کد خبر : 141356 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰:۳۰

فال روزانه امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین امروز حالت رقابتی شما پیش از همیشه خودش را نشان خواهد داد. اما خوشبختانه بسیار هم شاد هستید و کاملا هم رو بازی می کنید. انرژی های مثبت امروز زیاد هستند. می توانید در میان جمع باشید و طوری …

فال روزانه امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ فال روزانه امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حالت رقابتی شما پیش از همیشه خودش را نشان خواهد داد. اما خوشبختانه بسیار هم شاد هستید و کاملا هم رو بازی می کنید. انرژی های مثبت امروز زیاد هستند. می توانید در میان جمع باشید و طوری رفتار کنید تا همه چشم ها به مهارت های شما باشد. اما امروز خیلی هم لازم نیست تلاش کنید، زیرا کاملا در چشم هستید. اما به یاد داشته باشید که همه خودنمایی های شما هم جالب نیست و شاید موجب خجالت بشوند. پس مراقب رفتارهایتان باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کمی خسته و خواب‌آلوده از خواب بیداری می شوید و حس تنبلی دارید. هیچ چیزی به اندازه خوابیدن و در رختخواب ماندن برایتان مهم نیست. اما ساعت های روز خود را به تنبلی هدر ندهید. امروز شانس در طالع شما نشسته است. باور کنید یا خیر، در مرکز توجه ها خواهید بود. این فرصت را هم دارید تا روی اعتقادهای درونی خود کار کنید و فکرتان را تغییر دهید. برای مسایل کاری هم خلاقیت های زیادی دارید. از آنها استفاده کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز توجه ها به شما جلب خواهد شد و در هر جمعی که حاضر شوید همه چشم ها به شما خواهد بود. باید روی ارتباط های خود کار کنید. به صحبت های کوتاه اکتفا نکنید. موضوعات جالب و ارزشمندی پیدا کنید و در مورد آنها بحث و مکالمه داشته باشید تا حسابی خودتان را در دل شنونده ها خودتان را جا کنید. لبخند را فراموش نکنید. با عشقتان نیز گفت‌وگوهای مهربانانه و همراه با لبخند داشته باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز حس رقابتی عجیبی در وجود شما است و دوست دارید در مرکز توجه ها باشید. به پول، مدرک دانشگاهی یا این چیزهای خود نباید بنازید، بلکه با خوب حرف زدن می توانید به این هدف بزنید. در مورد موضوعات مورد علاقه جمعی که در آن حاضر هستید، حرف بزنید و سخنرانی خود را به خوبی هم مدیریت کنید تا همه توجه ها به شما جلب شود. البته خیلی هم زیاده روی نکنید

فال روزانه متولدین مرداد

امروز هیچ کسی به خوبی شما نمی تواند کارها را خوب پیش ببرد. اعتماد به نفس زیاد شما و تسلطی که بر کار دارید باعث می شوند تا حسابی خودنمایی کنید و بقیه به توانایی های شما پی ببرند. این را به یاد داشته باشید که هر دانه ای امروز بکارید، فردا برداشت خواهید کرد. منظور این است که کارهایی انجام دهید که برای آینده شما مفید باشند و بتوانید از سود آنها در روزها یا سال های آینده بهره بگیرید. کارهایی همانند سرمایه گذاری مالی.

فال روزانه متولدین شهریور

طالع شما امروز به گونه ای است که از نظر احساسات بسیار عمیق خواهید بود و همین باعث می شود تا عمیق تر فکر کنید و تاثیرگذاری بیشتری هم روی دیگران داشته باشید. نباید وقت خود را با صحبت های کوتاه و سطحی هدر دهید. موضوعاتی را انتخاب کنید تا عمق دانش و درک شما را نشان دهند. امروز هیچ موقعیتی نباید شما را بترساند، حتی تاریکی. به خودتان ایمان داشته باشید و به این فکر کنید حتما خوب و قوی هستید که دیگران جذب شما می شوند.

فال روزانه متولدین مهر

دوستان، شرکا و اعضای خانواده امروز توجه بسیاری به شما نشان می دهند. خورشید در طالع شما نشسته است و به همین دلیل، ارتباط های شما بسیار خوب خواهد بود. امروز خیلی خوب بقیه را درک می کنید و می توانید خواسته های آنها را برآورده کنید. این مساله موجب می شود تا محبوبیت بیشتری هم میان آنها پیدا کنید. امروز فرصت خوبی برای به‌روزرسانی ارتباط خود با اطرافیان است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احساسات و حس تلاش شما زیاد هستند. هیجان دوستی و کارهای عجیب هم در خون شما است. امروز می توانید با یک رفتار متعادل و تلاش زیاد، خودتان را حسابی در دل اطرافیان جا کنید. احتمالا کودک درون شما رها خواهد بود و اختیار کارهایتان را به دست می گیرد و اتفاقا فرصت های بسیار خوبی هم برایتان رقم خواهد زد. امروز می توانید مدیریت کارها یا برنامه ریزی های خانوادگی را به عهده بگیرید.

فال روزانه متولدین دی

حسادت در ذات شما نیست اما امروز کمی دچار این حس می ‌شوید و دوست دارید هر طور شده خودتان را بالاتر از بقیه نشان دهید. باید تلاش خود را زیاد کنید و ایده هایی که تصور می کنید خوب هستند را بدون هیچ نگرانی مطرح کنید. اگر چیزی را واقعا دوست دارید آن را به زبان بیاورید. یا اگر کمبودی در خود احساس می کنید، از آن هراسی نداشته باشید. برنامه ریزی های شخصی خودتان را داشته باشید و مطمئن باشید می توانید در این مسیر موفق باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شانس با شما یار است. حسابی می توانید خودتان را در دل اطرافیان جا کنید. البته باید از سطحی نگری و سطحی بودن دست بردارید. مهربانی و درک دیگران باعث می شود تا بیشتر دوستتان داشته باشند. کاری که احساس می کنید درست است را انجام دهید. امروز خودتان باشید و از بیان ایده هایتان با صدای بلند هیچ هراسی نداشته باشید. مطمئن باشید هر کسی طرح های خاص خود را دارد که در موقعیت های ویژه ای ارزش و اعتبار پیدا می کنند.

فال روزانه متولدین اسفند

این را بدانید که سیر و سیاحت دنیا با قدم های کوچک آغاز می شود. اول باید کوتاه و با فکر گام بردارید و سپس که به اصطلاح بلد راه شدید، سرعت خود را بیشتر کنید. شما امروز برای مسایل و مشکلاتی که جلوی پایتان قرار می گیرند راه های خیلی خوبی پیدا می کنید. به خودتان ایمان داشته باشید و مطمئن باشید ایده هایتان عالی هستند. این نکته را به یاد داشته باشید همیشه باید زیرساخت مناسب داشته باشید تا همه کارها به بهترین شکل پیش بروند.

فال روزانه امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 181 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php