کد خبر : 107284 تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۲

فال روزانه امروز جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه امروز جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ فال روزانه متولدین فروردین امروز می توانید تغییرات خوبی در زندگی خود ایجاد کنید. البته انتظار نداشته باشید که همه مشکلات را بلافاصله حل و فصل کنید. یادتان باشد که باید مسایل را قدم به قدم و با فکر حل کنید. با کمی …

فال روزانه امروز جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳فال روزانه امروز جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳

فال روزانه متولدین فروردین

امروز می توانید تغییرات خوبی در زندگی خود ایجاد کنید. البته انتظار نداشته باشید که همه مشکلات را بلافاصله حل و فصل کنید. یادتان باشد که باید مسایل را قدم به قدم و با فکر حل کنید. با کمی هوشیاری و گوش به زنگ بودن می توانید فرصت های عالی برای خود رقم بزنید. ارتباط های خود را زیاد کنید تا به واسطه آنها مسایل بیشتری بیاموزید و پیشرفت های عالی در پیش داشته باشید. امروز به طور کلی حس های خوب دارید و این در مسایل عاطفی نیز نمود دارد و می توانید ملاقات شادی با شریک عاطفی خود داشته باشید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خیلی برای درست کردن کارها و مشکلات تلاش نکنید. مسایل زندگی خیلی عادی پیش نمی روند. به جای اینکه دایم به دنبال یافتن راهکار باشید، کمی خود را به سرنوشت بسپارید و با آن سازگار باشید. این مساله موجب می شود کمی حس بهتر به اطراف و رویدادها داشته باشید. رمز و رازی هست که بین شما و عشقتان مانع ایجاد کرده است و نمی گذارد که رابطه شما سمت و سوی مثبتی بگیرد. شما کمی نگران عواقب حقایق و باز کردن سفره دلتان هستید، ولی نتیجه ای که بدست می آورید ارزشش را دارد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز دایم افکار جانبی در ذهنتان نقش می بندند. اما همه تلاش خود را بکنید. باید احساساتتان را مهار کنید و اجازه دهید عقل حکمرانی کند. از چیزی هراس نداشته باشید. در محل کار می توانید با کمی تمرکز به خواسته های خود برسید. حتی می توانید مهارت های خود را به نمایش بگذارید. موفقیت از آن شما است اگر تلاشتان را بیشتر و ارتباط های خود را قوی تر کنید. در مسایل عاطفی در موقعیتی قرار می گیرید که برایتان گنگ و نامفهوم است. شاید کمی غافلگیر شوید. اما ناراحت نشوید و به فکر درست آن را سروسامان دهید.

فال روزانه متولدین تیر

در مقابل چیزی که می دانید از آن گریزی نیست مقاومت نکنید. بجای آنکه از چیزی بترسید با جسارت به سمتش بروید و بدانید که می توانید به هر چیزی دست یابید. در موقعیت های سخت مسایلی را می آموزید که برایتان بسیار مفید است. از آنها فرار نکنید بلکه به عنوان فرصت به آنها بنگرید. وقتی در اوج هستید، دلیلی برای ترس وجود ندارد می توانید با یافتن راه درست، فرصت های خوبی برای خود درست کنید. اگر در کلاس آموزشی شرکت کنید، شاید با فردی آشنا شوید که برایتان ارزشمند است. شاید بین شما رابطه عاشقانه شکل بگیرد. می توانید بیشتر با هم در ارتباط باشید تا بهتر یکدیگر را بشناسید.

فال روزانه متولدین مرداد

نظم را سرلوحه امروز خود کنید تا حس بهتری به خودتان بدهد. اما لازم نیست از بی نظمی دیگران شکایت کنید. تا اندازه ای کمال گرا هستید و این می تواند شما را در مقابل دیگران قرار دهد. اما بهتر است بی خیال اطرافیان شوید و روی کارها و هدف های خود متمرکز باشید. بهتر است امروز را در خانه استراحت کنید زیرا هر نوع ارتباطی می تواند برای شما یک تنش محسوب شود. در مسایل عاطفی با فردی که از شهر یا کشور شما دور است ارتباط نزدیک تری برقرار کنید. می توانید با او حس بهتری داشته باشید و یک رابطه عمیق با هم برقرار کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز احساسات منفی دوباره در دل شما خانه می کنند. بهتر است در دام تلقینات اطرافیان گرفتار نشوید. به خودتان ایمان داشته باشید. این را بدانید برخی مسایل با هم تعارض دارند. باید بتوانید در مواقع درست، تصمیمات صحیح بگیرید. در محل کار به هیچ عنوان به دروغ روی نیاورید که برای موقعیت شغلی شما بسیار بد است. ممکن است حتی به خاطر آن مورد سرزنش قرار بگیرید. صداقت در کار و زندگی بهترین فرصت برای پیشرفت است. می توانید امروز رابطه خوبی با عشق خود پیدا کنید. این قدم بزرگ برای هر دو شما خوب است.

فال روزانه متولدین مهر

در محل کار درست در جایگاهی قرار می گیرید که مدت ها دنبال آن بوده اید. دلیلی وجود ندارد مسیر خود را تغییر دهید. به جلو پیش بروید و از انرژی های استفاده کنید. امروز فضای اطراف شما پرانرژی تر می شود و می توانید آزادانه با دیگران تعامل داشته باشید. آنچه به نظرتان ایده خوبی می رسید امروز شما و عشقتان را وارد چیزی می کند که رابطه بین شما را به انحای مختلف عمیق تر می کند. با کمک انرژی کائنات، شما فرصت دارید که این حوزه از زندگی خود را متحول کنید و زندگی را برای خود شادتر کنید. این کار به نفع هر دوی شماست و شما را به هم نزدیکتر می کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شانس این را دارید که احساسات خود را با کسی که عمیقاً به او علاقه دارید در میان بگذارید. شاید با خریدن یک هدیه کوچک پیام خود را بهتر برسانید و منظور خود را صمیمی تر بیان کنید. شما انرژی زیادی دارید و این به شما کمک می کند هر وظیفه ای که دارید یا هر کاری که انجام می دهید، به نحو احسن تمام کنید. امروز می تواند روز بسیار مفید و سازنده ای برای شما باشد اگر با نگرش درستی پیش بروید. شاید تهاجمی تر از همیشه باشید، پس از این حس به نفع خود استفاده کنید و بعضی کارها را به دیگران واگذار کنید و خودتان روی پروژه هایی کار کنید که باید امروز تمام شوند. امروز دیگران به شما مراجعه می کنند و از شما راهنمایی و مشورت می خواهند. از این فرصت استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آذر

بجای آنکه خود را از دید همه پنهان کنید، مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید. اکنون زمان آن است که با چالش های پیش رویتان روبرو شوید. بجای ترسیدن و عقب کشیدن، از این فرصت بهره ببرید. اعتماد به نفس درونتان را در بر بگیرید. شاید امروز کمی اضطراب داشته باشید و آرامش یافتن برایتان سخت شود. احتمالاً فعالیت های زیادی برای انجام دادن دارید. متأسفانه دیگران به نیازهای شما توجه نمی کنند. بهتر است که برای محافظت از خودتان در مقابل حالات روحی دیگران، سپری روانی برای خودتان درست کنید. فردی تصمیم می گیرد که اولین قدم را برای شناختن شما بطور عمیق تر و صمیمی تر بردارد. شاید او از شما بخواهد که با او بیرون بروید و شام بخورید یا به سینما بروید. احساساتی بین شما شکل می گیرد و هر دوی شما از یافتن یکدیگر خوشحال می شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز ترجیحا روی جنبه مثبت و خوب افراد تمرکز کنید و شاهد باشید که این نگرش بهترین چیزها را برایتان می آورد. امروز قلبتان سخاوت زیادی نشان می دهد. احتمالا حس می کنید دوست دارید همه کس را از خودتان راضی نگه دارید و لبخند به لب همه بنشانید. درخشش خود را به همه جا گسترش دهید زیرا این درخشش در چنین روزی مورد تحسین قرار می گیرد. قطعا در مورد تشویق مثبت و تمجیدها اشتباه نمی کنید. اگر امروز زیاد احساساتی نبودید نگران نشوید. اگر در رابطه ای دائمی هستید، امروز فرصت خوبی برای جشن گرفتن همراهی و آشنا شدن با یکدیگر را دارید و بدین ترتیب تعهد عمیق تری برای آینده دارید. اگر به دنبال عشق می گردید، باید در مناسبت های اجتماعی هنری شرکت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز می توانید در محل کار ارتباط هایی برقرر کنید که دیگران از آن عاجز هستند. شاید متوجه شوید که امروز با مخالفت دیگران روبرو هستید، به خصوص در مورد احساسات تان. به نحوی حس می کنید تهدید شده اید. نگرش تهاجمی باعث می شود که حس کنید تحقیر شده اید یا ارزش توجه دیگران را ندارید. اما این طور نیست. اعتماد به نفس داشته باشید. در ارتباط عاشقانه قبلی خود درد زیادی متحمل شده یاد، اما با فردی آشنا می شوید که درد و رنج هایتان را کاهش می دهد.

فال روزانه متولدین اسفند

اینکه یک نفر امروز با اعتماد به نفس کامل با شما حرف می زند دلیل نمی شود که حق با او باشد. فردی که با او روبرو می شوید، ایمانی قوی دارد. این فرد به ایده های خود مطمئن است، ولی دلیل نمی شود که شما هم ایده های او را باور کنید. شما در دنبال کردن و پیش بردن پروژه ها معرکه هستید، ولی شاید در شروع آنها زیاد خوب عمل نکنید. امروز زمانی عالی برای شماست تا ثابت کنید که می توانند شروع کننده خوبی هم باشید. انرژی بسیار زیادی دارید که به شما کمک می کند از عهده این کار برآیید. از این انرژی بهره برید و روی چیزهایی کار کنید که ارزش شروع کردن را دارند. امشب می توانید بیرون بروید و با عشقتان شام رمانتیکی بخورید. اگر منتظر فرصتی بودید تا بعد از مشغله هایتان با او زمانی را سپری کنید، امروز وقتش است. برنامه ریزی کنید و امشب به مهمانی، سینما یا شام بیرون بروید و از با هم بودن لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 175 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php