کد خبر : 64119 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱:۲۹

فال روزانه امروز پنج شنبه 26 دی ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین یک فعالیت گروهی که شما نیز درگیر آن هستید، همه روز شما را درگیر خواهد کرد. در همین رابطه احتمالا زمان زیادی را به صحبت کردن با تلفن یا دریافت و ارسال ایمیل سپری خواهید کرد. همه این ارتباطات برای کسب اطلاعات لازم برای انجام بهتر کارها …

فال روزانه امروز پنج شنبه 26 دی ۱۳۹۲

فال متولدین فروردین

یک فعالیت گروهی که شما نیز درگیر آن هستید، همه روز شما را درگیر خواهد کرد. در همین رابطه احتمالا زمان زیادی را به صحبت کردن با تلفن یا دریافت و ارسال ایمیل سپری خواهید کرد. همه این ارتباطات برای کسب اطلاعات لازم برای انجام بهتر کارها است. یک دوست نزدیک یا شریک عاطفی نیز در این مسیر شما را همراهی خواهد کرد. بعدازظهر خود را با فردی سپری کنید که بسیار به او علاقه دارید. امروز احتمالا با فردی ملاقات بسیار پرشور خواهید داشت. این ملاقات بسیار عالی است و انتظار آن را ندارید. فرد مقابل سوپرایز بزرگی برای شما دارد و باعث می شود تا مسایل جدید و جالبی تجربه کنید.

فال متولدین اردیبهشت

ایده ها و نظرات جدیدی در مورد خانه و شرایط زندگی به ذهن شما می رسند که دوست دارید از همه آنها استفاده کنید. این تفکرات، تغییرات بزرگی را نیز در سیستم زندگی شما به وجود می‌آورند. به طور مثال، ممکن است دوست داشته باشید یک شغل جدید را تجربه کنید که تاکنون انجام نداده اید. برای اینکه درست و منطقی تصمیم بگیرید، کتاب ها و مقاله های مرتب را مطالعه کنید و از دوستان خود و کارشناسان این حوزه کمک بگیرید. شریک عاطفی شما برایتان سوپرایزهای بزرگی دارد که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می کنند. هر دو شما امروز در کنار هم بسیار شاد خواهید بود. قدر لحظه هایتان را بدانید.

فال متولدین خرداد

فعالیت های گروهی یا ورزش کردن روحیه شما را بسیار خوب می کنند. شما می توانید انسان های جدید را ملاقات و علاقه مندی ها و پروژه های جدید را تجربه کنید. اگر مجرد هستید، حتی شاید عاشق بشوید. ایده های جدید و سازنده باعث می شوند تا انسان های جدیدی به زندگی شما راه پیدا کنند. این دایره جدید از آدم ها، در مسیر موفقیت قدرت بسیاری به شما می بخشند. با دوستان جدید خود تعامل بیشتری داشته باشید. ملاقات با فردی که سبک زندگی متفاوتی با شما دارد برایتان بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود و متوجه می شوید که با هم تا چه اندازه تفاهم دارید.

فال متولدین تیر

برخی از فعالیت ها و پروژه ها برای به انجام و نتیجه رسیدن به زمان بسیاری نیاز دارند. شما تلاش بسیاری انجام می دهید و این تلاش ها نیز از طرف فردی که باید، دیده و مورد تقدیر واقع می شوند. حتی ممکن است مورد تحسین عمومی نیز قرار بگیرید. افزایش حقوق نیز در راه است و به زودی نتیجه همه سخت‌کوشی های خود را خواهید دید. اگر امروز فردی به شما هدیه بدهد، نمی دانید با او چطور باید رفتار کنید. یا چه واکنشی نشان دهید. این هدیه تقریبا گران‎‌بها است و از این تعجب می کنید چه چیزی باعث شده است تا او چنین چیزی را به شما هدیه کند! اما از این هدیه نترسید و آن را قبول کنید.

فال متولدین مرداد

امروز می توانید با الهام از فرهنگ ها یا هنرهای کشورهای دیگر کارهای خلاقانه انجام دهید و آثار هنری زیبایی خلق کنید. شما ذهن خلاق و هوش بالایی دارید و خیلی سریع می توانید از انرژی های محیط بهره بگیرید. به طور کلی، روز پرمشغله ای را در پیش دارید. در زمینه عاطفی نیز بسیار پراحساس هستید و می توانید با شریک عاطفی خود لحظه های نابی را تجربه کنید. از انرژی های امروز نهایت استفاده را ببرید و شاد باشید. ممکن است شریک عاطفیتان شما را سوپرایز کند و این مساله باعث می شود تا در همه روز انرژی و خوشحالی را تجربه کنید.

فال متولدین شهریور

امروز با نگاه به آینده، رویاپردازی و خیالات می توانید ایده های بسیار خوبی در سر خود بپرورانید. شاید در این مسیر کتاب های مرتبط مطالعه کنید یا از کارشناس این حوزه کمک بگیرید. خیلی دوست دارید هر چه در ذهن ساخته اید را در دنیای واقعی نیز پیاده کنید. به همین دلیل، با اشتیاق بسیار پیگیر این کار خواهید بود. عشق و عاطفه نیز امروز نقش پررنگی در ذهن شما دارند. برای لذت بردن از این همه احساس لطیف باید از شریک عاطفی خود کمک بگیرید. شما بیشتر در زمان هایی احساس خوب دارید که روابط در هارمونی تعادل مناسب قرار داشته باشند. موقعیتی که نمی توانید به راحتی آن را نادیده بگیرید، تاثیر بسیاری در زندگی شما می گذارد. شاید لازم باشد با فرد مقابل صحبت کنید و مشکلات را تا اندازه ای برطرف کنید.

فال متولدین مهر

برای اجرای یک پروژه گروهی همه وقت خود را پای تلفن سپری خواهید کرد. شاید حتی برای پیشبرد این کار، مجبور باشید به مکان های مختلف سر بزنید. تجربه و حرفه ای بودن در این راه بسیار لازم است. به همین منظور، حتما به دنبال مطالعه و تحقیق باشید تا بتوانید به بهترین شکل کارها را جلو ببرید. در صورت نیاز از دوست یا شریک عاطفی خود هم می توانید کمک بگیرید. در زمینه کاری دوستان جدیدی پیدا می کنید که در زندگی شخصی شما نیز تاثیر بسیاری خواهند داشت. امروز در مورد رابطه عاطفی خود دو راه در پیش دارید. اگر فرد مورد علاقه شما به اعتماد شما خیانت کرد، می توانید سکوت کنید و حرفی به میان نیاورید، یا می توانید به رابطه خود پایان دهید. اما ابتدا واقعیت را تحقیق کنید، سپس واکنش نشان دهید.

فال متولدین آبان

اطلاعات جدید در مورد فرصت های شغلی، شخصی یا حتی ارتباطی در مسیر زندگی شما به وجود می آیند که باید به بهترین و هوشمندانه ترین روش از آنها بهره بگیرید. این فرصت ها باعث ارتقا روحی و شغلی شما می شوند. آنها را قدر بدانید. این رویدادها در جدیدی از زندگی را به روی شما باز خواهد کرد و می توانید لذت ها و احساسات نابی را تجربه کنید. اگر مانعی هم در این راه ظاهر شد، آن را نادیده بگیرید و بی وقفه به پیش برانید. امروز درگیر رابطه عاطفی جدیدی خواهید شد که کمی برایتان سنگین است. این رابطه به هیچ عنوان برای شما مناسب نیست و اگر در همین ابتدای راه آن را رها کنید، تاثیرات منفی کمتری خواهد داشت.

فال متولدین آذر

ایده های جدید که در روزهای گذشته در مورد آنها مطالعه و تحقیق کرده اید، امروز به شکلی جدید در ذهن شما خودنمایی می کنند. امروز می توانید از ایده‌پردازی محض به اجرایی کردن آنها سوئیچ کنید و از همه مهارت ها و آموخته های خود بهره بگیرید. این کارها به آغاز یک فعالیت جدید منتهی می شوند که به شخص شما تعلق دارد. در این رابطه می توانید با شریک عاطفی خود صحبت کنید و از آنها نیز کمک و مشاوره بگیرید. البته مراقب باشید صحبت ها به بحث منتهی نشوند. امروز لازم است کمی محدوده دید خود را توسعه دهید و مشکلاتی که در رابطه عاطفی خود دارید را با حرف و مشورت برطرف کنید. در این مسیر باید شهامت داشته باشید تا نیازهای خود را بیان کنید.

فال متولدین دی

ذهن منطقی شما امروز ممکن است برای یک رویداد فرازمینی به دنبال دلیل منطقی باشد. برخی از این مسایل فرازمینی را در کتاب ها مطالعه کرده اید و برخی دیگر در دنیای واقعی برای خودتان روی می دهند. هر نشانه ای که می بینید را یادداشت کنید. این مسایل شاید از نظر شما به هیچ عنوان معقول نباشند اما فردی که دید متفاوتی به زندگی دارد، شاید چیزی از آنها دستگیرش شد. با دوست یا عشق خود هم می توانید در این رابطه صحبت کنید. امروز همه چیز به سمت بدتر شدن پیش می روند. اگر بتوانید این شرایط را تحمل کنید و واکنش منفی نشان ندهید، خیلی زود برطرف می شوند. فقط باید کنترل اعصاب و حرف های خود را در دست داشته باشید.

فال متولدین بهمن

امروز صمیمیت و رابطه نزدیک تری با یکی از دوستان یا شریک عاطفی خود پیدا خواهید کرد. شاید هر دو با هم برای یک سفر برنامه ریزی کنید تا چندین روز را خارج از کشور و فرهنگ خود به تفریح بگذرانید. امروز زمان احتیاط کردن نیست. اگر دوست دارید با او زمانی را سپری کنید، تفکرات محدودکننده را کنار بگذارید و با هم بیرون بروید و تفریح کنید. امروز به عشق خود نیز علاقه بیشتری خواهید داشت و در کنار او بودن برایتان بسیار ارزشمند است. امااین علاقه حسادت نیز به دنبال دارد. شاید لازم باشد کمی به او فضا بدهید و بگذارید برای خودش زندگی کند. این کار به رابطه شما لطمه نمی زند، بلکه باعث بهتر شدن آن نیز می شود.

فال متولدین اسفند

جاذبه عاشقانه زیبا باعث می شود تا از آن برای خلق یک اثر هنری زیبا الهام بگیرید. حس هنری شما امروز زیاد است. این حس در انجام کارهای حرفه ای شما نیز تاثیر زیادی دارد و می توانید با انرژی، خلاقیت و احساسات مثبت بیشتری وظایف خود را پیش ببرید. امروز احساسات بسیار عالی دارید. از آنها لذت ببرید و بهره بگیرید. امروز از صمیم قلب دوست دارید برخی از اخلاق های عشقتان تغییر کنند تا بتوانید رابطه خود را در یک وضعیت متعادل قرار دهید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 645 بار
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php