کد خبر : 103694 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۱۲

فال روزانه امروز چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین بهترین روز برای برنامه ریزی های دقیق برای اهداف و رسیدن به آرزوهای خود، امروز است. اهداف خود را بنویسید و برای آنها اولویت و زمان تعیین کنید. به این ترتیب می توانید برای طولانی مدت این آسایش را …

فال روزانه امروز چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

بهترین روز برای برنامه ریزی های دقیق برای اهداف و رسیدن به آرزوهای خود، امروز است. اهداف خود را بنویسید و برای آنها اولویت و زمان تعیین کنید. به این ترتیب می توانید برای طولانی مدت این آسایش را داشته باشید که مسیری که می روید، مسیر درست است. در مورد دیگران قضاوت نکنید و اگر تصور می کنید در محل کار برخی می خواهند در کار شما سنگ اندازی کنند، بهتر است بی تفاوت از کنار آنها رد شوید و با اعتماد به نفس کارهای خود را انجام دهید. در مسایل عاشقانه، این را بدانید که به هم تعهد داده اید و باید وفادار و صادق برای تحقق آرزوهای هر دو نفرتان تلاش کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اجازه دهید خلاقیت شما امروز خودش را نشان دهد. با اعتماد به نفس و سرعتی که دارید به سوی جلو حرکت کنید. اگر تصور می کنید دیگران توان رسیدن به گرد پای شما را هم ندارد، این را دلیل تنبلی آنها ندانید. امروز انرژی های شما زیاد است و بنابراین باید شهامت و جسارت خود را نیز افزایش دهید. در مورد مسایل عاطفی باید تصمیمات درست اتخاذ کنید و برای رابطه خود هدف تعیین کنید. با یکدیگر حرف بزنید و هر مشکلی هست را برای هم مطرح کنید. دلیل وجود ندارد به توانایی های خود شک کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز احتمالا زیاد مورد نقد قرار می گیرید. بنابراین، خود را برای آن آماده کنید. بهترین دفاع از خود این است که همه انتقادها را بشنوید و واکنش بد نشان ندهید. از آنها می توانید درس های بزرگی بگیرید. شما در سر خود ایده های بزرگی دارید که می توانید با همفکری دیگران آنها را به مرحله اجرا در بیاورید. در محل کار از تصمیمات سریع و هیجانی بپرهیزید. خود را از شایعه و غیبت دور کنید. در مسایل عاطفی نیز دید مثبتی به زندگی عاشقانه خود داشته باشید. شاید حتی این فرصت برایتان فراهم شود تا با فرد جدید و ارزشمندی آشنا شوید که همه جانبه مورد توجه و مورد علاقه شما خواهد بود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز زمان به سرعت جلو می رود و باید از انرژی های موجود در فضا برای انجام کارهای عقب افتاده خود استفاده کنید. استرس نداشته باشید اما به جای فکر به مسایل بی ارزش، تمرکز خود را روی انجام مسوولیت ها بگذارید تا سریع تر از آنها خلاص شوید و بتوانید در انتهای روز استراحت کنید. در مسایل کاری می توانید پروژه های خوبی به عهده بگیرید که از نظر تجربه و درآمد روی زندگی کاری شما تاثیر مثبتی خواهند داشت. در مسایل عاشقانه خیلی شتابزده و بی فکر رفتار نکنید. شاید مسایلی پیش بیایند که مفهوم آن را متوجه نشوید، اما واکنش منفی هم نشان ندهید. هر دو با کمال آرامش با یکدیگر حرف بزنید و هر نوع سوتفاهمی را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز باید قدر زمان را بدانید. همه ثانیه ها بسیار زود سپری می شوند و نباید هیچ کدام از آنها را از دست بدهید. روش کاری خود را تغییر دهید تا بتوانید با تمرکز و بدون اضطراب کارها را به انجام برسانید. شاید از نظر روحی کمی آشفته باشید اما در محل کار با همفکری دیگران راهکارهای درست را پیدا کنید تا مشکلی در وظایف شما ایجاد نشود. در مسایل عاطفی نیز شاید آرامشی که می خواهید را به دست نیاورید اما این را فراموش نکنید با حرف زدن می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد. اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و با شریک عاطفی خود قرار بگذارید تا در یک محیط شاد و آرام با هم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

به جای عیب‌جویی کردن از دیگران، روی وظایف خود تمرکز کنید و آنها را به انجام برسانید. شاید بهتر است معاشرت های خود را امروز بسیار محدود کنید. روح آشفته شما موجب می شود تا در روابط خود موفق نباشید و این می تواند به دوستی ها آسیب برساند. اعتماد به نفس خود را دوباره به دست بیاورید و با فکری باز به سوی موفقیت حرکت کنید. این حالات پریشانی موقتی هستند. بنابراین، در آنها نمانید و در دام آنها گرفتار نشوید. در مسایل عاشقانه نیز شاید مشکلاتی داشته باشید اما شاید بتوانید با حرف آنها را حل و فصل کنید.

فال روزانه متولدین مهر

هیجانات امروز خود را کنترل کنید. به جای اینکه از شدت هیجانات منفی حرص بخورید، برای مسوولیت هایی که در دست انجام دارید برنامه ریزی کنید و آنها را به انجام برسانید. از نظر روحی روی خوبی ندارید اما به خود ایمان داشته باشید. این مسایل موقت هستند و خیلی سریع برطرف می شوند. از هر نوع بحث و مشاجره ای با دوستان، همکاران یا شریک عاطفی خود پرهیز کنید. باید اعتماد به نفس داشته باشید تا بتوانید از مهارت های خود بهره بگیرید. در مسایل عاشقانه نیز کمی اعصاب خود را کنترل کنید و هیجانی و شتابزده رفتار نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

احتمالا امروز از نظر روحی پریشان خواهید بود و غم بزرگی در دلتان لانه کرده است. اما آرام باشید و اجازه ندهید مشکلات کار یا زندگی روح شما را در خود اسیر کنند. شاید بد نباشد با فرد قابل اعتمادی در مورد خواسته های خود حرف بزنید. شاید این دردودل بتواند از بار ناراحتی های شما بکاهد. در محل کار نیز از تشنج و ناراحتی دوری کنید. بسیار مستعد برپا کردن مشاجره هستید و بهتر است از دیگران دوری کنید. در مسایل عاطفی نیز اگر حس خوبی ندارید، بهتر است در خانه تنها بمانید تا این انرژی های منفی از بین بروند.

فال روزانه متولدین آذر

اهدافی که در سر دارید کاملا قابل اجرا هستند. بنابراین شتاب را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس و تمرکز برای آینده برنامه ریزی کنید. شاید در ظاهر مشکلاتی در مسیر شما وجود داشته باشد، اما به خودتان ایمان داشته باشید و بدانید می توانید از عهده برطرف کردن آنها بر بیایید. در محل کار شاید با انتقادهای کوبنده ای مواجه شوید. اما نگذارید اعتماد به نفس شما را بگیرد. با آرامش کارهای خود را انجام دهید. در مسایل عاطفی نیز بهتر است با شریک عاطفی خود بیرون و به دل طبیعت بروید تا کمی از این استرس و فشار بیرون بیایید.

فال روزانه متولدین دی

بیشتر روی کارهای خود تمرکز داشته باشید. به جای اینکه رو ی دیگران و ایرادهای آنها زوم کرده اید، به کارهای خود بیندیشید و کارهای عقب افتاده را انجام دهید. با پشتکاری که دارید می توانید برنامه ریزی و سخت کوشی خود را به رخ خود بکشید و در مسیر موفقیت قرار بگیرید. شاید در محل کار با انتقاد یا جو متشنج مواجه شوید اما اهمیت ندهید و کاری که می دانید درست است را انجام دهید. در مسایل عاطفی نیز شاید خوب باشد با شریک عاطفی خود قراری بگذارید و با هم بیرون بروید. با حرف زدن می توانید مشکلات موجود را از میان برداشت.

فال روزانه متولدین بهمن

بهتر است از عالم خیال بیرون بیایید و روی زمین راه بروید. به جای رویاپردازی کارهای عقب افتاده خود را انجام دهید. شاید از نظر روحی پریشان و بی قرار باشید اما به آنها بها ندهید و به زندگی عادی خود ادامه دهید. در محل کار اگر مشکل هست یا از شما انتقاد می شود، ناامید نشوید و بدانید این مسایل موقت هستند و در طی روزهای آتی برطرف خواهند شد. در مسایل عاطفی بهتر است احساسات خود را بروز دهید. از مشکلات فرار نکنید. اگر چیزی موجب رنجش شما شده است به زبان بیاورید تا با کمک همدیگر آن را برطرف کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز زمان کار است و به جای تنبلی و رویاپردازی، روی انجام کارهای عقب افتاده خود تمرکز کنید و آنها را به انجام برسانید. زمان حرکت فرارسیده است. برای آینده خود برنامه ریزی کنید. شاید کارهای شما با کمی انتقاد مواجه شوند، اما نهراسید و اعتماد به نفس خود را نیز از دست ندهید. در مسایل عاطفی شجاعت داشته باشید و خودتان باشید. صداقت بهترین وسیله برای پایداری روابط است. شادابی رابطه خود را زیاد کنید و در کنار یکدیگر آرامش را احساس کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 203 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php