کد خبر : 262332 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶

فال روزانه جمعه 5 مهر ۹۸

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: امروز تا جایی که می توانید ذهن خودتان را روی چیزهای مثبتی که در زندگیتان در جریان هستند متمرکز کنید. شاید در طول روز با چالش ها و مشکلاتی مواجه شوید و حتی درگیر بحث و دعواهایی شوید که اصلا …

فال روزانه جمعه 5 مهر ۹۸

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

امروز تا جایی که می توانید ذهن خودتان را روی چیزهای مثبتی که در زندگیتان در جریان هستند متمرکز کنید. شاید در طول روز با چالش ها و مشکلاتی مواجه شوید و حتی درگیر بحث و دعواهایی شوید که اصلا انتظار آنها را ندارید. اجازه ندهید این مشکلات ذهنیت شما نسبت به خودتان و زندگیتان را تغییر دهند. این مشکلات بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره هستند. با اعتماد به حس ششم خود از پس خیلی از آنها برخواهید آمد، همچنین دیدار با شخصی تأثیرگذار به حل مشکلاتتان کمک خواهد کرد و کارها را به روال عادی خود باز خواهد گرداند. امروز اگر کارهایتان را به صورت گروهی و با کمک دیگران انجام دهید خیلی موفق تر خواهید بود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

امروز آتش انرژی درونتان سوزان تر از هر زمان دیگری است، پس از این انرژی درونی حداکثر استفاده را ببرید. هر پروژه ای که شما مدیریت و رهبری آن را به عهده بگیرید با موفقیت پیش خواهد رفت. امروز قدرتی در ورای حرف ها و کارهایتان نهفته است که اگر از آن به درستی استفاده کنید شما را به خواسته هایتان خواهد رساند، پس حداکثر استفاده را از آن ببرید. در محل کارتان فرصت هایی غیر منتظره برایتان فراهم خواهند شد که شما را در مسیرهای جدیدی قرار خواهند داد که می توانند راهنمای شما به سمت پیشرفت و موفقیت باشند. البته در ابتدا شما نسبت به این فرصت ها زیاد خوش بین نیستید و می خواهید قبل از هر کاری اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

فال روزانه متولدین خرداد:

امروز از طرفی دلتان می خواهد روزتان را هر چه سریعتر شروع کرده و مشغول به کار شوید، اما از طرفی هم احساس می کنید که آمادگی لازم را ندارید. شاید احساس کنید که زیر پایتان به اندازه ی کافی محکم نیست که بتوانید قدم بعدی را بردارید. اجازه ندهید فشاری که دنیای اطرافتان دارد به شما وارد می کند شما را در جهتی قرار دهد که دلتان نمی خواهد باشید. کارهایتان را به همان شکلی که خودتان می خواهید و با همان سرعتی که می توانید پیش ببرید. این کار باعث خواهد شد که اعتماد به نفستان افزایش قابل توجهی پیدا کند. این اعتماد به نفس تازه می تواند اثر مستقیمی روی روابطتان و به ویژه رابطه عاطفیتان داشته باشد.

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین تیر:

امروز تنش و انرژی منفی اطراف شما را فرا گرفته است، اما برای این که از این وضعیت جان سالم به در ببرید باید در قلب این همه چالش و تنشی که اطرافتان را در بر گرفته است بتوانید فرصت هایی که برایتان وجود دارند را پیدا کنید. وقت آن فرا رسیده است که نگرش خود را نسبت به بعضی چیزها تغییر دهید. اندکی تغییر درونی به شما کمک خواهد کرد که تغییرات زیادی را در زندگی خود تجربه کنید. فرصت هایی برای پیشرفت حرفه ای شما فراهم خواهند شد که مستلزم این هستند که زمان بیشتری را در محل کارتان بگذرانید، اما شما اصلا دوست ندارید که زندگی شخصیتان را قربانی کارتان کنید. اگر نتوانید بین این دو تعادل برقرار کنید اصلا به رضایت دست نخواهید یافت.

فال روزانه متولدین مرداد:

امروز شما بسیار احساساتی شده اید و ممکن است واکنش های بسیار شدیدی از خودتان نشان دهید. حالت تهاجمی درونی امروز شما باعث شده است که بخواهید خودتان کنترل همه چیز را در دست بگیرید. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که امروز تقریبا همه عصبی هستند و خیلی زود از کوره در می روند و باید خودتان را برای مقابله با آنها آماده کنید. امروز روز شلوغ و پر مشغله ای خواهد بود، اما شما هیچ اعتراضی ندارید و در واقع از انرژی جریان در امروز لذت هم می برید. شما امروز هیچ علاقه ای به بحث های پیش پا افتاده ندارید و ترجیح می دهید در مورد موضوعات عمیق و جدی صحبت کنید، فقط یادتان باشد که ذهنی باز داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور:

اگر در جستجوی قدرت هستید، بهتر است که این قدرت را در درون خودتان جستجو کنید، زیرا آن را به مقادیر فراوان خواهید یافت. اجازه بدهید قدرت و احساسات درونی تان امروز کنترل شما را در دست بگیرند، زیرا با تکیه بر این ویژگی های درونی خود می توانید به نتایج فوق العاده ای دست پیدا کنید. اصلا نگران این نباشید که شاید دارید زیاده روی می کنید، زیرا امروز بخت با شما یار است و می توانید بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. امروز باید وضعیت اقتصادی خود را به طور جدی مورد بررسی قرار دهید، شاید چیزی که شما را متوجه این موضوع می کند هزینه های پیش بینی نشده ای باشد که امروز برایتان پیش می آیند، در هر صورت اهمیت این موضوع را دست کم نگیرید.

فال روزانه متولدین مهر:

شما در حال حاضر دارید در زمینه های مختلف زندگی خود رشد و پیشرفت را تجربه می کنید. درست است که تغییرات زیاد و ناگهانی باعث ایجاد فشار و استرس می شوند، اما همین تغییرات فرصت از بین رفتن بسیاری از تنش هایتان را هم برای شما فراهم خواهند کرد. شما نباید منتظر اتفاقات خوب بنشینید تا خودشان به سراغتان بیایند؛ به نفعتان است که به جای این کار چشم هایتان را باز کرده و گنجی که درست در برابر چشمانتان قرار دارد را ببینید. خوشبختانه امروز عملکرد شما خیلی بهتر از روزهای اخیر شده است و با انرژی و سرعتی بیشتر از قبل دارید کارهایتان را انجام می دهید. خیالتان راحت باشد، زحماتتان بی نتیجه نخواهند ماند!

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز شما در برقراری تعادل بین کارهای زیادی که در محل کارتان در انتظار هستند و مسائل شخصیتان با مشکل مواجه خواهید شد. حتی اگر لحظه ای در طول ساعاتی که در محل کارتان هستید هم بخواهید به مسائل شخصیتان بپردازید وظایفی که به عهده دارید و اشخاصی که بالای سرتان ایستاده اند فرصتی برای شما باقی نخواهند گذاشت. این وظیفه ی شماست که بین این دو تعادل برقرار کنید و اگر کارهای شخصیتان ناتمام باقی مانده باشند هم به دیگران هیچ ربطی ندارد. اتفاقات زیادی در اطرافتان در جریان هستند و خیلی چیزها دارند تغییر می کنند، این تغییرات شما را بسیار هیجان زده خواهند کرد، اما حواستان باشد از جریان امور غافل نشوید.

فال روزانه متولدین ﺁذر:

امروز انگار همه ی دنیا عصبی شده اند، اما خوشبختانه شما به اعصاب خود مسلط هستید، پس به همین روند ادامه بدهید و اجازه ندهید خشم و بی حوصلگی اطرافیانتان روی شما هم تأثیر بگذارد و حال و هوایتان را تغییر دهد. مواظب افرادی که به نظر می رسد ترس و وحشت انگیزه ی آنها برای انجام کارهایشان است باشید. همراهی با آنهایی که با اعتماد به نفس و از روی اراده تصمیم گیری می کنند برایتان خیلی بهتر خواهد بود. امروز ایده های جدید و فوق العاده ای در سر دارید و دلتان می خواهد این ایده های خلاقانه را به هر نحوی که شده است عملی کنید. قبل از آن که خیلی دیر شود و یک نفر دیگر پیش دستی کرده یا ایده هایتان را بدزدد دست به کار شوید.

فال روزانه متولدین دی:

در حال حاضر رابطه ی بین شما و نردبان موفقیت بسیار خوب است و بدون هیچ گونه مشکل و سختی خاصی می توانید پله های ترقی را یکی یکی طی کنید. با این حال هر چند اتفاقات غیر منتظره به نفع شما تمام می شوند به نفعتان است که شانس خود را به خطر نیندازید. اگر اعتماد به نفستان بیش از اندازه بالا برود به یک باره با موانعی روبرو خواهید شد که اصلا انتظارشان را نداشته اید. بهترین سلاحی که امروز می توانید داشته باشید تواضع و فروتنی است. اگر این کار را بکنید شخصیت قدرتمند و سرزنده ی شما همه را به خود جذب خواهد کرد. با خیال راحت حرف هایتان را بزنید و مطمئن باشید که گفته هایتان مورد استقبال دیگران قرار خواهند گرفت.

فال روزانه متولدین بهمن:

شما دارید دوره ی رشدی ناگهانی را پشت سر می گذارید که از تغییرات ایجاد شده در اعتقادات و باورهایتان سرچشمه می گیرد. شاید جذب رشته ی تحصیلی جدیدی شوید و یا بخواهید در مورد مکتب خاصی به مطالعه بپردازید. این می تواند برای شما دوره ی ایده آلی باشد که فرصت هایی را برای گسترش پتانسیل ها و توانایی هایتان در اختیار شما قرار دهد. البته این رشد اگر فقط روی تحصیل و مطالعه متمرکز شود در دراز مدت نفعی به حال شما نخواهد داشت. شما باید راهی برای مورد استفاده قرار دادن این دانش و اطلاعات جدید پیدا کنید و آنها را به کار بگیرید. تا زمانی که رویاهایتان فقط در ذهنتان وجود داشته باشند هیچ اهمیتی ندارند.

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

ارزشمندترین و بزرگترین منبعی که شما در اختیار دارید داشته های مادیتان نیستند، بلکه افرادی هستند که از شما و رویاهایتان حمایت می کنند. امروز شما هدیه ای از یکی از این عزیزان خود دریافت خواهید کرد که شاید هم هدیه ی مادی نباشد و بیشتر جنبه ی معنوی داشته باشد، شاید حتی این هدیه جمله ای باشد که می تواند روی ذهنیت شما اثرات بزرگی بگذارد. در حال حاضر برای رسیدن به هدفی که در سر دارید مهمتر از حساب بانکیتان، مهارت افرادی است که در این مسیر شما را همراهی می کنند. آغاز یک رابطه ی کاری جدید می تواند زمینه ساز رشد شخصیتان باشد، پس حواستان را خیلی خوب جمع کنید.

فال روزانه جمعه 5 مهر ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 5 مهر ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 389 بار
دیدگاهتان را بنویسید

امان در تاریخ 12 مهر 1398 گفته : پاسخ دهید

امان

css.php