کد خبر : 266403 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز دوست دارید برنامه ای که در سر دارید را اجرا کنید اما چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت در مسیر دیگری می کند.اگر چه دوست دارید …

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز دوست دارید برنامه ای که در سر دارید را اجرا کنید اما چیزی یا کسی شما را مجبور به حرکت در مسیر دیگری می کند.اگر چه دوست دارید تنهایی وارد عمل شوید اما امروز فعالیت گروهی به نفع تان خواهد بود. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. از صحبت کردن با فردی هراسانید و فکر می کنید که او ممکن است فکرهای بی ربطی درمورد شما بکند، اما بهتر است از فرصت ها استفاده کنید و همین امروز راز دلت تان را با او در میان بگذارید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

اعتماد به نفس خود را در چنین روزی افزایش دهید و به احساسات، افکار و ایده های خود قدرت بیان دهید. بدبینی نسبت به اطرافیان را از خود دور و به جای آن به جنبه های مثبت نگاه کنید. منفی اندیشی تنها مشکلات شما را بیشتر می کند. راههای زیادی برای شادی وجود دارد، برای رسیدن به آنها تلاش کنید. لازم نیست زیاد درباره قرار ملاقات تان با فردی نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، به شما در هر زمینه ای کمک خواهد کرد بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز آرام و قرار ندارید و نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. بهتر است دور کارهای مهم را خط بکشید و خودتان را با کارهای بی اهمیت تر مشغول کنید. منتظر خبری هستید. این خبر می تواند در زمینه تحصیلی یا حتی کاری باشد. شاید این خبر با تاخیر به دست تان رسد اما کمی صبر کنید تا آنچه انتظارش را می کشید به بهترین شکل به سر آید. پس از شنیدن این خبر می توانید دوستان و اقوام خود را دعوت کنید و این شادی را با آنها شریک شوید.

 

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

شما آرزوهای بزرگی در سر دارید اما گاهی به خاطر کم صبری تمام تلاش هایتان را از بین می برید. سعی کنید از امروز پله پله و با فکر قدم بردارید. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است اگر مشکلی برایتان بوجود آمده با هم حرف بزنید و حلش کنید. در انتهای روز خبر خوبی از طریق یکی از دوستان تان خواهید شنید که فردایتان را می سازد.


فال روز متولدین مرداد :

دوستی به شما پیشنهادی می دهد اما به دلیل عدم اعتماد کافی، در پذیرفتن آن دودل هستید. عجله نکنید، به خودتان زمان دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید. شرایط آنقدرها هم که شما فکر می کنید، بد نیست. اگر امروز بین شما و یکی از دوستان نزدیک تان در محیط کار اختلافی بوجود آمد، نگران نشوید. اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. تغییری در زندگی تان رخ می دهد که در بهبود شرایط مالی تان موثر است.


فال روز متولدین شهریور :

امروز با افراد جدید یا دوستانی که مدت ها آنها را ندیده اید، ملاقات می کنید و این ملاقات در پیشرفت شغلی شما موثر واقع خواهد شد. بنابراین سعی کنید تمام تمرکزتان را بر آن بگذارید تا این فرصت را از دست ندهید. حتی اگر در راهی که می خواهید انتخاب کنید تردید دارید، باز هم به جلو حرکت کنید. در مورد مسائل عاطفی درست زمانی که فکر می کنید همه چیز خوب و سر جای خودش است، ناگهان یادتان می آید که به قول های خود عمل نکرده اید. اما نگران نباشید، با گفتگو با شریک زندگی تان و ابراز پشیمانی مشکل شما حل خواهد شد. با این کار احساس سبکی نیز خواهید کرد

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

بهتر است به جای نشستن و منتظر ماندن، بلند شوید و حرکت کنید. در غیر اینصورت در دریای ناامیدی غرق خواهید شد اید. شما فرصت های خوبی دارید اما به راحتی آنها را از دست می دهید. بد نیست گاهی در مورد اعتقادات و احتیاجات خود سخن بگویید زیرا دیگران قادر به درک احساسات درونی شما نیستند. این موضوع در رابطه عاطفی شما نیز تاثیر مثبت زیادی خواهد داشت. یکی از دوستان تان منتظر جوابی از جانب شماست، او را بیش از این معطل نکنید.


فال روز متولدین آبان :

امروز اطرافیان تان حساس تر از همیشه هستند بنابراین در جملاتی که به زبان می آورید محتاط تر باشید. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. یکی از دوستان تان را به طور تصادفی ملاقات می کنید، آن را به فال نیک بگیرید.


فال روز متولدین آذر :

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی جسور تر عمل کنید و پشتکار خود را افزایش دهید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. می خواهید در مورد مسئله مهمی با فردی صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. اگر چه فرد کنجاوی هستید اما از برخی اتفاقات اطراف تان دور افتاده اید. بهتر است دقت تان را نسبت به اطراف یالا ببرید تا واقعیات بیشتری را ببینید.

فال روزانه دوشنبه 15 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

به دنبال فرصتی برای شروع کاری هستید اما می ترسید از پس آن برنیایید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. در حال حاضر از تصمیم گیری های بزرگ خودداری کنید.


فال روز متولدین بهمن :

مدتی است آرام نشسته و اتفاقات اطراف تان را تجزیه و تحلیل می کنید اما حال پس از بدست آورده اطلاعات لازم وقت آن است که وارد عمل شوید و نتیجه گیری های خود را برای دیگران نیز بازگو کنید. نگذارید دیگران مانع درخشش شما شوند. برای چیزی که به آن ایمان دارید مقاومت کنید. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید سپس راه حل لازم را پیشنهاد دهید.


فال روز متولدین اسفند :

برای اینکه روی دیگران تاثیر مثبت بگذارید باید بتوانید حرف هایتان را با لحنی دوستانه بیان کنید. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. شاید بد نباشد که امروز جسارت بیشتری به خرج دهید. به دنبال شروع کاری هستید اما منتظر شرایط ایده آل تان هستید. مطمئن باشید که تا خود شما دست به کار نشوید این شرایط برایتان فراهم نمی شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 660 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

ناشناس در تاریخ 15 اردیبهشت 1399 گفته : پاسخ دهید

خوبه ممنون

css.php