کد خبر : 261820 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۵۲

فال روزانه شنبه 16 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز یک پیام صمیمانه از طرف شریک عاطفی و یا شریک کاریتان، به دستتان خواهد رسید. این می تواند شوق و اشتیاق زیادی در شما برای انجام دادن وظایف و تعهداتی که نسبت به این رابطه دارید ایجاد کند و …

فال روزانه شنبه 16 شهریور ۹۸

فال روزانه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز یک پیام صمیمانه از طرف شریک عاطفی و یا شریک کاریتان، به دستتان خواهد رسید. این می تواند شوق و اشتیاق زیادی در شما برای انجام دادن وظایف و تعهداتی که نسبت به این رابطه دارید ایجاد کند و رابطه تان را به طور غیر قابل باوری بهبود بخشد. با شریک خود صادق باشید و نگرانی هایتان را از او پنهان نکنید. با این کار نه تنها روابطتان بهتر نمی شود، بلکه اعتماد شما به یکدیگر نیز سست می شود. بهتر است مشکلات و مسائل را به کمک همدیگر حل کنید. زیاد نگران مشکلات نباشید. همه چیز خود به خود درست خواهد شد! دیدار با پدر و مادر و حتی اگر وقت کردید پدربزرگ و مادربزرگ هایتان را حتما در برنامه امروزتان جای دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

اگر کار آزاد دارید، به دنبال راه هایی برای افزایش درآمد خود باشید. امروز فرصت خوبی برای مطالعه کردن در مورد راه های افزایش درآمد و جستجوی مکان های مناسب برای سرمایه گذاری می باشد ولی دقت کنید که امروز زمان مناسبی برای عملی کردن نقشه هایی که در این مورد دارید نیست و فعلا باید فقط در این مورد برنامه ریزی کنید. واقعیت ها ممکن است با آنچه شما مطالعه می کنید و یا از دیگران می شنوید تفاوت داشته باشد. یک هفته صبر کنید و اگر دیدید تصمیمتان جدی است سرمایه گذاری کنید. امروز اگر حواستان را خوب جمع نکنید عشقتان را از دست خود حسابی عصبانی خواهید کرد و دعوا به راه خواهید انداخت!

فال روزانه متولدین خرداد:

شما امروز بسیار رمانتیک و احساساتی شده اید و عشق زیادی را به شریک زندگی خود احساس می کنید. اگر متأهل هستید امروز فرصت خوبی برای پرداختن به روابط زناشویی تان است، اما اگر هنوز مجرد هستید می توانید برای یک شام رمانتیک همراه با عشقتان و در رستوران مورد علاقه تان برنامه ریزی کنید. البته بهتر است در خرج کردن دقت کافی را داشته باشید چون ممکن است خودتان را حسابی در خرج بیندازید. شما امروز بسیار خلاق شده اید و اگر به فعالیت های هنری علاقه داشته باشید می توانید یک شاهکار واقعی خلق کنید! این فرصت را به راحتی از دست ندهید و توانایی هایتان را دست کم نگیرید.

فال روزانه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

یک احساس تحرک و پویایی عجیب و قوی، ممکن است شما و شریک عاطفیتان را به سمت بیرون رفتن از شهر و گذراندن روزتان به دور از قیل و قال شهر و زندگی مدرن سوق دهد. امروز روز خوبی برای این کار است. اگر به بیرون از شهر نرفتید، حداقل به فکر گذراندن یک بعد از ظهر آرام همراه با عشق زندگیتان باشید. ممکن است به فکر دیگر تمایلات خود هم باشید. مثلا خوردن یک غذای خوشمزه، نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه تان و یا تکیه دادن به مبل و دیدن فیلم محبوبتان. کارهایی را که دوست دارید انجام دهید. همه بعضی اوقات نیاز به کمی خوش گذرانی برای فاصله گرفتن از سختی های کار و زندگی دارند.

فال روزانه متولدین مرداد:

گفت و گوهای جالبی بین شما و دوستانتان شکل خواهد گرفت. این بحث ها ممکن است درباره عوامل پیشرفت جهان باشد و یا فقط پشت سر دیگران حرف بزنید و درباره آنها حرف هایی بزنید که هیچ پایه و اساسی ندارند. از این صحبت ها لذت ببرید ولی هر چیزی را که می شنوید جدی نگیرید و با توجه به آنها در مورد دیگران قضاوت نکنید. اکثر این حرف ها بیشتر بر پایه ی تخیلات دوستان شما درست شده اند و به احتمال زیاد چنین چیزهایی وجود نداشته باشند. اگر کمی در محله تان جستجو کنید، خبرهایی از تغییرات اساسی در جامعه به گوشتان خواهد خورد. منتظر اتفاقات غیر منتظره باشید و خودتان را برای هر رویدادی آماده کنید.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز ممکن است به خاطر شرکت کردن در کارهای مختلف مورد تحسین و تأیید دیگران قرار بگیرید. همه ستارگان و نشانه ها حاکی از آن هستند که توانایی ذهنی شما از همه چیز بسیار بالاست و می توانید از این قابلیت خود برای موثرتر بودن در شغلتان استفاده کنید. حتی ممکن است اگر بهترین استفاده را از توانایی خود بکنید ترفیع درجه بگیرید و یا افزایش حقوق داشته باشید. با این وجود بهتر است کارهایتان را بی سر و صدا انجام دهید تا اگر کار اشتباهی انجام دادید از چشم مدیران و کسانی که مسئول هستند دور بماند و به خاطر اشتباهتان کمتر ضرر ببینید. سعی کنید صادق باشید. صداقت به شما در دراز مدت بیشتر از دورویی کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر:

ذهن شما امروز کارایی بسیار بالایی دارد. ایده هایی برای انجام پروژه های نوآورانه آنچنان سریع به ذهنتان خطور خواهند کرد که ممکن است زمان کافی برای اجرای این ایده ها را نداشته باشید. ایده هایتان را بنویسید تا بعدا دوباره به آنها فکر کنید. از آنجا که این پروژه ها بسیار وقت گیر هستند ممکن است در حال حاضر وقت انجام دادن این پروژه ها را نداشته باشید ولی در آینده نه چندان دور آنها را انجام خواهید داد. شاید بخواهید یک سخنرانی انجام دهید و یا به کلاس های مورد علاقه تان بپیوندید و یا برنامه ای برای دیدار با دوستانتان داشته باشید. فرقی ندارد که چه کاری انجام می دهید، مهم این است که همه کارهایتان را با جدیت انجام دهید.

فال روزانه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید به یاد می آورید که شب گذشته رویاهای عجیب و غریبی دیده اید. این خواب هایتان را بی اهمیت ندانید، چون به احتمال زیاد اگر خوب به آنها فکر کنید خواهید دید که پیام خاصی را برای شما به همراه دارند. در حال حاضر توانایی های فراطبیعی شما در سطح بالایی قرار دارند و همین که فکر یک نفر به سرتان بزند خواهید دید که با شما تماس خواهد گرفت و یا به دیدارتان خواهد آمد. شما در مورد برخی مسائل نگرانی هایی دارید که هیچ پایه و اساسی ندارند، اگر دلیل و مدرک کافی برای این که چیزی را به خودتان ثایت کنید ندارید، خودتان را با افکار دیوانه کننده آزار ندهید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز رفتار شما با همه بسیار گرم و صمیمانه است. به همین دلیل هم دیگران از بودن در کنار شما لذت می برند و به احتمال زیاد به مهمانی ها و فعالیت های اجتماعی بسیاری دعوت خواهید شد. حضور در این جمع ها باعث خواهد شد که حال خیلی خوبی داشته باشید و حسابی خوش بگذرانید. احتمال اینکه دوست های جدیدی پیدا کنید و یا حتی رابطه ی عاطفی تازه ای را آغاز کنید خیلی زیاد است. امروز تا می توانید ویتامین سی بخورید. چون بدنتان کمی ضعیف شده است و ممکن است خیلی زود به سرماخوردگی و بیماری های ویروسی از این دست دچار شوید. حواستان به سلامتی خودتان باشد.

فال روزانه متولدین دی:

امروز روابطتان با دیگران خیلی خوب پیش می روند. شاید با برخی از همکاران و یا شرکای تجاری تان در خارج از محل کارتان قراری دوستانه داشته باشید. این دیدار کمک خواهد کرد تا با این افراد احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری کرده و به لطف این صمیمیت تازه به وجود آمده از لحاظ حرفه ای نیز پیشرفت کنید. در مورد هیچ چیزی بر اساس ظاهر آن قضاوت نکنید. یک نفر از اطرافیانتان مشکلی با شما دارد که باعث می شود چندان قابل اعتماد نباشد، پس کمی بیشتر از همیشه حواستان را جمع کنید. امروز سیستم ایمنی بدنتان زیاد خوب کار نمی کند و اگر نمی خواهید مریض شوید باید خیلی مواظب باشید.

فال روزانه متولدین بهمن:

امروز اطلاعات جدیدی را به دست خواهید آورد که ذهن شما را به خود درگیر کرده و باعث می شوند به یکی از علایق خود پی برده و یا به چیز جدیدی علاقمند شوید. این اتفاق ذهن شما را به دوردست ها خواهد کشاند و به تحقیق و بررسی در مورد این موضوع مشغول خواهد کرد. امروز ممکن است با فردی تحصیل کرده و یا دنیا دیده آشنا شوید که داستان های جالبی از تجربه هایش برایتان تعریف می کند. امروز برای شما سراسر تجربه های تازه و کنجکاوی برای یادگیری و بیشتر دانستن خواهد بود. اگر کسی تماستان را بی پاسخ گذاشت خودتان به تنهایی و در ذهنتان او را محاکمه نکنید. اجازه بدهید خودش دلیل این کارش را برایتان توضیح بدهد.

فال روزانه شنبه ۱۶ شهریور ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز ممکن است وقتی از خواب بیدار می شوید فکر خواب های عجیب و غریبی که شب گذشته دیده اید ذهنتان را به خود مشغول کند. اگر کمی ذکاوت به خرج دهید می توانید از این رویاهایی که دیده اید به عنوان منبعی الهام بخش برای انجام کارهای خلاقانه و هنری بهره مند شوید. شما در حال حاضر انرژی خیلی زیادی را در وجود خود احساس می کنید، از این فرصت استفاده کرده و اگر انجام کاری را در سر داشته اید همین حالا مشغول شوید. تغییر دکوراسیون منزلتان و رسیدگی به خانه و نظافت جزء بهترین کارهایی هستند که امروز می توانید انجام دهید، اما باید مواظب باشید خودتان را بیش از حد خسته نکنید.

فال روزانه شنبه 16 شهریور ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 16 شهریور ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 237 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php