کد خبر : 266611 تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۱۵

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : این اخلاق شما که بی آن که کاری که در دست انجام دارید را به پایان رسانده باشید به سراغ پروژه بعدی می روید می تواند در حال حاضر …

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

این اخلاق شما که بی آن که کاری که در دست انجام دارید را به پایان رسانده باشید به سراغ پروژه بعدی می روید می تواند در حال حاضر به ضرر شما تمام شود. پس کاری که هنوز به توجه شما نیاز دارد را نیمه کاره رها نکنید و حتی اگر سرعت پیشرفت کارها آن گونه ای که انتظار داشته‌اید نیست، تمام توانتان را روی به پایان رساندن آن متمرکز کنید. بلوغ و درک کامل خود را با پذیرفتن تأخیرها و موانع به عنوان بخشی طبیعی از کارهایتان نشان دهید تا با رسیدن به رضایت شخصی پاداش زحماتتان را بگیرید. اگر وقتی طرف مقابل‌تان به شما جواب منفی می دهد به حرف خودتان پافشاری کنید احتمال این وجود دارد که در آینده با هم به مشکل بخورید، قبل از هر اقدامی به عواقب رفتارتان خوب فکر کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

با داشتن نگرشی مثبت خواهید توانست هر کاری که شما را به چالش می کشد را با موفقیت به انجام برساند. ولی داشتن اعتماد به نفس موفقیت شما را تضمین نخواهد کرد. قبل از هر کاری به نقشه اولیه‌تان رجوع کرده و فرضیات اولیه‌تان را مورد بررسی مجدد قرار دهید تا برای مقابله با هر مانعی که ممکن است در مسیرتان قرار بگیرد آمادگی کامل پیدا کنید. فقط حواستان باشد که خیلی زود دست به کار شده و نگذارید فرصت خوبی که در دسترستان است را از دست ندهید. اگر در رابطه عاطفی‌تان با مشکلاتی روبرو هستید به جای جنگیدن با یکدیگر سعی کنید روی نقاط مشترکتان تمرکز کنید تا به نتایجی رضایت بخش برسید.


فال روز متولدین خرداد :

شاید فکر کنید که محدود کردن روابط اجتماعی‌تان می تواند به شما کمک کند بی آن که تحت تأثیر احساسات غیر منطقی خود قرار بگیرید و با خیال راحت به مسائل مهمی فکر کنید که به توجه شما نیاز دارند. با این حال مخفی کردن احساستان کاری بسیار دشوار خواهد بود. قبل از انتخاب مسیرتان همه گزینه‌هایی که دارید را به دقت در نظر بگیرید و در نهایت از قلبتان بخواهید شما را به مسیر درست هدایت کند. شما امروز عشق زیادی نسبت به شریک زندگی‌تان احساس می کنید ولی کلمه های کافی برای بیان احساس خود پیدا نمی کنید، برای نشان دادن احساستان به او هدیه ای خریده و دلش را به دست بیاورید.

 

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

با فکر کردن به فراز و نشیب‌هایی که چند سال گذشته در رابطه عاطفی‌تان پشت سر گذاشته‌اید یک لحظه خنده به لب‌هایتان می نشیند و لحظه ای دیگر غم و غصه قلبتان را پر می کند. حالا دیگر شما آماده‌اید تا به مسیرتان ادامه دهید و آنچه هنوز در رابطه با گذشته شما را آزار می دهد و روی قلبتان سنگینی می کند را برای همیشه کنار بگذارید. داشتن نگرشی فارغ از سرزنش و ناراحتی نسبت به گذشته به شما کمک می کند درس های بزرگی از گذشته‌تان بگیرید. اگر به فعالیت های هنری علاقه دارید امروز روز خوبی برای انجام کارهای هنری و خلاقانه می تواند باشد و ذهنتان در این زمینه خوب کار می کند. عشق زیادی که در وجودتان احساس می کنید را به تمام اطرافیانتان ببخشید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز ممکن است در ارتباطاتی که با دیگران دارید به برخی موانع برخورد کنید. دلخوری‌هایی که این اواخر به وجود آمده‌اند شاید به نظر شما مسائلی بزرگ بیایند، ولی اگر به دقت آنها را مورد بررسی قرار دهید خواهید دید که اینطور نیست و با پرداختن به جزئیاتی که وضعیت حاضر را به وجود آورده‌اند متوجه می شوید که موانع موجود تا حدود زیادی تحت تأثیر احساسات خودتان قرار دارند. اگر بتوانید نقش خودتان را در به وجود آمدن آنچه پیش آمده درک کنید خواهید توانست مشکلات را حل کنید. خبر خوبی برایتان داریم و آن هم این است که پول زیادی در انتظارتان است! این پول می تواند یک هدیه و یا طلبی باشد که مدت هاست از کسی دارید و امیدی نداشته‌اید که به این زودی به شما بازگردانده شود.


فال روز متولدین شهریور :

به نظر می رسد که در حال حاضر توجه همه روی شما متمرکز شده است، ولی خودتان دلتان می خواهد خود را کنار کشیده و از نگاه دیگران مخفی شوید. شما احساس می کنید که قرار گرفتن در محیط های اجتماعی مانع رسیدگی به مسئولیت های جدیدتان خواهد شد. ولی این را به یاد داشته باشید که پیش روی کردن به صورت گروهی به نفع شما خواهد بود و لزومی ندارد که همه کارها را به تنهایی انجام بدهید. فعالیت گروهی یکی از کلیدهای اساسی رسیدن شما به موفقیت خواهد بود. اگر کمی جلوی زبانتان را بگیرید و روی حرف‌هایی که می زنید کنترل داشته باشید و قبل از حرف زدن فکر کنید به حفظ روابط خود در دراز مدت کمک بیشتری خواهید کرد.

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز دیدگاه‌ها و نگرشی که نسبت به زندگی دارید را خیلی جدی می گیرید و اگر مجبور به گرفتن تصمیماتی باشید که در تضاد با آنها هستند احساس آسیب پذیری و ناراحتی خواهید کرد. افراد زیادی در زندگی‌تان هستند که دوست دارید به آنها نزدیکتر شده و ارتباط جدی تری با آنها برقرار کنید، ولی ترس‌هایتان جلوی راهتان را گرفته‌اند و نگران هستید که مبادا این روابط چیزی نباشند که انتظارش را داشته‌اید. این قانون طلایی را به یاد داشته باشید که باید با دیگران همان طوری رفتار کنید که انتظار دارید با شما رفتار شود. وسواس‌هایی که در رابطه عاطفی‌تان دارید را باید کنار بگذارید تا بتوانید رابطه سالمی داشته باشید و در طرف مقابل‌تان حساسیت ایجاد نکنید.


فال روز متولدین آبان :

شما بین این دو گزینه گرفتار شده‌اید و نمی دانید که آنچه در سرتان می گذرد را با طرف مقابل‌تان در میان بگذارید یا اجازه دهید نگرانی‌هایتان بی آن که آنها را به زبان آورده باشید به آزارتان ادامه دهند. نسبت به اشتیاقی که به کمک کردن به دیگران احساس می کنید احتیاط بیشتری داشته باشید به ویژه اگر خود آنها از شما تقاضای کمک نکرده باشند. مهربانی یک هدیه الهی است ولی نباید مانع احساس خوشبختی و شادی شما شود. امروز ممکن است با مخالفت دیگران مواجه شوید، دلیل آن هم این است که سعی دارید آنها را راضی به انجام کارهایی بکنید که تا به حال نکرده اند. درست کردن مشکلات و مسائل دیگران وظیفه شما نیست، آنها را به حال خودشان بگذارید.


فال روز متولدین آذر :

بروی پاهایتان ایستاده و بال‌هایتان را باز کنید، حالا زمان آن رسیده است که قدرتتان را به همه ثابت کنید. با این حال اگر دیدید در موقعیتی گرفتار شده‌اید که کنترل آن از عهده شما خارج است خودتان را کنار بکشید و تنها مسئولیت کارهایی را بپذیرید که به خودتان مربوط هستند. امروز سعی کنید وارد بحث و جدال با دیگران نشوید زیرا مجبور خواهید شد بهای سنگینی را بابت آن پرداخت کنید. امروز هر چقدر هم تلاش کنید همه چیز عالی و بدون نقص باشد نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. نبردهایتان را عاقلانه انتخاب کنید و روی جزئیات بی اهمیت بیهوده تمرکز نکنید، این طوری هم خودتان و هم دیگران خوشحال تر خواهید بود.

فال روزانه جمعه 19 اردیبهشت 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شاید امروز برای خیلی از اطرافیانتان روزی آرام و بی دردسر باشد، ولی برای شما دی ماهی های جاه طلب که مدام همچون زنبور عسل در حال زحمت کشیدن هستید. چیزهای بسیار زیادی هستند که به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. با تمام توانتان به کار و تلاشتان ادامه دهید، ولی این نکته را هم به یاد داشته باشید که برای رسیدن به هدفتان باید راهی طولانی را طی کنید، رم یک شبه ساخته نشد. با وجود این که ممکن است دیگران زیاد قدر همکاری‌ها و کمک‌هایتان را ندانند ، ولی شما همیشه سعی کنید بی آن که اجازه دهید از شما سوء استفاده شود، از در عشق و دوست داشتن وارد شوید.


فال روز متولدین بهمن :

شاید اینطور به نظر برسد که زندگی عاطفی‌تان دارد بهبود پیدا می کند، ولی شما هنوز هم نگران این هستید که مبادا کنترل اوضاع از دستتان در برود و دوباره به مانع بربخورید. اگر در انتقال منظورتان به طرف مقابل با مشکل مواجه شدید و سوء تفاهمی پیش آمد، سعی کنید خونسردی‌تان را حفظ کرده و به توانایی های خودتان برای رسیدن به موفقیت شک نکنید. این تنها نشانه ای است برای این که به شما یادآوری کند رابطه‌تان هنوز به رسیدگی نیاز دارد. شاید دیگران در زندگی‌تان نقشی رقابت آمیز و همراه با مخالفت داشته باشند، ولی در دراز مدت این رفتار آنها باعث قویتر شدن شما خواهد شد. هرچقدر موانع و مخالفت‌ها بیشتر باشند، وقتی به هدفتان می رسید احساس بیشتری خواهید داشت.


فال روز متولدین اسفند :

اکنون زمانی فوق‌العاده برای پرداختن به روابط عاطفی‌تان و بررسی مجدد خواسته‌هایی که از رابطه‌تان دارید می تواند باشد، زیرا در حال حاضر قادر هستید بیهودگی تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل و احساساتش را درک کنید. تنها چیزی که تحت کنترل شما قرار دارد رفتارهای خودتان است که می تواند با صداقت و روراستی شما الهام بخش طرف مقابل‌تان نیز باشد. بهتر است فعلا ذهنتان را از مسائل حرفه ای خالی کنید و به مسائل شخصی و خانوادگی‌تان بپردازید. برای رسیدن به شادی به دنبال احساس رضایت قلبی و روانی باشید، فعلا وقت پرداختن به مسائل مادی نیست، از بودن در کنار خانواده‌تان لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 351 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php