کد خبر : 256308 تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱:۰۸

فال روزانه شنبه 12 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین اگر امروز اطرافیان تان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید. مطمئن باشید که اشتباهی از شما سر نزده است. امروز در محیط کار …

فال روزانه شنبه 12 خرداد 1397

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز اطرافیان تان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید. مطمئن باشید که اشتباهی از شما سر نزده است. امروز در محیط کار یا دانشگاه فردی را ملاقات می کنید که تاثیر مثبتی در زندگی تان خواهد داشت، پس سعی کنید که رابطه تان را با او حفظ کنید. اگر تردیدی در راهی که در پیش گرفته اید دارید، با یکی از اعضای خانواده تان در موردش مشورت کنید تا همه چیز برایتان روشن شود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز مجبور می شوید که قولی به شخصی دهید اما یادتان باشد که قبل از هر چیز خوب فکر کنید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. در رابطه عاطفی، شاید باورتان نشود اما حتی تفاوت های شما و شریک زندگی تان می تواند بر پیشرفت و بهبود رابطه تاثیر گذار باشد. قدمی برداشته اید اما خیلی به آن اعتمادی ندارید. شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خوشنود و راضی خواهید بود.

فال روزانه متولدین خرداد

شما مجبور نیستید برای تغییر عقیده دیگران تلاش کنید. بهتر است آنها را به حال خودشان رها کنید و خود به راهی که فکر می کنید درست است، بروید. اگر امروز زمان اضافی دارید، این زمان را صرف برنامه ریزی برای ماههای آینده خود کنید. به زودی اتفاقی شما غافلگیر خواهد کرد که اگر بی برنامه پیش بروید، این فرصت را از دست خواهید داد. مدتی ست که میان شما و یکی از دوستان تان دوری افتاده است، امروز می بینید که او بار دیگر به سمت شما جذب می شود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ذهن تان درگیر است اما نگران نباشید زیرا به کمک یکی از دوستان تان راه حلی برای آن پیدا خواهید کرد. اما سعی کنید که آهسته قدم بردارید وگرنه احتمال خطای شما زیاد خواهد شد. شما از رقابت لذت می برید و هر چه این رقابت سرسختانه تر باشد، تلاش و لذتی که از آن می برید نیز بیشتر خواهد بود. همیشه دوست دارید ثابت کنید که برنده و بهترین هستید اما مراقب باشید زیرا غرور بی جا موجب شکست می شود.

فال روزانه متولدین مرداد

تغییراتی که مدت ها انتظارش را می کشیدید بالاخره در زندگی تان رخ می دهد و آرزوهایتان رنگ واقعیت به خود می گیرند اما مراقب باشید که عجولانه و بی فکر عمل نکنید. امروز روز خوبی برای عشق و عاشقی نیست زیرا معشوقه تان حال و هوای خوبی ندارد. بهتر است که در کنارش باشید تا روحیه اش بازگردد. کاری کرده اید که از نتیجه آن پشیمانید. بهتر است که خودتان را سرزنش نکنید زیرا آب رفته به جوب باز نمی گردد. منتظر سورپرایزی از طرف یکی از دوستان تان باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر سعی کنید که امروز تمرکز خود را بالاتر ببرید، حتما ایده های جدیدی به ذهن تان خواهد رسید و اگر اهل نوشتن هستید، آنها را روی کاغذ بیاورید آنوقت خواهید دید که در کارهایتان چه تغییراتی حاصل خواهد شد. تا درهای رحمت به روی شما باز شده است، از آن استفاده کنید. شما فردی حساس هستید و در صورت ناراحتی با دیگران قهر می کنید، امروز نیز این احساس در شما فوران می کند. اما بهتر است این اخلاق خود را تغییر دهید وگرنه به زودی تنهایی سنگینی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز فرصت خوبی است تا عمیق تر به شرایط خود فکر کنید. آیا می توانید با سختی ها کنار آیید یا همچنان ترجیح می دهید احساسات واقعی خود را پنهان کنید؟ توصیه می کنیم برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید. نگران نباشید زیرا با ارتباطات جدید خود راحت تر می توانید با مشکلات تان کنار آیید. دوستی از شما درخواستی دارد، اگر فکر می کنید که آدم قابل اعتمادی ست، حتما به او کمک کنید. مطمئن باشید که شما نیز از نتیجه مثبت آن نفع خواهید برد.

فال روزانه متولدین آبان

آیا ایجاد تغییرات در زندگی شما در حال حاضر کاری عاقلانه است؟ جواب این سوال را تنها خود شما می دانید اما این را هم فراموش نکنید که این فرصت شاید هدیه ای از طرف خدا به شما باشد پس به ندای قلب خود گوش دهید. شما از چنین روزی که معشوقه تان نسبت به شما سرد شده است، متنفرید. گویی دیواری بین شما کشیده شده اما بهتر است او را کمی تنها بگذارید. او پس از مدت کوتاهی دوباره به سمت شما باز خواهد گشت

فال روزانه متولدین آذر

به زودی راه جدیدی در زندگی تان باز خواهد شد. در چنین موقعیتی باید تصمیم جدی بگیرید، اما خودتان را عذاب ندهید. هر تصمیمی که می گیرید در نوع خود خوب و زیبا است فقط در مورد برنامه های آینده تان به خوبی فکر کنید. امروز زمان خوبی برای عشق و عاشقی است. معشوقه شما حاضر و رفتار او نیز مانند همیشه است اما شما طور دیگری تصور می کنید. به نظرتان چیزی اشتباه است و جرات پرسیدن آن را هم ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت.

فال روزانه متولدین دی

رویاهایتان را جدی بگیرید زیرا آنها می توانند راه درست را به شما نشان دهید. اگر به دلیل تجربیات تلخ گذشته نمی توانید به سادگی به خصوص در مورد مسائل مالی تصمیم بگیرید، بهترین راه این است که فهرستی از ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید. این راه به شما کمک زیادی خواهد کرد. شریک زندگی تان افکار خلاقانه ای در سر دارد، دو راه پیش رو دارید، یا می توانید با او مخالفت کنید یا این که موافقت کنید و زاویه دید خود را گسترش دهید. اگر دوست دارید رابطه خود را با عشق تان حفظ کنید ما راه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز را تا می توانید خوشحال باشید زیرا اتفاقات خوبی برایتان رخ می دهد. حال زمانی خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و بیشتر از همیشه بدرخشید. اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به زیبایی شما جذب می شوند.کلمات قدرت زیادی دارند اما گاهی سکوت معنای بیشتری می دهد. امروز هم از آن روزهاست که نباید هر حرفی را به زبان آورید. فکر شده عمل کنید تا به مراد دل خود برسید.

فال روزانه متولدین اسفند

کار جدیدی را به برنامه روزانه زندگی خود اضافه کرده اید که می تواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد. بهتر است روابط خود را با افرادی که سازگاری بیشتری با شما دارند، افزایش دهید. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید.

فال روزانه شنبه 12 خرداد 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 12 خرداد 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 510 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php