کد خبر : 255903 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز …

فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه‌های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

تهیه کردن یک برنامه‌ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته‌های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه‌ای است. اگرچه شما دلتان می‌خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

فال روزانه متولدین خرداد

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

فال روزانه متولدین تیر

محدودیتهایی که به طور طبیعی باعث می‌شوند یک دوست نزدیک با شما صمیمی‌تر شود اکنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه کردن یک تعریف مشخص برای آن کار مشکلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یک فرد خاص احساس نزدیکی کنید. تلاش شما برای تشریح کردن روابطتان شاید به بن‌بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست که شما این کار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید که شاید شما قبل از اینکه بفهمید که آیا می‌خواهید این کار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

زندگی اجتماعی و حرفه‌ای شما با مشکلات زیادی مواجه شده است مشکلاتی که حتی شما اصلا فکر ﺁنها را نمی‌کردید. شما برای این که جرات و اعتماد به نفس خود را زیاد کنید عادت کرده‌اید که در کارهایتان کمی مستبدانه عمل کنید اما بهتر است این کار را ترک کنید زیرا دوره مستبدانه بودن گذشته است و برای این که افرادی که زیر دست شما هستند یا حتی همکاران‌تان، به صحبت‌هایتان عمل کنند باید با ﺁنها یکی باشید نه این که بین خود و ﺁنها جدایی بیافکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید

فال روزانه متولدین مهر

امروز حوصله ی منطق و مسائل جدی را ندارید، به خصوص اگر کسی بخواهد خارج از شوخی با شما صحبت کند. شاید بخواهید بی خیال وظایف بشوید حتی اگر بدانید که ناچار می‌شوید بهای سنگینی برای این رفتار نسنجیده‌ی خود بپردازید. اما اگر قبل از اینکه به دنبال خوش گذرانی باشید کمی‌فکر کنید حتما می‌فهمید که بعد از تمام کردن کارهایتان حتی می‌توانید بیشتر به این منظور برسید.

فال روزانه متولدین آبان

اگر چه شما شاید امروز بیش از اندازه جدی باشید، شما می توانید به حد کافی روی توانایی هایتان متمرکز شوید و در مقابل کسانی که سعی می کنند در شما نفوذ کنند ایستادگی کنید. امروز روزی نیست که شما از کارهایی که باید انجام بدهید نگران باشید و در نهایت نگرش های درونی شما بسیار قوی و سازنده خواهند بود. تسلیم ناامنی احساسی روزمره نشوید؛ الان زمان این است که شرایط را بهتر کنید. دیگران در حالی که کمک می کنند تا شما نسبت به قبل با کفایت تر و سازنده تر باشید، به حس اطمینان شما نیز احترام خواهند گذاشت.

فال روزانه متولدین آذر

شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روزانه متولدین دی

شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

فال روزانه متولدین بهمن

شخص یا موضوعی شدیدا ذهن شما را به خود مشغول کرده است، نمی‌دانید باید چه تصمیم درستی بگیرید زیرا بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید به همین علت قدرت انتخاب و تصمیم گیری از شما سلب شده است. می‌توان گفت حتی تا حدودی دچار نا امیدی شده اید. اما امید خود را از دست ندهید، خداوند در روزهای آینده امیدها و راه‌های تازه‌ای را پیش پای شما قرار می‌دهد تا بتوانید راحت تر تصمیم نهایی خود را بگیرید البته در این مسیر باید تنها صبر و مداوت داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 17 اردیبهشت 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 454 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php