کد خبر : 262848 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵

فال روزانه دوشنبه 18 آذر 98

فال روزانه دوشنبه 18 آذر 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : اگر چه اتفاقات بد زیادی را از سر گذراندید اما نباید همه را به دست فراموش بسپارید. شما شخصیت قوی و توانمندی دارید و برای چیزی که اکنون هستید …

فال روزانه دوشنبه 18 آذر 98

فال روزانه دوشنبه 18 آذر 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

اگر چه اتفاقات بد زیادی را از سر گذراندید اما نباید همه را به دست فراموش بسپارید. شما شخصیت قوی و توانمندی دارید و برای چیزی که اکنون هستید زحمت های زیادی کشیده اید اما یادتان باشد که گذشته نیز بخشی از حال شماست. شاید بی گذشته ای که داشته اید هیچ گاه به این مرحله نمی رسیدید پس بهتر است هنگام تصمیم گیری، به خصوص در این شرایط، تمام جنبه های زندگی خود را چه در گذشته و چه در حال، چه خوب و چه بد، در نظر بگیرید. مطمئن باشید که اینگونه زندگی بیشتر به کام تان خواهد بود.


فال روز متولدین اردیبهشت :

شما فرد بسیار مهربان و باگذشتی هستید. اگر چه دیگران به شما احتیاج دارند اما بهتر است که امروز کمی هم به خودتان برسید. پس از اتفاقات اخیر، هنوز کمی استرس دارید و احساس می کنید که درد دلتان را هیچ کسی نمی فهمد. تنها کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید، کتاب خواندن است زیرا نه تنها شما را سرگرم بلکه آرام تان نیز می کند. اولویت خود را بر کتابهای تخیلی به جای کتاب های رئال قرار دهید. اینگونه برای مدتی از دنیای واقعی دور می شوید.


فال روز متولدین خرداد :

حوصله پاشدن از تخت را ندارید اما از آنجاکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، بهتر است که بلند شوید و دوشی بگیرید تا سر حال شوید. علاوه بر کارهای نیمه تمام، آدمهایی نیز هستند که به حضور یا حتی کمک شما احتیاج دارند. امروز یکی از دوستان تان با شما تماس گرفته و خبری را به گوش تان می رساند. اگر عاقلانه رفتار کنید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. برای تغییری در زندگی تان دودل هستید، پیشنهاد ما این است که پس از مشورت خیلی سریع تصمیم تان را بگیرید. شاید فردا همه چیز جور دیگری باشد.

 

فال روزانه دوشنبه 18 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

پیشنهادهای کاری خوبی به شما شده است طوری که حسادت اطرافیانتان را برانگیخته. شما این موقعیت را مدیون سخت کوشی هایتان هستید پس اگر می خواهید که همچنان پیشرفت کنید، به سخت کوشی های خود ادامه دهید. شما در عشق فرد مغروری هستید. همیشه دوست دارید که مورد عشق و محبت دیگران قرار بگیرید اما این را فراموش کرده اید که شما اول از همه باید خودتان را دوست بدارید تا دیگران نیز این حس را به شما منتقل کنند.


فال روز متولدین مرداد :

امروز سعی کنید به جای یک گوینده، یک شنونده خوب باشید. شما در میان صحبت هایتان را اطرافیان با واقعیات زیادی روبه رو خواهید شد که متعجب تان خواهد کرد. اما زود تصمیم نگیرید و بگذارید همه چیز به شما ثابت شود. از این که مدام خصلت واقعیتان را از دیگران پنهان کنید، خسته شده اید اما امروز قدرت و اعتماد به نفس لازم را پیدا می کنید تا خود واقعی تان را نشان دهید. نگران نباشید دیگران نیز از شخصیت شما استقبال خواهند کرد.


فال روز متولدین شهریور :

امروز با استرس از خواب بیدار می شوید زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. نگران نباشید، با انرژی که در فضا پراکنده است، به تمام کارهایتان خواهید رسید. امروز هیچ محدودیتی برای زندگی ایده آل خود نخواهید داشت. اگر مجرد هستید، فردی به شما پیشنهاد یک رابطه را می دهد اما شما نمی خواهید این آزادی را از خود بگیرید، به همین دلیل پیشنهاد او را رد می کنید اما حواستان باشد که این کار را محترمانه انجام دهید تا کدورتی پیش نیاید.

فال روزانه دوشنبه 18 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

تعطیلات خوبی را گذرانده اید و امروز بیش از همیشه احساس قدرت می کنید بنابراین هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند بر شما تاثیر بگذارد و ناراحت تان کند. حال زمان آن است که موانع موجود بر سر راهتان را بردارید و به سمت هدفی که مدت هاست در سر دارید، پیش روید. عشق تان دوست ندارد شما در خانه بمانید، پس دلش را نشکنید و به پشنهاد او گوش دهید و برای کمی خوشگذرانی به بیرون از خانه بروید. بد نیست گاهی از عادات روزمره زندگی دور شوید و کاری را که از آن لذت می برید، انجام دهید.


فال روز متولدین آبان :

برای کاری که شروع کرده اید تا به حال قدم بزرگی برنداشته اید. زمان آن است تا موانعی را که مانع از پیشرفت تان می شوند از سر راه بردارید. خودتان را از مشورت دیگران نیز دریغ نکنید زیرا آنها می توانند راههای مختلفی را به شما نشان دهند. شما از چشم دیگران جذاب و گیرا هستید پس اعتماد به نفس داشته باشید. اگر مجرد هستید، امروز با فردی آشنا می شوید که می تواند شریک زندگی خوبی برایتان باشد. اگر چه ممکن است باورتان نشود اما این همان فردی است که شریک زندگی تان خواهد شد.


فال روز متولدین آذر :

سعی کنید امروز بیش از همیشه فعال باشید و تمرکزتان را بر کارهایی که انجام می دهید، بگذارید. رویاهای شما هیچ اهمیتی برای دیگران ندارند بنابراین آنها را برای خود نگه دارید. برای این که حال تان به بهترین شکل تغییر کند، به دل طبیعت بروید و درختان و گلها را با دست هایتان لمس کنید. پیشنهاد می کنیم زود در دام عشق نیافتید، به خصوص در چنین روزی. شاید این طور تصور کنید که نیمه گم شده خود را یافته اید اما سعی کنید قبل از هر تصمیم و قول و قراری خوب فکر کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید. از آنچه در زندگی دارید، لذت ببرید و خودتان را با مشکلات کوچک درگیر نکنید.

فال روزانه دوشنبه 18 آذر 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

این روزها بهتر است که بر احساس خود کنترل داشته باشید. با ثبات رفتاری، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. برای پیش بردن اهداف تان لازم نیست با دیگران دعوا کند بلکه کافی است سرتان در کار خودتان باشد و با برنامه پیش روید. اگر چه شما فردی پر شور و نشاط هستید اما امروز کمی احساس کسالت می کنید. به نظرتان دیگران نیز جذابیت خود را از دست داده اند و حرف هایشان هیچ گیرایی برای شما ندارد. اما نگذارید این احساس ادامه یابد. به زودی آفتاب زندگی شما دوباره طلوع خواهد کرد.


فال روز متولدین بهمن :

امروز زیاد خوصله ندارید شاید بدین دلیل است که می خواهید تمام کارهایی را که به عهده گرفته اید به اتمام برسانید اما بهتر است با خودتان صادق باشید و شرایط تان را درک کنید. برای آرامش خاطر به گلدان ها آب دهید و حیاط یا ایوان خانه تان را تمییز کنید. هر چه امروز با طبیعت ارتباط بیشتری برقرار کنید، برایتان بهتر خواهد بود. اگر در رابطه عاطفی خود به مشکل برخورده اید، سعی کنید خودتان آن را حل کنید و به دیگران نیز اجازه مداخله در کارهایتان را ندهید. منتظر یک سورپرایز از طرف شریک زندگی تان باشید.


فال روز متولدین اسفند :

این روزها تمام انرژی و توان تان را روی کار گذاشته و اصلا به رابطه عاطفی خود اهمیتی نداده اید. اگر چه شریک زندگی شما صبور بوده اما بهتر است تغییری به برنامه زندگی خود دهید و در پی جبران گذشته بر آیید. اگر چند روز با خانواده خود تماس نزدیک تری برقرار کنید، همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. شما نباید دیگران را به خاطر این که محتاج حضور و محبت شما هستند، سرزنش کنید. شما نیز به خانواده خود بی نهایت محتاجید، پس محبت خود را دریغ نکنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 311 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php