کد خبر : 543 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۹ - ۸:۵۵

دانلود بازی کم حجم تانک برای کامپیوتر – Normal Tanks v1.02 Portable

در حالی که جهان به سوی سه بعدی سازی و بازی هایی با گرافیک هایی بسیار بالا پیش میرود و همگان چشم ها را فقط به گرافیک بازی ها دوخته اند در این میان بازیهایی وجود دارد که شاید کم حجم یا گرافیک آنچنانی نداشته باشد اما بسیار زیباتر و …

در حالی که جهان به سوی سه بعدی سازی و بازی هایی با گرافیک هایی بسیار بالا پیش میرود و همگان چشم ها را فقط به گرافیک بازی ها دوخته اند در این میان بازیهایی وجود دارد که شاید کم حجم یا گرافیک آنچنانی نداشته باشد اما بسیار زیباتر و سرگرم کننده تر از بسیاری از بازی های گرافیک بالای چند گیگابایتی میباشد. بازی تانک نیز یکی از همان بازی های سرگرم کننده و بسیار زیبا میباشد که توانسته طرفدارای بسیاری پیدا کند. یک بازی زیبا و کم حجم و فانتزی که هیجان بسیاری دارد.
این بازی تانک در واقع همان بازی تانک میکرو در ۱۵ سال پیش است که وقتی برای اولین بار در میکرو عرضه شد همگان با هیجان زیاد بازی میکردند.اینبار شما شاهد همان بازی با گرافیک بسیار بالا هستید تا لذت آن بازی را اینبار به صورت سه بعدی بچشید. شما با یک تانک به نبرد هیولاها و اژدها و شیاطین و متجاوزین خواهید رفت. مراحل را سپری میکنید و با غول های مراحل مبارزه میکنید.بازی با کیفیت بسیار عالی و سه بعدی میباشد و شما باید با استفاده از تانکی که دارای انواع تجهیزات است  جنگ کنید و لوازم جدیدتر را باید به نحوی جایزه بگیرید! از ویژگی های بازی این است که پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد و همچنین برای اجرای این بازی نیازی به سیستم های بالا ندارید و با هر کامپیوتری می توانید این بازی را اجرا نمایید.

دانلود بازی کم حجم تانک برای کامپیوتر – Normal Tanks v1.02 Portable

دانلود بازی کم حجم تانک برای کامپیوتر – Normal Tanks v1.02 Portableپسورد فایل: www.downloadha.com

دانلود بازی کم حجم تانک برای کامپیوتر – Normal Tanks v1.02 Portableلینک دانلود – ۲۶٫۱ مگابایت | لینک کمکی

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازی کامپیوتر بازدید 1,142 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php