کد خبر : 267603 تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه جمعه 30 خرداد 99

فال روزانه جمعه 30 خرداد 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز اصلا تحمل کسانی که نمی توانند با شما همراه و هم قدم باشند را ندارید. نه این که بخواهید گستاخ و یا بی ادب باشید، ولی نسبت به …

فال روزانه جمعه 30 خرداد 99

فال روزانه جمعه 30 خرداد 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز اصلا تحمل کسانی که نمی توانند با شما همراه و هم قدم باشند را ندارید. نه این که بخواهید گستاخ و یا بی ادب باشید، ولی نسبت به دیگران و مشکلات و سختی‌هایشان بی تفاوت هستید. بعد از انجام هر کاری شما آماده‌اید بی هیچ معطلی به سراغ کار بعدی که در ذهنتان دارید بروید، ولی در حال حاضر متاسفانه نمی توانید زمان و انرژی لازم برای به دست آوردن اهدافتان را به درستی تخمین بزنید و همین می تواند برایتان مشکل‌زا شود. یادتان باشد به کیفیت رابطه عاطفی‌تان اهمیت بدهید، این مهم‌ترین مسئله در زندگی شما است که باید در آن به موفقیت دست پیدا کنید، پس نسبت به آن بی تفاوت نباشید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز شاید دیگران بخواهند به زور شما را قانع کنند که با آنها همراه شوید، ولی شما اردیبهشتی‌ها از آن‌هایی نیستید که به این راحتی‌ها بخواهند تسلیم شوند و واکنش مثبتی به آنها نشان نخواهید داد. وقتی آنها ببینند چه محکم پایتان را به زمین کوبیده و در مقابل آنها مقاومت می کنید به بیهودگی تلاش خود پی خواهند برد. اشکالی ندارد اگر در نگرش و اهداف خود مداومت داشته باشید، ولی مواظب باشید با کله شقی و چشم های بسته در برابر تغییرات ایستادگی نکنید. به خاطرات روزهای اول عاشقیتان نگاه بیندازید و ببینید چطور در کنار هم آنقدر احساس شادی و خوش بختی می کردید و سعی کنید رابطه خود را به آن روزهای خاطره انگیز بازگردانید.


فال روز متولدین خرداد :

شما از آن دسته آدم‌هایی نیستید که علاقه ای به تنهایی و فاصله گرفتن از فعالیت های اجتماعی داشته باشید، ولی این اواخر زندگی‌تان آنقدر شلوغ و پر هیاهو بوده است که شدیدا دلتان می خواهد به خودتان یک استراحت درست و حسابی بدهید. هیچ اشکالی ندارد اگر به دعوت‌هایی که از شما می شود جواب «نه» بدهید و برای تنوع یک روز هم که شده در خانه بمانید. لزومی ندارد که انگیزه خودتان از این کار را به دیگران توضیح دهید. کافی است به آنها بگویید که می خواهید کمی تنها باشید و باتری‌هایتان را شارژ کنید. البته این موضوع شامل عشقتان نمی شود، او را از خودتان نرانید و باعث دلخوری او از خودتان نشوید.

 

فال روزانه جمعه 30 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

جاه طلبی شما قابل ستایش است ، ولی لیست بلندبالای کارهایی که امروز می خواهید انجام دهید هیچ شکی در مورد این که نخواهید توانست همه آنها را به انجام برسانید باقی نخواهد گذاشت. تعهدات بیش از اندازه ای که برای خودتان به وجود آورده‌اید به شما اجازه نمی دهند که از زمانتان به نحو احسن استفاده کنید. با ابطال کارهایی که فوریت و اهمیت زیادی ندارند کمی برنامه روزانه خودتان را سبک تر کنید. یادتان باشد که نمی توانید دنیا را یک روزه تغییر دهید. داشتن انعطاف پذیری امروز کلید رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. اگر بتوانید خودتان را با تغییرات تطبیق دهید قدرتتان به طرز فوق‌العاده ای افزایش خواهد یافت.


فال روز متولدین مرداد :

امروز شما انتظار دارید که کنترل زندگی‌تان به عهده خودتان باشد و خودتان برای زندگی خود تصمیم بگیرید، ولی چالش‌هایی که در خانه و خانواده‌تان به وجود می آیند توانایی و صلاحیت شما برای این کار را زیر سوال خواهند برد. اگر اجازه بدهید غرور و خودبینی‌تان عملکرد شما را تحت تاثیر قرار دهد شانس خود را برای نشان دادن توانایی‌هایتان به دیگران به خطر خواهید انداخت. تعیین کردن حد و مرزهایی مشخص به شما کمک می کند که به عدم اطمینان موجود در روابط اجتماعی خود غلبه کنید. اگر تکبر را کنار بگذارید می توانید بدون تسلیم شدن در مورد چیزهایی که از اهمیت برخوردار هستند در به دست گرفتن قدرت شریک باشید.


فال روز متولدین شهریور :

درگیری های کوچک و بی اهمیت با کسانی که به شما نزدیک هستند شاید بین شما و آنها فاصله چندانی ایجاد نکند ولی آنقدر اعصاب خرد کن هست که روزتان را خراب کند. بر عکس شما، دیگران آنقدر به اختلاف نظرهایی که با شما دارند اهمیت نمی دهند. در واقع بر خلاف آنچه شما فکر می کنید این دیگران نیستند که دعوا راه می اندازند و رفتار تهاجمی شما باعث این بحث‌ها و درگیری‌ها می شود. اگر بتوانید درک کنید که زندگی یک مسابقه نیست ناگهان دیگران به نظرتان خیلی مهربان تر خواهند شد و خودتان هم آرامش بیشتری خواهید داشت. درست است که این روزها سرتان خیلی شلوغ است، ولی حتما زمانی را به مطالعه اخبار و وقایعی که در دنیای اطرافتان اتفاق می افتند اختصاص دهید.

فال روزانه جمعه 30 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز حاضرید برای به دست آوردن رویاها و اهدافتان هر چقدر هم که لازم باشد تلاش کنید و زحمت بکشید، ولی تلاش‌هایتان مداومت چندانی ندارند. متاسفانه بی ثباتی در رفتارتان و لحظه ای به شدت عرق ریختن و لحظه ای دیگر بی‌خیال و دلسرد بودن شما را به هدفتان نخواهد رساند، بهتر است رفتاری متعادل داشته باشید و مداومت به خرج دهید. اگر بتوانید این کار را بکنید خواهید توانست کوه ها را جابجا کنید و هر غیر ممکنی را برای خود ممکن کنید. به قول چینی‌ها از آهسته رفتن نترسید، بلکه از یک جا ایستادن وحشت داشته باشید. سعی کنید با کارهایی که انجام می دهید زمینه لازم برای ایجاد حس حسادت در کسی که دوست دارید را فراهم نکنید.


فال روز متولدین آبان :

شما معمولا اصلا دلتان نمی خواهد عصبانی شوید، زیرا زمان و انرژی خیلی زیادی باید صرف کنید تا به حال عادی‌تان بازگردید. با این حال امروز برای اثبات قدرت خود ممکن است بیهوده تنش و جر و بحث به راه بیندازد. متاسفانه رفتار خشونت آمیز هیچ حمایتی را برای شما به وجود نخواهد آورد؛ در واقع دیگران وقتی چنین رفتار غیر قابل توجیهی از شما می بینند سعی می کنند فاصله خود را از شما بیشتر کنند. اگر به جای تبدیل بک مشکل کوچک به یک بحران بزرگ خشم خود را کنترل کنید احترام و تحسین دیگران را به دست خواهید آورد. احساس خود را نسبت به کسی که دوست دارید بیان کنید، او گاهی فراموش می کند که چقدر دوستش دارید.


فال روز متولدین آذر :

امروز ناگهان اعتماد به نفستان کاهش یافته و به همین خاطر هم دلتان می خواهد از دیگران فاصله گرفته و خودتان به تنهایی با این چالش روبرو شوید و این وضعیت خود را از دیگران مخفی کنید. با این همه ذکاوت و نبوغ ذاتی‌تان هر از گاهی ظهور پیدا می کند و خیلی زود هم از بین می رود، ولی همین لحظات زودگذر می توانند به شما کمک کنند اعتماد به نفستان را مجددا به دست بیاورید. خودتان را کاملا از دیگران جدا نکنید؛ فرو رفتن در انزوا هیچ گاه راه حلی مناسب برای به دست آوردن اعتماد به نفستان نمی تواند باشد. سعی کنید با دوستی که همیشه در روزگار خوشی و ناخوشی در کنارتان بوده است دیدار کرده و راز دلتان را با او در میان بگذارید.

فال روزانه جمعه 30 خرداد 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

امروز پذیرفتن دوستان و همکارانتان به همان صورتی که هستند برای شما کاری دشوار خواهد بود، به ویژه اگر حرفشان با عملشان یکی نباشد و وعده‌هایی که داده‌اند را عملی نکنند. شما از دوستان خود انتظار ندارید که کامل و بی نقص باشند، ولی از آنها می خواهید صادق و وفادار باشند و حداقل به نظر خودتان این انتظار چندان زیادی نیست. شاید دیگران فکر کنند که شما فردی خشک و سرسخت هستید، ولی شما هم به خوبی هر شخص دیگری می توانید خودتان را با تغییرات انطباق دهید. مسئله این است که شما دوست ندارید کسی فقط به خاطر این که خودش فکر می کند شما از کاری خوشتان خواهد آمد شما را مجبور به انجام آن بکند.


فال روز متولدین بهمن :

شما امروز می خواهید همه به شما به چشم یک پادشاه نگاه کنند و حاضر هستید برای نشان دادن برتری و تسلط خود نسبت به دیگران بیش از هر زمان دیگری تلاش کرده و زحمت بکشید. با این حال کسانی که شما را خوب می شناسند می دانند که شما دارید ادای فردی قدرتمند را در می آورید تا کمبودهایی که در درون خود احساس می کنید را مخفی کنید. خوشبختانه مکالمه ای که بدون هیچ مقدمه قبلی برایتان پیش خواهد آمد فراتر از مکالمه ای سطحی پیش رفته و حقیقت بزرگی را برای شما آشکار خواهد کرد. هیاهوی دنیای اطرافتان سر شما را به درد آورده است، هدفونتان را توی گوشتان گذاشته و به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش کنید و راه را به هر صدای مزاحمی ببندید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز ایمانی که به اعتقادات خود دارید آنقدر محکم است که نمی توانید کارهایتان را از عقاید خود جدا کنید و آماده هستید تا بر اساس ایمان محکم خود دست به هر کاری که در جهت آن باشد بزنید. بهتر است مواظب باشید متعصبانه رفتار نکنید و نسبت به نظرات مخالف با ذهنی باز رفتار کنید تا دچار اشتباه و سرخوردگی نشوید. اگر موقعیتی پیش آمد که باعث عصبانیت شما شد به جای آن که داد و قال به راه بیندازید سعی کنید نفس عمیق کشیده، تا ده بشمارید و به این فکر کنید که آیا این مسئله تا یک سال دیگر هم اهمیت خواهد داشت؟ اگر با استفاده از این روش خشم خود را مهار کنید تا آخر شب خواهید دید که بیهوده تا این حد عصبانی شده بودید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 416 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php