کد خبر : 263682 تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه سه شنبه 8 بهمن 98

فال روزانه سه شنبه 8 بهمن 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز شما بسیار عصبی و حساس هستید و ممکن است وسوسه شوید این ناراحتی های خود را سر دوستان، فرزندان و یا شریک زندگیتان تخلیه کنید. شما انرژی …

فال روزانه سه شنبه 8 بهمن 98

فال روزانه سه شنبه 8 بهمن 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز شما بسیار عصبی و حساس هستید و ممکن است وسوسه شوید این ناراحتی های خود را سر دوستان، فرزندان و یا شریک زندگیتان تخلیه کنید. شما انرژی زیادی را در وجود خود احساس می کنید، اما راهی برای تخلیه ی این انرژی پیدا نمی کنید و در واقع این رفتار عصبیتان نیز از همین انرژی سرکوب شده ریشه می گیرد. در چنین موقعیت هایی بهترین کاری که از دستتان بر می آید این است که به پیاده روی رفته و یا در کلاس های ورزشی شرکت کنید. این کار باعث می شود هم انرژی خود را تخلیه کنید و هم با ترشح اندورفین در بدنتان از میزان فشار و استرسی که احساس می کنید کاسته شود.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز بین وظایفی که در محل کار به عهده تان گذاشته شده است و مسئولیت هایی که در خانه در انتظارتان هستند تضادی به وجود آمده که باعث شده است احساس ضعف کنید. در نتیجه ی این احساس ضعف بسیار حساس و بدخلق شده اید. سعی کنید مهار افکار خود را در دست گرفته و راه حلی برای این بحران پیدا کنید. با وسوسه ی جنگ و دعا با دیگران مبارزه کنید و به اعصاب خود مسلط باشید. بعدازظهر سر خودتان را با تفریحات مورد علاقه تان گرم کنید و بخشی از این تنش ها و فشارهای عصبی را تخلیه کنید. شما امروز انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می کنید، انتظار نداشته باشید که دیگران هم این سطح از انرژی را احساس کرده و با شما همراه شوند.


فال روز متولدین خرداد :

اگر در حال حاضر در یک رابطه ی عاطفی جدی هستید به شما این مژده را می دهیم که امروز شور و شوقی چند برابر داشته باشید و احساس کنید بار دیگر عاشق طرف مقابلتان شده اید. اگر هم هنوز تنها هستید احتمال اینکه بالاخره سر و کله ی نیمه ی گمشده تان پیدا شود بسیار زیاد است. شاید این شخص را برای اولین بار در محیط کارتان یا در حین انجام فعالیت های اجتماعی یا حتی در محل تحصیل خود ببینید. در هر صورت این شخص اهل شهر یا حتی کشوری دوردست است و در زمینه ی بسیار جالبی مشغول به کار است. چند روز اول این آشنایی برای شما با غافلگیری های زیادی همراه خواهد بود، پس خودتان را آماده کنید.

 

فال روزانه سه شنبه 8 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

کابوس های شب گذشته تان باعث می شوند صبح که از خواب بیدار می شوید بی هیچ دلیل خاصی به شدت عصبی و کلافه باشید. شاید بخواهید به خواب هایتان فکر کرده و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا به معنا و مفهوم آن پی ببرید و بفهمید چه چیزی باعث ناراحتی تان شده است. اخبار ناخوشایندی در مورد مسائل مادی به گوشتان خواهند رسید که در واقع هیچ پایه و اساسی ندارند، پس بهتر است با شنیدن آنها بهم نریزید. امروز ممکن است زنی که در محل کارتان خواهید دید شما را به جهت های تازه ای راهنمایی کند و شما باید تمام گزینه هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند را پیش از برداشتن حتی یک قدم به طور کامل بررسی کنید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز شریک زندگی و یا شریک کاری تان از لحاظ روحی در وضعیت مساعدی قرار ندارد و این موضوع برای شما اصلا خوشایند نیست. ناراحتی این شخص را به رابطه ی او با خودتان ربط ندهید و یادتان باشد که به احتمال زیاد ناراحتی و مشکلات او به احتمال زیاد اصلا شخصی هستند و به هیچ عنوان به شما و حرف هایتان مربوط نمی شوند. بهترین کاری که در این شرایط از دستتان برمی آید این است که خودتان را از سر راه او کنار کشیده و اجازه بدهید با وضعیت فعلی اش کنار بیاید و راهی برای حل مشکلات خود پیدا کند. امروز روز چندان خوبی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی و قبول دعوت هایی که از شما می شوند نیست و بهتر است در خانه بمانید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز کارها و وظایف ناتمام زیادی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید و شاید حتی برای انجام این کارها تحت فشار قرار بگیرید و به همین دلیل هم دچار استرس و فشار عصبی شوید. به اعصاب خودتان مسلط باشید و نگران نشوید. هیچ اشکالی ندارد اگر بخشی از این کارها را برای فردا بگذارید و آسمان هم به زمین نخواهد آمد؛ فقط شما دارید بیش از اندازه از خودتان حساسیت نشان می دهید. اجازه ندهید مشکلات و ناراحتی های اطرافیانتان شما را تحت تأثیر قرار دهند. کارهایتان را با آرامش و تمرکز انجام دهید و بین کارها به خودتان استراحت بدهید تا فشار کمتری احساس کنید. کمی پیاده روی باعث آرامش شما خواهد شد.

فال روزانه سه شنبه 8 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز بین شما و سایر اعضای گروهی که در آن عضو هستید تنش ها و درگیری هایی ایجاد شده اند که ممکن است به اختلاف و درگیری بین شما منجر شوند. خودتان را از هر بحث و نزاعی دور نگه دارید و بگذارید بقیه هر چقدر که دلشان می خواهد با هم بحث کنند. نظراتتان را فعلا نگه دارید تا اوضاع آرام شود، بعدا هم می توانید نظرات خود را بیان کنید. تمایلی که شما به محکم تر کردن رابطه عاطفی خود حس می کنید شما را به گفتن چیزها و احساساتی تشویق خواهد کرد که در حالت عادی آنها را از دیگران مخفی نگه می داشته اید، بهتر است به طرف مقابلتان کمی فرصت بدهید تا به گفته هایتان فکر کند.


فال روز متولدین آبان :

امروز یک نفر با بی توجهی ها و رفتار نادرست خود باعث خواهد شد که در یک کلاس درس، محیط کارتان و یا در یک جلسه ی جدی بحث متوقف شده و یا از مسیر اصلی خود خارج شود. این برای شما اصلا خوشایند نیست، اما شما از آن آدم هایی نیستید که در برابر چنین چیزی واکنش تندی از خودشان نشان می دهند. نگران نباشید و برای اینکه با این شخص وارد بحث شوید به خودتان فشار وارد نکنید. کمی صبر کنید تا اوضاع دوباره به روال عادی خود بازگردد و از حضور در این جمع لذت ببرید. امروز تمام روابط شما، از روابط کاری و دوستانه گرفته تا روابط خانوادگی و عاطفی، به خوبی پیش خواهند رفت و با صمیمیت، صداقت و گرمایی بیش از همیشه همراه خواهند بود و از بودن در کنار دیگران لذت خواهید برد.


فال روز متولدین آذر :

امروز ناتوانی در عملی کردن نقشه ها و برنامه هایتان باعث عصبی شدن شما شده است و شاید وسوسه شوید با اطرافیانتان بحث و دعوا راه بیندازید. سعی کنید به جای درگیر شدن با دیگران فشار عصبی خود را با تمرکز روی انجام کارهای دیگری که دارید تخلیه کنید. همچنین این خطر وجود دارد که با انجام کارهای بی فکرانه و از روی عجله برای خودتان دردسر درست کنید. حواستان باشد که قبل از انجام هر کاری کمی دست نگه داشته و خوب فکر کنید. شاید امروز یکی از دوستانتان شما را به یک پروژه کاری، دوره آموزشی و یا حضور در یک جمع جدید دعوت کند، به هر حال شما از همراه شدن با او و شنیدن حرف هایی که برای گفتن به شما دارد لذت خواهید برد.

فال روزانه سه شنبه 8 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

فشار کاری بیش از حد و وضعیت عصبی ناشی از آن ممکن است باعث شود دچار سردرد شده و با حتی احساس کنید که مریض شده اید. برای جلوگیری از بروز این وضعیت بهتر است از صبح که از خواب بیدار می شوید برای کارهایتان برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و روی کارهایی که از اولویت و اهمیت بیشتری برخوردار هستند تمرکز کنید. اگر مجبور شدید بخشی از کارتان را برای بعدا بگذارید هم نگران نباشید. شاید اطرافیانتان درگیر بحث ها و مشکلاتی شوند. در چنین شرایطی بهتر است خودتان را از این بحث ها کنار بکشید چون دخالت شما تنها باعث بدتر شدن وضعیت خواهد شد و هیچ کاری از دستتان برای بهتر شدن اوضاع از دستتان ساخته نیست.


فال روز متولدین بهمن :

اگر در دوره یا کلاسی ثبت نام کرده اید و یا می خواهید در هر نوع فعالیت فرهنگی و اجتماعی دیگری شرکت کنید باید خودتان را برای بحث و دعواهای احتمالی بین حاضران آماده کنید. این وضعیت به نظر شما اصلا منطقی نیست و هیچ فایده ای ندارد و ممکن است بخواهید وارد بحث شده و جلوی آن را بگیرید. اما بهترین کاری که از دستتان برمی آید این است که خودتان را از این بحث ها دور نگه داشته و عصبانیت و ناراحتی خود را با کمی پیاده روی تخلیه کنید. یادتان باشد که همیشه پیشگیری بهتر و آسانتر از درمان است، پس قبل از این که هر اقدامی کنید همه جوانب و مشکلات احتمالی را در نظر بگیرید تا بعدا در مقابله با مشکلات ناگهانی مجبور به تحمل فشار عصبی نباشید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز ناراحتی ها و درگیری هایی که با اطرافیان خود دارید باعث می شوند دلتان بخواهد از همه ی آنها فرار کرده و در خلوت خودتان با خرید و خرج کردن پول هایتان به آرامش برسید. هیچ اشکالی ندارد اگر کمی به خودتان جایزه بدهید و برای خود خرید کنید، اما مواظب باشید زیاده روی نکنید. همین طور باید در خوردن و آشامیدن کمی احتیاط کنید و با زیاده روی در خوردن خودتان را اذیت کنید. اگر می خواهید از دیگران فاصله بگیرید بهتر است خودتان را با ورزش و فعالیت های مفید دیگر مشغول کنید. امروز به شخص جدیدی معرفی خواهید شد که قطعا یک دوستی عمیق و جدی با این شخص برقرار خواهید کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 652 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php