کد خبر : 260427 تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۳۹

فال روزانه جمعه 11 مرداد ۹۸

فال روزانه جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ فال روزانه متولدین فروردین: شما امروز کاملاً احساس راحتی می کنید،برای اینکه ماه در نشانه شما قرار گرفته است. با آغوش باز پذیرای خوشی ها باشید، شما می توانید به درستی از آنها استفاده کنید.اما فکر نکنید که تمام روز را باید استراحت کنید. …

فال روزانه جمعه 11 مرداد ۹۸

فال روزانه جمعه ۱۱ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین فروردین:

شما امروز کاملاً احساس راحتی می کنید،برای اینکه ماه در نشانه شما قرار گرفته است. با آغوش باز پذیرای خوشی ها باشید، شما می توانید به درستی از آنها استفاده کنید.اما فکر نکنید که تمام روز را باید استراحت کنید. فعالیت های آرامش بخش مثل رفتن به پیک نیک و طبیعت بیشتر از گوشه ای نشستن و کار نکردن به شما انرژی می دهد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

فال روزانه متولدین خرداد:

اگر به فکر این هستید که چگونه عادتهای دیرینه ی خود را از بین ببرید، امروز، فرصت خوبی است.امتحان یک چیز جدید و تازه شاید گاهی خطرناک باشد اما الان پیش بینی به حد کافی هست که شما رابه حرکت وادارد.حتی اگر کاری را دارید انجام می‌دهید که با آن آشنا هستید، سعی کنید آن را به شکل دیگری انجام دهید.فقط کافی است نگاه خود را عوض کنید.

فال روزانه متولدین تیر:

همچنان که ماه در نشانه شما کامل می‌شود ترسهایتان نیز بیشتر و بیشتر می‌شوند. متاسفانه شما در زمان مناسب حرفی برای گفتن ندارید. موضوعات حتمی اکنون می‌توانند ادامه داشته باشند. یک سری ارتباطات کاری وجود دارد که به نظر می‌رسد بیش از اندازه ظاهر می‌شوند. مهم نیست که چه اتفاقاتی می‌افتد. به کارت ادامه بده و به هرچیزی که برایت بهتر است بپرداز و به عقب برنگرد.

فال روزانه جمعه ۱۱ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد:

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید.

فال روزانه متولدین شهریور:

صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

فال روزانه متولدین مهر:

اگر برای آخر هفته تان برنامه ریزی کرده اید نمی‌خواهید آنها را تا زمان بعمل رساندن تغییر دهید. با وجود اینکه این می‌تواند به نفع شما باشد و به شما کمک کند تا موثرتر باشید اما اگر شرایط تغییر کند اضطراب تمام وجود شما را دربرمی‌گیرد. بی میلی شما برای حساس بودن در رابطه با آنچه که دیگران نیاز دارند ممکن است امروز به ضررتان تمام شود. کی انعطاف پذیری ممکن است در یک موقعیت حساس و پیچیده بدردتان بخورد. این فرصت را از دست ندهید؛ امروز برای شما کاملا آسان است که یک قهرمان باشید.

فال روزانه جمعه ۱۱ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین ﺁبان:

امروز سیاره بختتان یعنی ونوس، شما را در حالیکه به وسیله قدرت یک عشق عالی فریفته شده و یا حتی آزار دیده‌اید، می‌تواند دوباره با عشقتان پیوند دهد. ولی متاسفانه شما قادر نیستید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، چرا که تمام این رویاها زاییده ذهن خیالپرداز بیش از اندازه فعالتان هستند. امروز اصلا نگران ابراز عشق نباشید؛ الان فقط از خوشبختی‌ها ناپیدای زندگی تان لذت ببرید!

فال روزانه متولدین ﺁذر:

اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

فال روزانه متولدین دی:

امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

فال روزانه متولدین بهمن:

شما امروز به راحتی دیگران را می‌رنجانید، چراکه امروز زیاد از اطرافیانتان ایراد می‌گیرید. شما هم امکانات را می‌بینید و هم می‌توانید موانع را ببینید. بنابراین ترکیب این دو به شما به شما توانایی داده به دیگران تذکر دهید امکاناتی که الان در اختیار دارند آنها را به اهدافشان نمی‌رساند. ولی زیاد بهشان سخت نگیرید؛ فقط تا جایی که می‌توانید راهنمایی شان کنید.

فال روزانه جمعه ۱۱ مرداد ۹۸

فال روزانه متولدین اسفند:

ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

فال روزانه جمعه 11 مرداد ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 11 مرداد ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 419 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php