کد خبر : 769 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۹ - ۸:۲۴

فال امروز سه شنبه ۲۹ تیر ۸۹

فروردین: شما ممکن است فکر کنید که نسبت به نیازهای دیگران زیادی حساسیت نشان می‌دهید، اما ممکن است خیلی وارد جزئیات نشوید. به جای اینکه فکر کنید آنها هم نیازهایی شبیه نیازهای شما دارند، از آنها بخواهید که خودشان بگویند واقعاً چه می‌خواهند. لازم است بدون تلاش کردن برای تغییر دادن …

فال امروز سه شنبه ۲۹ تیر ۸۹

فروردین: شما ممکن است فکر کنید که نسبت به نیازهای دیگران زیادی حساسیت نشان می‌دهید، اما ممکن است خیلی وارد جزئیات نشوید. به جای اینکه فکر کنید آنها هم نیازهایی شبیه نیازهای شما دارند، از آنها بخواهید که خودشان بگویند واقعاً چه می‌خواهند. لازم است بدون تلاش کردن برای تغییر دادن فکرشان کاملاً به صحبتهای آنها گوش فرا دهید.
اردیبهشت: گاهی اوقات دیگران سعی می‌کنند که برنامه‌های خود را پیش ببرند و از شما توقع دارند خودتان را با آنها هماهنگ کنید و این موضوع شما را نارحت می‌کند. شما هم محدودیتهای خودتان را دارید و نمی‌خواهید وقت و انرژی باارزشتان را برای فردی که شما را از اهدفتان دور می‌کند تلف کنید. ولی امروز قضیه فرق می‌کند، برای اینکه فرصتهای خوبی نصیب شما شده است. اما باید منطقی باشید و قبل از دادن جواب مثبت فکر کنید.
خرداد: امروز کارتهای اعتباری خود را درون کیف خود نگه دارید و بیرون نیاورید، برای اینکه هنگام خرید کردن به خودتان ضرر خواهید زد و چیزهایی می‌خرید که نیازی بهشان ندارید. ممکن است شما فکر کنید که به آنها نیاز پیدا خواهید کرد اما شاید متوجه نشوید که حقایق ممکن است به وسیله تبلیغات خیلی بزرگ نمایی شده باشند.
تیر: حواستان جمع باشد چون امروز یک نفر برای دوست شدن با شما پیشقدم می‌شود. ممکن است این شخص تمام حرفهای شما را باور کند و همین موضوع اوضاع را پیچیده می‌کند، برای اینکه شما نمی‌توانید بفهمید که چه چیزی نادرست است. اما اختلاف نظرها هم می‌تواند باعث بروز مشکل بشود. بنایراین قبل از اینکه با این فرد یک ارتباط طولانی مدت را شروع کنید حقایق را بررسی کرده و در مورد آنها اطمینان حاصل کنید.
مرداد: امروز همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما نباید زیاد هم مطمئن باشید برای اینکه دیدگاه‌های شما بیش از اندازه مثبت هستند. البته داشتن یک اعتماد منطقی می‌تواند محرک خوبی برای شما باشد و در حال حاضر خوش‌بینی شما به نفعتان تمام می‌شود. اما اگر نتایج حاصله مطابق انتظارات شما نبودند نباید خیلی ناراحت شوید.
شهریور: شما امروز آرزوهای بلند پروازانه‌ای دارید و دوست دارید پروژه‌ای سودمند را در دست بگیرید، و یا اگر در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنید نسبت به پتانسیل‌های تیمتان برای برنده شدن بسیار خوش‌بین هستید. در حال حاضر خوش‌بینی و دید مثبت شما اهمیت دارد، پس خیلی خود را درگیر نتایج کار نکنید. در عوض فقط از مراحل کار و یا بازی لذت ببرید.
مهر: شما اکنون تصویری واقع‌بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده‌اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم‌ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما میتوانند پتانسیل‌های ناشناخته‌ای که در موقعیتهای اخیر پنهان بوده‌اند را به شما نشان بدهند.
آبان: از صحبت کردن در مورد احساسات خود هراس نداشته باشید، فراموش نکنید که صحبت کردن بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید می‌تواند بیان کننده منظور و نیتهای شما باشد. گفتن اینکه شما چقدر در صحبت کردن اغراق می‌کنید و اینکه آیا دیگران اگر حرفهای شما برخلاف میلشان نباشد به حرفهایتان گوش خواهند داد یا نه کار سختی است. اگر مشکلی هم پیش بیاید اهمیتی ندارد، شما توانایی رفع کردن سوءتفاهمات را دارید و باید بدانید که با آرامش صحبت کردن معجزه می‌کند.
آذر: شما باید بدانید که یک روز بیشتر از ۲۴ ساعت طول نمی‌کشد و بخشی از این ساعت هم صرف خوابیدن و غذا خوردن می‌شود. البته شما توانایی این را دارید که در مدت زمان کوتاه کارهای زیادی نجام بدهید اما زیاد هم نباید به خودتان اطمینان داشته باشید. قبل از اینکه فرصتهایتان را از دست بدهید باید از هر پیش‌آمدی به نفع خود استفاده کنید.
دی: زمانی که شما در جستجوی فهمیدن رازهای آفرینش هستید علاقه شما به فلسفه و متافیزیک خیلی بهتان کمک می‌کند. و هنگامی که می‌خواهید کشف کنید در ظاهر هر پدیده‌ای چه حقیقتی نهفته است بیشتر به سمت فلسفه و موضوعات ماورایی کشیده می‌شوید. اما نباید باور کنید که همه چیز طبق خواسته شما پیش می‌روید. کمی شک داشتن باعث می‌شود شما از دردسرهای زیادی رهایی پیدا کنید.
بهمن: شما می‌توانید فرد بسیار آینده نگری شوید، برای اینکه شما به هر فرصتی با دیدی عاقلانه و عمل گرا نگاه می‌کنید. در ضمن شما به روشنی می‌توانید با ایده‌های خود ارتباط برقرار کنید. در حالی که دیگران فقط می‌توانند نکته مثبت یک ایده جدید را ببینند، شما می‌توانید خیلی زود مشکلات آن را هم ببینید. این به معنی دید منفی داشتن نیست؛ بلکه نشان دهنده واقع بینی شماست. طرز فکر درست شما هم به خودتان کمک می‌کند هم موجب نجات دادن دیگران می‌شود.
اسفند: با وجود اینکه شما احساس می‌کنید که فقط باید در مورد نیازهای خودتان صحبت کنید، ولی اگر خیلی در این کار زیاده روی کنید شما نسبت به دیگران خیلی بی‌تفاوت می‌شوید. مشکل اینجاست که دوستانتان هم شما را تشویق می‌کنند که بیشتر صحبت کنید، برای اینکه آنها فکر می‌کنند وظیفه دارند به حرفهای شما گوش دهند. و شما هم فکر می‌کنید چون آنها از شما خواسته‌اند باید این کار را بکنید. لازم نیست از فردی که خیلی نگران شما است فاصله بگیرید، فقط باید بدانید که صحبت کردن در مورد جزئیات زندگی‌تان باعث نمی‌شود آن فرد احساس بهتری نسبت به شما پیدا کند.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : فال بازدید 428 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php