کد خبر : 264907 تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۱۵

فال روزانه جمعه 23 اسفند 98

فال روزانه جمعه 23 اسفند 98 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز احساس می کنید بسیار قوی، سالم و پر انرژی هستید و این موضوع باعث خواهد شد که روزتان را با انرژی تمام و خیلی خوب آغاز کنید. در …

فال روزانه جمعه 23 اسفند 98

فال روزانه جمعه 23 اسفند 98

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز احساس می کنید بسیار قوی، سالم و پر انرژی هستید و این موضوع باعث خواهد شد که روزتان را با انرژی تمام و خیلی خوب آغاز کنید. در طول روز با دیدن رفتارها و واکنش های دیگران به این واقعیت عجیب پی خواهید برد که انگار محبوبیت شما ناگهان در نزد اطرافیانتان چند برابر شده است. حتی غریبه ها نیز به ارتباط برقرار کردن با شما علاقه نشان می دهند. فرصت های کاری فوق العاده ای ممکن است از طریق این آشناهای جدیدی که پیدا می کنید برایتان فراهم شوند که می توانند زندگی شما را در جهتی کاملا متفاوت قرار دهند. این واقعا هیجان انگیز است، اما نباید بی گدار به آب بزنید. پس پیش از هر کاری اطلاعات لازم و کافی را در مورد آن به دست بیاورید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

شما با مثبت اندیشی و شور و شوق غیر قابل وصفی در انتظار سال جدیدی هستید که در راه است و این موضوع باعث شده است که احساس قدرت و اعتماد به نفس به شما دست دهد. شما احساس می کنید که هیچ حد و مرزی برای شما و توانایی هایتان وجود نخواهد داشت. یک نفر خبرهای غافلگیر کننده ای را برای شما خواهد آورد که به نفعتان است پیش از پذیرفتن آنها تحقیقات لازم را انجام دهید. امروز می تواند فرصت فوق العاده ای برای یک سرمایه گذاری جدید و یا خرید ملک باشد. اگر در انتظار دریافت یک بسته ی پستی بوده اید که با کمی تأخیر به دستتان رسیده است، به احتمال زیاد امروز آن را دریافت خواهید کرد..


فال روز متولدین خرداد :

امروز اخبار و اطلاعات جدیدی از یک شهر و یا کشور دیگر به دستتان خواهند رسید که شما را به شدت در فکر فرو خواهند برد. در اثر فکر کردن به این اخبار ممکن است تصمیم هایی بگیرید که می توانند مسیر زندگی شما را به طور کلی تغییر دهند. شاید به فکر ادامه تحصیل و یا تغییر محل اقامت خود بیفتید. خوشبختانه، امروز نگرش شما نسبت به زندگی مثبت است و تصمیماتی که برای آینده ی خود می گیرید حساب شده و دقیق هستند. با این حال بهتر است حداقل چند روزی تا قطعی کردن برنامه هایی که در سر دارید دست نگه دارید. اگر نظرتان عوض نشد می توانید در طول تعطیلات یک برنامه ریزی دقیق برای کارهایی که مد نظر دارید انجام دهید.

 

فال روزانه جمعه 23 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید قدرت و اعتماد به نفس فوق العاده ای را در وجود خود احساس می کنید. خودتان را برای شنیدن خبرهای خوبی که حالتان را حتی از اینی که هست بهتر خواهند کرد آماده کنید. شاید امشب با دوستان و یا اعضای خانواده تان دور هم جمع شده و به استقبال تعطیلات بروید، حتی ممکن است بدون هیچ برنامه ی قبلی و خیلی ناگهانی، با چند نفر دیگر از حاضرین در این جمع برای یک سفر چند روزه برنامه ریزی کنید. در هر صورت، در این دورهمی دوستانه حسابی به شما خوش خواهد گذشت. اگر کارهایی باقی مانده اند که هنوز انجام نداده اید باید به شما یادآوری کنیم که چند روز بیشتر وقت ندارید!


فال روز متولدین مرداد :

امروز ماهیت اجتماعی و سرزنده ی شما خیلی قویتر از هر زمان دیگری است و آماده اید تا در هر مهمانی و جمعی که به آن فراخوانده شوید حضور پیدا کنید. اگر متأهل یا متعهد هستید، به شما توصیه می کنیم در هر جمعی که قرار است حاضر شوید، همسر و یا نامزدتان را نیز همراه خودتان ببرید؛ در غیر این صورتی مشکلاتی برایتان پیش خواهند آمد که حداقل یکی دو روزی ادامه خواهند داشت. سخاوت همیشگی شما نیز امروز در اوج خود قرار دارد و آن را به روش های مختلفی نشان خواهید داد و این موضوع باعث خواهد که عشقتان را به شدت تحت تأثیر قرار دهید؛ فقط یادتان باشد که جیبتان را هم در نظر داشته باشید!


فال روز متولدین شهریور :

امروز وجود شما سرشار از شور و هیجان است و نگرشی کاملا مثبت نسبت به زندگی دارید. این شور و انرژی تخیلاتی را در شما به وجود خواهند آورد که شاید خیلی سریع به نقشه هایی جدی برای آینده تان تبدیل شوند. این تصمیمات خواه در ارتباط با کار، مسائل شخصی و یا عاطفی تان باشند، امروز روز بسیار خوبی برای عملی کردن آنها خواهد بود. همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که انجام این کارها با موفقیت همراه خواهد بود و لزومی ندارد که چندین روز برای بررسی و برنامه ریزی وقت صرف کنید! البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که هیچ کسی به شما نگفته در این راه هشدارهای عقل و منطق خود را نادیده بگیرید.

فال روزانه جمعه 23 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز از طریق گروه دوستان، همکاران و یا همکلاسی هایتان اطلاعات جدیدی را به دست خواهید آورد که باعث خوشحالی شدید شما شده و ذهنیت مثبتی را در شما به وجود خواهند آورد، به طوری که برای رساندن این خبرها به اهل خانه تقریبا پرواز کنان به خانه خواهید شتافت. شما امروز از وقت گذراندن با دیگران و برقراری روابط اجتماعی خیلی بیش از همیشه لذت خواهید برد و هیچ علاقه ای به تنها ماندن در خانه نخواهید داشت. دوستانتان نیز، چه جدید باشند و چه قدیمی، از بودن در کنار شما لذت خواهند برد. یک پیروزی هر چند کوچک نیز در انتظارتان است که باعث خواهد شد شادی امروزتان تکمیل شده و انرژی مثبتتان به اوج خود برسد.


فال روز متولدین آبان :

تلاش های صادقانه و همراه با پشتکار شما در کنار فداکاری هایی که به خاطر کار و حرفه ی خود کرده اید به زودی به ثمر خواهند نشست. پیشرفت هایی که در انتظارتان هستند و موفقیت هایی که به دست خواهید آورد تمام روز ذهنتان را به خود مشغول خواهند کرد و رویاهای زیادی برای آینده تان در سر خواهید پروراند. از این آرامش خاطری که تلاش هایتان به شما هدیه داده اند لذت ببرید. امروز برای وقت گذراندن همراه با خانواده تان برنامه ریزی کنید و از بودن در کنار عزیزانتان لذت ببرید. چیز زیادی تا فرا رسیدن سال نو باقی نمانده است و اگر کاری در خانه یا بیرون از خانه لازم است انجام شود شما هم باید در انجام آن همکاری کنید.


فال روز متولدین آذر :

به شما تبریک می گوییم! شما بالاخره به هدفی که برای مدتی طولانی در جهت رسیدن به آن تلاش کرده اید دست یافته اید. موفقیت و پیشرفت بیشتر در راه هستند و باید با شور و اشتیاق و نگاهی مثبت به آینده ی خود نگاه کنید. این احتمال وجود دارد که تغییراتی بزرگ در زندگی تان به وجود بیایند، حتی اگر در ابتدا از این تغییرات راضی نبودید هم به خاطر داشته باشید که همه ی این اتفاقات در نهایت به نفع شما و در جهت مثبت خواهند بود. خودتان را برای سفر و یادگیری، آن هم به مقدار فراوان، آماده کنید. اگر قصد رفتن به خرید را دارید و حتما هم باید این کار را انجام دهید، به شما توصیه می کنیم که صبح را برای این کار انتخاب کنید.

فال روزانه جمعه 23 اسفند 98

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شب گذشته شما رویاهای بسیار واضحی دیده اید که هنوز به طور کامل و همراه با جزئیات به یادتان هستند و ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. شاید از این که این رویاهای بی نظیر را فقط در خواب و رویا دیده اید و هیچ واقعیتی ندارند ناراحت شوید، اما این را در نظر داشته باشید که خواب هایتان به احتمال زیاد پیام خاصی را برای شما به همراه داشته اند. اگر حالا نمی توانید به معنای این خواب هایتان پی ببرید آنها را یک جا یادداشت نمایید تا بعدا سر فرصت به آنها فکر کنید. امروز روز بسیار خوبی برای انجام پروژه های هنری مختلف خواهد بود، اگر مدتی است قصد انجام کار خاصی را داشته اید این فرصت را از دست ندهید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز شما در هر جمعی که قرار بگیرید احساس راحتی خواهید کرد و بدون هیچ خجالتی با افرادی که اصلا نمی شناسید سر صحبت را باز کرده و با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد. اگر هنوز مجرد هستید امروز شانس قابل توجهی در جذب شخصی که دوستش دارید خواهید داشت، پس با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی احساسات خود را بیان کنید. اگر اهل خانه از شما انتظار دارند در انجام کارها و آماده سازی های پیش از سال نو به آنها کمک کنید به آنها حق بدهید! درست است که شما علاقه ای به هدر کردن وقت گران بهایتان برای این کارها ندارید، اما حداقل یک بار در سال هم که شده است باید این کارها را انجام داد!


فال روز متولدین اسفند :

امروز خودتان را برای غافلگیری های خوشایند آماده کنید. اگر مجرد هستید این احتمال وجود دارد که از جانب شخصی که دوستش دارید اما فکر می کنید نسبت به شما بی توجه است یک تماس تلفنی غیر منتظره دریافت کنید. این اتفاق باعث خواهد شد که اعتماد به نفستان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و بقیه ی روزتان را با انرژی و انگیزه ی زیادی بگذرانید. به طور کلی هر رابطه ای که امروز آغاز شود، اعم از کاری، دوستی و یا عاشقانه، رابطه ای موفق و پایدار خواهد بود. اگر کارهای داخل خانه را به اتمام رسانده اید به شما توصیه می کنیم برای بیرون از خانه هم کمی وقت گذاشته و به ویژه زمانی را به کاشتن گل های بهاری در حیاط یا بالکن خانه تان اختصاص دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 935 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php