کد خبر : 267648 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

در سفر به کیش این تفریحات را از دست ندهید

جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از پرطرفدار ترین جزایر ایران از حیث ورود گردشگر داخلی و خارجی شناخته می شود. در این جزیره، تفریحات مختلف و متنوعی برای تمام سنین در نظر گرفته شده است و افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند می توانند بسته به علاقه …

جزیره زیبای کیش به عنوان یکی از پرطرفدار ترین جزایر ایران از حیث ورود گردشگر داخلی و خارجی شناخته می شود. در این جزیره، تفریحات مختلف و متنوعی برای تمام سنین در نظر گرفته شده است و افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند می توانند بسته به علاقه خود از هر یک از تفریحات این جزیره به خوبی استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین تفریحات جزیره کیش آشنا کنیم. در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید تا با بسیاری از تفریحاتی که در کیش منتظر شما هستند آشنا شوید و بتوانید پس از ورود به این جزیره از این تفریحات نهایت لذت و استفاده را ببرید.

بهترین تفریحات کیش

همانطور که در بالا تر نیز به این مورد اشاره کردیم در جزیره کیش تفریحات مختلف و بسیار متنوعی برای گردشگران در نظر گرفته شده است و شما پس از ورود به این جزیره حق انتخاب بسیار بالایی در این زمینه خواهید داشت. در ادامه شما را با بهترین تفریحات کیش آشنا خواهیم نمود تا با آشنایی بیشتر با تفریحات هیجان انگیز کیش بتوانید از روزهای سفرتان به جزیره کیش بیشترین بهره را ببرید.
تفریحات آبی: تفریحات آبی که در جزیره کیش برای گردشگران در نظر گرفته شده است خود به چندین بخش تقسیم می شوند که هر یک از آنها جذابیت های خاص خود را دارند.
غواصی در کیش: یکی از جمله پرطرفدارترین تفریحات آبی جزیره کیش، غواصی است. در این جزیره، شرایطی برای مراجعین در نظر گرفته شده است که می‌ توانند با استفاده از آن، ساعاتی را در خلیج‌ فارس به غواصی مشغول باشند. اگر از علاقه مندان به غواصی هستید پیشنهاد می کنیم در بازه زمانی که به صورت شخصی و یا به همراه تور کیش لحظه آخر به این جزیره سفر کرده اید حتما از این فرصت ویژه نهایت استفاده را ببریدو تجربه غواصی در خلیج فارس را کسب کنید.
پاراسل در کیش: یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز کیش مربوط به پاراسل سواری در این جزیره است. برای لذت بردن از این تفریح لازم است تا به همراه یکی از دوستان و آشنایانتان سوار بر بالن های کوچکی شده و توسط قایق با سرعت بسیار بالایی کشیده شوید. پس از مدتی که از سرعت گرفتن قایق می گذرد بالنی که شما سوار آن هستید اوج گرفته و و شما می توانید از آسمان تمام جزیره کیش را مشاهده کنید.

 

در سفر به کیش این تفریحات را از دست ندهید

شاتل سواری در کیش: اگر با جمعی از دوستان و خانواده خود به جزیره کیش سفر می‌کنید، شاتل سواری یکی از جمله ورزش های آبی خواهد بود که امتحان آن به صورت خانوادگی و یا در جمع دوستان خالی از لطف نخواهد بود. در این تفریح از مجموعه تفریحات آبی جزیره کیش، شما سوار بر تشک بادی خواهید بود و توسط یک قایق تندرو کشیده خواهید شد. مطمئناً ترس افتادن از این تشک و تکان‌ های شدیدی که حین کشیده شدن توسط قایق آن را تجربه می کنید به حدی هیجان انگیز است که خاطره آن هیچ گاه از یاد شما نخواهد رفت.
بنانا در کیش: اگر با جمعیت حداقل سه نفره به جزیره کیش سفر کرده اید مطمئنا بنانا سواری در کیش می تواند یکی از جمله تفریحات آبی هیجان انگیزی باشد که می توانید آن را در این جزیره امتحان کنید. در این تفریح آبی، شما به همراه حداقل دو نفر از دوستانتان می توانید سوار یک قایق بادی موزی شکل شده و توسط یک قایق تندرو کشیده شوید. سرعت بالا در کنار تکان‌ های شدیدی که حین انجام این تفریح آنها را تجربه می کنید بسیار هیجان انگیز خواهد بود.
فلای بورد سواری در کیش: یکی از جدید ترین و در عین حال گران‌ترین تفریحات آبی که در جزیره کیش می توانید از آن استفاده کنید فلای بورد است. در این تفریح هیجان انگیز آبی شما تجهیزاتی را به تن کرده و سوار بر یک جت اسکی به درون آب میروید. پس از آنکه آمادگی خود را به راکب جت اسکی اعلام نمودید، راکب جت اسکی، فلای بورد را برای شما فعال می کند.
پس از آن شما با استفاده از فشار آبی که تجهیزات متصل شده به شما ایجاد می کند می توانید تا ارتفاع حدود ۱۲ متر از سطح آب به بالا پرواز کنید و با استفاده از همین فشار آب در هوا به انجام حرکاتی خاص و هیجان انگیز اقدام کنید. آب پرفشار که از تجهیزات متصل به شما خارج می شود، از طریق پمپی که به جت اسکی متصل است تامین می شود.
بسیاری از افرادی که تاکنون فلای بورد را امتحان کرده اند، از خاص بودن تجربه ای که کسب کرده اند تعریف نموده اند، به همین جهت در صورتی که شما نیز به دنبال کسب تجربه ای خاص در سفر به کیش هستید پیشنهاد می‌کنیم که فلای بورد سواری در کیش را نیز امتحان کنید.
پدل بورد در کیش: اگر به دنبال یک تفریح آبی آرامش ‌بخش در کیش هستید پدل برد سواری در کیش می تواند همان تفریحی باشد که به آن نیاز دارید. در پدل برد سواری شما لازم است تا قدری بر روی تمرکز و حفظ تعادل تان کار کنید زیرا برای انجام این تفریح آبی لازم است تا بر روی یک تخته به صورت ایستاده تعادل خود را برای دقایقی که از آن استفاده می کنید حفظ کنید. با توجه به شرایطی که استفاده از پدل برد دارد بسیاری از افراد استفاده از آن را برابر با چندین جلسه یوگا می‌ دانند. تخته هایی که در اختیار شما قرار می گیرد در نگاه اول با تخته موج سواری شباهت های بسیاری دارد اما در واقع تفاوت بسیار زیادی بین تخته پدل برد و تخته موج سواری وجود دارد که تنها در زمان استفاده از آن می توانید این تفاوت ها را درک کنید.
اسکوتر برقی دریایی در کیش: یکی از خاص ترین تفریحات آبی در کیش مربوط به اسکوتر برقی دریایی آن است. اگر شرایط غواصی در  جزیره کیش را ندارید ولی به دیدن دنیای زیر آب علاقه خاصی دارید، اسکوتر برقی دریایی همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این وسیله که همانند اسکوتر برقی هایی است که در خیابان از آنها استفاده می کنیم، می ‌تواند به خوبی شما را به زیر آب برده و شما به کمک آن، همانند یک گردش روزانه که در خیابان به وسیله اسکوترهای معمولی انجام می دهید، در زیر آب نیز با استفاده از این اسکوتر نسبت به یک گشت و گذار دریایی اقدام کنید.

پارک آبی

اگر به جزیره کیش سفر کرده باشید و از پارک های آبی این جزیره دیدن نکرده باشید مطمئناً یکی از تفریحات هیجان انگیز جزیره کیش را از دست داده اید. در جزیره کیش دو پارک آبی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. یکی از آنها با نام پارک آبی دلفین ها و دیگری با نام پارک آبی اوشن کیش شناخته می شوند که در ادامه توضیحاتی در رابطه با آنها خواهیم داد.
پارک آبی اوشن کیش: اگر به دنبال یک تفریح خاص در جزیره کیش هستید مطمئنا حضور در پارک آبی اوشن کیش می تواند برای شما مفید واقع شود. این پارک آبی شرایطی را برای حضور آقایان و بانوان در نظر گرفته است و به راحتی می توانید با تهیه بلیط این مجموعه ساعات لذت بخشی را در آن سپری کنید.
پارک آبی دلفین های کیش: پارک آبی دلفین های کیش به عنوان اولین دلفیناریوم ایران شناخته می شود. در این پارک آبی، شما می توانید انواع پستانداران دریایی از جمله شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، دلفین، گراز دریایی، گربه دریایی شمالی و پنگوئن را مشاهده کنید. مطمئناً تماشای شنای این دسته از پستانداران دریایی برای شما و به خصوص فرزندانتان خالی از لطف نخواهد بود.

در سفر به کیش این تفریحات را از دست ندهید

سایر تفریحات هیجان انگیز جزیره کیش

تا به اینجا شما با بسیاری از تفریحات آبی هیجان انگیز جزیره کیش آشنا شده اید، در ادامه قصد داریم تا شما را با سایر تفریحاتی که می توانید در جزیره کیش از آنها بهره ببرید آشنا کنیم. مطمئنا استفاده از این تفریحات نیز همانند تفریحات آبی می تواند لحظات شاد و مفرحی را برای شما و خانواده تان به همراه آورد.
 سافاری کیش: سوار شدن در یک لندکروز گران قیمت به خودی خود می تواند تجربه شیرینی باشد، حال اگر این تجربه شیرین در کنار راننده حرفه ای، در جاده های شنی و پر از ناهمواری صورت گیرد مطمئناً لذتی چند برابر خواهد داشت. در سافاری کیش شما این امکان را دارید که سوار بر یک لندکروز به همراه یک راننده حرفه ای، در مسیری ۴۰۰ متری، جاده های شنی و پر از ناهمواری را طی کنید. مطمئناً سرعت بالا در کنار ناهمواری های مسیر می تواند یکی از هیجان انگیزترین تفریحات کیش را برای شما رقم بزند. اگر به رانندگی، سرعت و هیجان علاقه مند هستید استفاده از سافاری کیش یکی از پیشنهادات ما به شما خواهد بود.
 شهربازی کیش: کمتر کسی را می توان یافت که علاقه مند به حضور در یک شهر بازی مدرن و با امکانات بسیار بالا نباشد. در شهر بازی کیش شما این امکان را دارید که با کلیه اعضا خانواده، در هر سنی که به سر می برند، از بازی های هیجان انگیزی که در این شهر بازی برای شما در نظر گرفته شده است بهره مند شوید. بازی هایی که در این شهر بازی برای شما در نظر گرفته شده است بسیار متنوع بوده و افراد خردسال، کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان می‌توانند از این تفریحات به خوبی استفاده کرده و لحظات شادی را در کنار خانواده شان رقم بزنند.
کنسرت در کیش: جزیره کیش یکی از جمله مناطقی است که بسیاری از خوانندگان مطرح کشور تمایل به اجرای کنسرت در آن دارند. در صورتی که به خواننده خاصی علاقه مند هستید و این خواننده در زمان حضور شما در جزیره کیش در این جزیره کنسرت برگزار کرده باشد این فرصت را خواهید داشت تا با تهیه بلیط کنسرت وی در کنسرتش شرکت کنید و ساعاتی را در کنار خانواده تان از کنسرت زنده خواننده محبوبتان لذت ببرید.
 جُنگ های شبانه کیش: با توجه به این که جزیره کیش یکی از جمله مناطق گردشگری پر مخاطب ایران حساب می شود، جشنواره ها و مراسم مختلفی همواره در آن برگزار می شود. یکی از جمله مواردی که به طور منظم در این جزیره برگزار می‌شود جنگ‌ های شبانه است. اگر به دنبال گذراندن شبی پر از خنده و شادی در کنار خانواده خود هستید پیشنهاد می کنیم در یکی از این جنگ های شبانه شرکت کنید.  در این جنگ های شبانه بسیاری از طنز پردازان می ‌کوشند تا با استفاده از هنر طنزپردازی خود ساعتی پر از خنده و شادی را برای بینندگان فراهم کنند.
کشتی تفریحی کیش: یکی از خاص ترین و در عین حال هیجان انگیزترین تفریحاتی که در کیش می توان به آن دست یافت، لذت‌ بردن از سفر چند ساعته با کشتی های تفریحی است که در این جزیره آماده ساختن یک شب رویایی برای شما عزیزان هستند. در جزیره کیش شما این فرصت را خواهید داشت تا با یکی از کشتی های تفریحی که در این جزیره مستقر هستند به دل خلیج فارس زده و شام خود را در میان آب و همراه با اجرای زنده موسیقی و یا جنگ شبانه در کنار خانواده و دوستان میل کنید.

در سفر به کیش این تفریحات را از دست ندهید

قیمت تفریحات کیش

هرچند که قیمت تفریحات کیش بسته به بازه زمانی که شما به کیش سفر می‌ کنید ممکن است متغیر باشد، اما در این بخش تلاش داریم تا حدود قیمتی تفریحات‌ کیش را برای شما عزیزان درج کرده تا در صورتی که قصد سفر به کیش را دارید، حدود هزینه ای که برای تفریح در کیش می بایست در نظر بگیرید را را مد نظر داشته باشید.
– بلیط کنسرت شروع از ۱۰۰ هزار تومان
– غواصی ۱۵۰ هزار تومان
– پاراسل سواری  ۱۲۰ هزار تومان
– شاتل سواری ۵۰ هزار تومان
– بناناسواری  ۴۵ هزار تومان
– فلای بورد  ۲۰۰ هزار تومان
– پدل برد ۱۲۰ هزار تومان
– اسکوتر برقی دریایی ۱۲۰ هزار تومان
– سافاری ۱۶۰ هزار تومان
– شهربازی ۳۰ هزار تومان
– پارک آبی اوشن ۲۰۰ هزار تومان
– پارک آبی دلفین ۱۸۰ هزار تومان
– جنگ شبانه از ۸۵ هزار تومان
– کشتی های تفریحی از ۴۰ هزار تومان

ارزانترین زمان سفر به کیش

اگر قصد دارید تا سفر ارزان قیمتی به کیش داشته باشید لازم است تا به نکات مختلفی توجه کنید.  سفر ارزان کیش زمانی اتفاق می ‌افتد که بازه زمانی که شما برای سفر به کیش انتخاب کرده ‌اید در بازه زمانی قرار داشته باشد که سفر سایر مسافرین به کیش کمتر شده باشد. در مواقع بسیار زیادی از سال مسافرین کیش به حدی کم می شوند که بسیاری از شرکت های هواپیمایی و هتل ها حاضر می شوند تا با کاهش قیمت پروازها و همچنین اقامت خود در این بازه های زمانی مسافران بیشتری را به سمت جزیره کیش کشانند. هزینه سفر و هزینه اقامت دو هزینه اصلی هستند که هزینه سفر به کیش را تشکیل می دهند. اگر می خواهید در ارزان ترین حالت ممکن به کیش سفر کنید می توانید در ماه های مرداد، مهر و اواخر اسفند برنامه سفر خود به کیش را تنظیم کنید. در این ماه ها موسسات گردشگری که تور کیش را ارائه می دهند از فرصت استفاده کرده و پیشنهادات بسیار اقتصادی را به مشتریان خود ارائه میدهند که میتوانید با خرید و استفاده از این تورها در هزینه سفر به کیش خود بیش از پیش صرفه جویی به عمل آورید.

در سفر به کیش این تفریحات را از دست ندهید

در سفر به کیش این نکات را رعایت کنید تا از کرونا در امان بمانید
همانطور که می دانید چند ماهی است که ویروس کرونا به ایران رسیده است. یکی از مواردی که در هنگام سفر به کیش می بایست رعایت کنید حفظ بهداشت فردی و اجتماعی است. از این رو توصیه می‌کنیم تا در صورتی که قصد سفر به جزیره کیش را دارید، لوازم خود مراقبتی مانند ماسک و ژل ضدعفونی کننده دست شخصی را همواره به همراه داشته باشید تا سفری سلامت و ایمن برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

3/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : راهنمای سفر بازدید 982 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php