فاصله دارید، باید بگوییم که خوشبختی در چند قدمی شما است کافی است دست تان را دراز کنید و به آن چنگ بزنید. نگران وضع مالی خود نیر نباشید زیرا پولی از جایی که انتظارش را ندارید، به دستت تان خواهد رسید. امروز بهترین لباس تان را به تن کنید زیرا افراد زیادی به سمت شما جذب خواهند شد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز باید یک چیز را به خاطر بسپارید و آن ارتباط با دیگران است. شاید پیش بردن کارهایتان به تنهایی درست باشد اما اگر می خواهید تاثیر بیشتری داشته باشید از کمک دیگران غافل نشوید. امروز از طریق یکی از دوستانتان فرصتی برای داشتن شغلی بهتر برای شما فراهم خواهد شد. بهتر است که آن را از دست ندهید. فردی از آشنایان شما رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهد، به جای نگرانی بهتر است که به زمان تکیه کنید تا همه چیز را برایتان آشکار کند.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز پر مشغله ای برایتان خواهد بود. ذهن تان درگیر است و نمی توانید به خوبی تمرکز کنید اما نگران نباشید زیرا از عهده تمام آنها بر خواهید آمد. اخیرا در رابطه ای عاطفی قرار گرفته اید اما نگران ادامه راهتان هستید اما بدانید که طرف مقابل تان هم مانند شما فکر می کند. پس نگران هیچ چیز نباشید و با شجاعت تمام راز دل تان را برای او باز گو کنید. به زودی تغییری در زندگی تان ایجاد می شود که به نفع تان خواهد بود.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر حرفی را که می خواهید بزنید، با شوخی بیان کنید، اثر بهتری خواهد داشت. شما نمی توانید با عصبانیت حرف تان را به کرسی بنشانید، بنابراین راه های دیگر را امتحان کنید. شما به سرعت تحت تاثیر حرف های دیگران قرار می گیرید و نسبت به آنها عکس العمل نشان می دهید اما یادتان باشد که آنچه مهم است خود شما و طرز فکر شما است نه هیچ چیز دیگر. اگر خودتان را بیشتر قبول داشته باشید، کارهایتان بهتر جلو می رود و ذره ای دلشوره نخواهید داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

منتظر پیغامی هستید. شما خودتان هم می دانید که آنچه دلتان می خواهد، عاقبت خوشی نخواهد داشت، بنابراین بهتر است که انتطار را به پایان برسانید. هر چه بیشتر اعتماد به نفس داشته باشید و ایده هایتان را بیشتر بیان کنید، به نفع تان است. اگر چه نمی توانید روی یک کاری تمرکز کنید و مدام از زمینه ای به زمینه دیگری می پرید اما نگران نباشید زیرا این وضعیت در حال حاضر برایتان خوب خواهد بود و خلاقیت تان را افزایش خواهد داد.

فال روزانه متولدین مهر

اگر اشتباهتان را بپذیرید، دوباره آن را مرتکب نمی شوید. از جدی گرفتن مسائل بپرهیزید و کمی ساده تر با آنها برخورد کنید. هر چه انعطاف پذیرتر باشید، اتفاقات بهتری برایتان می افتد. احساسات خود را کنترل کنید تا شما را به راهی درست هدایت کنند. اگر به فردی علاقمند شده اید، جذابیت امروز شما او را به سمت تان جذب خواهد کرد. اگر هم مجرد هستید و به دنبال شریکی برای خود می گردید، حضور در مکان های فرهنگی مانند موزه و گالری ها می تواند فرصت آشنایی را برایتان فراهم کند.

فال روزانه متولدین آبان

اگرچه تفکر شخصی با شما متفاوت است اما بدان معنی نیست که شما نتوانید با او به توافق برسید. خواسته او غیر معمول نیست، بنابراین آن را قبول کنید. احساس بدی که اخیرا داشته اید، همه تبدیل به انرژی های مثبت می شوند. اگر چه ترجیح می دهید به جای عقل بر احساسات خود تکیه کنید اما امروز مراقب باشید زیرا ممکن است این کار به رابطه عاطفی شما لطمه وارد کند. برای خرید یا فروش چیزی که در ذهن دارید، بهتر است عجله نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

خودتان را بیشتر باور داشته باشید و به جلو پیش بروید. شما باید برای مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید، انرژی لازم را داشته باشید پس استراحت شرط اساسی است. اگر در گفتگوهای خود با دیگران از شما سوالی پرسیده شد، آنها را بی جواب نگذارید. امروز شما با جذابیت تان می توانید دل فردی را که به او علاقه دارید، به دست آورید. اگر فرصت حرف زدن با او را دارید، حتما قدم به جلو بگذارید زیرا کلام تان در چنین روزی تاثیرگذار خواهد بود.

فال روزانه متولدین دی

خودتان را از اتفاق بدی که در کمین تان است دور نگه دارید. امروز باید مراقب کلامی که به زبان می آورید باشید زیرا ممکن است برایتان دردسرساز شود. سعی کنید اول فکر سپس آنچه می خواهید را بیان کنید زیرا ممکن است بعدها به ضررتان تمام شود. دست از لجاجت بردارید و با سیاست قدم بردارید تا همه چیز به بهترین شکل اتفاق افتد. امروز فرصت آن را پیدا می کنید که با شریک زندگی تان به گفتگو بنشینید و رازهایی را که در قلب تان مانده بیان کنید. سعی کنید نه تنها برای حال که برای آینده خود نیز برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

برای رد یا قبول پیشنهادی که به شما شده، بیشتر فکر کنید و شرایط تان را بسنجید. اگر چه نسبت به اهداف تان حساس شده اید و مدام برای خودتان دوراهی می سازید اما کلید موفقیت شما سیاست است. سعی کنید اصول اولیه را رعایت کنید تا مرتکب اشتباه نشوید. دوستان تان نیز برای کمک به شما آماده اند پس از درخواست کمک غافل نشوید. زمان بسیار خوبی است تا به بیرون از منزل بروید و با دیگران در ارتباط باشید. اگر مجرد هستید، به زودی فرصتی برای شروع یک ارتباط عاشقانه برایتان فراهم می شود.

فال روزانه متولدین اسفند

سری را که درد نمی کند را دستمال نمی بنند. بهتر است که سفره دلتان را برای دیگران باز نکنید. برای حل مشکلاتی که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنید بهتر است کمی از زاویه دید دیگری نگاه کنید. آنچه مهم است نظر خود شماست نه دیگران. وضعیت خانوادگی شما دچار تحولی جدید می شود. این تحول به نفع شما تمام خواهد شد. بنابراین نگران هیچ چیز نباشید و با اعتماد به نفس کامل پیش روید.

فال روزانه شنبه 24 شهریور 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 24 شهریور 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 521 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php