کد خبر : 107705 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۱

فال روزانه امروز یکشنبه 26 مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز یکشنبه 26 مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز از همان ابتدای صبح بسیار سرحال و کاری هستید. همین باعث می شود تا به خوبی کارهای روزانه خود را به انجام برسانید. سعی کنید در مسایل ساده زندگی، هیجان و شادی پیدا کنید تا از آنها انرژی …

فال روزانه امروز یکشنبه 26 مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز یکشنبه 26 مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز از همان ابتدای صبح بسیار سرحال و کاری هستید. همین باعث می شود تا به خوبی کارهای روزانه خود را به انجام برسانید. سعی کنید در مسایل ساده زندگی، هیجان و شادی پیدا کنید تا از آنها انرژی های بیشتری دریافت کنید. یک صبحانه عالی با شریک عاطفی خود میل کنید. ماه از حالت عادی به سمت رابطه های اجتماعی بیشتر شما در حرکت است. از این فرصت برای آشنایی با افراد جدید و ملاقات با دوستان قدیمی خود استفاده کنید. در مسایل عاطفی اگر مشکلی هست و می خواهید برطرف کنید، امروز بهترین زمان است. همه انرژی ها در جهت بهبود جریان دارند و می توانید یک روز آرام و مملو از عشق را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احتمالا کمی مغرور خواهید بود. البته ایرادی هم ندارد. از وقت های تنهایی خود نهایت استفاده را ببرید و خوش بگذارنید. در صورت امکان، کارهای پیچیده و خسته کننده را به روز دیگری موکول کنید. امروز بعدازظهر خود را با دوستان سپری کنید. در ابتدای صبح هم می توانید کارهای سبک روزانه را به انجام برسانید و یک روز خوب و عالی برای خود رقم بزنید. می توانید روتین های زندگی خود را کمی تغییر دهید. اگر با عشقتان کمی فاصله گرفته اید، زمانی را برای حرف زدن با او اختصاص دهید. می توانید صادقانه در مورد خود واقعیتان حرف بزنید. در مورد هیچ سوالی به او پاسخ دروغ نگویید. بگذارید زیبایی احساسات عاشقانه در میان شما باقی بماند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احتمالا دوست دارید در رختخواب بمانید و استراحت کنید. حس کارهای سخت و پیچیده را ندارید. لازم هم نیست این کار را انجام دهید. کمی خوش بگذرانید و به خودتان فرصت دهید تا مغزتان استراحت کند. در انتهای روز، انرژی ها زیاد می شوند و می توانید از حالت کرختی و بی حالی که از صبح دچار آن بودید، رها شوید. بیرون بروید و با دوستان خود ملاقات کنید. شاید حتی بخواهید به تنهایی برای خود تفریح کنید. هر کاری که بیشتر به شما حس خوب می دهد، همان را انجام دهید و خود را مجبور به کاری نکنید. در مسایل عاطفی نیز بهترین زمان برای صداقت با خود است. قلبتان را از گذشته و خاطره های بد رها کنید تا مغزتان نیز آرام شود. اگر در رابطه با کسی نیستید، امروز این فرصت برای شما وجود دارد تا معشوق خود را بیابید. یا اگر از عشقتان فاصله گرفته اید، می توانید به او نزدیک شوید و طراوت دوباره ای به رابطه خود ببخشید.

فال روزانه متولدین تیر

اگر برنامه ای برای ملاقات با دوستان یا شرکت در یک اجتماع داشته اید، در ابتدای صبح آن را انجام دهید. امروز روز شما به دو نیمه کاملا متفاوت از هم تقسیم شده است. در ابتدای روز کاملا آماده بودن در جمع و توسعه ارتباط های اجتماعی هستید و در نیمه دوم روز، بیشتر دوست دارید تنها باشید و کمی تنبلی کنید. خودتان را با کتاب یا تماشای یک فیلم سرگرم کنید. این آزادی عمل را به خود بدهید تا هر طور راحت هستید، رفتار کنید. در مسایل عاطفی، شما و عشقتان مدتی است از هم دور شده اید. بهتر است از فرصت آرامشی که امروز برپا است برای حرف زدن های اساسی استفاده کنید. با این کار می توانید در رابطه خود یک قدم جلوتر پیش بروید و حس های بهتری به رابطه خود تزریق کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز کائنات برای شما بهترین ها را می خواهد. شما هم از انرژی های جاری برای تکمیل پروژه های خود استفاده کنید. می توانید کارهای هنری همچون نقاشی انجام دهید یا به مسایل مالی خانه رسیدگی کنید. ذهن شما برای انجام هر کاری آماده است. بعدازظهر را برای ملاقات به دوستان خود اختصاص دهید. با آنها شام بیرون بروید و خوش بگذارنید. در رابطه عاطفی خود نقش مدیر را ایفا می کنید. یعنی هر اتفاقی که قرار است روی دهد را شما برنامه ریزی می کنید و عشقتان نیز قبول می کند. اگر مجرد هستید نیز این فرصت را دارید تا در میان جمع های دوستانه با فردی مناسب آشنا شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

در نیمه ابتدایی امروز می توانید تعاملات اجتماعی خود را بیشتر کنید. از مکان های موردنظرتان دیدن کنید و با انرژی زیادی که دارید، ایده های نلب دریافت کنید. در نیمه دوم روز نیز می توانید به کارهای خود رسیدگی کنید و پروژه های عقب افتاده را به انجام برسانید. رسیدگی و سرو سامان دادن به کارها امروز برایتان بسیار آسان است. اما از مزیت توسعه ارتباط های اجتماعی خود غافل نشوید. رویاهای روزهای گذشته شما امروز به واقعیت می پیوندند. امروز می توانید با همه مهارت خود یک سخنرانی بسیار عالی برای شریک عاطفیتان داشته باشید. این موجب می شود تا بیشتر مجذوب شما بشود. اگر مشکلی میان شما هست، به جای از بین بردن رابطه خود، با حرف آنها را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز حس می کنید که دوست دارید با آدم های زیادی در ارتباط باشید. از اینکه بر اساس علاقه مندی های خود رفتار کنید هراسی نداشته باشید. استراحت کنید و با دوستان ملاقات داشته باشید. حتی انرژی های به قدری زیاد هستند که خودتان در خانه یا محل کار برای خودتان کار تعیین می کنید و با خوشحالی و آرامش آنها را انجام می دهید. خستگی امروز برای شما مفهومی ندارد. در انتهای روز نیز همچنان شاد و خوب هستید. می توانید بیرون بروید و پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید. احساسات پرتنشی که دیروز نسبت به عشفتان داشتید، امروز از همان ابتدا از بین خواهند رفت. البته این فرصت را دارید با فرد جدیدی آشنا بشوید. برای این منظور می توانید در اینترنت یا در جمع های دوستانه به دنبال فردی باشید که همه جانبه با روحیات شما سازگاری دارد.

فال روزانه متولدین آبان

امروز را به خانواده یا دوستان خود اختصاص دهید. بهترین فرصت برای توسعه رابطه های اجتماعی امروز است. قدرت سخنوری و مهربانی شما زیاد است و می توانید به دیگران انرژی های خوب بدهید. این کار به خودتان نیز کمک می کند تا به خوبی از انرژی های کائنات بهره بگیرید. البته در انتهای روز دیگر دوست ندارید خیلی در چشم باشید و ترجیح می دهید در تنهایی های خود این شادی ها را ادامه دهید. امروز فرصت بسیار خوبی برای آغاز یک رابطه عاشقانه است. استرس های ناشی از عدم شناخت را کنار بگذارید. اگر با فردی هم صحبت شدید و دیدید که دوستش دارید، بدون نگرانی این مساله را به او بگویید. احتمالا او نیز از این آشنایی خرسند است و می توانید یک رابطه جدید و جالب را با هم آغاز کنید.

فال روزانه متولدین آذر

در نمیه ابتدایی روز می توانید ورزش کنیذ. زمانی که دیگران در خواب هستند، شما سرحال بیدار می شوید و یک روز پر از انرژی را آغاز می کنید. در نیمه اول روز روابط اجتماعی بسیار خوبی با دیگران خواهید داشت و خودتان داوطلبانه در اجتماعات شرکت می کنید. اما در نیمه دوم روز ترجیح می دهید تا در تنهایی خود به کارهای شخصی رسیدگی کنید. با این همه انرژی که در اطراف شما جاری است، می توانید به همه کارها سرو سامان ببخشید. در مسایل عاشقانه، امروز بعدازظهر می توانید جفت بسیار خوبی پیدا کنید و با هم در مورد مسایل مختلف هم صحبت شوید. این مکالمه ساده می تواند یک دوستی خوب و طولانی مدت را برای شما رقم بزند.

فال روزانه متولدین دی

در ابتدای صبح ذهن بسیار بازی دارید و می توانید برای همه کارهای خود به برسید و درست برنامه ریزی کنید. اما بعدازظهر، نوعی کرختی و حس تنبلی به سراغ شما می آید که دوست دارید در خانه تنها برای خودتان باشید. می توانید فیلم تماشا کنید یا تنها بیرون بروید و دوچرخه سواری یا پیاده روی کنید. امروز با عشقتان رابطه بسیار خوبی دارید. می توانید برای همه روزهای هفته با هم برنامه ریزی کنید تا لحظه های شاد و خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشید. از آن چه در ذهنتان می گذرد فرار نکنید و برای عشقتان در مورد خواسته های خود حرف بزنید.

فال روزانه متولدین بهمن

خانه درست آنجایی است که شما در آنجا حس خوب دارید. امروز بهترین فرصت برای استراحت روحی و جسمی است. به خودتان سخت نگیرید. با اعضای خانواده یا شریک عاطفی خود بیرون بروید و شام را در کنار هم صرف کنید. ارتباط های خود را بیشتر کنید و بگذارید آرامش در قلب شما جریان داشته باشد. در انتهای روز هم می توانید چند ساعتی را به تنهایی خود اختصاص دهید و برای تفکرات ذهنی خود برنامه ریزی کنید. می توانید بریون بروید و ورزش هایی همچون شنا یا پیاده روی انجام دهید. هنگام عصر حس های عاطفی شما بیشتر می شوند. می توانید با شریک عاطفیتان لحظه های خوبی داشته باشید. با هم بیرون بروید یا با هم فیلم تماشا کنید. سراسر امروز مملو از حس های خوب است.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز از همان ابتدای صبح دوست دارید فعالیت های اجتماعی خود را در دنیا مجازی زیاد کنید. موبایل به دست در همه شبکه ها می چرخید و از اخبار و رویدادهای جاری استفاده می کنید. در این میان با افرادی که شاید به درستی نمی شناسید تعامل دارید و وقتتان با آن سپری می شود. در نیمه دوم روز اما ترجیح می دهید در دنیای واقعی باشید. بیرون بروید و در اجتماعات واقعی با دوستان یا خانواده خود معاشرت داشته باشید. امروز این توانایی را دارید تا احساسات واقعی خود را از شریک عاطفیتان مخفی کنید. اما این کار لزومی ندارد زیرا انرژی ها به قدری خوب و زیاد هستند که می توانید بدون ترس در مورد خواسته های خود با او حرف بزنید و فکرتان را به یکدیگر نزدیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 448 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php