کد خبر : 262355 تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸

فال روزانه دوشنبه 8 مهر ۹۸

فال روزانه دوشنبه ۸ مهر ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: شما این اواخر کمی ولخرجی کرده اید و حالا با نگرانی در انتظار آن هستید که ببینید این ولخرجی هایتان چه مشکلاتی ممکن است برایتان به وجود بیاورند. با این حال، امروز خبرهایی دریافت خواهید کرد که شما را از …

فال روزانه دوشنبه 8 مهر ۹۸

فال روزانه دوشنبه ۸ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

شما این اواخر کمی ولخرجی کرده اید و حالا با نگرانی در انتظار آن هستید که ببینید این ولخرجی هایتان چه مشکلاتی ممکن است برایتان به وجود بیاورند. با این حال، امروز خبرهایی دریافت خواهید کرد که شما را از این نگرانی رها کرده و نشان خواهند داد که زیاد هم پایتان را از گلیمتان درازتر نکرده اید، اما مواظب باشید بعد از اینکه خیالتان راحت شد دوباره ولخرجی را از سر نگیرید. امروز بهتر است اسرار خود را با دیگران در میان نگذارید و احساساتتان را در ذهن خود بررسی کنید. به احساسات درونی خود اعتماد کنید، آنها خودشان به شما خواهند گفت که چه زمانی باید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز فرصت خوبی برای فکر کردن به اتفاقات این چند وقت اخیر است. شما در این مدت آنقدر درگیر کار بوده اید که فراموش کرده اید به اولویت هایی که در زندگی دارید توجه کنید. امروز کمی به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید و با دوستان و عزیزانتان وقت بگذارید. بخندید، صحبت کنید و خوش باشید و زیاد به کارهایی که در انتظارتان هستند فکر نکنید. شما در سکوت دارید تغییراتی که دارند در احساساتتان به وجود می آیند را نظاره می کنید، ولی هنوز چیزی نگفته اید تا وضعیت موجود را بهم نزنید. با این حال اگر حرف هایتان را با نزاکت و مراعات حال دیگران به زبان بیاورید هیچ اشکالی ندارد آنچه شما را آزار می دهد به زبان بیاورید.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز زیاد خودتان را در کار کردن غرق نکنید. درست است که در خانه و یا محل کار وظایف و مسئولیت های زیادی دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، اما این کارها آنقدر ضروری نیستند که بخواهید خودتان را برای هرچه سریعتر به انجام رساندن آنها تحت فشار قرار بدهید. اولویت را به وقت گذراندن با خانواده و عزیزانتان بدهید و اگر توانستید بعدازظهر بچه ها را به پارک نزدیک منزلتان ببرید و با آنها خوش بگذرانید یا اگر هنوز بچه ای در کار نیست وقتتان را به همسرتان اختصاص بدهید و از بودن در کنار او لذت ببرید. اگر بخواهیم کار انجام بدهیم همیشه آنقدر کار برای انجام دادن پیدا خواهیم کرد که نتوانیم به خودمان و عزیزانمان برسیم.

فال روزانه دوشنبه ۸ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز تمام فکر و ذکرتان مشغول کارتان است. شاید دوستان و خانواده تان از شما انتظار داشته باشند که در کنار آنها باشید و یا در انجام کاری به آنها کمک کنید، اما شما آنقدر کار برای انجام دادن دارید که نمی توانید وقتی را برای دیگران کنار بگذارید و حتی اگر به ظاهر در کنار آنها باشید هم فکرتان مشغول کارتان خواهد بود و به دنبال راهی برای فرار و رسیدگی به کارهایتان خواهید بود. به جای این کارها برای آنها توضیح بدهید که امروز درگیر کارتان هستید و نمی توانید آن طوری که انتظار دارند در کنارشان باشید. به آوای پرندگان گوش کنید. آنها دارند برای شما آواز می خوانند و به شما می گویند که خوشحال باشید.

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز فرصت بسیار خوبی برای رسیدگی به مسائل مادی خواهد بود. شاید وقتی به دفتر حساب و کتاب هایتان نگاه می کنید احساس کنید که اوضاع زیاد خوب نیست، اما خوشبختانه امروز خبرهایی دریافت خواهید کرد که نشان می دهند اوضاع به آن بدی ها که شما فکر می کنید هم نیست. امروز مشکلات اجتماعی باعث می شوند که خیلی زود احساساتی شوید. عقایدتان آنقدر محکم هستند که ممکن است نتوانید آنها را کنترل کرده و در لحظه ای اشتباه دچار فوران احساسات شوید. ایده های خود را بیان کنید، ولی مواظب طرز حرف زدنتان باشید تا کلامتان ارزش خود را از دست ندهد و حرفتان شنیده شود.

فال روزانه متولدین شهریور:

امروز شما کمی احساس تنبلی می کنید و دلتان نمی خواهد هیچ کاری انجام دهید. البته که شما شایستگی لازم برای کمی استراحت کردن و رسیدگی به خودتان را دارید، اما تازه اول هفته است و نمی شود تمام روز را به بطالت بگذرانید، پس فقط کارهای ضروری را در اولویت قرار دهید و بقیه وقتتان را به انجام کارهایی که خودتان دوست دارید بگذرانید. شاید بتوانید به دیدن یکی از دوست هایی که برای مدتی از حالش بی خبر بوده اید بروید و یا در خانه بمانید و کمی فیلم تماشا کنید. فرقی نمی کند که چکار می کنید، آنچه اهمیت دارد این است که احساس کنید برای خودتان وقت گذاشته اید و ارزش قائل شده اید.

فال روزانه متولدین مهر:

امروز حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و می توانید به راحتی به احساسات اطرافیانتان پی ببرید. ارتباط شما با دوستان و همسایه هایتان خیلی گرم، دوستانه و خوب خواهد بود. روابط عاطفیتان نیز خیلی خوب خواهند بود و امشب شبی فوق العاده برای یک شام رمانتیک دونفره در یک رستوران خوب و یا حتی در منزل می تواند باشد. شما این توانایی را دارید که با به کارگیری حس ششم خود برای مشکلاتی قدیمی که مدت ها درگیر آنها بوده اید راه حل هایی جدید پیدا کنید. وقتی نسبت به دیدگاه های دیگران انعطاف پذیر باشید آنها هم به احساسات شما اهمیت و بهای بیشتری خواهند داد و شما را بیشتر درک خواهند کرد.

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز انگار تمام دنیا در برابر شما ایستاده اند و حتی آنهایی که همیشه در کنار شما بوده و از شما حمایت کرده اند هم انگار امروز با شما دشمن شده اند و هیچ هدفی جز مخالفت با شما ندارند. زیاد ذهن خود را درگیر این موضوع نکنید. شما می توانید بدون کمک و حمایت دیگران هم در کارهایتان موفق باشید. یک نفر دارد اطلاعاتی را از شما مخفی می کند و صحبت نکردن درباره این موضوع وضعیت سختی را به وجود خواهد آورد. اولین قدمی که باید بردارید این است که به مسائل شخصیتان رسیدگی کنید و سهم خود را در برطرف کردن وضعیت گیج کننده فعلی ایفا کنید. اولین قدم برای تغییر دنیای اطرافتان دنیای درونتان است.

فال روزانه دوشنبه ۸ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز ذهنتان درگیر تعیین اهداف جدید برای آینده و به ویژه زندگی حرفه ایتان است. با وجود اینکه طی چند ماه اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته اید، هنوز از میزان پیشرفت خود راضی نیستید و به دنبال موفقیت های بیشتر هستید. امروز فرصت خوبی برای تعیین روش هایی کاربردی برای رسیدن به این هدف خواهید بود. مشورت با خانواده می تواند راه های فوق العاده ای برای انجام این کار در اختیار شما قرار دهد. چنانچه هنوز با کسی رابطه عاطفی برقرار نکرده باشید امروز خیلی راحتتر خواهید بود. بودن در یک رابطه همیشه هم به آن خوبی که از دور به نظر می رسد نیست و گاهی تنها بودن خیلی بهتر از بودن در یک رابطه ی عاطفی است!

فال روزانه متولدین دی:

امروز می توانید سرعت خود را کم کرده و از منظره اطرافتان لذت ببرید. هر چند این کار برای شما چندان آسان نیست و همیشه در شتاب هستید و برای رسیدن به مقصد عجله دارید، ولی این چند وقت خیلی به خودتان فشار آورده اید و با سرعتی بسیار پیش رفته اید و اگر اکنون کمی به خودتان استراحت ندهید ممکن است توان ادامه راه را نداشته باشید. حالا که فرصتی دست داده است باتری هایتان را شارژ کرده و برای ادامه راه تقویت کنید. بعد از یک استراحت کوتاه آماده خواهید بود تا با تمام توان پیش رفته و موانعی که سر راهتان قرار دارند را از میان بردارید. با کسانی که دوست دارید و برای شما ارزشمند هستند وقت بگذرانید تا خودتان هم احساس کنید فرد با ارزشی هستید.

فال روزانه متولدین بهمن:

اولین قدم برای رسیدن به خوشبختی یاد گرفتن احترام گذاشتن به خواسته هایتان است. شما حرف های درست را در زمان درست می زنید تا بتوانید تایید دیگران را به دست بیاورید. به جای این که به فکر به دست آوردن تایید و تحسین دیگران باشید، بهتر است به فکر دنبال کردن رویاهای خودتان باشید. امروز در اولویت قرار دادن نیازهای خودتان اهمیت بسیار زیادی دارد. در کمال تعجب خواهید دید که توجه به خودتان و خواسته هایتان ارتباط بین شما و کسانی که دوست دارید را نیز بهبود خواهد بخشید. اگر فکر می کنید مسائل کوچکی که در رابطه عاطفی خود نادیده گرفته بودید دارند برایتان دردسر ساز می شوند همین حالا به آنها رسیدگی کنید.

فال روزانه دوشنبه ۸ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

امروز با احساساتی مادرانه به فردی که دوست دارید عشق می ورزید. رسیدگی کردن به دیگران و اهمیت دادن به آنها احساس بسیار خوبی به شما خواهد بخشید، به شرط آن که با تلاش فراوان ترس از پذیرفته نشدن را کنار بگذارید. فقط برای این که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید به احساسات دیگران اهمیت و اولویت ندهید. انگیزه های خود را مورد بررسی قرار دهیدت تا از احساساتی که دارید اطمینان حاصل کنید. صداقت یکی از مواد لازم برای درست کردن یک رابطه سالم است. امروز از ریسک کردن ترسی نداشته باشید، گاهی باید راهی را در پیش گرفت که دیگران نرفته اند. با کسانی وقت بگذرانید که احساس خوبی به شما می دهند.

فال روزانه دوشنبه 8 مهر ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 8 مهر ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 447 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php