کد خبر : 267517 تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه شنبه 24 خرداد 99

فال روزانه شنبه 24 خرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : هیچ اشکال ندارد که به تخیلتان اجازه دهید آزادانه پرواز کند، به شرط آن که اگر دیگران طبق انتظاراتی که شما از آنها دارید رفتار نکردند از آنها دلخور …

فال روزانه شنبه 24 خرداد 99

فال روزانه شنبه 24 خرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

هیچ اشکال ندارد که به تخیلتان اجازه دهید آزادانه پرواز کند، به شرط آن که اگر دیگران طبق انتظاراتی که شما از آنها دارید رفتار نکردند از آنها دلخور نشوید. نباید فکر کنید که بی آن که حتی چیزی به زبان بیاورید دیگران موظف هستند از دل و جان برای رسیدن شما به رویاهایتان تلاش کنند. . امروز ایده‌هایی انقلابی در سر دارید و خودتان عمیقا به آنها معتقد هستید و تمام تلاشتان را برای شناساندن و مورد توجه قرار گرفتن آنها خواهید کرد. به این که چه کارهایی باید انجام شود که خانواده خود را به آسایش و آرامش برسانید پی خواهید برد. متاهل‌ها ماهی با مشغله کاری فراوان پیش رو دارند، یادشان باشد که از الان طوری برنامه ریزی کنند که از عشقشان غافل نشوند.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز به نظرتان می رسد که وقتی با دیگران در مورد نیازهایتان حرف می زنید آنها حتی صدایتان را نمی شنوند. شاید این رفتار آنها را تا حدود زیادی تحمل کنید، ولی اگر کسی بخواهد شما را در نیمه راه رها کند عصبانی شده و واکنش نشان خواهید داد و یا خودتان را کنار کشیده و در انزوا فرو خواهید رفت. رفتارها و واکنش های دیگران را به خودتان نگیرید و احساسات آسیب دیده خود را التیام دهید و به یاد داشته باشید که دیگران مسئول احساسات شما نیستند. درست است که همه چیز باب میلتان نیست، اما خوب که دقت کنید می بینید راه زیادی را آمده‌اید. مجردها در روزهای باقی مانده از این ماه سعی کنند تا جای ممکن دیده شوند، این کار فرصت های زیادی پیش پای آنها خواهد گذاشت.


فال روز متولدین خرداد :

امروز شما مدام در حال حرف زدن هستید، ولی این همه حرفی که می زنید در واقع پرده ای برای مخفی کردن احساساتتان هستند. کسی که دوست دارید آن قدری که شما انتظار دارید با شما حرف نمی زند و همین ممکن است باعث شود نسبت به عشق او شک کنید. ولی خودتان و هراسی که از ترک شدن دارید بیش از هر کس دیگری مسئول این ترس‌ها و تردیدهایتان هستید. اگر می خواهید مشکلات موجود در رابطه عاطفی‌تان برطرف شده و دوباره احساس نزدیکی کنید باید با کمبودهای خود و کوتاهی‌هایی که کرده‌اید روبرو شوید. در ماه آینده فرصت ازدواج و یا یافتن عشقی تازه برای مجردها به وجود خواهد آمد، قبل از هر اقدامی چشمانتان را خوب باز کنید.

 

فال روزانه شنبه 24 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز رابطه‌تان با کسی که دوست دارید بیش از آن که فیزیکی باشد روحی و عاطفی است. به جای این که در ذهنتان خیال رابطه ای ایده آل در آینده را در سر بپرورانید در نظر بگیرید که کارهایی که اکنون می کنید چه نقشی روی رشد رابطه و آینده‌تان می توانند بگذرانند. شویم شما در فکرتان خودتان را برای تغییری بزرگ دارید آماده می کنید، از رفتن به شهری دیگر گرفته تا اعلام عشقی ناگهانی و یا تغییر شغلتان، هر کاری ممکن است بکنید، اما یادتان باشد در این کار جانب احتیاط را رعایت کنید. وقت آن رسیده است که بنشینید و کمی با خودتان حساب و کتاب کنید. این چند وقت خرج های بیهوده زیاد کرده‌اید، کمی برای پس انداز برنامه کنید و خرج های غیر ضروری را از برنامه خود حذف کنید.


فال روز متولدین مرداد :

گاهی در روابط اجتماعی حفظ حد و مرزها کار بسیار سختی می تواند باشد، ولی اگر می خواهید چه در منزل و چه در محل کار روابطتان به خوبی پیش بروند باید این حدود را رعایت کنید. شما دارید احساسات تازه ای را تجربه می کنید که نمی دانید چقدر از آنها را باید با دیگران به اشتراک گذاشته و چقدر را برای خودتان نگه دارید. متاسفانه در شرایط بحرانی فعلی استفاده از منطق و قدرت تحلیلتان برای شما دشوار است، ولی جای نگرانی نیست، اگر به ندای قلبتان گوش کنید شما را به راه درست هدایت خواهد کرد. هیچ چیزی به نام «رابطه بی نقص» وجود ندارد، پس چرا خودتان و عشقتان را برای ثابت کردن بی نقص بودن رابطه خودتان به دیگران اینقدر تحت فشار قرار می دهید؟


فال روز متولدین شهریور :

شما دارید ویژگی‌هایی که خودتان دارید و آنها را نمی پسندید به دوستان نزدیک یا همکاران و اطرافیانتان نسبت می دهید. در حال حاضر بهتر است به احساسات خود اعتماد نکنید زیرا ممکن است شما را به راه اشتباهی راهنمایی کنند. به جای این کار احساسات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و به بازخوردی که از آنها دریافت می کنید گوش کنید. حتی پیچیده ترین روابط هم وقتی با ذهن و گوشی باز در مورد آنها صحبت کنید رو به بهبود خواهند رفت. چرا احساس می کنید باید هر کاری را به بهترین نحو ممکن انجام دهید؟ این که تمام تلاشتان را می کنید شایان تقدیر است، اما برای برخی چیزها مثل کارهای روزمره خانه لزومی ندارد آن قدر خودتان را اذیت کنید.

فال روزانه شنبه 24 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

با وجود این که امروز شما هیچ تلاشی برای مخفی کردن احساسات خود نمی کنید، دیگران نمی توانند احساسات واقعیتان را درک کنند. خوشبختانه شما می توانید به وضوح در مورد آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد صحبت کنید ولی ماهیت خواسته‌ها و نیازهایتان به گونه ای است که دیگران نمی توانند آنها را درک کرده و با شما همراه شوند. دیگران را تحت فشار نگذارید و به تفاوت‌هایی که بین شما و آنها وجود دارد احترام بگذارید. شما در گرفتن تصمیم های ناگهانی استاد هستید، به ویژه وقتی پای پول خرج کردن در میان باشد، اما به شما توصیه می شود قبل از خریدن آن چیز گران قیمتی که چشمتان را گرفته است از خودتان بپرسید آیا واقعا به دردتان می خورد و به آن نیاز دارید؟


فال روز متولدین آبان :

در حال حاضر احساسات شما نوسانات بسیاری دارند و پیدا کردن جایی مطمئن برای به زبان آوردن آنها آسان نیست. با وجود این که دوستان مورد اعتمادتان حاضر به شنیدن داستان جدیدتان هستند شما نمی خواهید با گفته‌هایتان برای آنها دردسر درست کنید. با وجود اینکه پیش خودتان تقریبا مطمئن هستید که بیشتر افرادی که با آنها سر و کار دارید هوایتان را دارند، اما بعد نیست هر از گاهی این وفاداری را مورد امتحان قرار دهید و ببینید دوستان واقعیتان چه کسانی هستند. در حال حاضر شانس خوب، دوست های وفادار و عشقی مهربان دارید، دیگر از خدا چه می خواهید؟ برای تمام داشته‌هایتان خدا را شکر کنید.


فال روز متولدین آذر :

شما آماده‌اید تا فاصله ای که بین شما و کسی که دوست دارید را از بین ببرید، ولی رابطه شما با گذشته پیوند خورده است. با وجود این که نگران هستید مبادا زیاده روی در بیان احساساتتان در دیگران اثراتی منفی ایجاد کند، ولی امروز برعکس آنچه فکر می کنید اگر احساسات خود را به طور کامل به طرف مقابلتان انتقال ندهید به مشکل بر خواهید خورد، پس هر چه در قلبتان می گذرد را به زبان بیاورید. احساس می کنید مشکلاتی که چند روز اخیر داشته‌اید کنترل اوضاع را از دست شما خارج کرده‌اند و نمی دانید چکار می خواهید بکنید، اما با افراد جدیدی آشنا می شوید که در این زمینه به شما کمک خواهند کرد.

فال روزانه شنبه 24 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز در محل کارتان بازخورد بسیار مثبتی از همکارانتان دریافت خواهید کرد که شما را شگفت زده می کند. نه این که فکر کنید لیاقت این توجه را ندارید، فقط کمی برایتان غیر منتظره است. با این همه به دلیل اتفاقاتی که در گذشته افتاده‌اند و اثرات آنها هنوز هم روی شما باقی مانده است نیاز شما به تأیید و تحسین به این راحتی برطرف نخواهد شد. نگذارید اعتماد به نفستان وابسته به گفته‌ها و نظرات دیگران باشد. ارزش خودتان را با کیفیت کاری که انجام می دهید بسنجید، هیچ کس تا وقتی که خودتان اجازه ندهید نمی تواند شما را دست کم بگیرد. کمی عقبتر بایستید و به خواسته های خودتان هم فکر کنید، انگار زیادی به توصیه های دیگران عمل کرده‌اید.


فال روز متولدین بهمن :

با وجود این که شما برای دست یابی به نتایجی فوق‌العاده انگیزه بسیار زیادی در خود احساس می کنید، این که بتوانید تا آخر راه را ادامه دهید حتمی نیست. بخشی از مشکل شما این است که نمی توانید بین تمایل به دست یابی به رضایت شخصی و خوشگذرانی و دنبال کردن مسیر موفقیت در حرفه ای که انتخاب کرده‌اید تعادل برقرار کنید. متاسفانه نمی شود به هر دوی اینها به طور تمام و کمال دست پیدا کنید، زیرا هر شبانه روز بیست و چهار ساعت بیشتر نیست و باید از یک چیزهایی بزنید. عاقلانه تر این است که به جای وقت گذاشتن برای خوشی های زودگذر ذهنتان را روی کارتان متمرکز کنید. بهترین راه برای پیش بینی آینده این است که خودتان آن را بسازید.


فال روز متولدین اسفند :

گاهی اوقات با وجود این که قلبا می خواهید کسی به شما نزدیک باشد او را از خودتان می رانید. امروز آنقدر سعی در مخفی کردن و محافظت از احساساتتان دارید که حاضر هستید به غیر از آنها در مورد هر چیز دیگری حرف بزنید. شما امیدوار هستید دیگران متوجه حصاری که به دور قلبتان کشیده‌اید نشوند، ولی کافی است یک نفر سوالی در رابطه با احساستان از شما بپرسد تا سفره دلتان را باز کنید. اگر این کار را بکنید در کمال تعجب خواهید دید که با گفتن حقیقت احساس آرامش و راحتی بیشتری می کنید و دیگر نیازی نیست پشت ماسکی دروغین مخفی شوید. کسانی که شما را با چهره واقعیتان می پذیرند دوستان واقعی شما هستند.

3/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 413 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php