کد خبر : 255907 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز انرژی فیزیکی تان به شدت بالا رفته، به همین دلیل زمان خوبی ست تا فعالیتی را که مدت هاست به دنبالش بوده اید، آغاز کنید. دیگران نیز با دیدن توانایی هایتان شما را تحسین تان خواهند کرد. این را بدانید که اگر اعتماد به نفس تان …

فال روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز انرژی فیزیکی تان به شدت بالا رفته، به همین دلیل زمان خوبی ست تا فعالیتی را که مدت هاست به دنبالش بوده اید، آغاز کنید. دیگران نیز با دیدن توانایی هایتان شما را تحسین تان خواهند کرد. این را بدانید که اگر اعتماد به نفس تان را بالا ببرید، نه تنها در شغل تان بلکه در رابطه با دیگران نیز بهتر عمل خواهید کرد. فرصت خوبی ست تا با عشق زندگی تان کمی جدی تر صحبت کنید. موضوعات مختلفی ست که باید برای هردویتان روشن تر شود. پس درنگ نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

احساس ناامنی می کنید، نمی توانید از میان دو راهی پیش رویتان، راه درست را انتخاب کنید از این رو احساس خستگی و ناتوانی دارید. این مشکل به دلیل ناتوانایی شما برای دیدن زوایای مختلف زندگی ست. بنابراین سعی کنید که زاویه دیدتان را گسترش دهید و نظرات دیگران را هم بشنوید. می خواهید احساسات تان را برای فردی بروز دهید اما نمی توانید. شاید بد نباشد که قدردانی و علاقمندی تان را با هدیه ای نشان دهید. مطمئن باشید که او نیز درست مانند شما قدرتان را می داند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ارتباط هایتان به خوبی پیش خواهد رفت. روز پر مشغله اما راضی کننده ای را در پیش دارید. احساسی که نسبت به خودتان دارید نیز مثبت است از این رو دست به هر کاری که بزنید، به خوبی پیش می رود. پس چند فعالیت مختلف را با هم برعهده بگیرید و به دیگران خودی نشان دهید. امروز فردی را ملاقات می کنید و این ملاقات دید شما را نسبت به او تغییر خواهد داد. اما اگر می خواهید که در کنار یکدیگر آرامش داشته باشید، باید زمان بیشتری را در کنار هم بگذارنید و احساسات تان را رک و رو راست به زبان آورید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برایتان سخت شده از این رو که احساس می کنید آنها شما را درک نمی کنند. برای رفع این حس تمرکزتان را روی دیگران قرار ندهید و مسایل را خیلی ریز تجزیه و تحلیل نکنید. آنوقت خواهید دید که رفتار دیگران آنقدرها هم که شما فکرش را می کنید، آزار دهنده نیست. موضوعی در رابطه عاطفی تان ذهن شما را درگیر کرده اما هر چه به آن بیشتر توجه کنید، بدتر است. سعی کنید که تمرکزتان را روی خوبی های طرف مقابل بگذارید تا دلتان نیز آرام گیرد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز انرژی زیادی دارید و دلیل آن هم موفقیت در مسیری ست که در پیش گرفته اید. شما پستی و بلندی های زیادی را گذرانده اید و حال زمان آن است که نتیجه شیرین تلاش های خود را بچشید. احساس می کنید که فردی به شما علاقه دارد اما فعلا نمی خواهید عکس العملی نشان دهید. بهتر است که مدت دیگری هم صبر کنید و او را زیر نظر بگیرید سپس وارد عمل شوید. همانطور که منطق را در تصمیم گیری هایتان دخیل می کنید، برای احساس تان نیز ارزش قائب شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

پیدا کردن نقطه امن برایتان سخت شده است. تصور می کنید که از اهداف و ایده آل هایتان دور شده اید. اما بدانید که هیچوقت شرایط 100% بر وفق مراد ما نخواهد بود. بهتر است که با دیگران بیشتر در ارتباط باشید و حرف های دلشان را بشنوید تا بفهمید که شما تنها نیستید. رفتار عجیب و غریبی را از شریک زندگی تان دیده اید اما بهتر است به جای عصابی شدن، نشان دهید که هیچ اتفاقی نیافتاده و همه چیز در امن و امان است. همین عکس العمل همه چیز را به تدریج حل خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز آنقدر توانایی تان زیاد شده که با کوچیک ترین تلاشی بهترین نتیجه ها را به دست خواهید آورد. از این فرصت استفاده کنید و تمرکزتان را روی کارهای مهم قرار دهید. دوستی دست یاری به سمت تان دراز می کند، آن را بپذیرید تا کارهایتان با سرعت بیشتری جلو رود. اگر احساسات خود را نزد اطرافیان باز نکنید، آنها هم چیزی نخواهند فهمید. پس اگر از آنها انتظار دارید که مرهم دردهایتان باشند، باید قبل از هر چیز حرف دلتان را به زبان آورید.

فال روزانه متولدین آبان

شما عادت دارید که قبل از عمل به خوبی مسایل را تجزیه و تحلیل کنید و همین تامل شما باعث شده که برای شروع کاری کمی صبر کنید. امروز می بینید که صبر شما بالاخره نتیجه داد و شما به هدفی که می خواستید رسیدید. در کاری عقب کشیده اید اما بدانید که هیچ موضوعی برای عقب نشینی وجود ندارد. در واقع این شمایید که باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. رابطه تان با دوستی شکراب شده است اما امروز زمان مناسبی برای حل آن نیست. کمی زمان دهید تا همه چیز سر جای خودش قرار گیرد.

فال روزانه متولدین آذر

در مسیری از زندگی هستید که باید قدم بزرگی بردارید. نه تنها انرژی روحی، بلکه انرژی فیزیکی زیادی را نیز باید خرج کنید تا به هدفی که در سر دارید در کمترین زمان ممکن برسید. عزت نفس کلید موفقیت شما در این راه است. شما قوی، شجاع و با انگیزه هستید اما گاهی در رابطه عاطفی تان ضعیف ظاهر می شوید. شاید بد نباشید که مدتی تنها به خودتان فکر کنید و ببینید که چه چیزی شما را از حرکت کردن باز می دارد. اگر رابطه ای که در آن هستید ایده آل تان نیست، هر چه سریعتر در آن تجدید نظر کنید.

فال روزانه متولدین دی

احساس ضعف بدنی می کنید. شاید این حالت ناشی از وضعیت روحی تان است. بد نیست که کمی از محیط کار و شرایط استرس زا دور شوید و با خودتان خلوت کنید. ورزش کردن می تواند حال شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. از آنجا که امروز زمان خوبی برای انجام کارهای مهم نیست، بهتر است که گفتگو در رابطه عاطفی تان را نیز به زمان دیگری موکول کنید. دلیل این کار را برای شریک زندگی تان نیز توضیح دهید تا دچار سوتفاهم نشود.

فال روزانه متولدین بهمن

فردی از خود راضی در اطراف تان دارید که مدام می خواهد با شما بگومگو کند. از این شرایط ناراحت نشوید زیرا نتیجه مثبت آن تغییر زوایه دید شماست. در واقع شما خواهید فهمید که باید دور برخی از افراد غیر قابل اعتماد را خط بکشید و از آنها دوری کنید تا در کاری که در سر دارید مانعی پیش رویتان نباشد. به زودی فرصت این را پیدا می کنید تا در جمعی خودی نشان دهید. لازم نیست که خیلی احساسات تان را کنترل کنید، با بیان آنچه در قلب تان می گذرد، تاثیرگذارتر خواهید بود.

فال روزانه متولدین اسفند

همه چیز با سرعتی بالاتر از آنچه شما انتظارش را داشتید، پیش می رود و این موضوع تا حدی خیال شما را راحت کرده است. بهتر است که با همین آرامش راه خود را ادامه دهید و نگران جزییات امر نباشید. راز موفقیت شما در چنین روزی این است که خودتان را به دست امواج بسپارید تا شما را به هر کجا که خودش خواست، ببرد. اگر چه فردی هستید که دوست دارید در قالب چارچوب ها عمل کنید اما همین راهی کمک بسیاری به موفقیت تان خواهد کرد.

فال روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 462 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php