کد خبر : 266556 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

راز دیده شدن کسب و کارتان در دست‌های یک شرکت تبلیغاتی است!

تبلیغات اصولی راز دیده شدن کسب و کارها اگر صاحب بیزینس و کسب و کاری هستید حتما از اهمیت تبلیغات هدفمند و اصولی برای کسب و کارتان اطلاع دارید. تقریبا هیچ بیزینسی نمی‌تواند بدون در پیش گرفتن روش‌های درست تبلیغاتی به هدف‌هایی که در سر دارد برسد. تبلیغات درست می‌تواند …

تبلیغات اصولی راز دیده شدن کسب و کارها

اگر صاحب بیزینس و کسب و کاری هستید حتما از اهمیت تبلیغات هدفمند و اصولی برای کسب و کارتان اطلاع دارید. تقریبا هیچ بیزینسی نمی‌تواند بدون در پیش گرفتن روش‌های درست تبلیغاتی به هدف‌هایی که در سر دارد برسد. تبلیغات درست می‌تواند پله ای برای صعود کسب و کارتان باشد؛ در حالی که تبلیغ غلط و بدون استراتژی نیز می‌تواند برعکس عمل کند و به کلی شما را از مسیری که در آن در حال حرکت هستید دور کند! بنابراین موضوعی که باید دقت زیادی به آن داشته باشید این است که قبل از هر چیزی با واژه تبلیغ، روش‌های آن و راهکارهایی برای بهتر صورت گرفتن آن آشنا شوید.

همکاری با یک شرکت تبلیغاتی و تبلیغات می‌تواند جایی برای شما میان برندها و بیزینس‌های قوی باز کند؛ اما به شرطی که بدانید کجا و چگونه تبلیغ کنید. شعارهای تبلیغاتی، متن‌های تبلیغی و حتی ویدئوهای تبلیغاتی برای برندهای مختلف این روزها بیشتر از گذشته در حال خودنمایی هستند؛ اما چه تعداد از آن‌ها موفق عمل می‌کنند و چه تعداد تنها در حال هدر دادن بودجه خود هستند بدون آنکه بازخوردی بگیرند؟! با کمی دقت و تحلیل متوجه می‌شوید که دسته دوم تعدادشان بیشتر است؛ افرادی که برای تبلیغات تنها هزینه می‌پردازند بدون آنکه این تبلیغ سودی برای آن‌ها داشته باشد.

تبلیغات باید بازگشت بودجه تبلیغاتی را تضمین کند

اولین نکته‌ای که باید به خاطر بسپارید این است که تبلیغ اصولی، تبلیغی است که بازگشت سرمایه شما را تضمن کند؛ نه آنکه تنها جیب کسب و کارتان را خالی کند! علی‌رغم اینکه روش‌های متعدد و همچنین پلتفرم‌های گوناگونی برای تبلیغ وجود دارد، شما باید بستر مناسب خود را بیابید. مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟ این جامعه آماری بیشتر در چه بستری حضور دارند؟ تبلیغات زمان جواب می‌دهد که بتوانید به این سوالات پاسخ دهید و سپس برندتان را جایی تبلیغ کنید که مخاطبان آنجا هستند. این تحلیل و بررسی را چه کسی می‌تواند به بهترین شکل ممکن انجام دهد؟

یک شرکت تبلیغاتی در مشهد که منطبق با استانداردها و نیازهای مجموعه و سازمان‌های مختلف در حال فعالیت است، می‌تواند به سادگی به این چالش ذهی شما پاسخ دهد. در واقع ماهیت کسب و کار شما نشان می‌دهد تبلیغات باید چه مسیری را طی کند تا موفقیت آمیز باشد. بنابراین چندان تفاوتی نمی‌کند که تبلیغات محیطی را انتخاب کرده باشید یا مجازی؛ در هر صورت شما برای حرکت در این مسیر به استراتژی نیاز دارید!

راز دیده شدن کسب و کارتان در دست‌های یک شرکت تبلیغاتی است!

استراتژی؛ همان چیزی که یک شرکت تبلیغاتی برای شما می‌چیند!

بدون استراتژی حرکت کردن، به معنای بی گدار به آب زدن است. فراموش نکنید که سرمایه و زمان کسب و کار شما، جزو دارایی‌های طلاییتان محسوب می‎شود؛ پس نمی‌توانید آن‌ها را با آزمون و خطاهای پی در پی به خطر انداخته و هدر دهید. برای یک تبلیغات هدفمند بیشترین چیزی که به آن احتیاج دارید، یک نقشه راه است که تا انتهای مسیر را به شما نشان دهد. به این ترتیب می‌توان گفت یکی از وظایف آژانس تبلیغاتی، چیدن استراتژی و تاکتیک‌هایی برای این استراتژی‌ها است.

اگر می‌خواهید هزینه و زمانتان هدر رود بدون شناخت مخاطبان هدف اقدام به تبلیغ کنید

فکر می‌کنید چرا اکثر پروژه‌های تبلیغاتی با وجود هزینه‌های زیادی که کرده‌اند با شکست مواجه می‌شوند؟! شک نکنید که جایی غلط برندشان را تبلیغ کرده‌اند. فرقی نمی‌کند شما برای یک پروژه تبلیغاتی تا چه اندازه هزینه کرده باشید، تنها کافی‌ست مخاطبانتان این تبلیغ را ندیده باشند؛ هیچ سودی از این تبلیغ عاید کسب و کارتان نمی‎شود. بنابراین یک شرکت تبلیغاتی حرفه‌ای قبل از چیدن هرگونه استراتژی تبلیغاتی برای شما، اقدام به شناسایی مخاطبان هدف می‌کند. این مخاطبان در چه جامعه آماری قرار می‌گیرند؟

علایق و سلایق آن‌ها چیست و به چه شیوه‌های تبلیغاتی بیشتر واکنش نشان می‌دهند؟ چگونه می‌توان توجه و اعتماد این قشر خاص از جامعه را به خدمات یک برند و بیزینس جلب کرد؟ این‌ها سوالاتی هستند که پاسخ آن‌ها می‌تواند تا حدود زیادی مسیر حرکت را برای شما روشن کند. بنابراین اگر قصد همکاری با یک شرکت تبلیغاتی را دارید سعی کنید قبل از هر چیزی مطمئن شوید که بودجه شما را برای تبلیغ در پلتفرم و بستری نامناسب هدر نمی‌دهند. آژانس‌های تبلیغاتی همچنین می‌توانند با بکارگیری روش‌های اصولی و استراتژی‌هایی مناسب، آگاهی افراد از برند و خدمات شما را بالا ببرند؛ تا زمانی که کسی از وجود شما با خبر نباشد چگونه باید به مشتری شما تبدیل شود؟!

تبلیغات باید خبر آمدن شما را به مخاطب بدهد

در قسمت قبل گفتیم یکی از فاکتورهای لازم برای موفقیت یک کسب و کار، تبلیغ درست در جای درست و برای مخاطبان هدف است. تصور کنید یک کسب و کار تازه راه‌اندازی کرده‌اید که هنوز کسی با خدمات آن آَشنا نیست؛ در این صورت قبل از هر چیزی باید بر روی بالا بردن اطلاعات افراد از برندتان و خدماتی که ارائه می‌دهد مانور دهید. تکلیف کسب و کارهایی که از قبل هم در سرتاسر جهان وجود دارند کاملا معلوم است؛ برای این بیزینس‌ها باید به گونه‌ای تبلیغ کرد که بتوانند سهمشان را از بازار رقابت بگیرند.

راز دیده شدن کسب و کارتان در دست‌های یک شرکت تبلیغاتی است!

اما کسب و کارهایی وجود دارند که رقیبی ندارند؛ اما می‌توان گفت هنوز مشتری هم ندارند چرا که کسی آن‌ها را نمی‌شناسد! از این‌رو می‌توان گفت وظیفه یک شرکت تبلیغاتی برای این‌چنین کسب و کار نوپایی این است که به گونه‌ای تبلیغ کند تا افراد را با این خدمات و برند نوظهور آشنا کند. پس از آن باید استراتژی‌هایی نیز برای متقاعد کردن افراد داشته باشد تا از این برند و خدمات استفاده کنند.

بستر مناسب برای تبلیغ کسب و کارتان را پیدا کنید

فاکتور ضروری دیگر برای تبلیغات، یافتن پلتفرم مناسب برای تبلیغ است. همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم هر کسب و کاری شیوه خاصی از تبلیغات را می‌طلبد که می‌تواند با دیگر بیزینس‌ها کاملا متفاوت باشد. این موضوع راجع‌به بستر درج تبلیغات نیز صدق می‌کند؛ ممکن است تبلیغات مجازی برای کسب و کاری نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد در حالی که یک بیزینس دیگر به اقتضای ماهیتی که دارد بهتر است بیشتر بر روی تبلیغات محیطی خود تمرکز کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد تشخیص اینکه که کجا تبلیغ کنید کمی سخت باشد؛ این چالش نیز می‌تواند با کمک یک شرکت تبلیغاتی به راحتی حل شود.

به خاطر داشته باشید که تبلیغ شما زمانی دیده می‎شود که در بستر مناسبی پخش شود. فرض کنید یک برند معروف در مینه تولید نوشت افزار فعالیت می‌کند و برای دیده شدن اقدام به تولید یک تیزر تبلیغاتی می‌کند؛ این تیزر در چه پلتفرمی نمایش داده شود که بیشترین بازخورد را بگیرد؟ از آنجایی که این روزها اکثر مخاطبان هدف این برند که دانش آموزان و دانشجویان هستند در فضای مجازی حضور دارند طبیعتا بهترین پلتفرم برای تبلیغ، فضای مجازی است. اما اینکه این برند چگونه در این فضا حضور یابد و خود را به نمایش بگذارد را یک شرکت تبلیغاتی کاربلد به خوبی مشخص می‌کند.

راز دیده شدن کسب و کارتان در دست‌های یک شرکت تبلیغاتی است!

خدماتی که یک شرکت تبلیغاتی ارائه می‌دهد

تا اینجای مطلب از خدمت‌هایی یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند به کسب و کارتان بکند گفتیم. اما شرح وظایف آن‌ها خیلی بیشتر از چیزهایی است که در قسمت قبل ذکر شد. در واقع شرکتی تبلیغاتی اگر از افراد خبره و حرفه‌ای تشکیل شده باشد، طیف وسیع و گسترده‌ای از خدمات را می‌تواند به کسب و کارها در راستای رسیدن به اهدافشان ارائه دهد. همان‌طور که کمی پیش اشاره کردیم یکی از عملکردهای مهم این شرکت‌ها، ارائه نقشه راه برای برندها است. برخی دیگر از عملکردها عبارتنداز:

  • ایجاد آگاهی عمومی
  • رابطه‌سازی برای کسب و کار و ایجاد ارتباط موثر با مشتری
  • تلاش برای افزایش فروش
  • ارائه خدمات متفاوت در زمینه تبلیغات یک برند و خدمات آن

شما به عنوان یک کسب و کار به احتمال زیاد به دنبال دیده شدن در بازار رقابت و گرفتن سهمی بیشتر از بازار هستید؛ به این خاطر باید این هدف را در پروژه‌های تبلیغاتی خود در راس اهدافتان قرار دهید. اگر به خاطر داشته باشید ابتدای متن هم اشاره کردیم که یک تبلیغات اصولی، تبلیغی است که بازگشت سرمایه شما را تضمین کند؛ این هدف زمانی محقق می‌شود که تبلیغات در نهایت منجر به فروش بیشتر شود. در ادامه به بررسی خدماتی که یک شرکت تبلیغاتی ارائه می‌کند می‌پردازیم.

1. تبلیغات در بسترهای متفاوت

یکی از اصلی‌ترین وظایف هر آژانس تبلیغاتی این است که خدمات خود را با برنامه ریزی، طراحی، انتخاب رسانه مناسب و همچنین بستر مناسب ارائه دهد. نحوه تبلیغ برای هر کسب و کاری می‌تواند مانند اثر انگشت مختص آن بیزینس باشد؛ پس نمی‌توان با استراتژی‌هایی یکسان پیش رفت و انتظار موفقیت و بازدهی بالا داشت. به این منظور یک تیم تبلیغاتی حرفه‌ای به خوبی می‌توانند کسب و کار و مخاطبان آن را تحلیل و بررسی کرده و پس از آن راهکارهایی برای تبلیغات ارائه دهند که مختص این کسب و کار است. نسخه یکسان پیچیدن برای هر کسب و کاری نتیجه‌ای جز شکست به همراه ندارد؛ بنابراین لازم است در انتخاب تیم تبلیغاتی که قرار است با آن‌ها همکاری کنید توجه لازم را داشته باشید.

2. خدمات بازاریابی

خدماتی که در حوزه بازاریابی ارائه می‌شوند شامل تبلیغات، تحقیقات بازار، ارتقا فروش از طریق بازاریابی محیطی و آنلاین می‌شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این روزها از بازاریابی آنلاین و از طریق ابزارهای دیجیتال نیز استقبال زیادی می‌شود و کسب و کارهای زیادی سعی دارند تا به گونه‌ای راهی به آن پیدا کنند. امکان تبلیغات در فضای مجازی و بازاریابی و فروش آنلاین علی‌الخصوص درشبکه‌های اجتماعی تغییر و تحول بزرگی را برای کسب و کارها فراهم کرده است تا بتوانند بیش از گذشته برند و خدماتش را به افراد معرفی کنند. اما موضوعی که ممکن است برای هر بیزینسی سوال شود این است که چگونه باید در فضای آنلاین حضور پیدا کنند و فعالیتی مستمر داشته باشند؟ این همان سوالی است که یک شرکت تبلیغاتی خبره می‌تواند با تحلیل کسب و کارتان به خوبی پاسخی برای آن بیابد.

راز دیده شدن کسب و کارتان در دست‌های یک شرکت تبلیغاتی است!

3. خدماتی در حوزه برندسازی برای کسب و کارها

بارها پیش آمده است که بیزینس‌ها از ما می‌پرسند چگونه می‌توانیم در حافظه مخاطبانمان ماندگار شویم؟ چرا برندی مانند بیک همچنان در حافظه مخاطبانش تازه و زنده است؟! پاسخ به این سوال ساده است؛ راز ماندگاری شما نحوه برندسازیتان است. شما هستید که انتخاب می‌کنید تا مخاطب برندتان را چگونه بشناسد و به حافظه بسپارد. آیا موفق شده‌اید چهره‌ای محبوب از برند و خدماتی که ارائه می‌دهید در ذهن مخاطب ثبت کنید؟ آیا موفق شده‌اید در آن‌ها ایجاد نیاز‌ کنید تا از مخاطب به مشتری کسب و کارتان تبدیل شوند؟ اگر پاسختان منفی است بهتر است که بدانید رقیب‌هایتان حسابی در بحث برندینگ از شما جلوتر هستند؛ پس وقت آن رسیده که شما هم از یک شرکت تبلیغاتی کمک بخواهید تا جایگاه برندتان را بسازد. هویت دیداری، شنیداری و رفتاری سازمانی برند شما همه در گرو نحوه برندینگ است.

4. خدمات محتوا

این روزها همه از همیت محتوا برای هر کسب و کاری آگاهی دارند. تقریبا هیچ کسب و کاری نیست که به محتوا نیاز نداشته باشد و محتوا توانسته است به خوبی سهم بزرگی از موفقیت کسب و کارها را به خودش نسبت دهد. به همین خاطر یک شرکت تبلیغاتی هدفمند باید محتواهایی ارزشمند و در راستای اهداف کسب و کارها به آن‌ها ارائه دهد. اگر به دنبال توسعه کسب و کارتان هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان از اهمیت محتوا غافل نشوید. تولید محتوا انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مواردی چون:

  • محتوای متنی
  • تصویری و ویدئویی
  • موشن گرافیک و غیره اشاره کرد. شما برای هرگونه تبلیغات در هر بستری، به محتوا نیاز دارید؛ محتوایی که اگر اصول آن رعایت نشده باشد نمی‌تواند شما را به موفقیت برساند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای استفاده از خدمات مختلف محتوا حتما از یک تیم حرفه‌ای کمک بگیرید.

راز دیده شدن کسب و کارتان در دست‌های یک شرکت تبلیغاتی است!

شرکت تبلیغاتی یاراپلاس شما را به موفقیت نزدیک‌تر می‌کند

همان‌طور که در طول متن گفتیم، راز موفقیت یک کسب و کار، تبلیغات اصولی و هدفمند است؛ تبلیغاتی که اگر به درستی صورت نگیرد می‌تواند خروجی پروژه را با شکست مواجه کند. خدماتی که یاراپلاس ارائه می‌دهد می‌تواند موارد گسترده و وسیعی را شامل شود که برخی از آن‌ها عبارتنداز: تبلیغات محیطی و مجازی، طراحی سایت در مشهد و ارائه خدمات در زمینه سئو، تولید انواع محتوا باکیفیت، برندسازی برای کسب و کارها، افزایش آگاهی از برند و کسب و کارتان، طراحی هویت بصری و مارکتینگ و …

اگر به دنبال رسیدن به توسعه چشمگیری در کسب و کارتان هستید، بهتر است با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای کنید که تخصص، نوآوری، تجربه و سابقه را به همراه هم داشته باشند. خروجی کار شما و حرکتتان در این مسیر تا حدود زیادی به نحوه فعالیت تیم تبلیغاتی بستگی دارد. اگر برای راه‌اندازی کسب و کار و یا تبلیغ آن به دنبال مشاوره هستید، می‌توانید با تیم یاراپلاس تماس گرفته و مشاوره بگیرید. این شرکت تبلیغاتی می‌تواند خدمات ارزشمندی را در زمینه برندینگ و مارکتینگ توسط افراد متخصص به شما و کسب و کارتان ارائه دهد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار اقتصادی ، ریپوتاژ ، مجله خبری بازدید 707 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php