کد خبر : 262706 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه سه شنبه 12 آذر 98

فال روزانه سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز برای رسیدن به آنچه می خواهید یک نسخه ی راحت و بی دردسر وجود نخواهد داشت و نمی توانید با یک ورد جادویی به مقصدتان برسید، پس …

فال روزانه سه شنبه 12 آذر 98

فال روزانه سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز برای رسیدن به آنچه می خواهید یک نسخه ی راحت و بی دردسر وجود نخواهد داشت و نمی توانید با یک ورد جادویی به مقصدتان برسید، پس خودتان را برای تلاش کردن آماده کنید. متأسفانه شما امروز انگیزه و اراده ی کافی ندارید که تا آخر راه به نقشه تان بچسبید و بر اساس برنامه هایتان پیش بروید تا به هدفتان برسید. با این حال حتی اگر اراده ی کافی برای دنبال کردن اهدافتان را در اختیار داشته باشید هم احتمال این که ببینید مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اید اصلا کم نیست. خوشبختانه با انعطاف پذیری امروزتان فرصت جبران این اشتباه را در اختیار خواهید داشت. منتظر نمانید تا اوضاع تغییر کند، خودتان دست به کار شده و تغییرات لازم را ایجاد کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

شما احساس می کنید که یک نفر مانع راهتان شده است، اما نمی توانید تشخیص بدهید که چه کسی سد راهتان شده است. امروز مدیریت و تحت کنترل گرفتن مسائل مختلف زیاد برای شما راحت نخواهد بود چون هر لحظه نظراتتان و در نتیجه تصمیم هایتان تغییر می کنند. شاید بهتر باشد که کمی به اعتقادات و باورهایتان فکر کنید و وضعیت روانی خود را مورد بررسی قرار دهید، این کار بدون شک علاوه بر وضع روحی و روانی شما روی شرایط خارجیتان نیز تأثیر خواهد گذاشت و اوضاع را به نفع شما تغییر خواهد داد. امروز بعد از پایان ساعت کاری اگر انرژی و حوصله ای برایتان مانده بود به بازار رفته و آن لباسی که مدت هاست از آن خوشتان آمده را به خود هدیه بدهید!


فال روز متولدین خرداد :

امروز امواج تردید و بلاتکلیفی به سراغ شما آمده اند. شرایط کیهانی موجود باعث تشدید احساسات شما شده اند و همین باعث پیچیده تر شدن روابط عاطفی شما شده است. با وجود این که شما اغلب خودتان را به راحتی با شرایط مختلف تطبیق می دهید، امروز زیاد برای پذیرفتن ناشناخته ها و یا تعهدات جدید آماده نیستید، دلیل آن هم این است که به طور دقیق نمی دانید که جریان این تغییرات شما را به کدام سو خواهد برد. در نظر داشته باشید که همیشه احساس درونی تان بهترین راهنمای شما برای گرفتن مهم ترین تصمیمات زندگیتان است، پس اگر نمی دانید چکار باید بکنید یه صدای قلبتان گوش بدهید و ببینید شما را به کدام سمت راهنمایی می کند.

 

فال روزانه سه شنبه 12 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز بیشتر روزتان را به رویاپردازی در مورد فرار از این زندگی تکراری و یکنواخت و شروع یک زندگی متفاوت خواهید گذراند. متأسفانه بخش بزرگی از این خیالات اساسی در واقعیت ندارند و انتظاراتی که شما از خودتان دارید در حد یک ابر قهرمان هستند. این بدان معنا نیست که شما هیچ شانسی برای موفقیت ندارید، فقط باید این را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید به رویاهایتان دست پیدا کنید باید سطح توانایی ها و همچنین میزان تلاش خود را تا می توانید بالا ببرید. البته این را هم در نظر داشته باشید که تغییر کردن زمان می برد و اگر انتظار دارید که همین فردا به تمام خواسته هایتان برسید شانس چندانی نخواهید داشت.


فال روز متولدین مرداد :

شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و به محض این که کوچک ترین فرصتی برای حرف زدن برایتان فراهم شود شروع به بیان افکا رو نظرات خود خواهید کرد. به همین دلیل هم دعوت به شرکت در هر جمع و گروهی را قبول می کنید، اما این می تواند به ضرر شما تمام شود و باعث شود در جمعی قرار بگیرید که اصلا به نفع شما نیست. حرف زدن های طولانی و تقریبا پایان ناپذیر شما اطرافیانتان را خسته خواهند کرد و اگر کمی دقت کنید می بینید در واقع اصلا کسی به حرف هایتان گوش نمی کند. اگر مواظب باشید که در زمان های لازم در صحبت هایتان وقفه ایجاد کرده و به گفته های دیگران هم گوش کنید مخاطب خود را از دست نخواهید داد.


فال روز متولدین شهریور :

شما می خواهید مسیر خود را هر چه سریعتر در دنیایی که در آن زندگی می کنید مشخص کنید، اما مشکل کار اینجاست که خودتان هم دقیقا نمی دانید کدام یک از راه هایی که در مقابلتان هستند را می خواهید در پیش بگیرید. شما رویاهای عجیب و غریبی برای آینده ای همراه با ثروت و شهرت در سر دارید، اما فکر می کنید که مسئولیت های خانوادگی و یا طبقه ی اجتماعی شما مانع رسیدن به این رویاهایتان خواهند شد. اگر می خواهید به اهداف خود دست پیدا کنید، باید یک مسیر را برای خود در نظر گرفته و راهتان را در همان مسیر تا رسیدن به مقصد نهایی ادامه دهید و تمام ذهن خود را روی آن متمرکز کنید.

فال روزانه سه شنبه 12 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز شاید قصه پردازی خیلی راحت تر از رویارویی با موفقیت به نظر برسد. ذهن شما غرق در دنیای خیالات و رویاهاست، اما باید بتوانید حد و مرزهای بین خیال و واقعیت را تشخیص داده و دنیای واقعی و مسئولیت هایی که در انتظارتان هستند را فراموش نکنید. امروز از آن روزهایی است که هیچ حد وسطی برای احساسات شما وجود ندارد. اگر چیزی به نظرتان خوب باشد حس می کنید بهتر از آن وجود ندارد و اگر بد باشد دنیا را برای خود به آخر خواهید رساند. سعی کنید تسلط بیشتری به احساسات خود داشته باشید و جلوی انرژی منفی را گرفته و کنترل اوضاع را در دست بگیرید. نصف شانس موفقیت شما در هر کاری به نگرشتان بستگی دارد.


فال روز متولدین آبان :

شما امروز می خواهید هر طور که شده است زندگیتان را بهتر کرده و سطح زندگی خودتان و اعضای خانواده تان را بالاتر ببرید، به همین دلیل هم آماده اید تا هر راهی که به ذهنتان می رسد را امتحان کنید. شما به خوبی از اهمیت زنده نگه داشتن رویاهایتان آگاه هستید و این را فهمیده اید که وقتی رویایی نداشته باشیم دیگر انگیزه ای برای تلاش و زحمت کشیدن نیز نخواهیم داشت. یک بار دیگر اهدافتان را از نظر بگذرانید و از درستی انتخاب خود با توجه به شرایط فعلیتان اطمینان حاصل کنید و مرحله ی بعدی در راه رسیدن به خواسته هایتان را آغاز کنید. جاه طلبی جاده ای است که شما را به سوی موفقیت می برد و پشتکار وسیله ای است که شما را به مقصد خواهد رساند.


فال روز متولدین آذر :

امروز از آن روزهای فوق العاده ای است که انگار توانایی های ذهنی و قدرت فکر شما چند برابر شده اند و می توانید اشتباهات و خطاها را کنار زده و در هر زمینه ای به اصل ماجرا پی ببرید. وقت خودتان را با پرداختن به مکالمات و موقعیت های بی اهمیت و سطحی هدر ندهید. انرژی امروز شما خیلی ارزشمندتر از آن است که صرف چنین چیزهایی بشود. امروز مدیتیشن، بحث های عمیق و جدی و پرداختن به روابط عاشقانه تان را حتما در برنامه روزانه تان جای بدهید. امروز در انجام کارهایتان گوش کردن به توصیه ی افرادی که می دانید خیر و صلاح شما را می خواهند به نفع شما تمام خواهد شد؛ البته به این شرط که تصمیم گیرنده ی نهایی خودتان باشید.

فال روزانه سه شنبه 12 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما به یک نقطه عطف بسیار مهم رسیده اید و هر آنچه اکنون انجام دهید روی اتفاقاتی که در چند هفته ی آینده برای شما پیش خواهند آمد تأثیر مستقیم خواهد داشت. شرایط کیهانی فعلی باعث شده اند که در تصمیم گیری گیری در رابطه با برخی مسائل شخصی دچار تردید شوید و تا جای ممکن این تصمیم گیری را به تعویق بیندازید. در واقع نگران این هستید که رفتن زیر بار تعهد شما را در انتخاب های آینده تان محدود کند. بر خلاف آنچه شما فکر می کنید محدود کردن انتخاب هایتان باعث خواهد شد فرصت های بیشتری را به سمت خودتان جذب کنید. برای رهایی از استرس و فشاری که در محل کار به شما وارد شده،کمی پیاده روی در مسیر رفتن به خانه بهترین کار خواهد بود.


فال روز متولدین بهمن :

امروز ی روز فوق العاده برای شما خواهد بود که با برخورد صمیمی دوستان و اطرافیانتان و حمایت آنها از شما همراه خواهد شد. اطرافیانتان جنبه های درونی و بیرونی وجود شما را تأیید می کنند و هر کاری که از دستشان بر بیاید برای حمایت از شما انجام خواهند داد. هر چند این امکان وجود دارد که تحت شرایط کیهانی موجود کمی احساساتی شوید و رفتارهایی نشان دهید که در حالت عادی از شما بعید هستند، اما رفتار منطقی تان به شما کمک خواهد کرد که تسلط خود به اوضاع را حفظ کنید. امروز حتما زمانی را برای خودتان و عشقتان کنار بگذارید و او را با پختن یک غذای خوشمزه و یا رفتن به یک رستوران خوب غافلگیر کنید.


فال روز متولدین اسفند :

شما خیلی خوب متوجه این موضوع هستید که نتیجه ی سخت کوشی و زحمات اخیرتان را در آینده ی نزدیک دریافت خواهید کرد. با این حال در مسیر رسیدن به خواسته هایتان با موانعی روبرو خواهید شد که اصلا انتظارشان را ندارید. شاید پی بردن به این که مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اید در ابتدا برایتان ناراحت کننده باشد، اما خوشبختانه توانایی شما در تصمیم گیری در شرایط کیهانی موجود به طور فوق العاده ای افزایش یافته و به کمکتان خواهد آمد. این نکته ی مهم را فراموش نکنید که بزرگ ترین مانعی که در مسیر موفقیت در راهتان قرار دارد ترس از شکست است، پس به خودتان و احساس درونیتان اعتماد کرده و به این ترس هایتان غلبه کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 329 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس در تاریخ 12 آذر 1398 گفته : پاسخ دهید

خیلی عالیه 👍

css.php