کد خبر : 1400 تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۸

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی (۱) عکس ها در حال لود شدن میباشند… شکیبا باشید! در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید. بیوگرافی ارسلان قاسمی : ارسلان قاسمی متولد اول خرداد ۱۳۷۴ است ودوخواهر دارد وخودش …

عکس های ارسلان قاسمی عکس های ارسلان قاسمی عکس های ارسلان قاسمی
عکس های ارسلان قاسمی (۱)

عکس ها در حال لود شدن میباشند… شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.

بیوگرافی ارسلان قاسمی :
ارسلان قاسمی متولد اول خرداد ۱۳۷۴ است ودوخواهر دارد وخودش فرزند سوم خانواده است .اواکنون در سال سوم راهنمایی تحصیل میکند.پسری فوق العاده متین و مودب و باشرم وحیاست.هشت سال پیش در سریال در چشم باد بازی کرده .ان زمان هفت ساله بوده ومیگوید با معرفی خانم بهاره رهنما به آقای جعفری جوزانی وارد عرصه بازیگری شده است. ارسلان می گوید پرسپولیسی است.
فیلم اول او که در بخش مسابقه
سینمایی ایران قرار دارد (جعبه موسیقی) نام دارد که بازیگرانی همچون رامبد جوان و نیکی کریمی در آن حضور دارند و فیلم دوم او با نام «خاطرات فردا» در بخش جنبی جشنواره پذیرفته شده. او در فیلمهای «در چشم باد ـ حضرت یوسف(ع) ـ صد و یک راه برای ذله کردن پدر و مادرها ـ به نام خاک سرد ـ شام عروسی ـ قصه‌های من و پولی ـ تاکسی نارنجی» و چند تئاتر به ایفای نقش پرداخته است
اودرباره کودکی بیژن ایرانی وبازی در نقش کودکی پارسا پیروزفر میگوید:
من هیچ وقت ایشان(پارسا پیروزفر) را ندیدم، چون در سه سالی که دراین سریال بازی میکردم، زودتر مقابل دوربین قرار گرفتم و پلانهایمان متفاوت بود، ایشان بعد از من قرارداد بستند و نتوانستم در کنار ایشان باشم.
ارسلان قاسمی درباره بازیگران مورد علاقه اش میگوید :
من به شخصه بازی امین حیایی را دوست دارم و اعتقاد دارم که او یک بازیگر کامل است و تا امروز هم هر نقشی که به او دادند خیلی خوب و بدون نقص بازی کرده، از همه مهمتر شخصیت و رفتارش خیلی گرم و صمیمی است، در فیلم «شام عروسی» با او همبازی بودم، وی یک بازیگر خوب و تواناست، هیچ وقت در رفتار ایشان غرور ندیدم، اتفاقا در فیلم، بعضی از سکانسها با دیالوگهای طنز میباشد که من هیچ آشنایی دارای آن نداشتم، امین حیایی و نیکی کریمی به من خیلی کمک کردند. من سه بار دیگر هم با نیکی کریمی همبازی بودم که از راهنماییهای او سپاسگزارم. دلم میخواهد با آتیلا پسیانی و جمشید مشایخی هم بازی کنم.
خوبه دراینجا به آقای جعفری جوزانی به خاطر انتخاب خوب ارسلان قاسمی در نقش کودکی پارساپیروزفر تبریک و خسته نباشید بگیم.
خودتون قضاوت کنین ببینید چه قدر ارسلان قاسمی شبیه پارسا پیروزفره)واقعا انتخاب درستی بوده نه؟
اوتاکنون نزدیک به ۲۵ تا کارانجام داده واکنون در حال فیلمبرداری فیلم جدیدش بنام فاصله هاست (البته اسم موقت ) که محصول شبکه سه سیماست.در این سریال نقش برادر کوچک خانواده را بازی خواهد کرد وکارگردن آن آقای حسین سهیلی زاده می باشند.

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی

عکس های ارسلان قاسمی (۱)

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 1,021 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php