کد خبر : 2806 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۱ - ۹:۱۲

رسوایی اخلاقی بازیکن جوان تیم فوتبال زنان ژاپن

ساکی کاگومی بازیکن ۲۰ ساله تیم ملی فوتبال زنان ژاپن با رفتار غیر حرفه ای و نادرست خود باعث تلخ کامی مردم کشورش شد. این عضو تیم فوتبال سرزمین آفتاب تابان بعد از بازگشت تیمش از پیکارهای جام جهانی آلمان که با مقام اول یارانش همراه شد، با حضور در چند محفل …

رسوایی اخلاقی بازیکن جوان تیم فوتبال زنان ژاپن

ساکی کاگومی بازیکن ۲۰ ساله تیم ملی فوتبال زنان ژاپن با رفتار غیر حرفه ای و نادرست خود باعث تلخ کامی مردم کشورش شد.

این عضو تیم فوتبال سرزمین آفتاب تابان بعد از بازگشت تیمش از پیکارهای جام جهانی آلمان که با مقام اول یارانش همراه شد، با حضور در چند محفل و اقدام به گرفتن عکس هایی در حالت های نادرست و با پوشش بسیار نامناسب کرد.

طی همین گزارش عکسهای این بازیکن 20ساله با سرعت زیاد و در مدتی بسیار کم به وسیله گوشی  تلفن همراه به صورت بلوتوث در سطح شهر توکیو پخش شد که همین امر باعث ناراحتی خاطر مردم ژاپن که پایبند به رسوم اخلاقی هستند، شد.

یکی از روزنامه های پرمخاطب سرزمین معروف به آفتاب تابان، این اتفاق را به عنوان یک رسوایی یادکرده و در گزارش خود نوشته است. این اتفاق در حالی افتاده است که بابت این اتفاق کاگومی نه تنها عذر خواهی نکرده است حتی حرف های تندی در این مورد زده است.

ساساکی، سرمربی تیم بانوان ژاپن نیز در ادامه و در مورد این وضعیت میگوید ساکی کاگومی چهره جنجالی ژاپن بوده و به جای آنکه در مسابقات جام جهانی براساس دستورات ورزشی و با تمرکز بالا قدم در میدان مسابقه گذارد، بیشتر به فکر آرایش و جلب توجه دیگران بوده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 273 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php