کد خبر : 104150 تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۳۷

فال روزانه امروز شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز باید بسیار مراقب حرف ها و رفتارهای خود باشید. شتابزدگی برای شما سم است و می تواند موجب خراب شدن روزتان شود. باید سعی کنید آرام و بی استرس در جمع ها و مکالمه ها شرکت کنید تا …

فال روزانه امروز شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳فال روزانه امروز شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید بسیار مراقب حرف ها و رفتارهای خود باشید. شتابزدگی برای شما سم است و می تواند موجب خراب شدن روزتان شود. باید سعی کنید آرام و بی استرس در جمع ها و مکالمه ها شرکت کنید تا موجب ایجاد هیچ نوع تنشی نشوید. در محل کار می توانید به لطف دقت و حافظه خوبی که دارید مورد توجه مدیر واقع شوید و این می تواند حقوق بیشتر یا پاداشی برای شما به دنبال داشته باشد. در مسایل احساسی نیز ترس را کنار بگذارید و با جسارت در مورد احساسات واقعی خود حرف بزنید. این کار باعث می شود تا بیش از پیش به هم نزدیک شوید و آرامش بیشتری را در کنار هم تجربه کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز از نظر فکری آشفته و از نظر روحی دمدمی هستید. گویا توان خود را برای تشخیص خوب و بد از دست داده اید و نمی توانید رویا را از واقعیت تفکیک کنید. بهتر است بیشتر روی منطق خود استوار باشید و واقعیت های زندگی را با چشم باز ببینید. اگر از آسمان خیال به زمین زندگی واقعی برگردید، بدون شک حس بهتری نیز خواهید داشت. در محل کار نیز لجاجت را کنار بگذارید و انعطاف بیشتری در ارتباط با همکاران داشته باشید. در مسایل عاطفی با مشکلاتی روبه رو هستید که نمی توانید آنها را حل کنید. بهتر است همه جوانب رابطه را بررسی کنید و با دید واقع نگرانه ، تصمیم درست اتخاذ کنید.

فال روزانه متولدین خرداد

سرعت و دقت خود را افزایش دهید و از دنیای خیال نیز بیرون بیایید. بهتر است دست از بحث های بی نتیجه بردارید و بیهوده زمان خود را با مخالفت یا مشاجره با دیگران هدر ندهید. می توانید در محل کار بسیار کارآمد و موفق جلوه کنید. از خلاقیت خود بهره بگیرید و ایده هایی که در سر دارید را مطرح کنید. آنها مورد توجه مدیر قرار می گیرند و می توانند ارتقا شغلی برای شما رقم بزنند. در مسایل عاشقانه بسیار اصرار دارید احساسات قلبی شما مخفی بمانند و این مساله موجب ناراحتی شریک عاطفیتان می شود. شاید بد نباشد با کمی هوشیاری، مسایل محرمانه خود را بگویید تا بیهوده موجب کدر شدن رابطه خود نشوید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ارتباطات اجتماعی خود را توسعه دهید. این را بدانید انسان های جدید می توانند دیدگاه های نوینی به شما ببخشند که در مسیر کار یا زندگی بسیار تاثیرگذار هستند. از اینکه با غریبه ها هم‌کلام شوید، نهراسید. این را بدانید انرژی های امروز مثبت هستند و می توانید حس های جدیدی در زندگی تجربه کنید. شاید از واقعیت ها دچار ترس شده باشید. دوست دارید در سایه رویا روند عادی زندگی خود را ادامه دهید. اما درست نیست. اندوه را کنار بگذارید و به جمع های دوستانه یا اجتماعی بروید. در میان آنها شاید با فردی آشنا شوید که از نظر فکری و روحی بسیار مشابه شما است و می توانید به عنوان شریک عاطفی روی او حساب کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شاید هدف انتقاد اطرافیان قرار بگیرید. اما اجازه ندهید این مساله اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. همه انسان ها در موقعیت های مختلف مورد نقد قرار می گیرند و این مساله چندان هم مهم نیست. حرف های آنها را بشنوید اما واکنش شتابزده نشان ندهید. از خود دفاع کنید. ایده هایتان را مطرح کنید. در جمع انسان های جدید حضور پیدا کنید و از حرف های آنها در جهت پیشرفت در کار بهره بگیرید. در مسایل عاطفی نیز بهتر است امروز روی رابطه خود تعمق کنید. همه جوانب آن را بررسی کنید و ببینید آیا در همان مسیری که همیشه دوست داشته اید، قرار دارید یا خیر. منعطف بودن را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین شهریور

ادب و احترام به دیگران را سرلوحه امور امروزِ خود قرار دهید. امروز به طرز عجیبی متوجه می شوید با کمی تغییر دیدگاه و برگزیدن روش های نوین و تازه، تا چه اندازه می توانید در کار و زندگی خود پیشرفت کنید. همه انرژی ها در جهت موفقیت بیشتر شما جریان دارند. از آنها بهره بگیرید و خود را به بالا برسانید. از اینکه موانع سرراه شما حاضر شوند هراسی به دل راه ندهید. توان شما بیش از این است که در میانه مسیر جا بزنید و ناامید شوید. در مسایل عاشقانه با مشکلاتی روبه رو شده اید، شاید بد نباشد کمی از شریک عاطفی خود فاصله بگیرید و احساسات و افکار خود را جمع و جور کنید. گاهی خودخواه بودن نیز بد نیست زیرا می تواند تصویر درستی از رابطه را برای شما آشکار کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز را باید آرام و صبور باشید. هر نوع شتابزدگی در رفتار و گفتار را کنار بگذارید تا بتوانید یک روز آرام داشته باشید. سازش و کنار آمدن با وقایع و انسان های اطراف را باید سرلوحه امور امروز خود قرار دهید. این کار بیش از هر چیزی برای خودتان و موقعیت اجتماعی شما لازم است. اگر مورد نقد قرار می گیرید ناامید نشوید. واکنش منفی نشان ندهید. فرصت های امروز خود را نیز بیهوده هدر ندهید. ایده های خلاقانه ذهنی خود را یادداشت و آنها را به مدیر خود ارائه کنید تا در کار شاهد ارتقا بیشتر خود شوید. در مسایل عاطفی هم اگر مشکلی هست آن را با حرف زدن برطرف کنید. وقتی با شریک عاطفی خود صحبت کنید بسیاری از سوتفاهمات برطرف می شوند و می توانید آرامش بیشتری را در رابطه دوطرفه خود برقرار کنید.

فال روزانه متولدین آبان

عجله و شتاب امروز شما را هراسان می کند و احساس می کنید زیر باری از مشکلات ناخواسته در حال له شدن هستید. اما این حس اشتباه است. همه مسایل زندگی راهکار درست و مناسب دارند و می توان آنها را برطرف کرد. فقط باید صبور باشید و فرصت ها را با چشمان باز ببینید. از انتقاد یا بروز مشکلات نترسید. ترس مقدمه اضطراب است و باعث می شود در کارهای عادی خود نیز با تاخیرات ناخوشایند مواجه شوید. از جمع های ناراحت کننده یا موقعیت های پراسترس دوری کنید. اما از خلاقیت های خود دور نشوید. می توانید با کار و تمرکز روی ایده های ذهنی، روز آرامی برای خود رقم بزنید. در مسایل عاطفی شاید این استرس شما را کمی عصبی کند و در کنار شریک عاطفی خود نیز آرام نباشید. بنابراین، بهتر است برای حفظ رابطه خود امروز از هم دور باشید تا حس های شما دوباره به حالت عادی برگردند.

فال روزانه متولدین آذر

این را بدانید که امروز هر چه بیشتر با دیگران همسو و همگام باشید، بیشتر حس مفید بودن خواهید داشت و در آرامش درونی شما نیز بسیار موثرتر خواهد بود. باید روی ثبات رفتاری خود بیشتر کار کنید. امروز لازم است شتابزده و هیجانی نباشید. از مشکلات و موانع نترسید و صبر خود را بیشتر کنید. مسایل به آن دشواری که تصور می کنید نیستند. خیلی به خود و زندگی سخت نگیرید. حتی می توانید با محبت کردن به دیگران به خودتان حس بهتری بدهید. در مسایل عاطفی نیز با همدردی و آرامش بخشیدن به شریک عاطفی نه تنها موجب خوشحالی او که موجب آرامش بیشتر خود نیز می شوید. بهتر است یک گوش شنوایِ مهربان باشید تا او در کنار شما حال خوبی داشته باشد.

فال روزانه متولدین دی

این که بدانید به دنبال چه هدفی در زندگی هستید، بسیار مفید و ارزشمند است. با نگاه هوشمندانه به آینده و احتمال گذاشتن برای بروز مشکلات ناخواسته، به شما کمک می کند تا سریع تر به اهداف طولانی مدت خود دست پیدا کنید. امروز می توانید روند اجرایی شدن ایده های ذهنی خود را آغاز کنید. برنامه ریزی و تمرکز درست و مناسب، ابزار موفقیت هستند. از اینکه در جمع های کاری یا دوستانه حرف های دیگران را بشنوید و دیدگاه های آنها در مورد اهداف خود را بدانید، غافل نشوید. مشورت می تواند کمک بیشتری به شما کند. در مسایل عاطفی، بهتر است همیشه جنبه های مثبت مسایل را ببینید. نیمه های خالی لیوان را از ذهن خود بیرون بریزید و خوبی ها را توسعه دهید. این کار موجب می شود تا هر دو در کنار هم آرامش و شادی بیشتری را تجربه کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

بهتر است از عجله دست بردارید و به جای نشان دادن واکنش های منفی و شتابزده، روی مسایل مختلف تسلط داشته باشید. شاید تردید و هراس زیادی که در دل دارید شما را وادار به این امر کنند اما این را بدانید با بررسی جوانب مختلف کارها می توانید حس بهتری برای خود رقم بزنید. وقتی بدانید هدف چیست و چگونه می توان به آن رسید، موانع، انتقادها یا مشکلات شما را دلسرد نخواهند کرد. در رفتار خود لجاجت را کنار بگذارید. این مسایل در رابطه عاطفی شما نیز بسیار نقش دارند. برای یک رابطه عاشقانه سالم و دور از هیجانات منفی، باید صبور و آگاه بود. تردید را کنار بگذارید و خودتان باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

ارتباطات اجتماعی خود را بیشتر کنید. در مجامع عمومی یا جمع های دوستانه بیشتری حاضر شوید. مزیت اصلی این کار آشنا شدن با انسان های جدید است. افرادی که با دیدگاه های تازه، شما را با رویکرد نوینی در زندگی و کار مواجه می کنند که بسیار به نفع شما است. در مسایل کاری ایده های خلاقانه خود را بدون هراس مطرح کنید و مطمئن باشید مورد استقبال قرار خواهند گرفت. در مسایل عاشقانه هم می توانید با صحبت با شریک عاطفی، هر سوءتفاهمی میان شما وجود دارد را برطرف کنید. امروز زمان سازندگی است و در نخستین قدم باید ترس ها را دور بریزید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 160 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php