کد خبر : 198627 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

روش انتخاب پیراهن مجلسی زنانه مناسب

روش انتخاب پیراهن مجلسی زنانه مناسب را برای آن دسته از خانمهایی که نمی دانند به چه روشی لباس مناسب مجلسی انتخاب کنند در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرند. برای هر اندامی پیراهنی ایده‌آل وجود دارد و فرقی نمی‌کند که شخص چاق، لاغر، قدبلند یا …

روش انتخاب پیراهن مجلسی زنانه مناسب را برای آن دسته از خانمهایی که نمی دانند به چه روشی لباس مناسب مجلسی انتخاب کنند در نظر گرفته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرند.

برای هر اندامی پیراهنی ایده‌آل وجود دارد و فرقی نمی‌کند که شخص چاق، لاغر، قدبلند یا قد کوتاه باشد. یکی از لباس‌های ضروری کمد تابستانی هر خانمی پیراهن است که مدل‌های مختلفی دارد و این تنوع می‌تواند باعث گیجی شما شود. در ادامه چند قانون کلی برای این که بدانید کدام مدل پیراهن مناسب شماست را ارائه خواهیم کرد.
اگر قد و قامتی کوتاه دارید

روش انتخاب پیراهن مجلسی زنانه مناسب

مزیت: مد برای شماست. کافی است نگاهی به بوتیک‌های محبوب‌تان بیندازید و شاهد بازگشت پیراهن‌های کوتاهی باشید که به درد افرادی که قدی بلندتر از ۱متر و ۶۵ سانتی‌متر دارند نمی‌خورد.
پیراهن‌های مناسب برای شما: پیراهن‌های کوتاه و یا حداقل بالای زانو، مدل‌های گرد، پاتیناژ، کوتاه و ذوزنقه‌ای برای شما که قد کوتاهی دارید مناسب هستند. اگر می‌خواهید برخی از اعضای چاق بدن‌تان را پنهان کنید، مدلی راسته که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد انتخاب کنید. بر روی کمر خود کمربند ببندید و کفش‌های پاشنه بلند را فراموش نکنید.
پیراهن نامناسب برای شما: پیراهن‌های بلند، آزاد و راحت که اندام‌تان را  کوتاه‌تر نشان می‌دهد، مناسب شما نیست. اگر نمی‌توانید جلوی خود را بگیرید و می‌خواهید هرطور شده چنین لباسی به تن کنید، همراه آن صندل‌هایی با پاشنه‌ای یک سره به پا کنید که  حداقل ده سانتی‌متر به قد شما اضافه کرد.

اگر چاق هستید

مزیت: شما دارای اندام زنانه‌ای هستید که هیچ لباسی مانند پیراهن نمی‌تواند به آن زیبایی بخشد.
پیراهن مناسب برای شما: پیراهن راسته،  ذوزنقه‌ای یا پیراهن‌های بلند اندام شما را عالی می‌سازد. مدل مناسب برای شما مدلی است که تا پایین زانوان‌تان باشد، آستین‌های کوچکی داشته باشد و یقه آن نیز باز نباشد. پیراهن‌هایی که در زبان فرانسه به آنها robes portefeuille می‌گویند در عین راحتی و شیکی، مناسب اندام شما نیز هستند.  از لباس‌هایی با جنس مصنوعی اجتناب کنید و در عوض لباس‌هایی با پارچه ابریشم، کتان و لین را به تن کنید.
پیراهن نامناسب برای شما: پیراهن‌های خیلی چسبان نه راحت هستند و نه مناسب اندام شما. این در حالی است که پیراهن هایی با مدل گرد به شما بیشتر می‌آید.
اگر قد بلندی دارید

مزیت: شما به خاطر قد بلندی که دارید، هر لباسی را می‌توانید به تن کنید. خوش به حال‌تان!
پیراهن مناسب برای شما: پیراهنی که انتخاب می‌کنید بستگی به شرایطی دارد که آن را می‌خواهید به تن کنید. برای یک ظاهر راحت و بی‌دغدغه پیشنهاد ما به شما یک پیراهن تیشرتی یا یک پیراهن آزاد و بلند است. بر عکس، اگر می‌خواهید در یک میهمانی مهم شرکت کنید انتخاب شما می‌تواند یک پیراهن کوتاه رنگی، یا پیراهنی با پشت باز و یا یک پیراهن چاک‌دار باشد.
پیراهن نامناسب برای شما: هیچ گزینه‌ای وجود ندارد!!
اگر اندامی پسرانه دارید

مزیت: خانم‌های زیادی وجود دارند که حسرت اندام لاغر شما را می‌خورند!
پیراهن مناسب برای شما: پیراهنی مناسب شماست که جنبه زنانه اندام شما را افزایش دهد. پیراهن‌های بادی شکل که کوتاه و تنگ هستند  یا پیراهن‌های بلند نیز گزینه مناسبی برای شماست که تعادلی  بین یک ظاهر ورزشی و زنانه ایجاد می‌کند. اگر شانه‌های خیلی پهنی دارید لباس‌هایی آستین‌دار و یا با بندهای پهن بپوشید که کمی به آنها تعادل ببخشد. پیراهن‌هایی با پشت باز نیز از آن جهت که به اندام پسرانه شما جذابیت زنانه می‌دهد، مناسب است.
پیراهن نامناسب برای شما: اگر ران‌هایی مانند ران  فوتبالیست‌ها دارید پیراهن‌های خیلی کوتاه گزینه مناسبی نیست. ولی می‌توانید با غرور ساق پای کشیده‌تان را در معرض نمایش بگذارید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سبک زندگی ، مد و پوشاک بازدید 365 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php