کد خبر : 269385 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۴:۰۱

دانلود سریال Pagan Peak قله پاگان فصل اول

دانلود سریال Pagan Peak قله پاگان با زیرنویس فارسی دانلود سریال Pagan Peak , دانلود سریال نیروی قله پاگان , کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده امتیاز: IMDb 8/10 ژانر: جنایی ، درام مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود. محصول: اتریش کارگردان: ستارگان: …

دانلود سریال Pagan Peak قله پاگان با زیرنویس فارسی

دانلود سریال Pagan Peak , دانلود سریال نیروی قله پاگان ,

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود سریال Pagan Peak قله پاگان فصل اول

امتیاز: IMDb 8/10

ژانر: جنایی ، درام

مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

محصول: اتریش

کارگردان:

ستارگان: Franz Hartwig، Hanno Koffler، Julia Jentsch

مدت زمان : 50 دقیقه

درباره فیلم :

سریال قله پاگان محصول کشور اتریش و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی در سال 2019 ساخته شده است. در سریال قله پاگان بازیگرانی چون Franz Hartwig، Hanno Koffler، Julia Jentsch، Nicholas Ofczarek، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:
سریال قله پاگان (Pagan Peak) هنگامی که جسدی دقیقاً در مرز آلمان و اتریش در رشته کوه های آلپ پیدا می شود، هر دو کشور یک کارآگاه برای تحقیق می فرستند. کارآگاه آلمانی الی استکر (یولیا ینچ) می باشد که اولین چالش واقعی و حرفه ای او است. همتای اتریشی وی جیدون وینت (نیکولاس افارک) می باشد. خیلی زود آنها صحنه های جنایتی بیشتری با قربانیان با سمبل خاص پیدا می کنند. الی برای درک انگیزه های قاتل ، خود را تحت فشار می گذارد تا بتواند جلوی او را بگیرد. شکار آنها را در اعماق دره های تاریک و با آداب و رسوم خاصی است.

4/5 - (7 امتیاز)
دسته بندی : دانلود ، سریال بازدید 3,714 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php