کد خبر : 268519 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

طراحی نما در تبریز با جدیدترین ایده های 2020 + عکس

طراحی نما ، زیبا و شیک در تبریز خوب اگه بخوایم به صورت کلی بگیم طراحی نما هویت یک شهر رو نشون میده که باید همگون با نمای شهری و بافت شهری باشه و بر اساس اون به طراحی نما بپردازیم. از جمله مواردی که باید در طراحی نما در تبریز توجه کنید شامل …

طراحی نما ، زیبا و شیک در تبریز

خوب اگه بخوایم به صورت کلی بگیم طراحی نما هویت یک شهر رو نشون میده که باید همگون با نمای شهری و بافت شهری باشه و بر اساس اون به طراحی نما بپردازیم.

از جمله مواردی که باید در طراحی نما در تبریز توجه کنید شامل موارد زیر هس :

زیبایی و چشم گیری پوسته بیرونی، استفاده بهینه از انرژی و جلوگیری از اتلاف آن،ایجاد یک لایه مقاوم برای بالا بردن عمر سازه

نما اولین جزء ساختمان هس که مخاطب در اولین دیدار نما رو مشاهده میکند پس بهتره تمامی جزئیات رو در طراحی نما رعایت کنیم . طراحی نما تبریز باید استاندارد های لازم رو رعایت کرد برای مثال : نقشه، رفتار بنا و عملکرد ساختمان، سازه، شرایط اقلیمی و آب و هوایی باید همه در هماهنگی کامل باشن و نبود یکی از این عناصر یا تطابق نداشتن باعث ایجاد تداخل در طراحی نما میشه.

مصالح مورد نیاز در طراحی نما تبریز

در زیر به طور دقیق تمامی مصالح موجود در طراحی نما در تبریز رو میتونین مطالعه کنین

سنگ های طبیعی، نماهای کامپوزیت، نماهای شیشه ای، نمای آجری، نمای رومی، نماهای بایرامیکس، نماهای چوبی

سازگاری نما با سازه در طراحی نما

از مهمترین موارد در طراحی نما  که خیلی مهم هس ، هماهنگی قسمت های ساختمان با همدیگر هس و باید تمامی استاندارد های لازم رو رعایت کنید به طوری که بدنه ساختمان با ساختار و سقف، اتصالات یکپارچه ای داشته باشد. بدن ساختمان باید در نظر گرفتن مصالح کار شده مقاوم باشه و اتصالات محکمی داشته باشه که از اهمیت بالایی برخوردار هس .

تصاویر ویژه

طراحی نما در تبریز با جدیدترین ایده های 2020 + عکس

طراحی نما در تبریز با جدیدترین ایده های 2020 + عکس

طراحی نما در تبریز با جدیدترین ایده های 2020 + عکس

طراحی نما در تبریز با جدیدترین ایده های 2020 + عکس

اهمیت اصول طراحی نما

شما هر چقدر هم از مصالح با کیفیت استفاده کنین ولی نمای زیبایی نداشته باشین و از دید مخاطب خوب نباشه و بطبع جذاب خوب نیس، باید نظرات مشتریان خودتون رو جلب کنین.در واقع نما یا یک طراحی نمای جذاب میتونه اثر هنری خوب باشه و پیامی رو به مخاطب برسونه ، حتی در ذهن فرد سال ها هم ماندگار باشد.

یک پیشنهاد ساده

بعد از موارد بالا و بررسی تمامی شرایط، میخوام مجموعه ای رو بهتون معرفی کنم که هم در طراحی نما و هم در اجرای طراحی نما ویلا در شهر تبریز توانسته بهترین مجموعه باشه که  این مجموعه هلدینگ شریفی است که در صفحه طراحی نما تبریز به ادرس ( https://sharifi.co/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%86%d9%85%d8%a7-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2/  ) با قدمت چند ده ساله خود توانسته بیشتری رضایت را کسب کند. وب سایت دیگه ای که در ضمینه طراحی نما بهترین عملکرد رو داشته و با مقالات حرفه ای و آموزنده و خدمات تخصصی در زمینه طراحی نما از بزرگان این رشته به حساب می آید در لینک ( https://www.archdaily.com/tag/facade-design  ) قابل مشاهده است.

اطلاعات بیشتر در مورد هلدینگ شریفی

هلدینگ شریفی با داشتن بیش از 100 نمونه کار، برجسته و حرفه ای که میتوانید در سایت این مجموعه به ادرس sharifi.co مشاهده فرمایید، توانسته رضایت بیش از 98% مشتریان خود را جلب کند چون هدف اصلی، اجرای کلیه پروژه ها مطابق برنامه زمانبندی و اعمال مدیریت کیفیت و همچنین ارتقاء میزان اشتغال زایی و افزایش مداوم سهم بهره وری اقتصادی، حساسیت و احتیاط کامل در مسائل مربوط به ایمنی کار ، کارکنان و تلاش برای حفظ آرمانهای محیط زیست در تمامی فعالیت های این مجموعه می باشد.

برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده در هلدینگ شریفی اینجا کلیک کنید.

اطلاعات تماس + مشاوره رایگان

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هلدینگ شریفی جهت طراحی نما در تبریز می توانید با شماره 09143028985 از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی و همچنین شماره دفتر ( 34772616 (041) ) تماس حاصل فرمایید. در ضمن میتوانید از مشاوره رایگان در زمینه  خدمات این مجموعه با کارشناسان خبره استفاده نمایید.

4.7/5 - (4 امتیاز)
دسته بندی : دکراسیون منزل ، ریپوتاژ ، سبک زندگی بازدید 4,045 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php