کد خبر : 263638 تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 98

فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز تماس هایی غیرمنتظره از جانب برخی از دوستان و یا همکارانتان خبرهای فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت. بخت و اقبال بالاخره به شما …

فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 98

فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز تماس هایی غیرمنتظره از جانب برخی از دوستان و یا همکارانتان خبرهای فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت. بخت و اقبال بالاخره به شما روی آورده است و باتلاقی که برای مدتی نسبتا طولانی در آن گیر کرده بودید و هر چه بیشتر دست و پا می زدید بیشتر فرو می رفتید از بین رفته است. عشق، پول، موفقیت کاری و پیشرفت شخصی، همه به یکباره به سراغ شما آمده اند. شاید امروز برای شما تا حدودی گیج کننده باشد و ندانید چه چیزی باعث شده است همه چیز به یکباره به این سرعت تغییر کند. خونسردی خودتان را حفظ کنید، شما در مسیر درستی قرار گرفته اید و همه چیز به همین خوبی ادامه خواهد یافت.


فال روز متولدین اردیبهشت :

پروژه های کاری یا شخصی شما بالاخره دارند به سرانجام می رسند. موفقیت در راه است و با خود افزایش درآمد و یا به دست آوردن تأیید و تحسین آنهایی که برایتان اهمیت دارند و یا شاید هر دو را برای شما به همراه خواهد داشت. این موضوع باعث افزایش یافتن اعتماد به نفس شما خواهد شد و حال و هوایتان را به میزان قابل ملاحظه ای بهتر خواهد کرد. به محض دیدن نتیجه ی زحمات قبلیتان شما با انگیزه ای بیشتر به دنبال تعیین اهداف جدید برای خود خواهید بود و تلاش می کنید با قدرتی بیش از قبل جلو بروید. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کنید تا هیچ یک از جزئیات را از دست ندهید، مطمئن باشید این کار به نفعتان خواهد بود.


فال روز متولدین خرداد :

اگر در حال حاضر در یک رابطه ی عاطفی جدی هستید به شما این مژده را می دهیم که امروز شور و شوقی چند برابر داشته باشید و احساس کنید بار دیگر عاشق طرف مقابلتان شده اید. اگر هم هنوز تنها هستید احتمال اینکه بالاخره سر و کله ی نیمه ی گمشده تان پیدا شود بسیار زیاد است. شاید این شخص را برای اولین بار در محیط کارتان یا در حین انجام فعالیت های اجتماعی یا حتی در محل تحصیل خود ببینید. در هر صورت این شخص اهل شهر یا حتی کشوری دوردست است و در زمینه ی بسیار جالبی مشغول به کار است. چند روز اول این آشنایی برای شما با غافلگیری های زیادی همراه خواهد بود، پس خودتان را آماده کنید.

 

فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما به حس ششم خود ایمان دارید، اما امروز تغییراتی در راه هستند و تحولاتی در مغزتان به وجود خواهند آمد که باعث می شوند این قدرتتان بسیار فراتر از حد فعلی خود برود. شما به یکباره احساس می کنید که می توانید تصاویری را ببینید که دیگران قادر به دیدن آنها نیستند، ذهن دیگران را بخوانید و یا اتفاقاتی که قرار است بیفتند را در رویاهایتان ببینید. احساسات درونیتان می توانند راهنمای بسیار خوبی برای شما باشند، اما نباید دچار این توهم شوید که به عقل و منطق خود هیچ نیازی ندارید. حرف های یکی از دوستانتان باعث دلخوری یا عصبانیت شما شده است، اما بهتر است کمی به او فرصت بدهید تا صحبت هایش را توجیه کند.


فال روز متولدین مرداد :

امروز هیچ یک از دعوت هایی که از شما می شوند را رد نکنید. شما در یک دیدار گروهی یا فعالیت اجتماعی شرکت می کنید که برخی آشنایانتان در آن حضور دارند که روابطتان با آنها در این روز به صورتی غیر منتظره و برای همیشه تغییر خواهد کرد. حداقل تغییری که اتفاق خواهد افتاد این است که این رابطه از حد یک آشنایی ساده فراتر رفته و به یک دوستی با ارزش تبدیل خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که با حضور در این جمع ها با افراد جدید آشنا شوید که می توانند در زمینه ی کار و تجارت روابط مفیدی با شما داشته باشند. حتی این احتمال وجود دارد که نیمه ی گمشده تان را پیدا کنید. وقتی قبل از خواب به اتفاقات امروز فکر می کنید حیرت زده خواهید شد!


فال روز متولدین شهریور :

شما کاری غیرمنتظره انجام داده اید که دیگران فکر نمی کرده اند جسارت یا توانایی آن را داشته باشید و یا شاید هم امروز قصد انجام آن را داشته باشید، در هر صورت این اقدام انقلابی از لحاظ مادی نتایج قابل توجهی را برای شما به همراه خواهد داشت. دیگران با دیدن نتیجه ی کارتان به شما افتخار خواهند کرد و خودتان هم احساس رضایت خواهید کرد. این تازه آغاز راهی جدید و موفقیت های بسیار است که زندگی شما را متحول خواهند کرد. از لحاظ مادی اوضاع برای شما از این به بعد بسیار بهتر از قبل خواهد شد. خودتان را برای روزهایی بهتر آماده کنید، اما حواستان باشد که احتیاط را کنار نگذارید و بیش از حد ریسک نکنید.

فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز خبرهای خوبی از دوردست ها به شما خواهند رسید که باعث خواهند شد در تمام طول روز احساس نشاط و خوشحالی کنید. امروز خلاقیت شما به کمک هوش و ذکاوت بالایتان آمده است تا موفقیت و ثروت را برای شما به ارمغان بیاورد. شاید امروز برای پذیرش تغییرات به وجود آمده در زندگیتان آمادگی لازم را نداشته باشید، اما تا پایان روز باور خواهید کرد که چه اتفاقات خوشایندی برایتان افتاده اند و حتی برای جشن گرفتن موفقیت هایتان در کنار عزیزانتان آماده خواهید بود. این روند طی چند ماه آینده ادامه خواهد یافت و اگر از آن به خوبی استفاده کنید به نتایجی دست خواهید یافت که مسیر زندگی شما را به کل تغییر خواهند داد.


فال روز متولدین آبان :

امروز دوباره فرصت انجام کاری که برای مدتی طولانی نیمه کاره رها کرده و بیخیال انجام آن شده بودید فراهم خواهد شد. خودتان هم باور ندارید که چنین فرصتی به وجود آمده باشد، اما این بار نباید به راحتی فرصتی که برایتان فراهم شده است را از دست بدهید. شاید دوستان و شریک زندگیتان زودتر از شما این اتفاق را باور کنند. آنها شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد و هر کاری که از دستشان بربیاید برای رسیدن شما به هدفتان انجام خواهند داد. از این موفقیت لذت ببرید و هر کاری که از دستتان برمی آید برای رسیدن به بهترین نتایج انجام دهید. امروز سعی کنید در حین رانندگی دقت و احتیاط بیشتری به خرج دهید و بیشتر مواظب اطرافتان باشید.


فال روز متولدین آذر :

کارهای گروهی و فعالیت های اجتماعی امروز شما را با شخص جدید و جالبی در ارتباط خواهند گذاشت. شما نسبت به این شخص علاقه ی بسیاری احساس می کنید و شاید حتی نام این احساس را عشق در نگاه اول بگذارید. اگر هنوز مجرد هستید این شخص ارزش آن را دارد که شانس خود را با او امتحان کنید. خوشبختانه این جاذبه دو طرفه است و او نیز نسبت به شما بی علاقه نیست. شما علایق مشترک زیادی دارید و می توانید ساعت ها با هم صحبت کنید. با اعتماد به نفس، اما همراه با احتیاط پیش بروید. سلامت یکی از عزیزانتان ممکن است نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورد، اما خوشبختانه موضوع زیاد جدی نیست.

فال روزانه دوشنبه 7 بهمن 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز ممکن است زنی که در محل کارتان خواهید دید شما را به جهت های تازه ای راهنمایی کند و شما باید تمام گزینه هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند را پیش از برداشتن حتی یک قدم به طور کامل بررسی کنید. شاید آن چه به شما پیشنهاد می شود دربرگیرنده فراگیری یک مهارت جدید، یک جهت فکری تازه و یا تغییر در منبع درآمد شما باشد یا شامل چیزهایی شود که به نظرتان غیر عادی می رسند، اما جای هیچ گونه نگرانی نیست. دنیای اطراف ما با چنان سرعتی دارد تغییر می کند که دیگر هیچ چیزی نباید مایه تعجب شما شود! شما امروز انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می کنید، انتظار نداشته باشید که دیگران هم این سطح از انرژی را احساس کرده و با شما همراه شوند.


فال روز متولدین بهمن :

یکی از دوستان راه دورتان ممکن است با شما تماس گرفته و یا حتی به صورت حضوری به دیدنتان بیاید و خبرهای تازه ای برای شما داشته باشد که به یک باره جهت تازه ای به زندگی شما خواهند بخشید. شاید او شما را به یک پروژه کاری، دوره آموزشی و یا حضور در یک جمع جدید دعوت کند، به هر حال شما از همراه شدن با او و شنیدن حرف هایی که برای گفتن به شما دارد لذت خواهید برد. تمایلی که شما به محکم تر کردن رابطه عاطفی خود حس می کنید شما را به گفتن چیزها و احساساتی تشویق خواهد کرد که در حالت عادی آنها را از دیگران مخفی نگه می داشته اید، بهتر است به طرف مقابلتان کمی فرصت بدهید تا به گفته هایتان فکر کند.


فال روز متولدین اسفند :

امروز هر چقدر تعهدات و مسئولیت های بیشتری را بپذیرید از میزان خوشحالی خود خواهید کاست، زیرا امروز از آن روزهایی است که اصلا حال و حوصله کار کردن را ندارید و ترجیح می دهید حتی اگر کارهای ناتمام زیادی در لیست کارهای روزانه تان داشته باشید، وقتتان را به تفریح و استراحت بگذرانید. شاید بتوانید با ایجاد تغییر در برنامه ها و اولویت هایتان وقتی را هم برای تفریح و استراحت کنار بگذارید، اما حتما افرادی که تحت تأثیر تغییرات ایجاد شده در برنامه هایتان قرار خواهند گرفت را در جریان بگذارید تا از ایجاد بحث و دلخوری جلوگیری کرده باشید. هر کاری که امروز پشت گوش می اندازید را حتما مجبور خواهید بود بعدا و شاید در وقتی که اصلا برایتان راحت نیست، انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 690 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php